- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
De club is uiteindelijk degene die het transferbedrag accepteert dus als je iemand de schuld wil geven moet je bij de club zelf wezen en niet met vingers richting de spelers wijzen.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Maar wat kan Heerenveen eraan doen, als de spelers zelf weg willen..Ze moesten het haast wel accepteren.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nou ik vind het weer een goed voorbeeld van een club die hinder ondervind bij een tussentijdse transferperiode. Ik vind dat er alleen in de zomer transfers mogen plaatsvinden en dat je dan de rest van het seizoen moet spelen met het team dat je hebt.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Spoiler eredivisiewedstrijd:
Het is na de eerste helft bij AZ - FC Utrecht al 0-3.
Wat er opeens met AZ aan de hand is.. 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Spoiler eredivisiewedstrijd:
Het is na de eerste helft bij AZ - FC Utrecht al 0-3.
Wat er opeens met AZ aan de hand is.. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Maar wat kan Heerenveen eraan doen, als de spelers zelf weg willen..Ze moesten het haast wel accepteren.
Huntelaar was geen speler die per direct weg wou richting Ajax. Heeft in een interview zelfs aangegeven liever het seizoen bij Heerenveen af te maken.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar was geen speler die per direct weg wou richting Ajax. Heeft in een interview zelfs aangegeven liever het seizoen bij Heerenveen af te maken.
en Ajax heeft met een pistool op zun kop hem gedwongen de contract te ondertekenen
arme jongen..... 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Te kinderachtig dit.
Huntelaar liet het aan de clubs over en heeft laten weten dat hij het niet erg vond om het seizoen bij Heerenveen af te maken. Heerenveen is degene die dom is om zijn beste twee spitsen in dezelfde periode te verkopen. Huntelaar heeft geen moment aangegeven dat hij direct wou vertrekken.
Wanneer Heerenveen voet bij stuk had gehouden dat ze de spits pas na het seizoen verkochten zat Huntelaar nog gewoon vrolijk te scoren voor Heerenveen. Maar die ploeg wou liever in de winterstop wat meer geld vangen voor deze spits, vandaar.
Heerenveen is zelf dom bezig. 
Ze hadden een contract en daar kun je ze aan houden. Kinderachtig om dan de spelers de schuld te geven.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5949 stemmen
Ajax weet in ieder geval wel weer hoe ze moeten scoren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Kan niemand hier wachten tot na de samenvattingen ?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar 
Eerste divisie spits 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Kan niemand hier wachten tot na de samenvattingen ?
Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent over Ajax, maar je hoeft ook niet te overdrijven.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Dat wordt lekker punten incasseren op profcoach, kan me trouwens ook niet herinneren wanneer een spits van Ajax 4 doelpunten in één wedstrijd heeft gescoord. Lijkt me duidelijk dat Ajax met Huntelaar een goede spits in huis heeft gehaald, ook al was het vandaag 'maar' RBC.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Dat heeft er eigenlijk niks mee te maken.
Er is gewoon afgesproken om tot na de samenvattingen niks te posten wat een uitslag is, of kan verraden.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
uitslagen:
Heracles Almelo - ADO Den Haag 1-3
Ajax - RBC Roosendaal 6-0
AZ - FC Utrecht 2-3
Dirk Kuijt - Sparta Rotterdam 4-0
Willem II - NAC Breda 2-0
Roda JC - SC Heerenveen 2-1
FC Groningen - RKC Waalwijk 1-0
Vitesse - PSV 1-3
NEC - FC Twente 0-3
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Oke, zal me er dan in het vervolg aan houden. Maar de monsterscore van vandaag gaf aanleiding om weer eens te glimlachen.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
uitslagen:
Heracles Almelo - ADO Den Haag 1-3
Ajax - RBC Roosendaal 6-0
AZ - FC Utrecht 2-3
Dirk Kuijt - Sparta Rotterdam 4-0
Willem II - NAC Breda 2-0
Roda JC - SC Heerenveen 2-1
FC Groningen - RKC Waalwijk 1-0
Vitesse - PSV 1-3
NEC - FC Twente 0-3
hou gewoon op met dat dirk kuijt = feyenoord.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik vrees dat feyenoord serieus gezien moet worden als titelkandidaat voor dit jaar, gezien het zware programma dat psv nog te wachten staat. Ben er trouwens van overtuigd dat ze genadeloos uit de champions league gaan volgend jaar, mits ze dat dan halen natuurlijk.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Als Feyenoord geen kampioen word spelen ze geen CL, zo simpel is het gewoon. Ze komen dan namelijk in de play-offs uiteindelijk Ajax tegen (of ze moeten al van de nummer 5 verliezen) en dan is het snel afgelopen.
Ajax heeft een heerlijk programma in de competitie om weer eens lekker wat doelpunten te maken en wat vertrouwen te krijgen en je zult zien dat ze er in de play-offs gewoon staan en de 2e CL-plaats binnenhalen. 
Huntelaar en Rosenberg 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
kan me trouwens ook niet herinneren wanneer een spits van Ajax 4 doelpunten in één wedstrijd heeft gescoord.
Klaas Jan Huntelaar is de eerste Ajacied na Shota Arveladze die vier doelpunten heeft gemaakt in een competitieduel. De van SC Heerenveen overgekomen spits scoorde vanmiddag vier keer tegen RBC Roosendaal (6-0 winst).
De laatste speler die het kunstje van Huntelaar flikte, was Mateja Kezman. De toenmalige aanvaller van PSV scoorde op 6 december 2003 vier keer in het competitieduel tegen FC Volendam (6-0 winst).
Overigens is de prestatie van Huntelaar, Kezman en Arveladze geen record. Marco van Basten (Ajax), Johan Cruijff (Ajax), Pierre Kerhoffs (SC Enschede) en Dirk Lammers (DOS) scoorden ooit zes keer in een duel.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik was gister heel even te zien bij de wedstrijd Ajax - Rbc op tv. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
''Dirk Kuijt - Sparta 4-0'' :Ik vind Feyenoord als team erg goed presteren en voetballen, hij is zeker niet de enige die iets doet, anders kan je ook gewoon zeggen : ''Huntelaar 6-0 RBC''.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als Ajax die grove fouten weer in de verdediging maakt woensdag worden ze genadeloos afgestraft.
Het is te hopen dat ze gecontroleerd voetballen.
Viel me trouwens op dat Rosenberg de 5e plaats heeft bezet in de topscoorders lijst.
Niet gedacht dat hij zover zou komen.............
.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Maar de monsterscore van vandaag gaf aanleiding om weer eens te glimlachen.
. En ze speelden ook nog eens 75 minuten als een natte krant.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Maar het blijft gewoon mooi dat Ajax weer eens zoveel scoort, is alweer een behoorlijke tijd geleden. Voorheen scoorden ze geeneens meer dan 1 of 2-0 tegen het zwakke rbc. Dus ik zie vooruitgang.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Tegen RBC
. En ze speelden ook nog eens 75 minuten als een natte krant.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.