• 17.278 nieuwsartikelen
  • 182.358 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.232 acteurs
  • 200.440 gebruikers
  • 9.466.293 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Die zitten ook niet in zo'n hosanna-stemming als ze van RBC winnen.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

damon schreef:

(quote)
ik ken teams die tegen RBC gelijkspelen

Ow, Damon toch.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

kos schreef:

Een beetje realistische fan is dat nu ook niet. Want het spel was wederom bedroevend. Na de 3-0 kwamen er zowaar uit het niets een paar leuke combinaties, maar als ze woensdag ook zo spelen wordt het zeker een ruime nederlaag.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

Diezelfde ploegen winnen ook zelden met 6-0.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Maar staan wel een stukje voor in de ranglijsten

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ik doelde ook niet op Feyenoord of PSV, maar de wat mindere ploegjes in Nederland.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Ach wij Ajacieden zijn momenteel al snel tevreden..

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Leno schreef:

Ach wij Ajacieden zijn momenteel al snel tevreden..

Kijken of we ook nog kunnen lachen na woensdag..

En 2e of 5e plaats, ik zie er geen verschil tussen, ze gaan namelijk tegenelkaar.(Bron- VI) Ik kan het bijna niet geloven, maar Ajax maakt nog steeds kans op voorronde-CM.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Ja dat is het belachelijke. Dadelijk heeft Feyenoord of AZ 20 punten meer dan Ajax, maar kunnen ze na twee wedstrijden toch 'ingehaald' worden door Ajax. Stelt dat Feyenoord K2 mist door schorsingen/ blessures. Ik zou dubbel liggen, maar het is natuurlijk belachelijk!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Leno schreef:

Ja dat is het belachelijke. Dadelijk heeft Feyenoord of AZ 20 punten meer dan Ajax, maar kunnen ze na twee wedstrijden toch 'ingehaald' worden door Ajax. Stelt dat Feyenoord K2 mist door schorsingen/ blessures. Ik zou dubbel liggen, maar het is natuurlijk belachelijk!

Niet alleen dat het belachelijk is, maar het is ook slecht voor het Nederlandse voetbal.

Straks wordt NEC alsnog vijfde en mazzelen ze naar voorronde CL toe... dat gaat dan volgend jaar niet veel punten opleveren, en zo krijgen we die derde CL-plek dan voorlopig niet terug.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

Niet alleen dat het belachelijk is, maar het is ook slecht voor het Nederlandse voetbal.

Straks wordt NEC alsnog vijfde en mazzelen ze naar voorronde CL toe... dat gaat dan volgend jaar niet veel punten opleveren, en zo krijgen we die derde CL-plek dan voorlopig niet terug.

je kan het ook omdraaien

straks Fey naar CL, en dan raakt Kuyt geblesseerd....!!!! DAG CL PLEK Nederland

ik heb dus liever een club die evenwichtiger is volgend jaar, en het lijkt er vooralsnog op dat Mokum volgend jaar een evenwichtig team op de been krijgt >> meer kans in CL

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Je kunt veel van Feyenoord vinden maar een eventueel verlies van Kuyt (en eigenlijk ook Kalou) zouden ze nooit kunnen opvangen. Het is dan ook knap waardeloos dat ze Leonardo nooit optimaal hebben kunnen laten presteren en nu weer van de hand hebben gedaan ... Castelen is volgend jaar de enige aanvaller van een redelijk niveau (aangezien ze Lazovic ook al verpest hebben) ... met Piere, Ali, en Benji kom je niet ver in Europa (en ook niet in Nederland).

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

kijkert schreef:

Straks wordt NEC alsnog vijfde en mazzelen ze naar voorronde CL toe...

mazzel heeft er niks mee te maken.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Het systeem slaat gewoon nergens op. ''Spannender'', ammehoela, de 2 beste teams horen toch (in een Normaal comp) naar de CL te gaan, oke laat ze dan ook gaan.

Als NEC volgend jaar naar de CL gaat , is dat niet verdiend, maar gewoon mazzel,

een club die 2e staat gaat niet naar CL en een club die 5e staat wel? Dat noem ik mazzel, mazzel dat er zulke stomme regels worden gemaakt.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Achterlijk systeem inderdaad. Alleen maar verzonnen om meer wedstrijden te kunnen laten spelen en zo meer geld te vangen.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Ja, en dan vraag ik me af hoeveel extra dat dan oplevert. Nu is RBC weer net van de ondergang gered dankzij de gemeente, en Feyenoord heeft nog steeds geen geld om spelers te halen (niet transfervrij). Bovendien staat PSV ook nog altijd dik in het rood. Dat beetje extra dat het dan op zou leveren help hier ook helemaal niets bij!

Het mes is bot aan twee kanten.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Tja het is inderdaad geen geweldig systeem, ik ben het er wel mee eens dat het voor heel veel teams interessant is maar voor andere teams kan het gewoon een enorm drama worden. Hypotetisch gezien zou het zelfs kunnen dat de nummer 2 helemaal geen Europees Voetbal speelt.

Stel even voor dat AZ tweede word, verliest van de nummer 5 (op dit moment Groningen) en daarna verliest van de verliezer van de wedstrijd Ajax-Feyenoord. Dat is een mogelijkheid. Dan hebben ze nog maar één kans op Europees Voetbal en dat is winnen van het team dat de beste is geworden van de plaatsen 6,7,8 en 9. Dat zou Heerenveen kunnen zijn. Als ze dat duel niet winnen spelen ze gewoon Europees Voetbal !

En is het echt zo raar dat een ploeg als AZ van Groningen, Ajax/Feyenoord en Heerenveen kan verliezen na een lang seizoen ? Hetzelfde kan ook zomaar gebeuren bij Feyenoord of Ajax en dan zijn de poppen helemaal aan het dansen !

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Het is vooral bizar dat men een WK-jaar heeft uitgezocht voor dit gedrocht. Zulke belangrijke wedtrijden, terwijl onze spelers dan zouden moeten rusten!

Zal wel spannend worden, dat wel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Julio Ricardo Cruz

salvatore

• 1937 berichten
  • 3280 stemmen

Reinbo schreef:

Julio Ricardo Cruz

???

Even wat belangrijks na dit onzinnig bericht. Wanneer gaan lindenberg en boukhari weg?? Tijd geleden dat ik me zo aan een voetballer zat te ergeren.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Flikker op Reinbo,

Een arrogante kwal is het die Cruz!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Italiaanse ploegen in de laatste 5 minuten ....

En dan zo'n geweldige eerste helft spelen

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Julio Ricardo Cruz

ipv dat je het knap vindt dat Ajax zich staande heeft gehouden met een ZWAAR gehavend ploeg

Dus als Feyenoorder geniet jij van een speler die scoort voor een andere team, vreemd...

Ik vind het knap wat Ajax hier gepresteerd heeft, jammer van die 2 goals

maar gewoon hopen dat dit soort fouten volgend jaar minder wordt gemaakt met Stam in de verdediging

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wij begrijpen elkaar Damon

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Cruz mag van mij doodvallen. Een enorm smerige voetballer die enkel gore overtredingen maakt. Bah.

Toch jammer van Ajax, de eerste helft speelden ze Inter gewoon van de mat.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Ik vind het ook jammer voor Ajax. Maar ik ben ook wel Cruz liefhebber.

Dit is geen diplomatiek antwoord, maar welgemeend .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Het punt is dat Cruz al lang en breed onder de douche had moeten zijn. Eerst deelt hij een klap uit aan Heitinga en daarnaast schopt hij Trabelsi bijna de wedstrijd uit. En dat het dan juist die speler is die scoort mag je de arbitrage aanrekenen.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

De arbitrage ja, beetje suf om over Cruz te gaan emmeren.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

met Huntelaar in Ajax, kunnen ze tegen iedereen scoren

dus ik heb alle hoop voor de uitwedstrijd

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77575 stemmen

BoordAppel schreef:

Cruz mag van mij doodvallen. Een enorm smerige voetballer die enkel gore overtredingen maakt. Bah.

Toch jammer van Ajax, de eerste helft speelden ze Inter gewoon van de mat.

Helemaal mee eens somige mensen denken nog steeds bekrompen, Nederland moet punten halen , snappen jullie dat dan niet... ik ben geen Psv fan maar ik had toch liever gezien dat ze gisteren hadden gewonnen.

En die Cruz had na zijn gemene overtreding al rood moeten hebben, dus nooit mogen scoren en wat Lindebergh betreft, een leuke speler voor de Graafschap.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.