• 17.296 nieuwsartikelen
  • 182.365 films
  • 12.567 series
  • 34.790 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.451 gebruikers
  • 9.466.868 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Inderdaad een beetje raar Maar waarom dan? Of kan je dat niet uitleggen?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Een echte patriot die Gilles.

Huntelaar heeft nog wel niet echt veel internationale ervaring maar aangezien hij onmogelijke ballen in het net schiet is het misschien wel verstandig hem mee te nemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik denk voornamelijk omdat Van Basten aan het roer staat. Het kan ook onbewust komen omdat mijn vrienden al maanden uitkramen dat ze weltmeister gaan worden. Ik blijf een groot deel van het Nederlands elftal ook iets 'arrogants' vinden hebben. Al zijn er wel genoeg spelers die ik het gun maar vreemd genoeg blijf ik hopen dat ze afgaan.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Huntelaar moet toch ergens ervaring op doen? Dus waarom niet op een WK? Vandaag zag je weer wat voor een gevaarlijke spits hij is. Voor mij is het duidelijk, meenemen die jongen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is ook weer zo'n zet, als je hem niet meeneemt heb ik ook zoiets van: ik hoop dat je afgaat. Toch veel beter dan zo'n van Nistelrooy, een scherpere spits loopt er niet rond.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik denk voornamelijk omdat Van Basten aan het roer staat. Het kan ook onbewust komen omdat mijn vrienden al maanden uitkramen dat ze weltmeister gaan worden. Ik blijf een groot deel van het Nederlands elftal ook iets 'arrogants' vinden hebben. Al zijn er wel genoeg spelers die ik het gun maar vreemd genoeg blijf ik hopen dat ze afgaan.

Tja, ik blijf het een beetje overtrokken vinden. Maar ik ben blij dat je het zelf ook vreemd vindt

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, tuurlijk blijft het erg vreemd. Die afkeer is actief sinds het EK twee jaar geleden, daarvoor hoopte ik altijd dat Nederland de titel zou pakken na de uitschakeling van Spanje. Hopelijk keert het ooit terug.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat is ook weer zo'n zet, als je hem niet meeneemt heb ik ook zoiets van: ik hoop dat je afgaat. Toch veel beter dan zo'n van Nistelrooy, een scherpere spits loopt er niet rond.

Ik moet je dat wel nageven, de zetten van van Basten zijn mij ook vaak vreemd. Maar hij zet wel een goede reeks neer en dat telt.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja, tuurlijk blijft het erg vreemd. Die afkeer is actief sinds het EK twee jaar geleden, daarvoor hoopte ik altijd dat Nederland de titel zou pakken na de uitschakeling van Spanje. Hopelijk keert het ooit terug.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Naomi Watts schreef:

Toch veel beter dan zo'n van Nistelrooy, een scherpere spits loopt er niet rond.

Van Nistelrooij scoort echt erg vaak. Veel betere spitsen lopen er niet rond hoor. Alleen omdat hij niet mag spelen wordt hij geen topscorer in Engeland.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Maar geef toe, ze lijken toch wel een beetje op elkaar

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Zavo schreef:

Alsjeblieft niet weer Babel op links he, Rosenberg doet het daar stukken beter.

Heh? Al weken wordt hij steevast door Babel vervangen, waarna er meer dreiging van die linkerkant komt.

Snap niet dat Blind niet met Babel begon.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Allebei even eng idd.

Ben blij dat het seizoen nog een mooi slot had. Die Huntelaar is echt een klasse apart, bij PSV zal vandaag wel flink achter alle oren worden gekrabd denk ik

Voor Blind is het aan de ene kant wel zuur, maar hij gaat nu wel met opgeheven hoofd ipv met de staart tussen de benen, wat we ook al eens hadden gezien in A'dam.

En heeft Van Basten echt gezegd dat ie Huntelaar niet mee neemt??? Dat vind ik dan toch wel raar. Soms lijkt het wel dat ie op een overdreven manier wil laten zien dat ie zijn eigen koers vaart en lak heeft aan de mening van anderen. Hoop dat ie dat nu toch wat minder zal hebben, want die gast scoort op alle mogelijke manieren en Ruud is toch wat uit vorm.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

PartyMarty schreef:

heeft Van Basten echt gezegd dat ie Huntelaar niet mee neemt???

Hoe kom je daar bij?

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

mikoz schreef:

Van Basten was te gast en die liet ook doorschemeren dat huntelaar waarschijnlijk niet meegaat naar het WK omdat hij een team met 4 centrum spitsen ( Nistelrooij , Kuyt , Venegoor , Huntelaar ) niet ziet zitten , en hij neemt Venegoor sowieso mee.

Verder waarschijnlijk ook geen Davids en Urby

Een paar centimeter naar boven. Heb gisteren Studio Voetbal gemist, dus mij kun je iig alles wijs maken

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Als we van Basten op zijn woord mogen geloven dan neemt hij Vennegoor, v Nistelrooij en Huntelaar al zeker mee naar het WK. Dan is dus eigenlijk de vraag of Kuijt wel zeker is van zijn plek? Het lijkt me wel want zo'n spits moet gewoon bij het Nederlands elftal.

Ook kan het zijn dat van Basten veel vertrouwen in de uitspraak heeft omtrent de zaak Kalou. Aangezien hij deze spits ook al een plek in de selectie heeft belooft. Misschien is de plek van Huntelaar wel afhankelijk van de uitspraak omtrent Kalou.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

PartyMarty schreef:

en Ruud is toch wat uit vorm.

Volgens mij is Ruud in bloedvorm en ontzettend gebrand op een goed WK na die aanvaring met Ferguson (snap niet wat die man daar uberhaupt nog doet)

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

timbo_ schreef:

Volgens mij is Ruud in bloedvorm en ontzettend gebrand op een goed WK na die aanvaring met Ferguson (snap niet wat die man daar uberhaupt nog doet)

Een frisse wind zou Manchester United goed doen. Ferguson heeft toch een paar redelijke spelers weggestuurd, Jaap Stam, Roy Keane en nu dan onze Ruud.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

En vergeet david Beckham niet. Ferguson wil eens in de zoveel tijd blijkbaar even bewijzen dat hij groter is dan grootste speler en doet dat op een manier zoals nu bij Van Nistelrooy. Ik ken in ieder geval geen trainer die in 8 jaar 4 keer een van zijn beste speler wegstuurt. Dan die je als trainer iets heele rg fout.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Hoe kan ik David Beckham nou zijn vergeten.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En ook nog Dwight Yorke (200 doelpunten onder Ferguson) en Fabien Barthez zijn weggepest door Sir Alex.

Ik vond het een goede actie van Ruud. Gewoon kwaad naar huis gaan omdat Sir Alex in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen met Rossi en Saha begint en niet met Ruud. Kan hij tenminste nu al mee op stage met Van Basten, olé voor het teamgevoel

Wel jammer voor Ruud dat hij nu niet mee mag doen bij de afscheidswedstrijd van Roy Keane

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Petacchi .

Juist als ik besluit alles op hem te zetten is hij aan het falen, wat een idioot .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Tja Petacchi

Des te meer punten ga ik halen met McEwen

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Stefan Schumacher, geweldig! Ik had gehoopt dat ie een etappe zou pakken en zie daar! En hij mag zich ook nog eens in het roze hullen

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Eriksson, de bondscoach van Engeland is overigens helemaal gek geworden.

In de selectie voor het WK neemt hij slechts vier aanvallers mee :

Peter Crouch - ok

Michael Owen - constant geblesseerd geweest, geen ritme

Wayne Rooney - zwaar geblesseerd

Theo Walcott - speler van Arsenal die nog nooit voor Arsenal heeft gespeeld

Jermaine Defoe, Marcus Bent, Shaun Wright-Philips en andere dus niet

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Belachelijke en onbegrijpelijke keuzes van Eriksson Defoe en Bent hebben dit seizoen al laten zien dat ze prima in vorm zijn dus waarom mogen zij dan niet mee?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Art schreef:

Stefan Schumacher, geweldig!

Eva, een vriendin van me die ook in de subleague zit, vroeg nog of die Schumacher ook een goeie wielrenner was en ik zei nog 'nee, die moet ge zeker ni nemen, die presteert helemaal niks!' . Zal het mogen horen morgen .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ach mijn broer zei dat ik Rubiera zeker niet moest pakken dus die krijgt het vandaag nog te horen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Freud schreef:

Petacchi .

Juist als ik besluit alles op hem te zetten is hij aan het falen, wat een idioot .

Dat is inderdaad spijtig. En dat hij gisteren niet de eerste of tweede was is zijn eigen schuld! Als je ziet hoe zijn ploegmaats hem tot op een paar honderd meter voor de meet piloteerden, kan je maar één ding zeggen: KIEKEN.

moviefreak#1 schreef:

Tja Petacchi

Des te meer punten ga ik halen met McEwen

Daarom heb ik voor de zekerheid beiden gekozen. Maar ik zie McEwen de laatste en zwaarste week niet meer meerijden. Nog een KIEKEN.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Peter Crouch - ok

Dat is misschien nog wel de raarste in de selectie, ook al is hij fit. .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.