• 17.278 nieuwsartikelen
  • 182.358 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.230 acteurs
  • 200.440 gebruikers
  • 9.466.282 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77575 stemmen

Het komt allemaal wel weer goed met onze jongens....

AJAX forever in voor en tegen spoed.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

stinissen schreef:

Zo is het en niet anders.

Zelfs Rosales en Heitinga zijn weer op hun weg terug en met Huntelaar en Rosenberg zit het momenteel wel snor

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Flikker op Reinbo,

Een arrogante kwal is het die Cruz!

Laat mij lekker een fundamentele hekel aan dat arrogante Ajakkes hebben. Precies goed dat het uitgerekend Cruz was, jammer dat hij die 2-3 net naast schoot..

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

Dan ga ik voor de tegenspoed, ik heb helemaal niets met Ajax, en dat het Nederland punten kost zal me worst wezen, maar laat ze alsjeblieft een flink pak slaag krijgen in Milaan.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Cruz... hij had rood moeten krijgen, dat gebeurt niet en hij is diegene die de 2-2 maakt..erg oneerlijk.

Ajax had een overwinning verdiend. Ik moet zeggen dat ik na 2-0 helemaal vastgeplakt aan mijn stoel zat, kon het niet eens geloven..Vooral Heitinga was een held, ik denk dat ik hem nog nooit zo eerder heb gezien, en Boukhari....aub nooit meer opstellen!

Ajax MOET scoren over drie weken, en dat is dan zo moeilijk in Italie..Ik hoop het beste.

En de Feyenoord-fans die zo arrogant doen: Ik zou jullie ook willen plagen, maar ik ken geen eens namen van dat clubje die jullie uitschakelde..

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo en kijkert hebben zo te zien last van een Calimero effect

ach ja, dat soort types moet je ook hebben...

mikey

• 29030 berichten
  • 5185 stemmen

Als ajax fan zijnde kon ik het niet laten om stiekem naar coming to america te kijken.. is dat erg?

wel balen zeg van die mepper cruz met zijn 2-2..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Want zij staan 5e en wij op 2 en da's nie eerlijk...

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Want zij staan 5e en wij op 2 en da's nie eerlijk...

ja het is niet eerlijk dat wij op de 4e plek staan en toch volgend jaar naar de CL gaan...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

damon schreef:

ja het is niet eerlijk dat wij op de 4e plek staan en toch volgend jaar naar de CL gaan...

Winnen een keertje van de nummer laatst en meteen weer die grote mond...... Dat bedoel ik nou met arrogante Ajakkes....

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik heb verschillende gevoelens over de wedstrijd. Het ging zo goed, en dan nog 2-2. Voetbal is niet eerlijk. Maar aangezien de prestaties van het afgelopen seizoen mag je eigenlijk niet klagen...

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Winnen een keertje van de nummer laatst en meteen weer die grote mond...... Dat bedoel ik nou met arrogante Ajakkes....

voor het eerst sinds jaren winnen van Ajax, en GELIJK hun Calimero gedrag uiten in een DVD (andere supporters zouden zich daarvoor schamen). Je moet eerst iets bereiken (prijzen) dan pas een DVD. Maar ja, bij Feyenoord zijn ze al blij als ze van de grote Ajax winnen....

en arrogant is iets goed! de grote clubs (Juve, Real, Chelsea) van nu zijn allemaal arrogant, zo bereik je de top (hulde aan ONZE arrogante Huntelaar!). Ga jij maar op zun Hollands lekker nuchter doen... en ons lekker arrogant

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

mikey

• 29030 berichten
  • 5185 stemmen

Dat is gewoon een foto uit de vorige eeuw!!!!

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

prachtig! die club kan het niks schelen of ze prijzen pakken (nooit dus) maar 2 wedstrijden winnen, en HOPPA een DVD

maar neeeheeee.....zij hebben helemaal geen last van een Calimero effect !

Ajacieden hebben altijd een grote mond

Reinbo schreef:

in tegenstelling tot feyenoord die nu ze na jaren 2e staan, een grote mond hebben

mikey

• 29030 berichten
  • 5185 stemmen

damon schreef:

Ajacieden hebben altijd een grote mond

Nou ja zeg, we zijn gewoon trots op Ajax en Amsterdam. Dat heeft niets met een grote mond te maken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Julio

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

(quote)

Nou ja zeg, we zijn gewoon trots op Ajax en Amsterdam. Dat heeft niets met een grote mond te maken.

een grote mond is positief

alleen de brutaalsten bereiken iets in het voetbal

blijkbaar vergeet Reinbo meteen hoe arrogant Cruz wel niet is

mikey

• 29030 berichten
  • 5185 stemmen

Ooow wat makkelijk weer van je

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

om even weer een normale discussie op gang te brengen

"Hoe zeg je vals spelen in het Catalaans?," aldus Mourinho. "Kan Messi geschorst worden vanwege toneelspel? Barcelona is een prachtige stad met veel theaters en deze jongen heeft snel geleerd. Ik wil niet te veel zeggen, want anders word ik geschorst. Hebben jullie het gezien? Schrijf er dan over."

"Met elf tegen elf versloegen we ze vorig seizoen. Met elf tegen elf was de wedstrijd open. Met elf tegen elf stonden we vorig jaar in Barcelona met 0-1 voor (na rood Drogba werd het 2-1, red.). Maar met tien tegen elf is het moeilijk."

Frank Rijkaard nam het voor de uitblinker van de avond op. "Ik zie zoveel overtredingen op Messi. Hij is geen speler om overdreven te reageren."

Was het echt een schwalbe van Messi???

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Aanvullend:

En nog een laatste vraag van de coach, die zich blijkbaar opnieuw heel erg benadeeld voelde door een scheidsrechterlijke beslissing. 'Kunnen jullie hier een antwoord op geven: is het voor ons de moeite waard om naar Barcelona te gaan, want als dat niet het geval is, zal ik mijn B-ploeg sturen en mijn belangrijkste spelers thuislaten, zodat die zich kunnen concentreren op de competitie en de FA Cup.'

Was het echt een schwalbe van Messi???

Absoluut niet, hij werd kei hard onderuit gelopen. Het was echter ook geen rood, gewoon een erg ongelukkige actie van Del Horno. Geel was op zijn plaats geweest. Vlak daarvoor had hij wel rood kunnen/moeten krijgen vanwege wel een echt lompe actie maar dat heb ik zelf niet gezien.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Ik kan best begrijpen dat Reinbo, aangezien ie een Feyenooit fan is, hier blij mee is. Zijn club lag er namelijk al meteen uit tegen FC Bal op Dak. Jaloezie is een heel menselijke emotie.

Ik vind het maar zielige berichten, die zielige reacties ontlokt (zoals deze). Maar ja het zit diep bij de Feyenoorders, ze blijven altijd maar naar Ajax kijken ipv hun eigen club. Hier houd ik het bij.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Doe niet zo triest man , je bent toch voor het Nederlands voetbal of niet soms ?

En zoals Leno al zei als je eigen club eruit ligt ( wat dus bij jullie erg vaak gebeurd ) ga je maar naar je concurent kijken en hopen dat hij verliest , bah

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Reinbo schreef:

Julio Ricardo Cruz

Hij had van het veld afgestuurd moeten worden, nadat hij een tegenstander (ik weet effe niet meer wie) in zijn gezicht sloeg.

mikey

• 29030 berichten
  • 5185 stemmen

Ik was ook stiekem voor Lyon ipv PSV.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Leno schreef:

(quote)

Absoluut niet, hij werd kei hard onderuit gelopen. Het was echter ook geen rood, gewoon een erg ongelukkige actie van Del Horno. Geel was op zijn plaats geweest. Vlak daarvoor had hij wel rood kunnen/moeten krijgen vanwege wel een echt lompe actie maar dat heb ik zelf niet gezien.

Ik vond het juist overduidelijk rood. Del Horno had totaal geen oog voor de bal, deed niet eens een poging deze te spelen. In plaats daarvan maaide hij Messi keihard en doelbewust onderuit. Daar staat maar één straf op en dat is de rode kaart.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Mwa zelfs Messi zei dat het geen rood was. Cruz sloeg idd Heitinga in het gezicht. Erg jammer dat dat niet gezien werd.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

mikey schreef:

Ik was ook stiekem voor Lyon ipv PSV.

Ja ik ook , ik had ook geld op Lyon gezet , maar dan ga ik niet na de 0-1 dat gelijk posten ofzo.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Del Horno had vlak daarvoor ook al een overtreding gemaakt die goed voor rood was. De tweede helft van die wedstrijd was trouwens fantastisch, veel strijd, geweldige voetballers en de terechte winnaar. Ik hoop dat Barcelona dit door kan zetten en de CL wint.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zavo schreef:

Ik hoop dat Barcelona dit door kan zetten en de CL wint.

Moeten ze toch eerst langs Ajax

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.