• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.429 gebruikers
  • 9.464.280 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Gelukkig voor mijn ploegje heeft Willem2 ook verloren

Feyenoord verloren, wij 13e plek veiliggesteld,heerlijk weer¨

Het kan niet beter

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Feyenoord wordt een beetje treurig zo. Is d'r niet één of andere Rus die er even 100 miljoen in kan pompen?

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Vanavond 20.00u: persconferentie bij Feyenoord.

Gezien zijn uitspraken bij de persconferentie lijkt het me dat Koeman zijn vertrek bekend maakt.

Edit: De Feyenoord site ontkent dat er een persconferentie zal zijn.

Dan zal het maandag wel gebeuren

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ik vind het lullig voor koeman, want feyenoord heeft gewoon een vreselijk slechte selectie. Ben erg benieuwd welke wondertrainer met dit elftal kampioen zou kunnen worden..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Van Gaal: dat PSV en Ajax thuis winnen is niet knap, maar dat AZ thuis met grote moeite van Vitesse wint is wel knap..

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Van Gaal: dat PSV en Ajax thuis winnen is niet knap, maar dat AZ thuis met grote moeite van Vitesse wint is wel knap..

mooie televisie toch, wat een man...

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik vind het lullig voor koeman, want feyenoord heeft gewoon een vreselijk slechte selectie. Ben erg benieuwd welke wondertrainer met dit elftal kampioen zou kunnen worden..

Ach, dat feyenoord zo'n slechte selectie heeft heeft een rechtstreeks gevolg dat het achter de schermen de laatste jaren erg rommelig is bij feyenoord. Veel schulden, slecht bestuur enz. Ze zijn nu bezig om het weer vanaf 0 op te bouwen, maar dat kan nog even duren. Als 'die rus' komt en er geld in pompt kan het maar beter gebeuren op de manier waarop die 2 amerikanen liverpool groter proberen te maken.

Koeman zal wel vertrekken, maar hij heeft (volgens mij) dit jaar al gezegd dat met zo'n selectie en organisatie het voor niemand een pretje is om trainer van feyenoord te zijn.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Inderdaad, en dit alles omdt AZ net is uitgeschakeld in de UEFA Cup en een lange reis vanuit Bremen heeft gemaakt. Terwijl PSV de CL verliet en een nog langere reis uit Liverpool heeft gemaakt

Maar ik kan er verder wel om lachen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Aan de andere kant vraag ik me af welke trainer met dit Feyenoord zou aantreden met drie verdedigers waaronder Alfred Schreuder en André Bahia die de ene na de andere fout maakt. Bovendien vind ik dat een trainer ook verantwoordelijk is voor de inspanning van zijn selectie. Daar kun je 90% van de selectie wel op afrekenen en daarmee dus ook de trainer.

Het blijft gewoon zo dat Feyenoord vandaag geluk heeft gehad dat ze Henk Timmer hebben. Die man haalt er zo verschrikkelijk veel uit. Fantastische keeper !

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Als Timmer niet op goal stond, had feyenoord minstens het dubbele aantal tegentreffers gehad.

Een kijkje op teletekst laat zelfs zien dat er maar 3 clubs zijn met meer doelpunten. Drie.

En dat is ADO, dat al gedegradeerd is en Sparta en Willem II, met slechts één goal meer tegen.

En Van Gaal, tja, eigenlijk is zoiets om misselijk van te worden, maar ik lach er maar om, wat moet je anders doen bij die man.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Was trouwens een aardige Parijs-Roubaix vandaag en leuk dat een favoriet renner van mij aan de haal ging met de overwinning. Petje af voor de klasbak O'Grady!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Knap gedaan inderdaad Maar Boonen was ook niet slecht, al reed hij niet vooraan

Boeiende Parijs-Roubaix ook trouwens, het blijft toch mijn lievelingskoers!

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Pierre van Hooijdonk heeft zich andermaal negatief uitgelaten over zijn ploeggenoten bij Feyenoord. De aanvaller, die gisteren tegen Heracles de Rotterdamse eretreffer scoorde (4-1), liet tegen Spits weten zich mateloos te ergeren aan een deel van de selectie. Een zuchtende Van Hooijdonk: "Als je ziet hoe sommige jongens een duel aan gaan..."

De instelling van enkele spelers was volgens de voormalig international ver beneden de maat. "Wij zitten in een situatie waarin je met 105 procent inzet je tegenstander opzij moet zetten. Tegen Heracles heb ik echter voorbeelden gezien van tachtig procent. Daar heb ik me mateloos aan lopen ergeren."

Niet alleen de instelling is echter het probleem bij de tobbende topclub, benadrukt Pi-Air. "Ik heb eerder dit seizoen al gezegd dat er te weinig kwaliteit in de selectie is. Helaas blijkt nu alsmaar weer dat ik toen al gelijk had. En over het niveau van de trainingen moeten we ook eerlijk zijn. Er zit af en toe wel eens een aardige oefensessie tussen, maar soms denk ik ook van: 'pff, hoe kan dit op dit niveau?' Als ik heel eerlijk ben vind ik ook niet dat we een ploeg hebben die het verdient om bij de eerste vijf te eindigen."

Als ik supporter van feyenoord zou zijn zou ik de instelling en het niveau van van Hooijdonk hekelen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Bah, wat is die Van Hooijdonk een misselijke mannetje.

Altijd maar zeuren over een ander en dat terwijl hij zelf ook nog maar teert op zijn in het verleden behaalde resultaten..

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

Dit had hij zeker niet moeten zeggen, niet eerste maal trouwens. Als de vedette van feyenoord moet hij beter weten. Intern oplossen dit soort gezeur, dit verlaagt alleen maar de moraal van het team.

Van hooijdonk stopt hoogstwaarschijnlijk toch na dit seizoen, en ik kan me voorstellen dat hij zo'n laatste seizoen echt niet had gewild. Hij was toch de held van de uefa cup een aantal jaar geleden (alweer).

Zonde dat feyenoord altijd toppers moet laten gaan en in een gat valt na een aardig seizoen...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

The Hunter schreef:

Bah, wat is die Van Hooijdonk een misselijke mannetje.

Altijd maar zeuren over een ander en dat terwijl hij zelf ook nog maar teert op zijn in het verleden behaalde resultaten..

Hij bakt er zelf ook niks meer van inderdaad.

Naar mannetje.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Misschien niet netjes, maar de spijker zowiezo op zijn kop. En als je naar de cijfers kijkt heeft hij zeker recht van spreken. De laatste 6 duels is er maar 3x gescoord door feyenoord; hij heeft ze alledrie gemaakt. Daarmee heeft hij 4 van de 6 punten binnen getikt (van een mogelijke 18...)

Denk dat van Hooijdonk een van de weinige is die op dit moment geen blaam treft..

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

Qua spel inderdaad niet, maar zijn uitspraken zijn onnodig en vervelend lastig.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Respekked schreef:

Denk dat van Hooijdonk een van de weinige is die op dit moment geen blaam treft..

Misschien tikt hij er 2 in maar zijn spel ik net zoals het hele team bedroevend

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wielerliefhebbers, niet vergeten.

Woensdag om 14u20 op Canvas/Ketnet live verslag van de 100-jarige Scheldeprijs. Commentaar: Renaat Schotte.

www.scheldeprijs.be[/url]

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Rensenbrink in België uitgeroepen tot beste buitenlandse speler ooit.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Vergeet vooral zondag niet als Michael Boogerd eindelijk weer eens een grote wedstrijd gaat winnen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Vergeet vooral zondag niet als Michael Boogerd eindelijk weer eens een grote wedstrijd gaat winnen.

Ik zou eerder gokken op een tweede of derde plaats.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Respekked schreef:

Misschien niet netjes, maar de spijker zowiezo op zijn kop. En als je naar de cijfers kijkt heeft hij zeker recht van spreken. De laatste 6 duels is er maar 3x gescoord door feyenoord; hij heeft ze alledrie gemaakt. Daarmee heeft hij 4 van de 6 punten binnen getikt (van een mogelijke 18...)

Ik denk dat, dat meer over het niveau van de rest van feyenoord zegt dan over zijn kwaliteiten.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

De eerste bekerfinalist is bekend: Ajax.

En de tweede zal naar verwachting wel AZ zijn, al weet je het natuurlijk nooit.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Ik vond er een aantal bij Ajax wel bovenuit stijgen

Sneijder was fantastisch evenals De Mul en Gabri

Over het algemeen een verwachte uitslag neem ik aan

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

De Mul fantastisch ... ?

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Ja vond ik wel

Mooie voorzetten, 1 geweldige rush door het midden

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Geen enkele goeie bal gezien van De Mul. Paar leuke rushes of passeeracties die hij echter zelf weer in de kiem deed smoren. Daarnaast ook schuldig aan het verprutsen van de open goal kans van Heitinga en het verprutsen van zijn eigen enorm grote kans na de prachtige bal van Perez. Zondag gewoon starten met Perez op rechts. De Mul heeft het of heeft het niet; de laatste weken heeft hij het duidelijk niet.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond hem wel aardig vandaag. Maar zeker niet fantastisch zoals Sneijder en Gabri.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.