• 17.281 nieuwsartikelen
  • 182.360 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.232 acteurs
  • 200.442 gebruikers
  • 9.466.361 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Goodfella_90 schreef:

En daarmee willen ze wereldkampioen worden..

Het is een voorselectie van dit moment. Ten eerste vallen er hier nog een hoop van af en ten tweede komen er nog wat bij o.a. Van der Vaart natuurlijk !

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

En Kluivert.

Maar tof dat Bommeltje erbij zit. Had ik eigenlijk niet verwacht.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

eRCee schreef:

En Kluivert.

Maar tof dat Bommeltje erbij zit. Had ik eigenlijk niet verwacht.

Hij zit altijd bij de voorselectie, hij zit nooit bij de definitieve selectie. Maar ik voorspel dat hij op het WK gewoon speelt ! Samen met Cocu en vd Vaart

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Zou een goed middenveld worden dan.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2433 stemmen

Maarten Stekelenburg

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Nou, dat was niet zo best van de starter bij Timmer .

gotti

• 14091 berichten
  • 5949 stemmen

Die starter zuigt kont. Wacht veeel te lang.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

PatrickL schreef:

Maarten Stekelenburg

hij is 3e keeper

wil je dat we na de 2e keeper OPA Timmer nog een oude vos als 3e keep moeten nemen?

kos schreef:

Huntelaar zit nu bij Ajax dus dan wordt je standaard geselecteerd, niet echt verrassend.

Wat een bunch of crap!

echt typisch gezegd door een Ajax hater

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Nou nee hoor. I prefer the term realist .

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2433 stemmen

damon schreef:

(quote)
hij is 3e keeper

wil je dat we na de 2e keeper OPA Timmer nog een oude vos als 3e keep moeten nemen?..

Ja, ik heb liever een ervaren keeper die goed presteert in plaats van Stekelenburg die er niks van bakt de laatste tijd.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

PatrickL schreef:

(quote)

Ja, ik heb liever een ervaren keeper die goed presteert in plaats van Stekelenburg die er niks van bakt de laatste tijd.

Maar wat zou daar het nut van zijn? Het is veel beter om Stekelenburg mee naar het WK te nemen dan nóg een ervaren keeper.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Doe dan een jonge keeper die er wel wat van bakt

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

Is het mij ook goed om. Maar aan wie denk je dan bijvoorbeeld?

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

ja das het probleem, daarom lijkt het mij verstandiger om een ervaren, goed presterende 3de doelman mee te nemen..

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

Maar dat brengt toch niets extra's? Edwin van der Sar heeft klauwen vol ervaring en Henk Timmer mag er ook wezen. De 3e doelman komt waarschijnlijk niet in actie en een jonge keeper zou op deze manier mooi ervaring op kunnen doen voor later.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Maar dat brengt toch niets extra's? Edwin van der Sar heeft klauwen vol ervaring en Henk Timmer mag er ook wezen. De 3e doelman komt waarschijnlijk niet in actie en een jonge keeper zou op deze manier mooi ervaring op kunnen doen voor later.

Precies, Stekelenburg vindt ik de beste keus dan

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Precies, Stekelenburg vindt ik de beste keus dan

ik snap echt niet wat die andere te zeiken hebben

het is gewoon ALTIJD zo dat je 1 keeper een jonkie moet zijn

om ervaring op te doen. en zet effe je "ik haat Ajax" pet af man! Als het Boy Waterman was (ofzo) hadden we NIKS van jullie gehoord. zeikerds

ga Lucky PSV supporteren ofzo

Respekked schreef:

Doe dan een jonge keeper die er wel wat van bakt

Noem dan ook iemand ipv zomaar te zeggen: neem een jonge keeper bla bla bla

noem mij er gewoon 1

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Stekelenburg is gewoon niet goed genoeg, mocht ie nodig zijn.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

hij is niet nodig, want 2e keep speelt nooit mee, laat staan 3e keep

jij ziet de selectie voor je, en valt over de invulling van de 3e keep! worden we pas kampioen als Stekelenburg niet meegaat? ga je met belangrijkere dingen bezig zoals spelers die daadwerkelijk gaan spelen...

dit gaat alleen om ervaring op te doen

en op basis waarvan keuren jullie hem af?

alsof keepers van PSV en Feyenoord helemaal geen fouten hebben gemaakt! die van Maarten komen echter onder de vergrootglas omdat ie nog jong is. De keepers van Barca en Real zijn ook jong, maken fouten, maar dat accepteert men daar, omdat: It's how it is!

Keepers kunnen ook fouten maken!

Maar ze blijven daar spelen! krijgen vertrouwen en worden goede keepers!

In NL wordt men de grond ingeboord om het minste geringste

gewoon laten staan dus.

keeper 3 speelt NOOIT, dus lijkt me onzinnig om een 34 jarige keeper mee te nemen, die we na WK toch niet meer zien

heb je lekker veel aan ...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

damon schreef:

en zet effe je "ik haat Ajax" pet af man! Als het Boy Waterman was (ofzo) hadden we NIKS van jullie gehoord. zeikerds

ga Lucky PSV supporteren ofzo

Wat klink je gefrusteerd damon. Dat Ajax momenteel zo slecht presteert is niet de schuld van PSV hoor.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

volgens mij is het gewoon zo dat supporters van andere teams het niet kunnen hebben als AJax spelers worden geselecteerd.

Men moet met argumenten komen, wie ze dan wel willen hebben

en niet uit een lijst van 25-30 ALTIJD weer over de Ajax speler iets te zeiken hebben

alsof ze echt op zoek zijn naar een reden...en er bij gebrek 1 verzinnen

ik heb het helemaal gehad met deze sport rubriek, ELKE week weer mensen die zinloos, zonder argument Ajax aanvallen

Dit is een discussie forum, en niet "laten we Ajax op ieder mogelijke manier/moment aanvallen"

zinloos

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Stekelenburg vind ik zelf niet zo goed,als ik naar de wedstrijden van Ajax kijk, hij is zeker niet slecht, maar bij ''schuifballen'' (hoe noem je dat?) is hij echter kansloos.

HIj kan idd wel ervaring opdoen als hij meegaat, maar hij speelt ook al in de Champions League, dus hij heeft hij al veel geleerd denk ik.

Ik weet alleen niet waarom jullie hier discussieren over wie er als 3e keeper meegaat, die zal niet 1 minuut (normaal gesproken) meespelen, of iets te maken hebben met het spel van Nederland.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

damon schreef:

hij is niet nodig, want 2e keep speelt nooit mee, laat staan 3e keep

jij ziet de selectie voor je, en valt over de invulling van de 3e keep! worden we pas kampioen als Stekelenburg niet meegaat?

en op basis waarvan keuren jullie hem af?

Ik ben Ajax-fan, dat je het even weet. Dit heeft dus niks te maken met PSV, Feyenoord of welke andere club . Feit is dat Stekelenburg dit seizoen ondermaats presteert. Dat ie niet nodig is kun je op voorhand nooit helemaal uitsluiten. Ik val er niet over, het interesseert me eigenlijk vrij weinig (omdat ook ik ervan uit ga dat hij niet aan keepen toekomt), maar dat doet niks af aan mijn mening dat hij te slecht is voor het Nederlands elftal (en Ajax).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Denk jij,

Hij wordt de nieuwe Nmr 1 keeper van Oranje in de toekomst.

Mark My Words..................

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

en Boy Waterman Nmr 2..

Wie wordt nummer 3, Maarten en Boy zijn de enige jonge keepers, die geschikt kunnen zijn voor het Nederlands elftal.

Timmer is 33 (?) , Waterreus 38 , Gomes is een Braziliaan, moeten we dan voortaan keepers van subtoppers halen?

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Materny schreef:

Hij wordt de nieuwe Nmr 1 keeper van Oranje in de toekomst.

Mark My Words..................

Ik heb geen glazen bol. Ik heb het over nu, dit seizoen en in het verleden. Als hij eerste keeper van Oranje wil worden, moet er flink wat veranderen.

Heb zelf(s) meer vertrouwen in Vermeer op het moment.

T.O.

• 2473 berichten
  • 2860 stemmen

Theo Janssen ook opgeroepen?

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

T.O. schreef:

Theo Janssen ook opgeroepen?

Laat hem eerst 10 kilo afvallen, lijkt me wel zo verstandig..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

damon schreef:

Dit is een discussie forum, en niet "laten we Ajax op ieder mogelijke manier/moment aanvallen"

zinloos

Komt waarschijnlijk omdat Ajax gewoon de grootste club van Nederland is, feit. Maar de laatste jaartjes draait het allemaal wat minder dus is psv het opeens....

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

damon schreef:

ik heb het helemaal gehad met deze sport rubriek, ELKE week weer mensen die zinloos, zonder argument Ajax aanvallen

zinloos

Je ziet ze vliegen. Ajax wordt nergens aangevallen, dat maak jij er elke keer weer van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.