- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Loopt Chelsea weer tegen Liverpool aan?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Hè, Chelsea in de 90e minuut.
Erg, erg jammer.
Het begon nog veelbelovend.
Maar dat zijn dus 3 Engelse clubs in de halve finale ja.
Ook al jammer.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Loopt Chelsea weer tegen Liverpool aan?
Ja
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dat belooft. Blues tegen Reds. Vorige keer tegen alle verwachtingen in gewonnen door de Reds.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat middenveld van Chelsea is met zoveel kwaliteit trouwens om te huilen zo slecht. Het is vooral pompen wat ze doen in plaats van een aanval uitspelen en Ballack leek wel een postduif vandaag. Verder is het opstellen van Mikel ten koste van Makelele trouwens krankzinnig, maar de tijd zal het leren Real maakte dezelfde fout.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik vrees dat Chelsea met dit zakelijke antivoetbal de Champions League gaat winnen..
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Die keeper van Roma lijkt wel omgekocht of had op z'n minst een erg slechte dag: http://outspace.no-ip.org/Manchester-Roma_Liga_Mistrzow_Bramki_Video
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Mwa, zie niet echt iets waar hij nou overduidelijk schuld aan had of makkelijk had kunnen voorkomen. Het is gewoon prijsschieten.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Jammer. Het zat gewoon niet mee, zoals zo vaak tegen Duitse ploegen. Telkens een wit-groen been tussen de combinaties, of een 2e bal die verkeerd stuitert. Verschrikkelijk om naar te kijken. En dan is de omschakeling van Werder dodelijk. Vooral Diego, hoe vervelend hij ook is (man opzoeken en dan gaan liggen), had het hele middenveld in handen. Plus die afgekeurde goal waarbij Wiese zich gewoon slecht opstelt achter Pasanen... Dan gaat het gewoon niet werken.
Maar voor AZ is dit misschien wel het beste, nu kunnen ze misschien nog een prijs pakken ipv op drie fronten strijden en overal verliezen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja jammer. Ik vond wel dat Louis van Gaal een beetje over de top ging tegen die gast van Studio Sport (van Peperstraten geloof ik ?). Hij blijft een slechte verliezer maar zoals Johan Derksen zou zeggen : het is wel mooie televisie
.
p.s. Alweer een scheidsrechterlijke dwaling die een Nederlandse club benadeeld. Eerst de doldwaze rode kaart van Dirk Marcellis en nu het volkomen onterecht afgekeurde doelpunt van AZ. Als het 2-2 was geworden had ik het nog willen zien !
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
haha Az is ajax plus tien procent???? AZ verliest ruim met 11 man daar en ajax met 10 man.
Ik had de herhaling van het afgekeurde doelpunt gezien en het was duidelijk dat de bal tegen de elleboog van Jaliens aankwam.
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
p.s. Alweer een scheidsrechterlijke dwaling die een Nederlandse club benadeeld. Eerst de doldwaze rode kaart van Dirk Marcellis ....!
Benadelen??? PSV had überhaupt geen kans gehad.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Precies, dan zie je hoe zwaar het is om sterspeler Alex te moeten missen, sinds hij gesblesseerd is, valt ook PSV weg.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik had de herhaling van het afgekeurde doelpunt gezien en het was duidelijk dat de bal tegen de elleboog van Jaliens aankwam.
Welnee man. Daarbij was er geen sprake van een gestrekte arm of opzet, en was dat ook niet waar de scheidsrechter voor floot.
Maar dan wordt je nog wel benadeeld.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat zeg ik niet. Ze hadden misschien wel een kans op eerherstel gehad met een gelijkspel of een verdwaald doelpunt voor een 1-0 overwinning. Bovendien is het sneu voor zo'n jongen maar dat hoef ik niet uit te leggen.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Ajax heeft de drie punten, nu kijken wat AZ en PSV doen. Leuk zo'n spannend slot. Is echt jaren geleden. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ajax heeft de drie punten, nu kijken wat AZ en PSV doen. Leuk zo'n spannend slot. Is echt jaren geleden. 
Jammer dat Twente het had laten liggen.
Dat was pas lachen geweest , 4 clubs die in de laatste wedstrijden strijden voor de titel !
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ajax laat het wat mij betreft weer liggen. Ze pakken weliswaar de drie punten maar het doelsaldo gaat meetellen. Ajax blijft gokken dat de andere ploegen nog verliezen want op doelsaldo lijken ze kansloos (zeker ten opzichte van AZ).
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Ajax moet het hebben van verliespunten van PSV en AZ. Doelsaldo gaat na deze wedstrijd inderdaad niet meer lukken. Het had nu dan 6-0 moeten zijn geworden, helaas is dat niet gelukt. De drie punten zijn alleen wel belangrijk. AZ en PSV moeten ook nog maar zien te winnen met de grote druk. Hetzelfde geld voor Ajax. Spannend! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ajax moet het hebben van verliespunten van PSV en AZ.
Helaas wel na die drama partij tegen RKC.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad een erg mooi slot.
Het had alleen nog mooier kunnen zijn zonder die play-offs, maar goed, daar is iedereen het wel mee eens en daar zijn al honderden discussies over geweest.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Mwah ik voel nog steeds een dubbelontmoeting Ajax - Feyenoord aankomen en daar zeg ik nooit nee tegen
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mwah ik voel nog steeds een dubbelontmoeting Ajax - Feyenoord aankomen en daar zeg ik nooit nee tegen
.
Tegen hetzelfde scenario als vorig jaar zeg ik natuurlijk ook geen nee.
Ik bedoel, als het dan toch moet die play-offs, dan maar zo 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dan gaat het wel eentonig worden die dikke overwinning tegen Feyenoord , maar ach zo hoort het ook.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Netjes inderdaad.
Jammer dat Twente er niet echt voor ging , qua positie was er dan ook niks voor hun te halen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
De motivatie die was er gisteren bij PSV. Het spel was ook een groot contrast met de afgelopen weken.
En als ze 'gewoon' zo doorgaan, worden ze kampioen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Eredivisie:
Heracles-Feyenoord: 4-1!!! Niet te geloven.
Zou dit Koemans ontslag worden?
Zoals het er nu voor staat geen play-offs voor de CL en ze hebben zelfs een negatief doelsaldo!
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
En evenveel goals tegen als Excelsior 
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Eredivisie:
Heracles-Feyenoord: 4-1!!! Niet te geloven.
Zou dit Koemans ontslag worden?
Zoals het er nu voor staat geen play-offs voor de CL en ze hebben zelfs een negatief doelsaldo!
schrok me een hoedje, ongelooflijk wat een tegenvaller.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.