• 17.278 nieuwsartikelen
  • 182.358 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.192 acteurs
  • 200.437 gebruikers
  • 9.466.185 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Gezien de samenvatting van gisteren leek het me een prachtige wedstrijd om te zien, een echte klassieker, mits Barcelona dit jaar de Champions League wint. Robben, Ronaldhino en Messi waren de uitblinkers. Die Robben vind ik echt trekjes te gaan vertonen van een wereldspeler, en hij is nog jong, en voetbalt ook nog in het Nederlandse elftal

Robben was gister anders weinig opvallend. Messi was wat mij betreft de grote uitblinker en de tweede helft was het inderdaad een fantastische pot voetbal met een geweldig Barcelona.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Robben was gister anders weinig opvallend. Messi was wat mij betreft de grote uitblinker en de tweede helft was het inderdaad een fantastische pot voetbal met een geweldig Barcelona.

Nou ik zag hem een aantal rushes maken, dan wel in de samenvatiing, dan krijg je wel zon indruk.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ajakkes kan het ook al schudden tegen Inter.

Achja wij verliesen thuis teminste niet.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Waarom kunnen we niet gewoon met z'n allen voor alle Nederlandse clubs in Europees verband zijn. Ik hoop, ondanks dat ik een enorme hekel heb aan PSV, dat ze doorgaan. Het is gewoon goed voor het Nederlands Voetbal in het algemeeen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Dat denk ik ook aan de ene kant , maar mocht je eigen club het niet halen dan is de haat naar de andere club vaak te groot om ze succes te wensen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ik snap niet dat bijna iedereen hier liefde voor club A koppelt aan haat jegens club B ...

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Onzin. Voor elke Nederlandse club is het beter dat we in Europa goed presteren. Ik ben dus voor alle Nederlandse clubs in europa. We hebben goede resultaten nodig om het plekje van Griekenland weer terug te pakken qua CL plaatsen.

Daarvoor hebben we dit jaar al goede zaken gedaan, aangezien alle Griekse ploegen al zijn uitgeschakeld.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77575 stemmen

Doom schreef:

Onzin. Voor elke Nederlandse club is het beter dat we in Europa goed presteren. Ik ben dus voor alle Nederlandse clubs in europa. We hebben goede resultaten nodig om het plekje van Griekenland weer terug te pakken qua CL plaatsen.

Daarvoor hebben we dit jaar al goede zaken gedaan, aangezien alle Griekse ploegen al zijn uitgeschakeld.

Sommige mensen op deze site snappen het dus wel

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Quido schreef:

Ik snap niet dat bijna iedereen hier liefde voor club A koppelt aan haat jegens club B ...

Ik ook niet. Ik ben voor PSV maar niet bij voorbaat tegen een bepaalde club. Ik houd ook gewoon van mooi voetbal dus bij Ajax - Inter heb ik de eerste helft gewoon genoten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Doom schreef:

Het is heel simpel. Ik wil dat mijn club de beste van nederland is en daar hoort ook bij dat je beter dan andere nederlandse clubs presteert in europa. Dus ik als PSV supporter zal echt niet voor ajax supporteren ook niet in europa.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

PSV kampioen, Feyenoord (zoals gewoonlijk NIET )

dus play-offs mogen van mij beginnen!

Sneijder, Grygera en Pienaar zullen tegen die tijd wel weer fit zijn, kom maar op!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

damon schreef:

dus play-offs mogen van mij beginnen!

Sneijder, Grygera en Pienaar zullen tegen die tijd wel weer fit zijn, kom maar op!

Als Ajax de play-offss haalt heet dat.

Van de 4 plaatsen zijn er al 2 bezet door Feyenoord en Az.

En voor de 2 overige plaatsen heerst er dikke strijd.

Niet vergeten dat Ajax nog moet tegen enkele clubs die in aanmerking komen voor de Play-offs.

En als ze dan punten laten liggen kan het wel eens te laat zijn.

Niet te hopen natuurlijk aangezien ik niets liever wil dan Ajax in de Play-offs te zien.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77575 stemmen

Ajax wordt gewoon derde met ruim voordeel op AZ

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Inderdaad henk, volgens mij heeft Ajax nog maar 9 punten minder als AZ dus dat is nog haalbaar. Zeker in de vorm van AZ van de laatste weken.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En dan dit merkwaardige bericht ":

Ivoorkust dreigt WK links te laten liggen

27/2/2006 17:57

Ivoorkust zou komende zomer best eens kunnen ontbreken op het WK in Duitsland. De voorzitter van de nationale voetbalbond dreigt zijn ploeg terug te trekken als de situatie in het Afrikaanse land niet verbetert.

'Als het eind mei niet beter gaat, spelen de Olifanten niet mee op het wereldkampioenschap', dreigde Jacques Anouma hardop. 'We willen dat succes van onze ploeg de inwoners van Ivoorkust verenigt, om een echte toenadering te bewerkstelligen. Maar helaas is er geen licht aan de horizon.'

Anouma lijkt het machtsmiddel van terugtrekking te gebruiken om het verdeelde land wakker te schudden. 'Laten we de wapens toch neerleggen en ons verzoenen met elkaar. Wat voor nut heeft het WK als er geen vrede is in ons land? Zonder vrede geen glorie.'

Ivoorkust beleeft al sinds september 2002 roerige tijden. In het noorden heersen de rebellen, in het zuiden de militairen.

Ivoorkust plaatste zich voor het eerst voor een eindronde van het WK. In Groep C stuit het op Nederland, Argentinië en Servië en Montenegro.

bron V.I.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Inderdaad henk, volgens mij heeft Ajax nog maar 9 punten minder als AZ dus dat is nog haalbaar. Zeker in de vorm van AZ van de laatste weken.

Als Ajax-fan moet ik toch concluderen dat dit niet gaat gebeuren. Je kunt vrolijk kijken naar de vorm van Az, maar alsof die van Ajax goed is ? Ze hebben al moeite genoeg met Heracles en andere kleine clubs.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Precies, ze winnen nu 4x op rij maar dat waren allemaal clubs die diep in t rechter-rijtje staan.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

moviefreak#1 schreef:

E 'We willen dat succes van onze ploeg de inwoners van Ivoorkust verenigt, om een echte toenadering te bewerkstelligen. Maar helaas is er geen licht aan de horizon.'

Anouma lijkt het machtsmiddel van terugtrekking te gebruiken om het verdeelde land wakker te schudden. 'Laten we de wapens toch neerleggen en ons verzoenen met elkaar. Wat voor nut heeft het WK als er geen vrede is in ons land? Zonder vrede geen glorie.'

. Briljante kerel.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Overigens heb ik even uitgezocht wie de vervanger van Ivoorkust zou worden als ze zich zouden terugtrekken. Dat is Kameroen

Dan liever Ivoorkust

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Precies, ze winnen nu 4x op rij maar dat waren allemaal clubs die diep in t rechter-rijtje staan.

punt1: dat zijn ook wedstrijden, die leveren ook 3 pt op

punt2: Ajax had al die wedstrijden VEEL blessureleed, dus ERG knap om toch alles te winnen (met soms A-junioren!!!)

punt3: aangezien Sneijder, Pienaar en Mitea de komende dagen weer meedoen, kunnen we alleen sterker worden de komende wedstrijden

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

damon schreef:

[punt1: dat zijn ook wedstrijden, die leveren ook 3 pt op

punt2: Ajax had al die wedstrijden VEEL blessureleed, dus ERG knap om toch alles te winnen (met soms A-junioren!!!)

punt3: aangezien Sneijder, Pienaar en Mitea de komende dagen weer meedoen, kunnen we alleen sterker worden de komende wedstrijden

Kan allemaal wel zijn, maar vergeet niet hoe Ajax voetbalde voor deze 4 wedstrijden.

En toen waren Pienaar en Sneyder nog fit.

Heb je daar ook een punt voor?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Het punt is dat het nu wat beter gaat , ok de clubs staan laag maar zo wat , de punten worden behaald en er word met vlagen goed gespeeld , en ook de 2-2 tegen Inter wat knap ookal gaven ze het knullig weg , nog veel te doen bij Ajax maar een stijgende lijn zie ik zeker.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Je moet ook die andere teams niet onderschatten. Die vechten tegen degradatie en nacompetitie en dat maakt die clubs nu gevaarlijker.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Kan allemaal wel zijn, maar vergeet niet hoe Ajax voetbalde voor deze 4 wedstrijden.

En toen waren Pienaar en Sneyder nog fit.

Heb je daar ook een punt voor?

punt 4: Ajax heeft een zeer goed draaiende Huntelaar

(over goede punten gesproken... )

ik zeg niet dat Ajax alles wint

verdediging is zeer zwak, misschien verliezen ze van PSV

maar hoe dan ook, de CL plek moet gehaald worden, HOE maakt niet uit

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

damon schreef:

[

verdediging is zeer zwak, [/quote]

Dat baart me ook zorgen.

Ze zullen nog iemand als Stam moeten aantrekken.

Dat is tenminste een verdediger die je kunt vertrouwen.

Nu bij Ajax vertrouw ik alleen Trabelsi in de verdediging, en die gaat ook weg na dit seizoen.

Misschien dat Chivu terug wil komen. .

Hij is een van zo'n spelers waarop je kunt bouwen.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

En Hiddinks wordt na het WK bondscoach van Rusland. Hij stopt dus ook bij PSV..

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Is allesbehalve zeker.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Materny schreef:

(quote)

verdediging is zeer zwak,

Dat baart me ook zorgen.

Ze zullen nog iemand als Stam moeten aantrekken.

Dat is tenminste een verdediger die je kunt vertrouwen.

Nu bij Ajax vertrouw ik alleen Trabelsi in de verdediging, en die gaat ook weg na dit seizoen.

Misschien dat Chivu terug wil komen. .

Hij is een van zo'n spelers waarop je kunt bouwen.[/quote]

Laatste tijd heb ik ook veel vertrouwen in Vermealen (en Heitinga)

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

kos schreef:

Is allesbehalve zeker.

Staat iig al wel op teletekst van ned2. Klopt inderdaad niet altijd, maar meestal wel redelijk betrouwbaar.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Daar staat het dus ook als gerucht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.