• 17.275 nieuwsartikelen
  • 182.340 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.192 acteurs
  • 200.438 gebruikers
  • 9.465.919 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Over het algemeen worden die uitslagen ook meteen weggemod, maar dat is nu even misgelopen.

@mikoz: ik heb al tig maal aangegeven dat je hier geen uitslagen moet plaatsen als de uitzending op tv nog niet geweest is. Ik blijf niet waarschuwen.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

kos schreef:

Over het algemeen worden die uitslagen ook meteen weggemod, maar dat is nu even misgelopen.

Ik kon deze ongeschreven regel ook nergens vinden. Vandaar dat ik het niet heb weg-gemod, ook al had Quido dat vriendelijk verzocht. Wellicht handig om - net zoals bij top250 films - een automatisch bericht te tonen voordat je een post post alhier dat 'uitslagen pas bekend gemaakt mogen worden na Studio Sport en consorten'. Er is nu wel een afspraak gemaakt, maar toekomstige users weten er niets van af. Het staat nergens uitdrukkelijk vermeld...of ik heb het echt over het hoofd gezien (ook mogelijk).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Macmanus schreef:

. En Feyenoord heeft dus eigenlijk bijna net zo een nep seizoen als vorig jaar (Gelukkig ben ik geen Feyenoord supporter)

Tsjaa, Feyenoord is echt zo'n club dat met bijna alles net buiten de boot valt.

Typisch Feyenoord, elk jaar weer.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

@mikoz: ik heb al tig maal aangegeven dat je hier geen uitslagen moet plaatsen als de uitzending op tv nog niet geweest is. Ik blijf niet waarschuwen.

Als je een uitslag niet wilt weten ga je toch niet in sporttopics rondneuzen ? sorry hoor maar hier zijn meer mensen de dupe van dan omgekeerd , nu zijn er dus geen disscusies mogenlijk na de wedstrijd ..

Mijn mening , verandert het niet pech voor mij dan.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Moet ik dat nu elke keer gaan uitleggen?

a) dit topic is niet alleen voor eredivisie-uitslagen bedoeld.

b) het is doodsimpel gewoon te wachten tot na 'de wedstrijden'

c) mensen met oude updates zien alles wat er langs komt dus ook dit.

Geen discussie over mogelijk verder.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Moet ik dat nu elke keer gaan uitleggen?

a) dit topic is niet alleen voor eredivisie-uitslagen bedoeld.

FORZA AJAX!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Dan leg ik me daar bij neer

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Waarom hebben we dan nog geen apart eredivisie topic? Of een uitslagen topic voor nieuwsgierige mensen?

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

Waarom hebben we dan nog geen apart eredivisie topic? Of een uitslagen topic voor nieuwsgierige mensen?

dat laatste kan toch prima via http://teletekst.nos.nl/ pagina 818?

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

ja maar daar kan je niet ouwehoeren over de uitslagen. Vind het altijd wel leuk om direct na de uitslagen het er over te hebben. Dat wachten tot de samenvattingen duurt me te lang.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ja lijkt mij een geweldig idee.

De sportvraag is hier toch redelijk groot en naast deze tread en het Championleague tread is er geen ander sporttopic.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Sorry, maar dat is dan jammer, daar zijn andere fora voor.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Deze site is 95% films , en dat moet ook zeker zo blijven.

Alleen in algemene gedeeltje zijn wat andere dingen ..

Een topic in het algemeengedeeltje over de Eredivisie kan toch wel , er staan immer ook dingen in zoals ''welke boeken heb je als laatst aangeschaft'' en ''verzin tekst bij het plaatje'' het is toch zeker geen overloop van sport daar ?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Voetbal International heeft een leuk forum, je kunt via psv/ajax/feyenoord.netwerk.to over de top drie praten met allerlei andere fans en je kunt hier de chat gebruiken.

Het lijkt me toch niet zo moeilijk om met mensen over uitslagen te praten

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Geen intresse in.

Zit hier prima , plijt alleen voor een treadje over de Eredivisie.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Tja het lijkt me niet verboden om zo'n treadje te starten, aangezien de vele andere onnozele treadjes die ik hier vaak genoeg aan tref. Maar aan de andere kant lijkt het me ook niet zo moeilijk om gewoon even te wachten tot na de samenvattingen, daarna heb je nog een hele week de tijd om erover je hart te luchten.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

What's next? Een AZ-draadje, waar iedereen zijn hart kan luchten over het wel en wee tussen Marianne en Henk?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Geen intresse in.

Zit hier prima

Blijkbaar dus niet. Het is dat Kos zo'n aanhanger is van dit forum-topic... Ik vind het persoonlijk niet passen bij een filmsite. Soit. En uitslagen verraden, dat is wel erg zielig.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Sorry, maar dat is dan jammer, daar zijn andere fora voor.

ja en als je cluppie wel goed speelde zou je het niet erg vinden

geef mij maar een voetbaltopic

niet iedereen hoeft het hier mee eens te zijn, maar doe hoeven dan ook niet in te kijken

als je alle topics die niet over film gaan weghaalt, dan valt er hier bar weinig te beleven

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

damon schreef:

ja en als je cluppie wel goed speelde zou je het niet erg vinden

.

Zoals je hierboven kunt lezen heb ik het al moeilijk genoeg binnen de crew om de nu lopende sporttopics open te houden, dus ik zou het nu niet gaan forceren .

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Vind de aparte CL-thread al veel. Kan toch allemaal hier?

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Nou ja, wat betreft die toto-voorspellingen wedstrijd is het wat onhandig om hiertussen te plaatsen, dan wordt het echt een chaos.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

Zoals je hierboven kunt lezen heb ik het al moeilijk genoeg binnen de crew om de nu lopende sporttopics open te houden, dus ik zou het nu niet gaan forceren .

Als er idd een discussie gaande is om de sporttopic wel of niet open te laten dan stel ik voor om ook bijv. ook de topics: Wat gebeurde er vandaag, hoe ziet je bureaublad eruit, met welke mobiel loop jij op zak, just a joke, etc. maar weg te halen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Algemeen bestaad nu uit 218 topics , kunnen er dan geen 3 over sport gaan

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Misschien wel, je krijgt dadelijk vast een tour de france en een WK topic. Het punt is én blijft dat we zondagmiddag geen voetbaluitslagen willen zien. En dus daarvoor ook geen apart topic willen hebben. Maar dat lijkt me nu ongeveer wel duidelijk toch

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat veel mensen dus willen is wel na de wedstrijd over de uitslagen discussieren. Vandaar een apart topic waar de mensen die het niet willen weten dus niet hoefen te kijken maar wel lekker in het sport - topic kunnen rondneuzen.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

mikoz schreef:

Wat veel mensen dus willen is wel na de wedstrijd over de uitslagen discussieren. Vandaar een apart topic waar de mensen die het niet willen weten dus niet hoefen te kijken maar wel lekker in het sport - topic kunnen rondneuzen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Maar dan heb je nog het probleem dat mensen met de oude updates het wél kunnen lezen (die zien alle nieuwe berichten). Is het dan zo moeilijk om gewoon een paar uur te wachten ?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik ga al extra niet op msn voordat ik de wedstrijden gezien heb voor uitslagen te ontlopen.

Is dan niet lekker als ik ze hier tegen kom dan.

Skyper

• 646 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Maar dan heb je nog het probleem dat mensen met de oude updates het wél kunnen lezen (die zien alle nieuwe berichten). Is het dan zo moeilijk om gewoon een paar uur te wachten ?

ik snap je even niet...

oude updates?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.