• 17.278 nieuwsartikelen
  • 182.358 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.192 acteurs
  • 200.438 gebruikers
  • 9.466.239 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ik ben al blij als ze Inter uitschakelen..

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik denk zelfs dat als Psv barcelona niet treft dat ze de Champions league winnen. .

Lyon = niks, die worden thuis gewoon simpel opzij gezet.

Maar wat Ajax betreft, ze moeten scoren in Milaan en de deur achter dicht houden.

Zal lastig worden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Doe niet zo triest man , je bent toch voor het Nederlands voetbal of niet soms ?

Nee, wat kan mij het Nederlandse voetbal schelen...... Het Nederlands elftal zitten ook altijd veel te veel ajakkesieden in, ben dan ook meestal voor de tegenstander.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Zelfs ik ben altijd voor Oranje, behalve als ze tegen de Turken spelen..(ook al verliezen de Turken meestal).

En Materny: Als Lyon niks was, werden ze in Eindhoven wel aan de kant gezet, je moet ze echt niet onderschatten..

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

pas als clubs echt verder komen in grote toernooien dan is 'de tegenstander' ook voor Nederlandse inbreng. Een beetje cheauvinistisch is iedereen. Verder is het gewoon best lekker als Ajax onderuit gaat in een groot toernooi. Hetzelfde geldt voor psv alleen heb ik daar iets meer sympathie voor.

Als ze dan 2-0 voorkomen is het best knap en kon ik een klein juichje ook niet onderdrukken, maar omgedraaid kon ik er ook wel hard om grinniken dat uitgerekend Cruz de 2-2 binnentikte.

Boeiend die 8ste finales. Pas in de kwartfinale en halve finale gaan we om de serieuze knikkers strijden. Heel Ajax stond ook hard te juichen toen feyenoord tegen Fc Bal op Dak eruit werd geknald. En het Nederlands voetbal my ass. Dat wordt pas interessant als Feyenoord halve finale uefa cup speelt en psv halve finale champions league.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Materny schreef:

Lyon = niks, die worden thuis gewoon simpel opzij gezet.

Ik hoop dat PSV met 5-0 weggezet wordt, dat verdienen ze na al die luizige overwinningen in de Eredivisie. En dan de finale Barcelona - Lyon 4-2, dat lijkt me wel aardig. (Uiteraard zonder Van Dommel.)

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Mensen houd je bezig met je eigen team

als je zo tegen Ajax ben, waarom KIJK je dan?

op NED2 kon je een prachtige IJshockey wedstrijd zien

wat schiet Fey of PSV ermee op als ajax wint of verliest? NIKS

Ik ben ALLEEN voor Ajax, en ben blij als iets in het VOORDEEL van Ajax is.

Als PSV tegen Lyon wint, zal het voor Ajax niks uitmaken

verlaag jezelf niet tot het niveau van een stelletje pubers

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

damon schreef:

Mensen houd je bezig met je eigen team

als je zo tegen Ajax ben, waarom KIJK je dan?

op NED2 kon je een prachtige IJshockey wedstrijd zien

wat schiet Fey of PSV ermee op als ajax wint of verliest? NIKS

Ik ben ALLEEN voor Ajax, en ben blij als iets in het VOORDEEL van Ajax is.

Als PSV tegen Lyon wint, zal het voor Ajax niks uitmaken

verlaag jezelf niet tot het niveau van een stelletje pubers

wat een gelul. Voetbal is nog altijd 12x interessanter dan ijshockey waar nog nooit een levende nederlandse ziel wat in heeft gepresteert op niveau. Het interesseert toch iedere voetballiefhebber boven gemiddeld wat de "concurrentie" doet.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

Het interesseert toch iedere voetballiefhebber boven gemiddeld wat de "concurrentie" doet.

het interesseert je als ze verliezen

dat geeft je een goed gevoel, maar voor aanstaande zondag zal het voor je cluppie geen bal uitmaken

of heb jij in het voetbal 2 doelen? winst eigen cluppie/en verlies Ajax. Dat is pas zielig

Ieder IJshockey wedstrijd is trouwens veel spannender dan een wedstrijd zonder mijn cluppie

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Een echte fan is tegen de concurrent. Ik snap niet hoe iemand tijdens de competitie fel tegen psv kan zijn en er dan in de CL opeens voor kan gaan juichen. Als ik psv zie spelen ben ik automatisch voor de tegenstander, dat gaat gewoon vanzelf, dat zit helemaal in m'n systeem.

En het maakt wel degelijk uit, hoe verder psv komt hoe meer geld ze dat oplevert en dat is slecht voor Ajax.

En waarom zou je voor alle Nederlandse clubs moeten juichen? Ik ben geen nationalist.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

En waarom zou je voor alle Nederlandse clubs moeten juichen? Ik ben geen nationalist.

dat hoeft ook niet. Maar juichen TEGEN een NL club mag weer wel? want dat maakt je geen nationalist...

ik kijk nooit naar wedstrijden van andere NL clubs.....wat kan het mij schelen wat ze doen...

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

neej ik vind het mooi als ze winnen, maar net zo mooi als ze verliezen --> champions league technisch gezien.

in de competitie vind ik het mooi als ze verliezen. En laat het me koud als ze winnen, toch geen bedreiging in de competitie. Ooit gehoord van ouwehoeren met je vrienden en huisgenoten die wel voor Ajax zijn. Ik heb dus een mooi half jaar achter de rug.

Ik hoop elke week dat psv en az punten laten liggen, en dat feyenoord wint(en dat lijkt me logisch).

Daarnaast wil ik zelf ook graag winnen met mijn eigen team. Welgeteld 5 'doelen' in een weekend voetballen!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Denk toch niet dat ik de hele avond naar Ajakkes ga zitten kijken heb gisteren alleen de laatse 5 minuten gezien. Heerlijke overtreding (ik vind overtredingen vaak mooier dan doelpunten, mooi voetbal is voor mietjes!) en schitterende goal meegepikt.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Zouden de Feyenoorden niet blij moeten zijn als Ajax en PSV het goed doen in Europa? Feyenoord wordt nou eenmaal meestal (hooguit) derde, dankzij Ajax en PSV mogen ze dan wellicht ook weer een keer CL spelen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

damon schreef:

om even weer een normale discussie op gang te brengen

Was het echt een schwalbe van Messi???

Nee hoor, Messi deed trouwens niets verkeerd. Del Horno was degene die zelf op hem opbotste en daarna zijn fout inzag en gelijk maar ging liggen. Messi deed dat op zijn beurt dus ook, maar persoonlijk vond ik het ook geen rode kaart. Als al die spelersa er niet zon enorme ophef over hadden gemaakt, had die scheidsrechter waarschijnlijk geeneens die roode kaart getrokken om het te sussen. Verliezers zoeken altijd naar een excuus, net zoals Lyon vorig jaar deed met die zogenaamde penaltie en PSV dit jaar doet met die vrije trap die zogenaamd niet gegeven had mogen worden.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Leno schreef:

Ik kan best begrijpen dat Reinbo, aangezien ie een Feyenooit fan is, hier blij mee is. Zijn club lag er namelijk al meteen uit tegen FC Bal op Dak. Jaloezie is een heel menselijke emotie.

Ik vind het maar zielige berichten, die zielige reacties ontlokt (zoals deze). Maar ja het zit diep bij de Feyenoorders, ze blijven altijd maar naar Ajax kijken ipv hun eigen club. Hier houd ik het bij.

Idd, en dit soort pesterijen van die gefrustreerde Feyenoorders (ik heb nog steed het respect om het met een hoofdletter te schrijven) weerhouden mij er van om eens een complimentje te geven aan hun club. Het is ook eigenlijk zulke onzin om na 30 jaar nog steeds te spreken over 'aartsrivalen' Ajax en Feyenoord. Ik probeer zelf zo min mogelijk mee te doen aan die gezette hype wat dateert uit de jaren '70 en er eigenlijk al lang niet meer toe doet. Toen Feyenoord in 2002 de Uefa cup won vond ik dat ook leuk want ik geef altijd de voorkeur aan een Nederlandse club, als Ajax zelf niet meer mee doet. Mijn stiefbroer is een Feyenoord supporter maar is vaak genoeg mee gegaan naar wedstrijden van Ajax in de arena omdat hij te ver weg woont van Rotterdam en iedereen hier voor Ajax is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Leno schreef:

Zouden de Feyenoorden niet blij moeten zijn als Ajax en PSV het goed doen in Europa? Feyenoord wordt nou eenmaal meestal (hooguit) derde, dankzij Ajax en PSV mogen ze dan wellicht ook weer een keer CL spelen.

Nee hoor, ik ben al lang blij met één voorronde UEFA cup.

Is de donderavond weer vrij om films te kijken....

Al dat geneuzel om een paar puntjes voor Nederland. Kijk als we 'm ook echt winnen is het leuk, maar daar kan ik ook wel weer 20 jaar op teren.

Bovendien valt er genoeg te genieten als Ajakkes na een 6-0 overwinning op de nummer laatst van de Mickey Mouse competitie meteen weer denkt ook de championnen league te kunnen winnen om er dan vervolgens toch nog lekker lullig uit te vliegen......

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

geen spoor van frustratie!

waar die gekke ajacieden dat dan weer vandaan halen...

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Reinbo schreef:

Genoeg te genieten als Ajakkes na een 6-0 overwinning op de nummer laatst van de Mickey Mouse competitie meteen weer denkt ook de championnen league te kunnen winnen om er dan vervolgens toch nog lekker lullig uit te vliegen......

Wie wekt hier ook maar enigzins de indruk dat Ajax dat gaat doen ?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Ik hoop dat Barcelona dit door kan zetten en de CL wint.

mikoz schreef:

Moeten ze toch eerst langs Ajax

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Zavo schreef:

Ik hoop dat Barcelona dit door kan zetten en de CL wint.

Wat heeft dit met Ajax te maken ?

mikoz schreef:

Moeten ze toch eerst langs Ajax

Hier zou ik niet te serieus aan tillen ...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik til er ook niet serieus aan ('t is per slot van rekening een Ajakkesiet die het schrijft), ik beantwoordt slechts je vraag...

Wie wekt hier ook maar enigzins de indruk dat Ajax dat gaat doen ?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Wat heeft dit met Ajax te maken ?

Niks, waarom moet dat iets met Ajax te maken hebben?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mikoz opmerking was een reactie op het bericht van Zavo. Leek me nodig voor de contekst, vandaar dus....

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ajax kan het schudden tegen Barcelona, daar zijn ze dit seizoen veel te goed voor. Ik hoop dat ze het goed weten af te maken in eigen huis tegen FC Mourinho. Gezien de samenvatting van gisteren leek het me een prachtige wedstrijd om te zien, een echte klassieker, mits Barcelona dit jaar de Champions League wint. Robben, Ronaldhino en Messi waren de uitblinkers. Die Robben vind ik echt trekjes te gaan vertonen van een wereldspeler, en hij is nog jong, en voetbalt ook nog in het Nederlandse elftal

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ajax kan het schudden tegen Barcelona,

Ajakkes kan het ook al schudden tegen Inter.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ajakkes kan het ook al schudden tegen Inter.

Lijkt mij ook, maar ik blijf hopen op een wonder.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Zavo schreef:

Niks, waarom moet dat iets met Ajax te maken hebben?

Dat vroeg ik me dus ook af (aan Reinbo).

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Reinbo schreef:

Mikoz opmerking was een reactie op het bericht van Zavo. Leek me nodig voor de contekst, vandaar dus....

Nogmaals....

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ik reageerde nu dus op Zavo, die op mijn berichtje reageerde, waarin ik reageerde op Reinbo, die Zavo's bericht aanhaalde als een -naar mijn mening- losstaand bericht, maar dat bleek dus niet zo te zijn. (had nog wel even door willen gaan met deze warboel)

Niet echt een arrogante opmerking van Mikoz overigens, omdat ik aanneem dat ie het als een grapje bedoelde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.