- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Ps wanneer worden die badjassen nou eens afgeschaft!
Ik vraag me af welke badjas dat heeft bedacht..
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Alsjeblieft niet weer Babel op links he, Rosenberg doet het daar stukken beter .
Individueel is Babel stukken beter als Rosenberg.
Hij is snel, heeft een prachtig schot en weet altijd een uitweg te vinden.
Rosenberg daarentegen zie ik zelden zonder enige ondersteuning mensen passeren.
Hij is wel goed, en combineert strak met andere, maar dat zijn aspecten die Babel ook heeft, en dat veel beter uitvoert dan hem.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ps wanneer worden die badjassen nou eens afgeschaft!
Ik vraag me af welke badjas dat heeft bedacht..
Dat spookte ook al een tijd door mijn hoofd. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nog even inwrijven bij de psv fans & ajax-haters. 
*:)* AJAX - PSV = 2-1

VERDIEND !!!.
SImply the best, better then all the rest !!! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nog even inwrijven bij de psv fans & ajax-haters. 
*:)* AJAX - PSV = 2-1

VERDIEND !!!.
Hier kan ik niks aan toevoegen. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ajax 
Huntelaar 
Ten Cate 
Heb wel met Blind te doen , beetje zuur nou hij het zo goed doet , het besluit was natuurlijk al veel eerder genomen en daar was ik het ook mee eens , maar het pakt wel erg naar uit nu. Gelukkig heeft Danny het mooi afgesloten. Heb volgend seizoen de volle vertrouwen in Ten Cate.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pijnlijke engelse zin. 
Maar als Ajax simply the best is, waar is die kampioenschaal dan? 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik betwijfel of het wel echt bekend is gemaakt dat Ten Cate de nieuwe coach wordt. Ik denk dat SBS6 even makkelijk een 'nieuwtje' probeerde te scoren, maar dat het bericht niet klopt. vi.nl meldt het niet, Teletekst meldt het niet, nu.nl meldt alleen "dat SBS het meldde" en Ten Cate heeft zelf altijd gezegd pas na de CL-finale duidelijkheid te willen geven.
Het zal wel kloppen dat het Ten Cate wordt, maar officieel is er nog niks bekend gemaakt.
edit: Dit is het soort journalistiek dat je krijgt bij de commercielen (SBS, Talpa), vertrouw ze maar niet te snel.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Pijnlijke engelse zin. 
Die laten ze volgend jaar op het Leidsche Plein aan ons zien.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vanaf enkele weken geleden Simply the best. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar nu maar eens naar bed.
Alle Ajax-haters & psv fans, droom maar fijn van een kans op de beker volgend jaar.

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Maar nu maar eens naar bed.
Alle Ajax-haters & psv fans, droom maar fijn van een kans op de beker volgend jaar.

Ik droom liever van weer een kampioenschap. Daarvan dromen ze in Amsterdam al jaren niet meer.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Jullie ook allemaal met jullie Forster. Ik had gewoon voor Pollack moeten gaan.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik heb ook getwijfeld over Pollack, maar ja, niemand van onze pool had Pollack geloof ik, dus de schade valt mee. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jullie ook allemaal met jullie Forster. Ik had gewoon voor Pollack moeten gaan.
Dat kon ik je al lang verteld hebben. Ik heb deze nog nooit genomen en ik heb het mij nog niet beklaagd. In grote rittenwedstrijden heeft hij in de sprint nog niet echt veel bewezen. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik wel wat meer van Guidi verwacht, die heeft blijkbaar niet eens meegesprint
. Nu ja, er zijn nog maar drie echte sprintritten te gaan dus veel verlies ga ik er niet aan hebben dat ik niet echt de juiste sprinters heb. Forster heb ik een tijdje overwogen inderdaad, maar uiteindelijk vervangen door twee goeie klimmers, dat zal me wel wat meer opleveren hoop ik.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Leuke troostprijs voor Ajax hoor. Wel jammer dat de scheids als goedmakertje dan Lamey maar een rode kaart geeft, de slappe zak. Mooie wedstrijd verder.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ik betwijfel of het wel echt bekend is gemaakt dat Ten Cate de nieuwe coach wordt. Ik denk dat SBS6 even makkelijk een 'nieuwtje' probeerde te scoren, maar dat het bericht niet klopt. vi.nl meldt het niet, Teletekst meldt het niet, nu.nl meldt alleen "dat SBS het meldde" en Ten Cate heeft zelf altijd gezegd pas na de CL-finale duidelijkheid te willen geven.
Het zal wel kloppen dat het Ten Cate wordt, maar officieel is er nog niks bekend gemaakt.
edit: Dit is het soort journalistiek dat je krijgt bij de commercielen (SBS, Talpa), vertrouw ze maar niet te snel.
Volgens voetbal.nl heeft zelfs Henk ten Cate het al bevestigd. Maar het is idd vreemd dat niet veel bronnen het tot nu toe melden, misschien wachten ze tot de officiele aankondiging ?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Bij Studio Voetbal zeiden ze dat nog niks officieel is over een eventuele overgang van Ten Cate naar Ajax.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Van Basten was te gast en die liet ook doorschemeren dat huntelaar waarschijnlijk niet meegaat naar het WK omdat hij een team met 4 centrum spitsen ( Nistelrooij , Kuyt , Venegoor , Huntelaar ) niet ziet zitten , en hij neemt Venegoor sowieso mee.
Verder waarschijnlijk ook geen Davids en Urby 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
dan zie ik het maar positief in: die Ajax spelers zullen uitgerust zijn voor het nieuwe seizoen
maar liever heb ik dat ze erbij zitten
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Geen Huntelaar meenemen ? Aahh dat kan van Basten niet maken. Hij heeft hem praktisch gezien al een plek belooft. Onbegrijpelijk.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Als je Huntelaar niet meeneemt dan ben je compleet mesjogge. Die jongen is in een betere vorm dan welke Nederlandse spits dan ook. Wie weet leest van Basten dit wel en doet hij gewoon verstandig en neemt ie Huntelaar mee naar Duitsland en daar maakt de Hunter ons wereldkampioen 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik droom liever van weer een kampioenschap. Daarvan dromen ze in Amsterdam al jaren niet meer.
eehm daar dromen ze juist wel al jaren van 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je Huntelaar niet meeneemt dan ben je compleet mesjogge. Die jongen is in een betere vorm dan welke Nederlandse spits dan ook. Wie weet leest van Basten dit wel en doet hij gewoon verstandig en neemt ie Huntelaar mee naar Duitsland en daar maakt de Hunter ons wereldkampioen 
Hartstikke goede zet, gaat Nederland er dan toch echt al in de poulefase uit?! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En daar ben je blij om? 
Hoe goed ik mijn best ook doe, ik wil Nederland gewoon flink op zijn bek zien gaan, raar maar waar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.