• 17.282 nieuwsartikelen
  • 182.360 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.232 acteurs
  • 200.444 gebruikers
  • 9.466.392 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Eerst maar eens in actie zien.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Haha, die broeken kunnen echt niet, evenals die blauwe sokken (doe die dan ook oranje). Moet zeggen dat ik zeker gecharmeerd ben van de shirtjes.

Hoop wel dat Castelen alleen voor dit modellenklusje wordt gebruikt en niet meegaat naar Duitsland.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik zag het net in het journaal. ik vind ze een beetje saai. Nou eigenlijk erg saai. Met de uit shirtjes kan ik nog wel leven, maar de thuis shirtjes... nee. Een Sneijder en Castelen moeten bretels dragen,. Shmink erop en klaar.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Het is maar goed dat Van Basten onze coach is want een wat "dikkerige" coach had wat moeite gehad met dat trainingspakje wat Van Basten aanheeft. Martin Jol moet dit niet aandoen in elk geval

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Misschien dat ze ook nog met zo'n bruine zwartleren gestikte bal gaan trainen .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

V schreef:

Hoop wel dat Castelen alleen voor dit modellenklusje wordt gebruikt en niet meegaat naar Duitsland.

Waar moet hij anders een "donker" model vandaan halen Zoveel gaan er niet mee naar Duitsland en om nou Kalou in dat outfit te stoppen lijkt me ook niet zo handig

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

V schreef:

Haha, die broeken kunnen echt niet, evenals die blauwe sokken (doe die dan ook oranje). Moet zeggen dat ik zeker gecharmeerd ben van de shirtjes.

Mee eens over de sokken, oranje met blauw combineren??

Broeken worden misschien nog kleiner, maar zijn wel helemaal retro, net als de shirts, die ik erg fraai vind.

Aan de andere kant vind ik de strakke tenues zoals Italie die de laatste jaren draagt ook erg fraai, en die zijn wel helemaal van deze tijd. Maar dit retro vind ik ook fraai en is origineel, tenminste: retro werd al heel lang op straat gedragen, maar Oranje wordt het eerste team wat retro mee het veld opneemt. Maar misschien zullen er wel weer veel teams volgen

Castelen is trouwens een uitstekende speler hoor, daar doet zijn Kieftachtige misser weinig aan af

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Oranje met blauw kan best, maar dan moet je niet ook nog wit erbij doen Erg jammer, maar als de prestaties goed zijn hoor je mij niet klagen

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

"Gentenaar en Bouma misschien naar Ajax"

en volgens RAS-amsterdammer & RAS-amsterdam-HATER Ooijer klopt er niks van dat Bouma naar Amsterdam gaat

van mij hoeft ie ook niet te komen, veels te wisselvallig en geblesseerd

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ik moest even aan de nieuwe tenues wennen toen ik ze voor het eerst zag, mnaar bij nader inzien vind ik ze best wel oke. Vooral die nederlandse vlag op die uitshirtjes vind ik wel trendy.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik vind het uittenue toch wel mooi. Vooral as finishing touch de vlag op de kousen. Ik kan alleen maar hopen dat we vaak in het uitshirt moeten voetballen op het WK

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

damon schreef:

en volgens RAS-amsterdammer & RAS-amsterdam-HATER Ooijer

Dan kan Ooijer lekker de *** krijgen.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

kos schreef:

Misschien dat ze ook nog met zo'n bruine zwartleren gestikte bal gaan trainen .

met een ijzer ventiel naar buiten

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

mikoz schreef:

Dan kan Ooijer lekker de *** krijgen.

Waar heb jij last van de laatste tijd ?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Overgens vind ik het uit tenue mooier dan het thuis tenue.

Die blauwe sokken kunnen echt niet , 3 verschillende kleuren vind ik nou niet echt mooi , komt volgens mij ook niet vaak voor.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Waar heb jij last van de laatste tijd ?

Zo iets schijf je toch niet op ?

Als hij zich zo uitlaat over Amsterdam kan hij het terug krijgen ook.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Hoezo is Ooijer Amsterdam hater?

Hij komt nota bene uit a'dam.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Hoezo is Ooijer Amsterdam hater?

Hij komt nota bene uit a'dam.

ja dat maakt het juist frappant !!!

hij komt gewoon uit de hoofdstad maar omdat ie ooit door Ajax weggestuurd is en bij PSV "goed opgevangen" is heeft hij telkens negatief over Ajax gesproken

die gast heeft gewoon een accent van een NL jongen die met allochtonen op school heeft gezeten, maar doet nu hautain (2e dure woord!) alsof Amsterdam een riool is en Eindhoven een wereldstad. Ik sta gewoon perplex!

ik moet wel oppassen op mijn woorden, want voor je het weet hits ik jongeren als Mikoz op

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Dat accent van Ooijer is inderdaad lachwekkend, het maakt van hem echt een asootje terwijl hij dat volgens mij helemaal niet is...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

damon schreef:

hij komt gewoon uit de hoofdstad maar omdat ie ooit door Ajax weggestuurd is en bij PSV "goed opgevangen" is heeft hij telkens negatief over Ajax gesproken

En dus is hij ook meteen Amsterdam hater .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Hij is geen Amsterdam hater maar een echte PSV'er en die zijn in de regel tegen Ajax omdat dat hun voornaamste tegenstander is voor de titel. Ajax-hater wel maar geen Amsterdam-hater natuurlijk.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Hij is geen Amsterdam hater maar een echte PSV'er en die zijn in de regel tegen Ajax omdat dat hun voornaamste tegenstander is voor de titel. Ajax-hater wel maar geen Amsterdam-hater natuurlijk.

Niet mee eens. Tegenstanders hoeven elkaar nog niet te 'haten'. Onder haat versta ik toch echt wel wat meer dan een tegenstander.

Ooijer is gewoon voor zijn club PSV, dat mag. Nergens staat ook dat je 'fan' moet zijn van de club waar je begint.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Voorlopige selectie Nederlands Elftal :

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (AZ) en Edwin van der Sar (Manchester United).

Verdediging: Urby Emanuelson (Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Joris Mathijsen en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Ron Vlaar (Feyenoord), Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong (beiden HSV), André Ooijer (PSV).

Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Nicky Hofs (Feyenoord), Theo Janssen (Vitesse), George Boateng (Middlesbrough), Phillip Cocu (PSV) en Edgar Davids (Tottenham Hotspur).

Aanval: Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen, Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

Slechts 5 van Ajax (Lindenbergh, Heitinga en Babel zijn niet opgeroepen)

Slechts 3 van PSV (Geen Afellay, Lucius, Zoetebier of Aissati)

Maar wel Nick Hofs (Feyenoord) , Theo Janssen (Vitesse) en Klaas Jan Huntelaar

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Ik denk dat de spelers Nick Hofs en Theo Janssen toch wel wat meer hebben gepresteerd dit seizoen dan de niet opgeroepen Ajacieden.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Vooral Nick Hofs ben ik niet met je eens. Die gozer is heel lang geblesseerd geweest en heeft pas 5 wedstrijden gespeeld die alles behalve indrukwekkend waren.

Niet dat de Ajax-jongens het zo goed hebben gedaan maar Afellay van PSV heeft het zeker beter gedaan !

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Huntelaar zit nu bij Ajax dus dan wordt je standaard geselecteerd, niet echt verrassend.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Daarbij heeft hij ook wel 19 doelpunten gemaakt in de Eredivisie. Als hij niet geselecteerd word kun je het ook niet maken om Lange Jan mee te nemen.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Toen hij nog bij Heerenveen zat lag zijn gemiddelde nog hoger volgens mij.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Geen Lucius, schande! En waarom Boateng? Huntelaar mag van mij ook thuisblijven.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

En daarmee willen ze wereldkampioen worden..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.