- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Op dit ogenblik is het 4-0 voor Nederland (54ste min). Nu zal het zeker weer koek en ei zijn zeker???
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Na 66 min: 6-0. Ik ben benieuwd om nu de 'afbrekers' te horen...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Ik zie ze nog steeds niet het EK winnen maar dit is natuurlijk netjes. Kheb niet de hele wedstrijd gezien (Six Feet Under kwam er door
) maar ik hoor al dat ze erg goed speelden. Kheb wel zin in dat EK als ze dit vast kunnen houden.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Stam werd totaal niet gemist (wel respect voor imho één van de beste verdediger ter wereld), want Schotland kwam op een paar flutballetjes totaal niet aan de bak. Nederland begon verschrikkelijk sterk en ik wist dan ook niet wat ik zag in vergelijking met afgelopen zaterdag, waarbij ik de televisie na de eerste helft uitgezet heb... Sneijder was echt verschrikkelijk goed (Ajax hé
), bij van der Vaart luktte het vandaag helaas niet en Van Nistelrooy laat zien dat hij niet alleen bij Manchester United kan scoren. Tja...gewoon weer eens lekker genoten van het Nederlands Elftal en ik kan zeggen dat dat erg lang geleden is...
En Turkije, Turkije, wat een ellende en een blamage.... 
starbright boy (moderator films)
-
- 22427 berichten
- 5131 stemmen
Ik ga voortaan altijd slapen als oranje speelt. deed ik nu ook en dat brengt blijbaar geluk in overvloed.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Gewoon een wereldwedstrijd, je vraagt je af waarom ze niet altijd zo spelen.
Elke speler stond op de goede plek en individueel was vrijwel iedereen top. Van der Vaart had z'n wedstrijd niet, maar de rest (vooral Sneijder, Ooijer en Davids) waren geweldig.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een geweldige wedstrijd! Al toen het 5-0 was, was ik er gerust op
. Geweldige sfeer, zowel het publiek als de spelers. Dan vraag je je toch af waarom niet altijd zo? Maar goed. Geen gezeur nou, voortwerken met deze wedstrijd als maatstaf.
En van Nistelrooij heeft mij vandaag voor het eerst echt overtuigd in het Nederlands elftal. Genieten deze zomer!
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Bizarre uitslag, had ik écht niet verwacht. Krankzinnig verschil met die wedstrijd van afgelopen zaterdag. Desalniettemin geweldig natuurlijk! Advocaat heeft goede keuzes gemaakt, de nieuwelingen in de basis hebben het meer dan geweldig gedaan. Heb genoten van Sneijder, die eerste goal... heel mooi 
Gelukkig weer een leuk toernooitje komende zomer!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Al toen het 5-0 was, was ik er gerust op!
Dat zou er nog aan ontbreken... 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Geweldige sfeer, zowel het publiek
Was voor mij bijna reden de wedstrijd af te zetten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nee, als er voetbal op is (Ajax of Nederlands elftal) ben ik echt een zenuwpees. Ik vond dit nog vrij vroeg, normaal ben ik bij de 7-0 pas gerust 
Overigens zeer begrijpelijk wat de spelers hebben besloten tegenover de pers vind ik. Alhoewel het wel jammer is. Misschien hadden ze nu de rollen om kunnen draaien qua interview. Gewoon felle antwoorden en domme tegenvragen stellen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Was voor mij bijna reden de wedstrijd af te zetten.
Na de 1-0 was het even wat stiller, maar daarna begon het weer. En in de tweede helft waren (na de 6-0) de spelers en het publiek een beetje aan het "aanklooien". 't Was iig een hele verbetering.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Na de 1-0 was het even wat stiller, maar daarna begon het weer. En in de tweede helft waren (na de 6-0) de spelers en het publiek een beetje aan het "aanklooien".
Geen woorden voor, allemaal oprotten met die nepsupporters. Laat ze lekker met de dweilband en de oranje klompen ergens anders de wave doen. De stakkers.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wie floten ze dan uit? Ik heb alleen een fluitconcert tegen Seedorf gehoord en wat dat betreft heb je gelijk. Dat hoort gewoon niet.
FeZ
-
- 460 berichten
- 3179 stemmen
Ik wordt echt gek als mensen anti seedorf zijn. Hij heeft wel 3 (toch? inderdaad ik volg voetbal niet heel erg actief) keer terecht champions league gewonnen. Niks mis met deze goede speler.
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Wesley Sneijder is DE man!!!!
Waarom heeft hij in godsnaam geen basisplaats bij Ajax????
O ja.... FUCK Seedorf!!!
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
inderdaad, daarom ben ik ook voor Sneijder in de basis! * WES-LEY SNEIJDER JALA JALALA LALA...* in z'n eigen Arena 
)! Wat was ie weergaloos vanavond... formidabele wedstrijd van zo'n jong ventje! Groter talent dan vd Vaart m.i.! Nog één keer dan:
* WES-LEY SNEIJDER JALA JALALA LALA...*

Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Wesley Sneijder is DE man!!!!
Waarom heeft hij in godsnaam geen basisplaats bij Ajax????
O ja.... FUCK Seedorf!!!
laatste wedstrijden in de competitie en Champions League stond ie gewoon in de basis!
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ik wordt echt gek als mensen anti seedorf zijn. Hij heeft wel 3 (toch? inderdaad ik volg voetbal niet heel erg actief) keer terecht champions league gewonnen. Niks mis met deze goede speler.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
de reacties hier lijken op ongeciviliseerde, parende konijnen, die brood en spelen verwarren met een spel.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Klinkt alsof jij je berichtje verzendt vanaf een andere planeet....
Parende konijnen, hoe kom je er op.... oh wacht.... 
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Volgens mij werd Kluivert ook uitgefloten bij 1e balcontact.
Over Seedorf kan ik het volgende zeggen: meneer heeft een geweldig EGO en die karaktereigenschap verandert nooit bij hem.
Een teamspeler zal het dan ook nooit worden. Niet voor niks liet Advocaat - terecht - Davids staan, die speelde vanaf het begin in dienst van Oranje. Dat heb ik Clarence nauwelijks ooit op kunnen betrappen. Daar ligt hem het verschil.
Na deze wedstrijd kun je mooi zien in wie de bondscoach wel en in wie hij niet vertrouwen heeft. Dick laat Overmars wel staan, waar hij net zo goed Robben voor in had kunnen brengen. TOCH brengt Dick Seedorf en Kluivert erin.
Kluivert in goede doen is toch wel van enige waarde, niet zomaar laten vallen die gast.
Movie Meters die zich andere wedstrijden zich tegen Oranje keren of het ze koud laat, moeten NU ook niet zich in deze discussie mengen
Stephan
-
- 7896 berichten
- 1388 stemmen
Wat een hoop BS over Seedorf. Ik kan me slechts één moment herinneren waar hij nadrukkelijk de zwarte piet kreeg (elfmeterschieten tegen Frankrijk). De man is een begaafd voetballer. (Ooit het geniale doelpunt gezien tegen Atletico Madrid, vanaf de middellijn?)
Tijdens de wedstrijd tegen Schotland heeft hij direct enkele zeer slimme passes gemaakt. En... o ja, hij verstapte zich een keer. Dat zullen de Seedorfhaters leuk gevonden hebben.
Wat hem kwalijk wordt genomen is wat slechts weinig Hollanders leuk vinden: iemand die boven het maaiveld uit WIL steken. RATSSS daar gaat z'n kop. Weer typische hollandse mentaliteit: doe maar normaal dan doe je gek genoeg.
Ik vond het in ieder geval genant hoe er gefloten werd op Seedorf en Kluivert. Van der Vaart had vandaag ook zijn dag niet en daar valt niemand over. Kluivert is nog steeds de beste spits die er rond loopt (in een mindere periode) Dat hij toch werd ingebracht vind ik ook niet meer dan logisch.
Grappig overigens dat ik in de newsgroep van nl.media.tv al vóór de wedstrijd aangaf dat er maar een mediastop moest komen... zouden ze die nog net op tijd gelezen hebben 
Ik heb me in ieder geval weer prima vermaakt met het mooie spel dat in het Nederlandse voetbal zit. De wedstrijd op de Duitse televisie gekeken, want het NL-commentaar volg ik het liefste niet. Daar werd overigens grappig gereageerd op het "Bertie Bertie alles ist vorbei" door te zeggen dat het net zo'n afgezaagd lied is als "Und wieder ein WM ohne Holland".
Ik heb ook genoten van al die gefrustreerde journalistenkoppen die de jongen niet te spreken kregen. Good for them. Helpt ook de teamspirit. Als dat ervoor zorgt dat zo zo blijven spelen hoef ik ze nooit meer te horen. Als we zaterdag ook niet zo slecht gespeeld hadden, was er vanavond niet zo'n vette pot op de mat gelegd. Dat is de prijs van het mooie spel. Geen pieken zonder dalen. Verwachten dat het elftal 'altijd' zo speelt is onmogelijk.
Verder denk ik dat we wederom ver komen tijdens het EK, maar toch weer net niet winnen. Want dat doen de Duitsers altijd. (wiens wet was dat ook alweer?)
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Wat een hoop BS over Seedorf. Ik kan me slechts één moment herinneren waar hij nadrukkelijk de zwarte piet kreeg (elfmeterschieten tegen Frankrijk).
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat ik gisterenavond gezien heb was gewoonweg een ploeg die als één man speelde. Ik heb het een paar pagina's eerder nog gezegd: Nederland is één van de beste, zoniet de beste ploeg als ze gewoonweg in teamverband spelen. Het probleem is dat er teveel zijn die zich vedette voelen... 
eric™
-
- 21 berichten
- 103 stemmen
QUOTE: "FeZ schreef:
Ik wordt echt gek als mensen anti seedorf zijn. Hij heeft wel 3 (toch? inderdaad ik volg voetbal niet heel erg actief) keer terecht champions league gewonnen. Niks mis met deze goede speler."
3 CL finales gewonnen. Waarvan ie bij 2 clubs geen basisplaats had en bijna nooit speelt...
Als bankzitter een CL finale winnen telt niet mee op je CV hoor.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Bij Ajax en Real was hij gewoon basisspeler hoor. En bij Milan zat hij gewoon in het rotatiesysteem 
jester
-
- 809 berichten
- 1253 stemmen
Ik moet zeggen dat het nederlands elftal me gisteravond plezierig verrast heeft. Iedereen weet wel dat ze het kunnen, maar ze doen het zo zelden. Gisteravond stond er inderdaad een team, en daar mankeert het wel eens aan.
De vraag is nu natuurlijk wel hoe nu verder. Ik denk dat het elftal dat er gisteravond stond een goede basis kan vormen voor de komende oefenwedstrijden (en dan hebben we Van Bommel en vooral Stam nog achter de hand).
Het prbleem met Seedorf is dat zichzelf boven het team plaatst: het Nederlands Elftal kan niet zonder hem. Hij kan zich niet ondergeschikt maken aan het teambelang (wat Davids gisteravond wel kon).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.