- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
We moeten vroeg op 1-0 komen. De Schotten moeten daardoor komen: meer ruimte. Het kan natuurlijk ook dat de Schotten dan op de counter blijven loeren, maar we hebben dan iig meer vertrouwen denk ik. Al dat gezeik over die opstelling altijd door de media. Dat ze de jongens eens wat serieuze vragen stellen. Het gaat erom hoe er wordt gespeeld en niet door wie.
Toch even mijn favo opstelling:
V.d Sar
Ooijer----De Boer----- Bouma
Sneijder--- Seedorf--- V.d Vaart--- Cocu
V.d Meyde--- Pi-Air--- Overmars
Mits Seedorf meer aan het team denkt! Hij kan een briljante actie maken, maar wil dit te vaak. Verwacht dat de Schotten zich niet te veel van de aanvallende kant laten zien, dus is Pierre een goede spits. Kopsterk en natuurlijk zijn vrije trappen, die er ongetwijfeld zullen gaan komen. Robben in de tweede helft erin voor Overmars.
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2321 stemmen
Voorhoede kan ik nog wel inkomen (zowel v. Nistelrooij, Makaay als van Hooydonck kan en Overmars i.p.v. Robben kan ik ook nog inkomen), .maar dit vind ik weer een te riskant middenveld - zeker gezien de verdediging zonder Stam. Met Bosvelt i.p.v. Seedorf heb je in ieder geval een "stofzuiger" op het middenveld die geheel in dienst van het elftal speelt, laat Sneijder en v.d. Vaart maar voor de briljante acties zorgen.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Stel dat "we" het redden. Welke potentiele Oranje spelers kunnen er dan mee naar Portugal ipv de verouderde garde.... voorin zit het wel goed (mits in de goede samenstelling). en het middelveld (met Sneijder, vd Vaart, v Bommel) komt ook wel in orde. De problemen liggen m.i. achterin. Aantal opties:
Bosschaart (FC Utrecht)
Heitinga (Ajax)
Lindenberg (AZ) ?
Bouma/Hofland (PSV)
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Sneijder kan ook goed wat als controlerende middenvelder spelen. Heeft ie bij Ajax ook een poosje gedaan. Cocu zou dat evt. ook nog kunnen. Bij Seedorf ga ik er maar vanuit dat hij een briljante wedstrijd speelt of een briljante actie heeft.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Sneijder kan ook goed wat als controlerende middenvelder spelen. Heeft ie bij Ajax ook een poosje gedaan. .
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Op die positie heeft hij het toen niet slecht gedaan. En wanneer Galasek wegvalt draait heel Ajax minder, dus dat kan je Sneijder niet persoonlijk aanrekeken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Waarschijnlijk is het toch niet nodig om met een verdedigende middenvelder te spelen, maar mijn voorkeur zou danook gaan naar Cocu. Sneijder heeft een betere pass dan Cocu en kan zo de spits(en) vrij zetten.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Op die positie heeft hij het toen niet slecht gedaan. En wanneer Galasek wegvalt draait heel Ajax minder, dus dat kan je Sneijder niet persoonlijk aanrekeken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik verwacht ook niet dat Nederland onder druk komt te staan (in het begin dan, later misschien wel. Ligt aan de tussenstand).
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
inderdaad, daarom ben ik ook voor Sneijder in de basis! * WES-LEY SNEIJDER JALA JALALA LALA...* in z'n eigen Arena 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Andy v.d Meyde is trouwens flauw gevallen! Viel ie zo tegen een geluidsbox aan. Hij zegt het wel vaker te hebben. Ik hoop niet dat het ernstig is.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Kan hij Patrick direct naar de tribune verwijzen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Vreselijk irritant mannetje trouwens, die Hugo Borst. ...
Moest er ook even aan wennen, maar ik ben hem zeer gaan waarderen. Scherpe visie en to the point. Prikt genadeloos door het wereldje heen. Hij overruled Jack van Gelder af en toe als die weer eens een totaal overbodige slijmvraag stelt.
Paar weken geleden zat Ronald Koeman in de studio en had hij als practical joke een knalroze overhemd met wit kraagje en paarse stropdas met witte stippen aangetrokken. Het afschuwelijk foute outfit van Ajax dus. Ik mag dat wel.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Aha, jij dus wel. Nee dan hoor ik liever Mulder jr.
Of Derksen, van dat andere programma. Ben het vaak niet met 'm eens, hij zegt wel wat waar 't op staat.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Laten we Hollands grootste tekortkoming onder ogen zien...
... en als één blok achter het elftal staan dat de enige bondscoach samenstelt. Genant hoe stil het altijd is in het stadion als het spel niet is wat we hopen. De arrogantie zit in het stadion en achter de buis... niet op het veld.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Paar weken geleden zat Ronald Koeman in de studio en had hij als practical joke een knalroze overhemd met wit kraagje en paarse stropdas met witte stippen aangetrokken.
Dat was met Louis van Gaal. Waarom moet hij de mensen altijd meteen provoceren? Studio Voetbal is sowieso niet echt een programma van niveau, kijk veel liever Voetbal Insite.
... en als één blok achter het elftal staan dat de enige bondscoach samenstelt.
Helemaal mee eens! Jammer genoeg zit ik niet in het stadion...
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
... en als één blok achter het elftal staan dat de enige bondscoach samenstelt. Genant hoe stil het altijd is in het stadion als het spel niet is wat we hopen. De arrogantie zit in het stadion en achter de buis... niet op het veld.
Overigens zie ik hier allerlei namen voorbij komen, maar wie er spelen lijkt me niet zo belangrijk.
Het is gewoon de puur achterhaalde Nederlandse tactiek die ons telkens de das omdoet. Elk land weet inmiddels hoe ze Nederland aan moeten pakken. Alleen maar op balbezit spelen, Niet alleen aanvallers, maar ook middenvelders en zelfs vleugelverdedigers die allemaal naar voren moeten stormen zodat er geen ruimte meer is.
En dan maar zeggen dat we goed gespeeld hebben...nee, dat lijkt zo omdat de tegenstander denkt: gaan jullie maar als een gek tekeer, wij wachten wel af. En bij de eerste beste counter zijn we de pineut, omdat er geen verdedigers meer zijn, en de verdedigers die we hebben alleen geselecteerd worden op passen i.p.v. fatsoenlijk een man uit de wedstrijd spelen.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Aantal opties:
Bosschaart (FC Utrecht)
Heitinga (Ajax)
Lindenberg (AZ) ?
Bouma/Hofland (PSV)

Die gaan dus nooit het niveau halen, dat er nu aanwezig is achterin (en dat is al niet best)
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Nou nou nou. Enige nuance kan geen kwaad.
Jaap Stam is een van de beste verdedigers ter wereld.
Tegenstanders scoren het meest uit spelhervattingen, niet uit counters. Ook die goal van zaterdag was geen counter maar een spelhervatting (corner geloof ik).
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Spelhervattingen zijn ze ook dramatisch in ja en Stam is inderdaad de enige fatsoenlijke verdediger.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Jaap Stam is een van de beste verdedigers ter wereld.
Hugo Borst zei t zondag treffend:
Onze beste verdediger was Jaap Stam, onze beste middenvelder was Jaap Stam en onze beste aanvaller was Jaap Stam.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Genant hoe stil het altijd is in het stadion als het spel niet is wat we hopen.
Het publiek van het Nedrlands elftal is voornamelijk het cup-a-soup volkje dat via PricewaterhouseCoopers kaarten weet te bemachtigen. Daar wil je niet tussenzitten.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Gerrie Senden in oranje !
je kunt zeggen wat je wil, maar Gerrie is bezig aan een uitstekend seizoen, hij is ervaren en heeft een uitstekende wedstrijd mentaliteit. een betere rechtsback heeft Nederland momenteel niet.
stinissen (crew films & series)
-
- 23492 berichten
- 77007 stemmen

Die gaan dus nooit het niveau halen, dat er nu aanwezig is achterin (en dat is al niet best)
Bosschaart is er klaar voor en is nu al stukken beter als bronckhorst. Mijn opstelling met de selectie die er nu is,
Sar
Ooyer
Cocu
Bouma
Vaart
Robben
Meyde
Nistelrooy
Bosvelt
Schneider
Hooydonk
sar
ooyer bouma
cocu
bosvelt schneider
meyde robben
vaart
hooydonk nistelrooy
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
goed elftal...maar elftal betekent dat je er maar 11 mag opstellen en geen 22. Sommige spelen zelfs dubbel zie ik 
Oud-Feyenoorder Dick Schneider is een opvallende keuze.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Bosschaart is er klaar voor en is nu al stukken beter als bronckhorst.
Wat betreft van Bronckhorst: da's een typisch Nederlandse verdediger, namelijk een middenvelder...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Gerrie Senden in oranje !
je kunt zeggen wat je wil, maar Gerrie is bezig aan een uitstekend seizoen, hij is ervaren en heeft een uitstekende wedstrijd mentaliteit. een betere rechtsback heeft Nederland momenteel niet.
Vind hem toch onopvallend van wat ik gezien heb. gaan er trouwens mensen hier naar de wedstrijd?
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Vind hem toch onopvallend van wat ik gezien heb.
samenvattingen zeggen helmaal niks, het feit dat ie onopvallend is tijdens samenvattingen betekent dat ie geen fouten maakt. de goede dingen van hem laten ze toch niet zien bij de nos.
Senden toont meer inzet, dan al die andere lamzakken bij zowel oranje als bij Roda bijelkaar.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Moest er ook even aan wennen, maar ik ben hem zeer gaan waarderen. Scherpe visie en to the point. Prikt genadeloos door
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.