- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
calimero effect!
wanneer Ajax eens minder draait hebben jullie een grote mond
val maar alle spelers van Ajax in NL aan
we shall see...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Het valt me anders ook op dat mensen tegenwoordig maar al te graag laten merken dat ze in ieder geval "niet" voor Ajax zijn. Dat zijn de zogenaamde 'Ajax haters', mensen die zich alleen maar negatief kunnen uiten over de club en toeslaan wanneer het slecht gaat. Gaat het goed, dan is het meestal erg rustig vanuit diezelfde hoek.
Ik denk persoonlijk dat het komt omdat er vroeger een hype heerste om voor Ajax te zijn, dat was in de jaren dat de club erg succesvol was. Maar nu is die hype juist omgeslagen in het tegen Ajax zijn, waarschijnlijk omdat de club al die jaren zo populair is geweest. Ik snap persoonlijk niet waar die anti-Ajax stemming van de laatste jaren vandaan komt, want deze club heeft wel het meest voor het Nederlands voetbal betekent, en daar kunnen de Feyenoord supporters ook niet omheen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik vind gewoon dat de drie beste keepers mee moeten. De derde keeper komt dan misschien niet aan spelen toe maar hij doet wel mee bij de training, in oefenpotjes en met het oefenen van vrije trappen en penaltys. Ik vind gewoon dat onze jongens tijdens de training de best mogelijke keepers tegen moeten krijgen.
Overigens las ik een tijd terug ergens een stukje dat Van Basten van plan was een vierde keeper mee te nemen, juist om die reden. In dat geval kan Stekelenburg ook nog als vierde mee voor eventueel bij de training, daarmee krijgt hij ook een bult ervaring natuurlijk. En dan kun je op safe spelen met bijvoorbeeld Lodewijks als derde doelman mocht het zo zijn dat we een derde nodig hebben.
Als je mij vraagt waarom ik het slecht van dat Stekelenburg nu in de voorselectie zit geef ik als antwoord : Wat nu als Sar of Timmer geblesseerd raken in de aanloop van het toernooi ? Dan praten we dus al over de tweede doelman en de kans dat die moet spelen is al weer wat groter. Stekeleburg als tweede keeper is echt vreselijk want dan moeten we echt elke keer als Sar een verkeerde stap maakt of gehinderd word in het strafschopgebied gaan vrezen dat hij het veld niet hoeft te verlaten. Stel je toch voor dat we met Stekelenburg tegen Argentinië moeten spelen 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Stel je toch voor dat we met Stekelenburg tegen Argentinië moeten spelen 
kijk je wel eens naar wedstrijden of ga je alleen af op de negatieve berichtgeving?
zet ieder ander keeper in elftal van Ajax, en die krijgt net zoveel goals tegen
jij doet echt alsof ie tegen Argentinië 4 ballen door gaat laten, en dat nu al bij voorbaat zeker is
De steek heeft al 2 jaar CL wedstrijden aan ervaring, al 1 interland gespeeld EN hij heeft onder zware druk (zijnde Ajax publiek) gespeeld
jij doet alsof ie in RBC speelt en pas 5 wedstrijden heeft gekeept
....nee Lodewijks zag er goed uit bij de goal die Feyenoord tegen kreeg tegen NAC! maar dan ga ik toch niet twijfelen aan zijn kunnen
NOGMAALS: 3e keeper speelt niet, hoe kunnen sommige mensen echt denken dat ie gaat spelen COME ON! 
vdSar was op de Steeks zun leeftijd ook nog steeds niet doorgebroken hoor
alleen heeft ie de pech dat men zo over hem denkt vanwege het slechte spel van Ajax (en slechte verdediging). Ik wou ook dat ie Alex/Cocu voor hem had spelen. Scheelt een hoop goals en tadaaa!!!! is ie in jullie ogen een "goede keeper" 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik zeg niet dat Stekelenburg niets kan maar ik zeg wel dat ik hem niet goed genoeg vind om één van de drie plaatsen in Oranje te vervullen. Of de derde keeper nu speelt of niet.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
vBasten wil een jonge keeper meenemen, en dat past gewoon in zijn selectiebeleid
zou een beetje raar zijn, als vBasten na al die vernieuwingen die hij heeft doorgevoerd, 3 oude rotten als keeper zou meenemen. Straks stoppen ze alle3 na het WK... 
and again: noem een naam! (en dan wel een jonge en niet een 3e 30-plusser)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik denk dat zowel Timmer als vd Sar stoppen na het EK 2008. Tegen die tijd moet er een nieuwe topkeeper zijn opgestaan en om eerlijk te zijn verwacht ik meer van Boy Waterman en Kenneth Vermeer als van Maarten Stekelenburg.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nog even een quote van Olaf Lindenbergh van Ajax :
'Het vreemde is dat het niveau op de trainingen hoger is dan ik gewend was bij AZ, maar in de wedstrijden zie ik dat zelden terug. En bij AZ werd er echt niet rustiger aan gedaan, dat kán niet onder Co Adriaanse.'
Eigenlijk zegt hij hier gewoon :
1) De spelers geven niet alles
2) Danny Blind kan ons niet motiveren
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ja, zo kan ik ook halve berichten quoten moviefreak#1. Lindenbergh zegt namelijk ook:
Eigenlijk zegt die dus gewoon dat het daaraan ligt en niet aan Danny Blind. Helaas 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Blijkbaar vindt ook Ajax Maarten tegenvallen, Dennis Gentenaar zal volgend seizoen keepen.
Ik vind dat Ajax in de goede richting is, Stam , Perez en Gentenaar moeten toch wel wat ervaring/kennis meebrengen , hoop ik.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Wordt Gentenaar dus de eerste keeper van Ajax? Zo heb ik het niet gelezen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zag vandaag voor het eerst de poule waarin Nederland zit met het Ek 2008.
Eindelijk eens een soepele en makkelijke poule........ 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Wordt Gentenaar dus de eerste keeper van Ajax? Zo heb ik het niet gelezen.
Ik weet ook niet of hij 1e keeper wordt..
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
als Stekelenburg zo blijft keepen als nu, wordt Gentenaar zeker eerste doelman!
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Zou ik opzich helemaal niet erg vinden. Stekelenburg kan erg goed keepen maar is de laatste tijd alles behalve goed bezig.
Denk dat hij met Gentenaar zeker een serieuze concurrent heeft.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Keje Molenaar hoopte onlangs algemeen directeur te worden bij Ajax. Maar de Amsterdamse club koos voor Maarten Fontein.
Zo blijkt Molenaar niet al te gecharmeerd van Ajax-coach Danny Blind. 'Ik vind het bijzonder interessant om te zien hoe Guus Hiddink erin slaagt met zo'n groep op zijn intelligente, slimme manier er iets moois van te maken. Aan de andere kant: ik zie ook hoe Danny Blind daar niet in slaagt, omdat hij de touch mist bij zijn jongens. Dat straalt er gewoon vanaf.'
'Bij Guus zie je dat hij door die jongens bijna wordt omarmd. Dat zie je bij Danny Blind dus niet. Bij Danny zie je dat hij meteen na de wedstrijd de trap afrent. Dat is een houding van: Ik wil hier niets mee te maken hebben. Hij is drukker met het bewaken en consolideren van zijn eigen positie, dan met het eigenlijke werk.'
Ben het volkomen met Molenaar eens, Blind mist de touch en nog vele andere dingen!
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
AZ en Heerenveen liggen er beide voor 90% uit
jammer, zo krijgen we weinig punten voor NL
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
AZ heeft nog een thuis wedstrijd, ze hebben nog best een kans. Ze moeten wel de tweede partij goed spelen maar er is een kans.
Heerenveen ligt er eigenlijk al wel 100 % zeker uit, in een uit wedstrijd zo'n achterstand goed maken is onmogelijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ben het volkomen met Molenaar eens, Blind mist de touch en nog vele andere dingen!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ik zeg ook niet dat ie ongelijk heeft, vind het alleen niet netjes 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Az geef ik nog een goede kans.
Heereveen lijkt me sterk dat ze nog terugkomen.
Az - 60% kans dat ze door gaan.
Heereveen - 20% kans....
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Als Betis erg verdedigend gaat spelen, heeft Az 0% kans..
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik denk dat het eerder andersom is. AZ is thuis alleen kwetsbaar als je druk gaat zetten. Als je als tegenstander constant achter de bal blijft ga je ten onder.
Heerenveen is natuurlijk uitgeschakeld. Niet alleen door Boekarest maar ook door Ajax en Manchester City.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Eigenlijk meer door Huntelaar en Samaras zelf, als ze wat meer aan Heerenveen zouden denken, zouden ze pas in de zomer vertrekken.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Eigenlijk meer door Huntelaar en Samaras zelf, als ze wat meer aan Heerenveen zouden denken, zouden ze pas in de zomer vertrekken.
Alsof dit de directe keuze van deze spelers zijn ? NOT! Bespreken ploegen onderling, heeft ook nog met de hoogte van het transferbedrag te maken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spelers hebben altijd nog het recht zolang hun contract nog niet afgelopen is (of een clausule zou in het contract opgenomen moeten zijn wat hun het recht geeft je anytime te mogen verkopen) om te zeggen wanneer ze willen vertrekken (zie Kuyt). Je moet zelf ook weg willen natuurlijk anders zou het wel heel erg krom zijn.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Heerenveen is natuurlijk uitgeschakeld. Niet alleen door Boekarest maar ook door Ajax en Manchester City.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.