• 17.278 nieuwsartikelen
  • 182.351 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.192 acteurs
  • 200.438 gebruikers
  • 9.466.020 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2628 stemmen

Ik herlees het nu net en je hebt gelijk. De vice-voorzitter van de Russische bond zegt dat het rond is, Guus Hiddink geeft nog niets toe, behalve dat ze in gesprek zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

kos schreef:

Is allesbehalve zeker.

En dat is maar goed ook want we hebben Hiddink volgend jaar weer hard nodig.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

En dat is maar goed ook want we hebben Hiddink volgend jaar weer hard nodig.

Hiddink is het denk ik zat, dat PSV hem IEDER jaar nodig heefrt

juist daarom vertrekt hij...

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

damon schreef:

Hiddink is het denk ik zat, dat PSV hem IEDER jaar nodig heefrt

juist daarom vertrekt hij...

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Goede spelers vertrekken en Hiddink mag het gaan oplossen, dat bedoelt Damon denk ik.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ik zou PSV eigenlijk weleens in de slop willen zien, kijken hoe ze het daar dan beter zouden oplossen dan Ajax..

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Goede spelers vertrekken en Hiddink mag het gaan oplossen, dat bedoelt Damon denk ik.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Hiddink is nu juist iemand die zo'n uitdaging graag aangaat. Anders wordt je toch ook geen bondscoach van Australië?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Het lijkt me dat hij zijn baan als bondscoach van Australië wel gaat afmaken eerst.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

'Salomon Kalou is het zat en ziet af van naturalisatie'

Vanavond is Johan Derksen met wel zeer opmerkelijk en onverwacht nieuws gekomen. De hoofdredacteur van het voetbalblad Voetbal International wist in het RTL-programma Voetbal Insite te melden dat Salomon Kalou geen Nederlander meer wil worden.

De aanvaller van Feyenoord zou rust willen en is alle commotie rondom zijn naturalisatie meer dan zat. Daarnaast zou Kalou het enorm vervelend vinden dat er negatieve dingen over hem worden gezegd. De geplande naturalisatietoets, die de aanvaller in mei van dit jaar zou moeten afleggen, zal de Feyenoorder dan ook niet meer maken.

Ook is het nog altijd twijfelachtig of Salomon Kalou dit jaar uberhaupt nog wel te bezichtigen zal zijn op het WK in Duitsland. In zijn vaderland Ivoorkust is de Feyenoorder inmiddels niet de populairste voetballer.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Yes

Rita Verdonk ik hou van U

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Wat een takkewijf is het toch.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Timmy757 schreef:

'Salomon Kalou is het zat en ziet af van naturalisatie'

Vanavond is Johan Derksen met wel zeer opmerkelijk en onverwacht nieuws gekomen. De hoofdredacteur van het voetbalblad Voetbal International wist in het RTL-programma Voetbal Insite te melden dat Salomon Kalou geen Nederlander meer wil worden.

De aanvaller van Feyenoord zou rust willen en is alle commotie rondom zijn naturalisatie meer dan zat. Daarnaast zou Kalou het enorm vervelend vinden dat er negatieve dingen over hem worden gezegd. De geplande naturalisatietoets, die de aanvaller in mei van dit jaar zou moeten afleggen, zal de Feyenoorder dan ook niet meer maken.

Ook is het nog altijd twijfelachtig of Salomon Kalou dit jaar uberhaupt nog wel te bezichtigen zal zijn op het WK in Duitsland. In zijn vaderland Ivoorkust is de Feyenoorder inmiddels niet de populairste voetballer.

Vond hij het blijkbaar toch niet zo heel belangrijk om Nederlander te worden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Wat een takkewijf is het toch.

Precies. Ik heb kalou liever niet dan wel als nederlander maar Verdonk heeft hier mijn inziens niet volgens het boekje gehandeld en dat zou niet mogen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ach, ik zit er niet mee.

Alsof we geen andere spitsen hebben zou je zeggen.

Natuurlijk wel jammer maar het boeit me niet zoveel.

Vraag me trouwens af of hij sowieso een basisplaats zou hebben bemachtigd.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Oranjefans mogen Duitse helm niet dragen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nou ze mogen de helm niet in het stadion dragen. Daaromheen zul je ze echt wel zien hoor.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Ajax 0-0 PSV

is er nog een kans voor feyenoord?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik was erbij. Ajax speelde veel beter maar helaas..

En nee , geen kans meer voor Feyenoord.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

damon schreef:

Ajax 0-0 PSV

is er nog een kans voor feyenoord?

1 gelijkspel van psv en de voor laatste wedstrijdronde van het speelschema kan nog heel spannend worden. Maar het zijn allemaal nog wel Als, Als, Alsjes

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

gelijkspel voor PSV zodat ze één na laatste competitieronde nog 3 punten achterstand hebben.

Dan krijg je PSV - Feijenoord waarbij de Rotterdammers bij winst de koppositie zullen overnemen door hun betere doelsaldo.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

koppositie zullen overnemen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

FT Feyenoord Rotterdam 1 - 1 RKC Waalwijk

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3724 stemmen

Tss kunnen ze eindelijk profiteren doen ze het niet, stumpers. PSV word dus kampioen en Ajax wint de play-offs en de Beker. En Feyenoord heeft dus eigenlijk bijna net zo een nep seizoen als vorig jaar, en dan gaat kuijt vast ook nog weg. (Gelukkig ben ik geen Feyenoord supporter)

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

RKC valt dit jaar anders ook niet te onderschatten hoor.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Macmanus schreef:

Tss kunnen ze eindelijk profiteren doen ze het niet, stumpers. PSV word dus kampioen en Ajax wint de play-offs en de Beker. En Feyenoord heeft dus eigenlijk bijna net zo een nep seizoen als vorig jaar, en dan gaat kuijt vast ook nog weg. (Gelukkig ben ik geen Feyenoord supporter)

Het kan nog zo veel mooier. AZ eindigt boven Feyenoord waardoor Feyenoord in de eerste ronde play-offs meteen kan verliezen van Ajax

Daarna verliest van Feyenoord nog 2 keer en spelen ze helemaal geen Europees voetbal

Kunnen we daar tenminste niet twee jaar achter elkaar punten mee verliezen op de coëfficientenlijst

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

mikoz schreef:

FT Feyenoord Rotterdam 1 - 1 RKC Waalwijk

Even voor de goede orde: hadden we niet afgesproken om uitslagen pas ná Studio Sport bekend te maken ? Of om in ieder geval spoilers te gebruiken ? Ik wist de uitslag zelf wel al, maar kan me voorstellen dat sommigen het nog niet willen weten. En dat was volgens mij ook de reden dat we ooit afgesproken hebben om de uitslagen pas na de samenvattingen bekend te maken (mochten we daar behoefte toe voelen ).

mental_jos

• 263 berichten
  • 770 stemmen

haha doet feyenooit goed!! 1-1

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Even voor de goede orde: hadden we niet afgesproken om uitslagen pas ná Studio Sport bekend te maken ? .
ik deed het nog subtiel met een:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Even voor de goede orde: hadden we niet afgesproken om uitslagen pas ná Studio Sport bekend te maken ?

Ja, dit moet echt een keer ophouden. Het is al niet makkelijk voor mensen om de uitslag te ontlopen , maar als we nu ook al niet meer op MovieMeter kunnen surfen zonder dat we de uitslag tegenkomen houd het wel een beetje op.

Ik vind gewoon dat je de uitslagen maar gewoon moet betwisten op andere sites totdat De Wedstrijden is geweest. Ik stem er dan ook voor om zelfs de uitslagen niet in spoilers hier neer te zetten. Het heeft geen enkele zin en het roept alleen maar irritatie op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.