- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Ik herlees het nu net en je hebt gelijk. De vice-voorzitter van de Russische bond zegt dat het rond is, Guus Hiddink geeft nog niets toe, behalve dat ze in gesprek zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Is allesbehalve zeker.
En dat is maar goed ook want we hebben Hiddink volgend jaar weer hard nodig.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
En dat is maar goed ook want we hebben Hiddink volgend jaar weer hard nodig.
juist daarom vertrekt hij...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Hiddink is het denk ik zat, dat PSV hem IEDER jaar nodig heefrt
juist daarom vertrekt hij...
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Goede spelers vertrekken en Hiddink mag het gaan oplossen, dat bedoelt Damon denk ik.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik zou PSV eigenlijk weleens in de slop willen zien, kijken hoe ze het daar dan beter zouden oplossen dan Ajax..
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Goede spelers vertrekken en Hiddink mag het gaan oplossen, dat bedoelt Damon denk ik.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Hiddink is nu juist iemand die zo'n uitdaging graag aangaat. Anders wordt je toch ook geen bondscoach van Australië?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Het lijkt me dat hij zijn baan als bondscoach van Australië wel gaat afmaken eerst.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
'Salomon Kalou is het zat en ziet af van naturalisatie'
Vanavond is Johan Derksen met wel zeer opmerkelijk en onverwacht nieuws gekomen. De hoofdredacteur van het voetbalblad Voetbal International wist in het RTL-programma Voetbal Insite te melden dat Salomon Kalou geen Nederlander meer wil worden.
De aanvaller van Feyenoord zou rust willen en is alle commotie rondom zijn naturalisatie meer dan zat. Daarnaast zou Kalou het enorm vervelend vinden dat er negatieve dingen over hem worden gezegd. De geplande naturalisatietoets, die de aanvaller in mei van dit jaar zou moeten afleggen, zal de Feyenoorder dan ook niet meer maken.
Ook is het nog altijd twijfelachtig of Salomon Kalou dit jaar uberhaupt nog wel te bezichtigen zal zijn op het WK in Duitsland. In zijn vaderland Ivoorkust is de Feyenoorder inmiddels niet de populairste voetballer.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
'Salomon Kalou is het zat en ziet af van naturalisatie'
Vanavond is Johan Derksen met wel zeer opmerkelijk en onverwacht nieuws gekomen. De hoofdredacteur van het voetbalblad Voetbal International wist in het RTL-programma Voetbal Insite te melden dat Salomon Kalou geen Nederlander meer wil worden.
De aanvaller van Feyenoord zou rust willen en is alle commotie rondom zijn naturalisatie meer dan zat. Daarnaast zou Kalou het enorm vervelend vinden dat er negatieve dingen over hem worden gezegd. De geplande naturalisatietoets, die de aanvaller in mei van dit jaar zou moeten afleggen, zal de Feyenoorder dan ook niet meer maken.
Ook is het nog altijd twijfelachtig of Salomon Kalou dit jaar uberhaupt nog wel te bezichtigen zal zijn op het WK in Duitsland. In zijn vaderland Ivoorkust is de Feyenoorder inmiddels niet de populairste voetballer.
Vond hij het blijkbaar toch niet zo heel belangrijk om Nederlander te worden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Wat een takkewijf is het toch.
Precies. Ik heb kalou liever niet dan wel als nederlander maar Verdonk heeft hier mijn inziens niet volgens het boekje gehandeld en dat zou niet mogen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ach, ik zit er niet mee.
Alsof we geen andere spitsen hebben zou je zeggen.
Natuurlijk wel jammer maar het boeit me niet zoveel.
Vraag me trouwens af of hij sowieso een basisplaats zou hebben bemachtigd.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Oranjefans mogen Duitse helm niet dragen. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nou ze mogen de helm niet in het stadion dragen. Daaromheen zul je ze echt wel zien hoor.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ajax 0-0 PSV
is er nog een kans voor feyenoord?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik was erbij. Ajax speelde veel beter maar helaas..
En nee , geen kans meer voor Feyenoord.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
1 gelijkspel van psv en de voor laatste wedstrijdronde van het speelschema kan nog heel spannend worden. Maar het zijn allemaal nog wel Als, Als, Alsjes
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
gelijkspel voor PSV zodat ze één na laatste competitieronde nog 3 punten achterstand hebben.
Dan krijg je PSV - Feijenoord waarbij de Rotterdammers bij winst de koppositie zullen overnemen door hun betere doelsaldo.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
FT Feyenoord Rotterdam 1 - 1 RKC Waalwijk 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3724 stemmen
Tss kunnen ze eindelijk profiteren doen ze het niet, stumpers. PSV word dus kampioen en Ajax wint de play-offs en de Beker. En Feyenoord heeft dus eigenlijk bijna net zo een nep seizoen als vorig jaar, en dan gaat kuijt vast ook nog weg. (Gelukkig ben ik geen Feyenoord supporter)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
RKC valt dit jaar anders ook niet te onderschatten hoor.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tss kunnen ze eindelijk profiteren doen ze het niet, stumpers. PSV word dus kampioen en Ajax wint de play-offs en de Beker. En Feyenoord heeft dus eigenlijk bijna net zo een nep seizoen als vorig jaar, en dan gaat kuijt vast ook nog weg. (Gelukkig ben ik geen Feyenoord supporter)
Het kan nog zo veel mooier. AZ eindigt boven Feyenoord waardoor Feyenoord in de eerste ronde play-offs meteen kan verliezen van Ajax 
Daarna verliest van Feyenoord nog 2 keer en spelen ze helemaal geen Europees voetbal 
Kunnen we daar tenminste niet twee jaar achter elkaar punten mee verliezen op de coëfficientenlijst 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
FT Feyenoord Rotterdam 1 - 1 RKC Waalwijk
).
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja, dit moet echt een keer ophouden. Het is al niet makkelijk voor mensen om de uitslag te ontlopen , maar als we nu ook al niet meer op MovieMeter kunnen surfen zonder dat we de uitslag tegenkomen houd het wel een beetje op.
Ik vind gewoon dat je de uitslagen maar gewoon moet betwisten op andere sites totdat De Wedstrijden is geweest. Ik stem er dan ook voor om zelfs de uitslagen niet in spoilers hier neer te zetten. Het heeft geen enkele zin en het roept alleen maar irritatie op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.