- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Tja, Phonak heeft deze tour niet bewezen over enig tactisch inzicht te beschikken. 
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Mijn respect voor die Landis is groot, het maakt me niet uit of hij al dan niet breekt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik vind het vooral jammer dat Kloden niet mee reed. Dan hadden we pas echt een slachtveld gekregen. Begrijpelijk maar erg jammer.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Even nieuwe fiets pakken. Hoort er allemaal bij 
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2596 stemmen
Zeg ehm....de ploegen van Kloden, Sastre, Dessel/Moreau en co moeten nu wel gaan rijden, hoor.
Zouden ze echt wéér naar elkaar gaan kijken en niet willen of durven rijden met elkaar?
Dat zou echt VERUIT het meest teleurstellende moment van de Tour zijn, zeg! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Oh zou ik geweldig vinden. Laat Pereiro en Kloden het maar samen doen. Als ik sastre en zeker dessel was zou ik mijn mannen echt niet gaan opofferen. Kloden had gewoon meteen mee moeten gaan. En op die laatste klim worden nog zeker drie a vier minuten teruggepakt.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Dit gaat gewoon echt helemaal nergens over.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja Landis moet niet teveel pakken natuurlijk. We willen wel een spannende tijdrit dit weekend 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Jammer want met Zabriskie en Voigt gaan ze flink terug pakken. Wat is die Kloden toch een zwakkeling. Hij had zijn team moeten opofferen en niet Sastre.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Nou, er gaat niet veel af hoor.
Die Sinkewitz rijdt ook nog gewoon mee met Landis, dus zo belachelijk hard gaat ie nou ook weer niet. Geeft wel aan hoe onthutsend zwak, laf en veel te afwachtend in dat peleton wordt gereden.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2596 stemmen
Nou, er gaat niet veel af hoor.
Die Sinkewitz rijdt ook nog gewoon mee met Landis, dus zo belachelijk hard gaat ie nou ook weer niet. Geeft wel aan hoe ontzettend zwak, laf en veel te afwachtend in dat peleton wordt gereden.
Schandalig hoe zwak en laf de teams (de hele Tour al) rijden, met als absolute LAFAARD-NUMMER EINS dat T-Mobile team.
BAH!!
Gelukkig rijdt CSC nu wel. Dan mag Sastre de Tour winnen van mij, en niet die Kloden.
Krijg je trouwens extra punten als je secret weapon de Tour wint bij Sportpools? 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Inderdaad ongelooflijk dat ze nu Landis 9 minuten geven, OK hij rijdt wel hard, maar de grootte van het peloton geeft aan dat het daarachter niet hard gaat. Wat mij vetreft nemen alle ploegleiders na deze tour ontslag.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2596 stemmen
Wat mij vetreft nemen alle ploegleiders na deze tour ontslag.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
En het doet me eerlijk gezegd ook helemaal niets. Ik zit me gewoon te vervelen.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
En waarom pakt in godsnaam Sinkewitz niet die bonusseconden? Wat een tactische blamage weer.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Zonde van Boogerd ook. Die ziet er weer sterk uit en had best voor eigen kansen kunnen gaan. Zeker als je ziet dat het werk voor Menchov toch geen zin heeft.
Sastre mag wat mij betreft met het geel in Parijs staan.
Dessel zal ook wel blij zijn met Moreau als ploegmaat.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Hij was goed, maar ik vind het toch echt niet die verschrikkelijk magistrale prestatie die iedereen ervan maakt
Hij heeft die voorsprong vóóral te danken aan de apathie van alle ploegen (met uitzondering van Caisse D'Epargne) in het peleton, die zelfs Sinkewitz niet bij konden houden. Wie gaat er nou in godsnaam op de beslissende dag 9 minuten voorsprong geven aan iemand die 6 minuten achter staat?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
En het doet me eerlijk gezegd ook helemaal niets. Ik zit me gewoon te vervelen.
Als ik iets niet heb gedaan vandaag is het dat. Wat een onmenselijke prestatie. Ik kijk al heel wat jaren wielrennen maar wat ik vandaag heb gezien is gewoon niet te geloven. Hij verliest in de laatste klim en afdaling 30 seconden op de sterkste klimmer van het peleton. Aanvallen wordt beloond en laat hem nu maar de tour winnen.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Hij was goed, maar ik vind het toch echt niet die verschrikkelijk magistrale prestatie die iedereen ervan maakt.
Dit is een prestatie die tot de grootste in de Tourgeschiedenis behoort.
De rest kon gewoon weinig, anders hadden ze wel meer tijd goedgemaakt op de laatste berg.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
De rest kon gewoon weinig, anders hadden ze wel meer tijd goedgemaakt op de laatste berg.
Ze konden dus niet meer dan Landis, maar ook niet minder. En dan is het nergens voor nodig om vantevoren zo gruwelijk veel tijd weg te geven.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Als ik iets niet heb gedaan vandaag is het dat. Wat een onmenselijke prestatie. Ik kijk al heel wat jaren wielrennen maar wat ik vandaag heb gezien is gewoon niet te geloven. Hij verliest in de laatste klim en afdaling 30 seconden op de sterkste klimmer van het peleton. Aanvallen wordt beloond en laat hem nu maar de tour winnen.
Ja, vanaf die laatste klim werd het wel weer interessant natuurlijk. Maar van een peleton dat een beetje een trainingsrondje aan het rijden is, word ik niet warm of koud.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2596 stemmen
Klasse van Landis hoor, maar ik denk dat een deel van zijn voorsprong toch ook (wat Zelva zegt) te danken is aan T-Mobile en die LAFFE teams die nu terecht de Tour gaan verliezen.
Sastre en Pereiro staan nog gunstig, maar Landis staat er gezien zijn tijdritcapaciteiten het beste voor.
DAMN! 
Maar...gezien deze Tour, misschien durft er nog een team te rijden in de vlakke etappe van morgen. Toch een paar kleine heuveltjes, dus ehh.... koers dan maar? 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ze konden dus niet meer dan Landis, maar ook niet minder.
Sorry, maar dat is onzin. Landis kon duidelijk meer, en dat hij dan op de laatste col een beetje tijd verliest doordat hij alles alleen heeft moeten doen, doet daar niet van af. Landis was vandaag twee klassen beter dan de rest.
Het enige dat bijna nog grootser is dan Landis' prestatie is de wijze waarop sommige Tourkijkers die magnifieke prestatie trachten te bagatelliseren.
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Wat een grandioze rit! Landis 
Natuurlijk ook de onmacht van de rest van het peleton maar toch een prestatie om U tegen te zeggen. Zo weinig tijd verliezen na zo'n lange solorit.
De voorgaande dagen was ik totaal niet tevreden over Landis maar van mij mag hij nu ook de Tour winnen ook na zo'n dag.
Nog nooit in mijn leven heb ik zo'n spannende en vooral bizarre Tour gezien, verheug me nu al op de tijdrit. Zal je zien rijd zo'n Klöden gewoon 3 minuten sneller dan de rest
, niks is meer onmogelijk in deze Tour.
Tot op de Champs-Élysées blijft er strijd voor het geel 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Dit is een prestatie die tot de grootste in de Tourgeschiedenis behoort.
Ja, Fantastische etappe, en wat een prestatie van Landis, die wat mij betreft, hiermee bewijst, dat hij de enige winnaar van de Tour mag zijn. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik moet je nu helemaal gelijk geven. Als hij hem wint zal die ingaan als een van de meest legendarische ooit
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.