- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Van mij mag hij de beker en de UEFA cup winnen, als hij dat landskampioenschap maar aan Ajax overlaat.

Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Niet voor de rest van de wereld?
Omdat je het volledige gebeuren niet kent. Het is niet enkel het parcours.
Kijk dat hele verhaal van jou is nou precies wat ik bedoel. Alsof er geen andere wedstrijden bestaan. Er zijn nog genoeg andere wielerwedstrijden, waar ook veel publiek op af komt, waar ook veel wielertoeristen op af komen en waar ook een wedstrijd voor vrouwen is.
Prima dat jullie er een groot feest van maken, geweldig zelfs, maar doe niet alsof er niks anders is.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Zou de competitie dan echt pas op de laatste dag beslist worden? Ajax heeft veruit de makkelijkste tegenstanders, zou Aad de Mos met Vitesse de sleutelrol gaan vervullen dit jaar? Hoop het wel. Mooi wel om te zien dat uitgeleende spelers zoals Beerens en Vertonghen echte sportmensen zijn.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mooi wel om te zien dat uitgeleende spelers zoals Beerens en Vertonghen echte sportmensen zijn.
Mee eens.
Dat gezeur achteraf altijd dat deze spelers hun club genaaid hebben.
Onzin.
Ajax bijvoorbeeld had die wedstrijd al lang zelf moeten beslissen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
maar doe niet alsof er niks anders is.
Dat doe ik helemaal niet. Uit jouw post maak ik op dat de Ronde van Vlaanderen helemaal geen internationale uitstraling heeft, wat net andersom is.
Had je dit nu gezegd van de Amstel Gold Race....
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Zou de competitie dan echt pas op de laatste dag beslist worden? Ajax heeft veruit de makkelijkste tegenstanders, zou Aad de Mos met Vitesse de sleutelrol gaan vervullen dit jaar? Hoop het wel. Mooi wel om te zien dat uitgeleende spelers zoals Beerens en Vertonghen echte sportmensen zijn.
Spannend wordt het in ieder geval en AZ gun ik het (als Ajax fan) van harte, hebben het mooiste en meest constante voetbal gespeeld.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Jammer dat Ajax hier het kampioenschap laat liggen.
Echt diep triest dat als je eindelijk de kans krijgt om 1e te worden dit seizoen je niet eens kan winnen van RKC.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Het kampioenschap laten liggen? Valt wel mee volgens mij. Het ligt nog helemaal open lijkt me...
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Toch zou het puntverlies van Ajax gisteren weleens een omslag kunnen zijn voor PSV. Zaterdagavond dacht PSV de landstitel te hebben verspeeld en nu staan ze 'ineens' twee punten voor. Het zou mij niet verbazen als er nu een last van hun schouders is gevallen en ze veel beter gaan voetballen (wat ook wel nodig is natuurlijk)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het kampioenschap laten liggen? Valt wel mee volgens mij. Het ligt nog helemaal open lijkt me...
Nee.
AZ wint zeker alles en die hebben een beter doelsaldo dus Ajax word al geen kampioen meer.
En PSV zal ook wel weer gaan winnen denk ik.
Het is triest maar waar.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Het is heel triest ja.
Ongelofelijk gewoon dat ze deze kans hebben laten liggen.
Je begint jezelf gewoon hardop af te vragen of ze wel kampioen wíllen worden.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Sneijder is nu ook nog geschorst. Ajax moet zonder Stam en Sneijder kampioen zien te worden..
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Perez kan Sneijder best vervangen, maar het gaat gewoon niet lukken omdat ik AZ nog geen punten zie verspelen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Perez kan Sneijder best vervangen, maar het gaat gewoon niet lukken omdat ik AZ nog geen punten zie verspelen.
Klopt.
Ik denk dat we allemaal op 75 punten komen.
Ajax en AZ winnen alles en PSV speelt nog 1x gelijk.
AZ word dan kampioen door hun betere doelsaldo.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Wat een gespeculeer. Pas maar op dat Twente dadelijk niet kampioen wordt.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een gespeculeer. Pas maar op dat Twente dadelijk niet kampioen wordt.
En Feyenoord wint de play-offs 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Als AZ kampioen wordt, dan zullen Ajax en PSV moeten vechten voor de champions league. Hoop niet dat het zover zal komen..
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Als Ajax niet meer kampioen kan worden, dan gun ik het AZ. Leuk om eens een andere ploeg boven aan het lijstje te zien. Ik hoop alleen nog wel op een "lucky Ajax".
PSV gaat de leiding nog wel verspelen. Daar ben ik niet zo bang voor. AZ is alleen heel erg irritant. Ajax moet de eerst volgende wedstrijd gewoon met 6-0 winnen. Dan komen ze tenminste in de buurt van het doelsaldo van AZ.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Klopt , als Ajax het dan niet word laat AZ met van Gaal het dan maar worden. Die gun ik het ook wel.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik hoop Ajax maar laat het anders PSV zijn. Daar heb ik europees meer vertrouwen in dan AZ.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
De speelstijl van AZ zou in de CL misschien ook wel eens een stuk minder goed kunnen uitpakken dan in de UEFA Cup.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Misschien moeten de Nederlandse ploegen juist een keer flink op hun bek gaan in de Champions League. Dan gaat de KNVB tenminste nadenken over de belachelijke playoffs.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Dat doen ze toch niet, want het levert gewoon veel meer geld op.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Op lange termijn niet. Op deze manier kunnen ze namelijk wel het Nederlands voetbal naar de klote helpen. Op zo'n moment zullen de inkomsten ook ongetwijfeld flink gaan dalen.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat is daar erg aan ?
Goed voor Totti zou ik zeggen.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
tis wat, 3 engelse clubs in de halve finale..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.