• 17.305 nieuwsartikelen
  • 182.365 films
  • 12.568 series
  • 34.794 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.454 gebruikers
  • 9.466.894 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Officiële uitslag :

1. Schumacher

2. Rubiera

3. Rebellin

4. Bettini

5. Gilbert

6. Voigt

7. Moletta

8. José Ivan Gutierrez

9. Savoldelli

10. Pellizotti

11. Perez

12. Vila

13. Danielson

14. Cioni

15. Honchar

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

kos schreef:

(quote)
Dat is misschien nog wel de raarste in de selectie, ook al is hij fit. .

Hij is gewoon de Vennegoor van het Engelse team.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

Niet in deze selectie. Of hij moet met één aanvaller (Owen) gaan spelen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Hele vreemde selectie inderdaad van Eriksson. Rooney is zeker tot aan het WK geblesseerd. Walcott is volgens mij ook nog enorm jong.

Crouch en Owen kunnen erbij, maar Owen is ook veel te vaak geblesseerd.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Nou is het de vraag of je aanvallers nodig bent als je op het middenveld Beckham, Gerrard en Lampard rond hebt lopen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Gerrard en Lampard rond hebt lopen..

Beckham loopt alleen maar met zijn pruik rond.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

EmDee schreef:

Maar dan 10 keer slechter.

p.s. Beckham is enorm belangrijk in het Engelse team.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

EmDee schreef:

Nou is het de vraag of je aanvallers nodig bent als je op het middenveld Beckham, Gerrard en Lampard rond hebt lopen.

En Joe Cole natuurlijk

Overigens neemt Eriksson ook Owen Hargreaves mee

Die heeft dit jaar 16 wedstrijden gespeeld bij Bayern München waarvan 11 als invaller

En Ashley Cole die toch ook al 2 wedstrijden heeft gespeeld dit kalenderjaar

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

EmDee schreef:

In potentie fantastisch, maar het is de vraag of ze niet weer allemaal voor hun zelf gaan voetballen. Ze willen allemaal het spel maken, 2 van deze 3 moeten een ondergeschikte rol gaan vervullen. Dan kan Engeland ver komen, maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Beckham is ook al zo'n overschatte voetballer. Hij kan alleen een balletje mooi in de hoek van het doel krullen, dat is zijn specialiteit. Is dan wel zo dat hij in dat opzicht een belangrijke rol vervult, want die vrije trappen kunnen het verschil maken.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Beckham is belangrijk voor Engeland. Heeft een goede trap, die ook wel eens beslissend kan zijn. Maar ik denk dat Lampard nog wel eens belangrijker kan gaan worden dit WK.

Maar wat ThaMovieVoter zegt klopt ook. Beckham heeft om de paar weken/bij elke belangrijke wedstrijd dat hij op tv komt een nieuw kapsel of iets dergelijks.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

speedy23 schreef:

Daarom heb ik voor de zekerheid beiden gekozen. Maar ik zie McEwen de laatste en zwaarste week niet meer meerijden. Nog een KIEKEN.

Hij gaat over een week al afstappen heeft hij voor de giro al aangekondigd.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

The Hunter schreef:

Heeft een goede trap, die ook wel eens beslissend kan zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Engeland gaat teleurstellen dit Wk.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

1 16 tovenaar 720 0 0 184

2 67 Speedy23 -- 0 0 154

3 109 eva -- 0 0 144

4 204 Vabo -- 0 0 127

5 232 Bas1-ZZTopS -- 0 0 124

6 353 Freud 203 0 0 112

7 604 citybird -- 0 0 92

8 714 bartvzun -- 0 0 84

9 779 Zavo -- 0 0 79

10 860 smurfinnekes 659 0 0 72

11 911 Kip Kurry 772 0 0 67

12 1085 Sanvean -- 25 0 49

13 1098 Timmy 476 0 0 46

14 1171 timbo_ 788 32 0 28

De subleague is gezakt naar de zevende plaats

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Naast Eriksson kan Aragones er ook wat van. Del Horno verkiezen boven Pernia die een geweldig seizoen heeft en in bloedvorm is, Del Horno bakt er niks van. Gelukkig is mijn lieveling Raúl al verzekerd van en plaats in de definitieve selectie. Hopelijk dat Aragones alsnog Pernia kiest maar dat zit er niet in denk ik, laat hem dan in ieder geval wel Javi Venta meenemen, hem uitsluiten zal een nog grotere fout zijn.

Over Casillas, Puyol, Iniesta, L. Garcia, Morientes, F. Torres, Xavi en Joaquin mag geen twijfel bestaan. Hopelijk neeemt hij Cesc (Fabregas) echt mee, wat een speler.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

AMSTERDAM - Manchester United wil Ruud van Nistelrooy ruilen voor Fernando Torres van Atlético Madrid. De Mancunians willen daarnaast 21 miljoen euro betalen om het Spaanse talent in te lijven. Dat meldt de Spaanse krant Marca maandag. Trainer Alex Ferguson ziet volgens het blad in Torres de ideale vervanger van de Nederlandse aanvaller.

Ferguson vertelde Van Nistelrooy zondag vlak voor de thuiswedstrijd tegen Charlton Athletic (4-0) dat hij de Brabander niet nodig had voor het laatste competitieduel van het seizoen. Volgens de trainer beschadigt de spits de teamgeest van de ploeg. De 29-jarige aanvaller vertrok daarop naar Nederland, waar hij zich dinsdag bij het trainingskamp van Oranje in Noordwijk voegt.

De 22-jarige Torres is bij Atlético bezig aan zijn zesde seizoen. De Spaanse international speelde dit seizoen 35 wedstrijden voor de nummer tien in de Primera División. Hij scoorde daarin dertien keer.

Het is nog onduidelijk of Van Nistelrooy na het WK in Duitsland bij zijn Engelse club terugkeert.

www.nu.nl

Wat zeg je hiervan Watts? Jij bent toch groot Atlético fan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie ons wonderkind met een echt Atléticohart niet graag vertrekken maar dat is zeer goed voor zijn ontwikkeling en ik gun Fernando een overgang naar een wereld club van harte. Manchester gaat er wel het meest op vooruit denk ik maar Ruud zal de pijn van het vertrekken van 'El Niño' wel iets kunnen verzachten. Zo kan Fernando ook door gaan met ontwikkelen, dus ik ben er wel voor. Daarnaast willen ze er nog eens 21 miljoen bijbetalen, een erg genereus aanbod.

Torres zal over een paar jaar behoren tot 1 van de beste voetballers van de wereld.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Van Nistelrooy zie ik echt niet naar Atletico gaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ook niet.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

same here

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Denk idd dat Ruud wel naar een top 3 club gaat in een grote competitie. Was Real een jaar of twee geleden niet al voor hem in de markt?

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Ik blijf die Ferguson een arrogante %@!~%^@ vinden Eerst Stam, Beckham en Keane wegpesten en nu dreigt hetzelfde te gebeuren voor Van the Man. Wordt tijd dat die kauwgomvretende Schot zijn biezen gaat pakken. Hij ziet van Nistelrooy gewoon als een speeltje waar hij op uitgekeken is en wil nu graag Torres hebben. Als er iemand de teamgeest verziekt is het Ferguson volgens mij wel. Van Nistelrooy was lekker op dreef en wordt dan opeens gepasseerd en nota bene Saha is zijn vervanger Vind je het dan gek dat Ruudje geprikkeld raakt? Het blijft een steengoede spits en nu hoop ik dat hij zijn gram gaat halen op het WK En dan volgend jaar lekker voor een nieuwe club gaan spelen en een lange neus trekken naar die Ferguson

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En waarom niet gewoon terug naar PSV eigenlijk ?

Die man is multi-multi-multi miljonair. Waarom zou hij ergens ongelukkig op de bank gaan zitten als hij bij PSV zeker is van een basisplaats én een plaats in het Nederlands Elftal.

Vooral nu moet je zijn plaats in Oranje niet overschatten. Als hij nu een domme keuze maakt (Real Madrid, AC Milan, Chelsea) en hij komt op de bank terecht staan Huntelaar en Kuyt gewoon helemaal klaar. Ruud moet niet naar Atletico Madrid gaan (en Torres niet naar ManU overigens).

Gewoon een jaartje eerder naar PSV. Hij ging hoe dan ook naar PSV in 2008 naar eigen zeggen dus ...

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik ben het helemaal met je eens, maar als ajacied hoop ik precies het tegenovergestelde (Niet naar psv en Huntelaar in het nederlands elftal)

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Mwah het is voor Ajax ook gunstig als Nistelrooij naar PSV gaat. Ok, PSV is in één klap de grootste kampioenskandidaat maar vergeet ook vooraal niet dat we jagen op de derde CL-plaats en dan is het vrij gunstig als PSV wat meer gaat scoren in de CL

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie Ruud ook nog niet bij Atlético spelen. Hij zal een grotere club uitkiezen in Spanje of Italië. Hij had een voorkeur voor Milan was bij CNN te lezen.

Real was idd 2 jaar geleden in de markt, vorig jaar volgens mij ook heel even.

En voor Ferguson krijg ik ook steeds minder sympatie, want dit seizoen is hij weer lekker bezig met Keane en nu RvN.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Ruud gaat in ieder geval eerder naar Atletico dan weer terug naar PSV .

Wat betreft Ferguson, zo goed vond ik Ruud de laatste tijd ook niet, dus niet zo raar dat Ferguson wat anders probeert.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Voor Ruud zou het denk ik ook het beste zijn om nu naar PSV te gaan. Hij is niet meer de jongste en bij de topclubs (Milan, Madrid, Chelsea) hebben ze eigenlijk spitsen genoeg.

PSV kan een spits als Ruud heel hard gebruiken, als Beasley en Farfán vertrekken en Ruud wil toch wel een keer terug.

Voor hem een mooi tijd om nu te gaan lijkt me.

Maar ik als Ajacied hoop het eigenlijk nog niet

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Als Ruud terug zou gaan naar NL betekent dat dat hij is mislukt in het buitenland en geen prijzen heeft gepakt. Ruud kennende kan hij daar echt niet mee leven, die blijft voorlopig nog wel in het buitenland hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.