• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.002 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.129 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Agony schreef:

Ger Senden... kom nou toch.

ooit een hele wedstrijd van de man gezien ?

hij speelt momenteel zo goed, dat ie ieder andere debiel die in het Ned. elftal in de defensie staat zo wegspeeld.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Op Canal+ toch wel al wat van hem gezien. En als ie de pannen van het dak zou spelen zouden ze er bij de NOS ook wel wat van zeggen. Schijnbaar doet hij dat dus niet. Ik denk dat Ger Senden op zijn best nog niet genoeg is voor het Nederlands elftal.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Cocu naar achteren, middenveld met Bosvelt, Sneijder en van der Vaart, Robben op links, van Hooijdonk als enige centrale man voorin... dan moet 't lukken De rest mag blijven waar 'ie staat.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Iemand Voetbal Insite gezien? Aad de Mos had wel een opstelling waar ik me in kan vinden. Weet alleen niet meer precies hoe die eruit zag.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

De Belgen worden blijkbaar verwend deze week. Kanaal2 zendt speciaal voor zijn kijkers woensdag de voetbalmatch Nederland-Schotland uit. In dacht om 20.30...

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

kappeuter schreef:

Aha, jij dus wel. Nee dan hoor ik liever Mulder jr.

Of Derksen, van dat andere programma. Ben het vaak niet met 'm eens, hij zegt wel wat waar 't op staat.

Dat doet ie inderdaad, tot het over Johan Cruijff gaat. Gisteravond ook weer, Wilbert Genee waagt het om een kritische opmerking over Cruijff te plaatsen, en dan begrijpt Genee er weer niets van.

Ik hoor ook liever Borst, hij heeft in ieder geval een mening, wat ik van Mulder niet altijd kan zeggen.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Ik mag die Genee wel, die durft tenminste een beetje in te gaan tegen Derksen. Ook wel grappig als hij soms op maandagavond refereert naar een artikel dat in de Sportweek zal staan en Derksen daar weer commentaar op heeft als concurrent.

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

speedy23 schreef:

De Belgen worden blijkbaar verwend deze week. Kanaal2 zendt speciaal voor zijn kijkers woensdag de voetbalmatch Nederland-Schotland uit. In dacht om 20.30...

Zou dit nou oprechte belangstelling zijn, of zouden ze hopen dat Nederland het niet haalt? Speedy, kun jij daar je mening over geven?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Er zijn er die graag de Nederlanders kopje onder zien gaan, maar ik geloof dat het overgrootste deel hoopt dat ze naar het EK gaan.

Voor wie moeten we anders supporteren? Het o,zo chauvenistische Frankrijk? Het altijd willen overheersende Duitsland, of de anti-Europese Britten? Neen hoor, geef mij dan maar de Nederlanders, die taal begrijpen wij als Vlamingen tenminste. De Walen dat is dan weer een andere zaak. Ik denk dat die partij voor Frankrijk kiezen...

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Bron: http://Ajax.netwerk.to

18/11/2003 - Oranjeselectie stapt tot in de vroege uurtjes; Advocaat stapt op?

(Van onze verslaggever HN)

In het Parool doet columnist Henk Spaan een boekje open over zeker tien internationals, waaronder Andy van der Meyde, die na de met 1-0 verloren interland tegen Schotland een nachtje zouden zijn doorgezakt. De party-gangers zijn om drie uur 's nachts de Passengers Terminal in Amsterdam binnengestapt waar op dat moment een feest plaatsvond. Een woordvoerster van de organisatie van 'Convertible' gaf toe dat "de twaalfhonderd euro kostende tienpersoonstafel in de Vip-ruimte al maanden tevoren door de spelers was gereserveerd. Met drieduizend bezoekers is Convertible een van de intiemere feesten van ID&T." Zeker gezien het teleurstellende resultaat in Glasgow wordt het nachtje doorzakken als ongepast beschouwd. Of de Ajacieden Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder ook op het feest aanwezig waren is niet bekend.

In de aanloop naar de beslissende interland van aanstaande woensdag in de Amsterdam Arena rommelt het dus in het Oranjekamp. Columnist Raymond Beaard van VI meldt op de website van het voetbalweekblad dat Dick Advocaat ongeacht het resultaat na woensdag opstapt als bondscoach. De geplaagde oefenmeester zou geen vertrouwen meer hebben in de professionaliteit van zijn internationals.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Goh, waar zouden die ideeen over een slechte mentaliteit toch vandaan komen?

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

Schijnt weer een storm in een glas water te zijn:

ID&T: 'Internationals niet op dance feest'

[18/11/2003] Morgen zal er in Het Parool een rectificatie zijn over de column van Henk Spaan 'Andy mocht mee, nachttje doorzakken.'De afgelopen uren is er in de media het een en ander geschreven, maar alles blijkt dan toch niet zo waar te zijn als Spaan deed vermoeden in zijn column. Van der Meyde onderneemt mogelijk zelfs juridische stappen tegen de columnist. We houden u op de hoogte, in dit artikel ook het persbericht van ID & T.

Het volledige persbericht:

"Naar aanleiding van het bericht van Henk Spaan onder de kop "Andy mocht mee, nachtje doorzakken" in het Parool van dinsdag 18 november 2003, het volgende.

Entertainment & mediabedrijf ID&T is onder meer organisator van het in de column genoemde evenement 'Convertible' dat zaterdag 15 november jl. werd gehouden in de Passengers Terminal in Amsterdam. Convertible is een jaarlijks door ID&T georganiseerd clubfeest. Het uitverkochte feest trok 3000 bezoekers. Op Convertible draaiden DJ's Roog, Tim deLuxe, Marnix en Ricky Rivaro. Het feest had als thema 'Zen' en werd in oosterse sferen gevierd.

ID&T verstrekt nimmer informatie over (vip)bezoekers van haar evenementen. ID&T kan in reactie op voornoemd bericht wel mededelen dat van de door de heer Spaan genoemde reservering van een VIP-tafel door spelers van het Nederlands Elftal geen sprake is. Er is door ID&T aan de heer Spaan ook geen informatie verstrekt."

Bron: voetbalplus.nl

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Aha, er blijft geen spaan van z'n verhaal over...

stinissen (crew films & series)

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

Jongens geloof me nu, als Advocaat met Kluivert en Seedorf begint gaan we niet naar het EK, stelt hij ze niet op in de basis gaan we wel. En je zult zien dat het klopt, jongens als Van der Vaart , Schneider en Robben , Nistelrooy ( die na mijn mening in de basis zullen starten, zullen die het verschil maken).

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

ok laat ik stinissen maar geloven dan

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Volgens VI gaat Oranje toch behoorlijk verjongen:

Op de training van Oranje staan de groene hesjes vaak voor een basisplaats. Op basis van deze wetenschap staat Advocaat voor een grote ingreep in zijn basiself, zo leerde de training in de Amsterdam Arena.

Giovanni van Bronckhorst moet als linksback plaatsmaken voor Wilfred Bouma, die zondag aan de selectie werd opgeroepen. Michael Reiziger wordt de nieuwe rechtsback, waarbij André Ooijer naar de plek van de geschorste Jaap Stam schuift.

Een opvallender wijziging is de basisplaats van Wesley Sneijder, die afgelopen zaterdag nog op de tribune moest plaatsnemen. De jonge Ajacied wordt op het middenveld gekoppeld aan Phillip Cocu en moet de spitsen van aanvoer voorzien.

Patrick Kluivert moet op basis van de hesjes het veld ruimen ten faveure van Rafael van der Vaart, terwijl de vleugels bezet blijven.

Kan me hier heel erg in vinden.

Nu alleen Robben nog op links posteren en een afscheidswedstrijd voor onze "record-internationals" organiseren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Waarom van Nistelrooy die in het Nederlands elftal maar niet scoort?

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

van mij mogen ze verliezen, ik lig er niet meer wakker van.

op het afgelopen wk heb ik ze ook niet gemist, ik heb toen alle wedstrijden met enorm veel plezier bekeken.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Maar dan ook niet staan feesten als ze t wel halen en over een half jaar het EK winnen...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

EmDee schreef:

...over een half jaar het EK winnen...

LOL

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

LOL

En waarom niet...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

De kans is er zeker. Die is alleen net zo klein als het heelal groot is. Misschien dat ze het EK nog wel halen maar winnen? Wishfull thinking!

Ik hoop t natuurlijk wel maar ik geloof er absoluut niet in.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Nederland kennende wordt het morgen heel sliemilig 2-1. En ik kan het niet als gemis ervaren dat we het EK niet halen, scheelt tenminste een hoop slechte wedstrijden, tegen beter weten in, kijken.

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

Als van der Vaart in de basis begint dan wint Oranje ruimschoots.

Ghola

• 427 berichten
  • 940 stemmen

Ik denk dat ik vanavond Jackie Brown nog maar eens ga kijken, dan bespaar ik mezelf waarschijnlijk weer 90 minuten frustratie.

Overigens, ik vond de uitspraak van Hugo Borst in Studio Voetbal een hele mooie: "Ik hoop niet dat Nederland het EK haalt, dat scheelt weer een enorme afgang."

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Rare uitspraken, net als die van roda op de vorige pagina. Natuurlijk kan je er weinig vertrouwen in hebben, maar als (Nederlandse) voetballiefhebber hoop je toch niet dat je 'eigen' team verliest!?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Goodfella schreef:

als (Nederlandse) voetballiefhebber hoop je toch niet dat je 'eigen' team verliest!?

Dat gevoel heb ik nu al een paar dagen. Als alles goed gaat zijn het de eersten die het hoogste springen, maar als het minder gaat....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Eigenlijk moet iedereen (ook de media) eens ophouden met zeuren. daar hebben we nu toch niks aan. Gewoon met z'n allen 100% achter Oranje staan!

Ghola

• 427 berichten
  • 940 stemmen

Waarom zou ik achter Oranje moeten staan? Om eerlijk te zijn gun ik de Schotten een plaatsje op het EK méér als de Nederlanders, het kost me erg veel moeite om sympathie op te brengen voor het Nederlands Elftal zoals het nu is en speelt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Je hoeft het natuurlijk niet, maar het was ook bedoeld voor de Nederlandse voetballiefhebbers. Wat is nou prettiger voetballen? Uitgejouwd worden of aangemoedigd worden?

Zij willen naar dat EK en de meeste mensen in NL willen dat ook graag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.