• 17.257 nieuwsartikelen
  • 182.330 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.464.965 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

gotti

• 14091 berichten
  • 5948 stemmen

Landis is een achterlijke debiel. Hij had makkelijk gisteren Kloden helemaal naar de kloten kunnen rijden, maar dacht het allemaal met een beetje rekenwerk wel te redden. Altijd leuk dan dat zulke mensen eens finaal op hun bek gaan.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Gisteren kon hij dat niet, daarvan ben ik overtuigd. Verder had het hem vandaag niet geholpen. Ik denk zelfs dat er wel momenten zijn geweest dat Landis net zo hard vooruit trapte als dat hij door de zwaartekracht achteruit ging, waardoor hij netto gewoon secondenlang moet hebben stil gestaan!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Shit, net vandaag, de dag dat ik niet naar de tour kon kijken vanwege mijn werk (hele middag vergadering en 's avonds etentje) gebeurt het!

Ik ben wel blij dat Landis verloren heeft en het nu spannend blijft tot de tijdrit.

Heerlijk als Pereiro nu zou winnen, hebben die andere ploegen zich even op hem verkeken zeg (en niet alleen Phonak hoor, ook Rabo en T-Mobile).

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja precies, Phonak is de hoofdverantwoordelijke maar niet de enige verantwoordelijke. Alhoewel je wel zag dat Rabobank wel heeft geprobeerd dat gat kleiner te maken dmv Weening en Posthuma op kop in die etappe maar ze kregen geen hulp. T-Mobile had bijvoorbeeld Guerini en Kessler mee op kop kunnen zetten.

Dus waar tot gisteren de tour gewonnen leek te worden door rekenwerk van Landis, heeft Pereiro Sio nu de beste kansen door fout rekenenwerk van Landis. Het blijft een fantastische tour.

starbright boy (moderator films)

• 22638 berichten
  • 5258 stemmen

Wat een dag! Of in mijn geval avond eigenlijk. Ik zei gisteren al dat Landis de tour nog lang niet gewonnen had, nu komt het 3x zo erg uit. En dat Pereiro-verhaal vond ik al dom. Die man werd verdorie vorig jaar 10e. Da's welgeteld één plaats onder Landis. Die komt echt niet uit de lucht vallen. De meest dramatische etappe sinds de inzinking van Ullrich in het geel naar Les Deux Alpes in '98. De tour heeft dit jaar echt alles waar ik naar verlangd heb.

Daarbij nog goede zaken gedaan in Rondemaster ook.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

starbright boy schreef:

De tour heeft dit jaar echt alles waar ik naar verlangd heb.

De eerste twee weken waren toch teleurstellend vond ik, alleen het Rabo-succes was leuk. De derde week begint veel goed te maken.

Ik vind het parcours van dit jaar ook niet zo goed, veel te veel vlakke etappes in de eerste 10 dagen, nog meer dan andere jaren. Waarom stoppen ze niet eens een paar lastigere etappes in de eerste week, zoals ze dat in de Giro en Vuelta wel doen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ja precies, Phonak is de hoofdverantwoordelijke maar niet de enige verantwoordelijke. Alhoewel je wel zag dat Rabobank wel heeft geprobeerd dat gat kleiner te maken dmv Weening en Posthuma op kop in die etappe maar ze kregen geen hulp. T-Mobile had bijvoorbeeld Guerini en Kessler mee op kop kunnen zetten.

Dus waar tot gisteren de tour gewonnen leek te worden door rekenwerk van Landis, heeft Pereiro Sio nu de beste kansen door fout rekenenwerk van Landis. Het blijft een fantastische tour.

Rabobank is ook bij de andere teams langs geweest om voorop te gaan rijden maar niemand wou. Tenminste dat zeiden ze gister op sporza

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Rabobank is ook bij de andere teams langs geweest om voorop te gaan rijden maar niemand wou. Tenminste dat zeiden ze gister op sporza

Wat dat betreft is het jammer dat Voigt meezat want CSC had zeker meegeholpen !

En je kan moeilijk verwachten van de sprinterploegen dat ze dat gat kleiner maken, die doen alleen mee voor de punten niet voor de tijd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Csc had natuurlijk evengoed mee kunnen rijden en de het verschil terug brengen naar ongeveer 20 minuten. Dan had Voigt evengoed gewonnen maar waren ze nu van pereiro af. Maar de laatste berg vandaag is erg steil en daar gaat pereiro lossen. Nu maar hopen dat menchov daar een minuutje terug kan pakken op die andere drie.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

CSC had zelf ook kunnen rijden, ook met Voigt voorop. Nu lijkt het er op dat juist CSC de tour kan gaan verliezen door die etappe, want Sastre staat tweede. Maar goed, na gister is niks zeker, vandaag kan er nog van alles gebeuren.

Vergeten m'n team vandaag aan te passen op rondemaster.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Ach ja, zoveel verschil tussen vandaag en gisteren is er ook weer niet voor de Rondemaster.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Das waar, maar ik had Landis er nog instaan, daar heb ik op één of andere manier weinig vertrouwen meer in.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Die zou ik vandaag juist wel selecteren.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Poeh hee, ben men team al 3 dagen vergeten te wijzigen .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ach ik heb al de hele week alleen maar sprinters in dat rondemaster team. Ik heb al die games opgegeven toen Noval afstapte en daarmee mijn Sportpools team kansloos had gemaakt.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Alweer krijgt een kopgroepje te veel voorsprong. De strijd om de etappezege is echt doodsaai af en toe.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nou vraag ik me af of deze kopgroep in staat is die voorsprong vol te houden. Ik zag zo gauw geen echte favoriet voor de dagzege.

Edit : Ware het niet dat Sinkewitz mee is

Ook zeer verrassend dat Righi mee is. Alleen Righi en Tiralongo hadden het nog niet geprobeerd voor Lampre en ik had eerder Tiralongo verwacht maar Righi is ook leuk voor de tweede plaats

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Alle kanshebbers zitten in het peloton, dus die geven dan geen donder wie er voorop rijdt. En die koplopers heb ik dus allemaal niet in mijn lijst Dus van mij mogen ze ingehaald worden.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2596 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Het blijft een oerdom verhaal. Rabo heeft inderdaad geprobeerd andere ploegen aan te sporen mee op kop te rijden, maar die wilden of durfden niet.

Toen Rabo op kop begon te rijden, werd Boogerd trouwens helemaal de huid vol gescholden door Landis.

Over sportief koersen gesproken!

Nou, Landis....you get what you deserve.

En wat starbright boy zegt, die Pereiro is geen kleintje, al twee keer 10e in de Tour en een keer 11e in de Giro.

Toch zou ik Sastre of Kloden een mooiere tourwinnaar vinden, alleen al vanwege die stupide 30 minuten-etappe.

Dusse....laat het maar knallen op de Joux-Plane!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Sanvean schreef:

Toch zou ik Sastre of Kloden een mooiere tourwinnaar vinden, alleen al vanwege die stupide 30 minuten-etappe.

Daarom wil ik juist dat Pereiro wel wint. Dan wordt eindelijk de aanvaller een keer beloond. Bovendien is het gewoon een leuke renner.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2596 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Daarom wil ik juist dat Pereiro wel wint. Dan wordt eindelijk de aanvaller een keer beloond. Bovendien is het gewoon een leuke renner.

Okee, Pereiro was wel een aanvaller maar ook vooral bij de gratie van Phonak en co die etappe.

Ik zie liever een aanvaller in de bergen (Sastre) als tourwinnaar.

De enige die elk jaar wel probeert aan te vallen, i.t.t. de Leipheimers en Landissen van deze wereld.

Overigens wordt de etappe nu al hard gemaakt. We krijgen dus een keiharde wedstrijd over vijf cols. Mooi zo.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Leipheimer heeft het gisteren wel geprobeerd. Aanvallen kan hij dus wel

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Wat is dit nu weer

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Wat een sensatie. dit belooft de mooiste etappe ooit te worden. Landis prachtig.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Jammer dat ik het niet kan zien op m'n werk, maar Landis nu al demarreren? Tjonge. Hij heeft wat goed te maken.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2596 stemmen

timbo_ schreef:

Wat een sensatie. dit belooft de mooiste etappe ooit te worden. Landis prachtig.

JAA!

Voilá... toch wel keurig van Landis hoor. Eerlijk is eerlijk.

Landis lijkt sterk, maar kan hij 8 minuten terugwinnen op de toppers?

Hij gaat wel érg vroeg in de etappe, dus wie weet is het een wanhoopsdaad. Of hij wint echt minuten.

Pereiro gaat het lastig krijgen. Menchov kan goede zaken doen. Sastre en Kloden ook.

Enfin, ik spring weer voor de buis.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Landis valt aan met nog 4 cols te gaan, sorry hoor, maar dit lijkt me vrij kansloos.

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

COMPLEET krankzinnig gekoerst zeg

Geweldig om te kijken natuurlijk maar waar gaat het naartoe zeg

Landis de hele dag op kop en 10 minuten terug pakken?

Er staat ons nog wat te wachten vandaag zeg, prachtig einde van de Tour

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Als Landis dat lukt neem ik al het negatieve wat ik over 'm heb gezegd terug (alleen dat vieze baardje blijft ), maar het lijkt mij kansloos.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2596 stemmen

Zavo schreef:

Landis valt aan met nog 4 cols te gaan, sorry hoor, maar dit lijkt me vrij kansloos.

Eerlijk gezegd vind ik dat ook hoor, inderdaad een wanhoopsdaad...ik probeer het alleen nog wat spannend te maken.

En eerlijk is eerlijk, het is een aardige stunt van Landis maar enig gevoel van leedvermaak kan ik nu ook weer niet onderdrukken... verliest gisteren de gele trui en zweet zich vandaag helemaal de pest uit het lijf, en zal alleen maar nog verder wegzakken waarschijnlijk.

Ja, gemeen hè.

Tenzij hij opeens een soort Rasmussen is geworden die wel 180 kilometer alleen over 4 cols kan rijden.

Maar dat lijkt me nie hè.

Overigens heeft Landis geen ploegmaten in de kopgroep. Beetje dom alvast, als je vantevoren al wist dat je ging aanvallen in het begin van de etappe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.