• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.985 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.743 acteurs
  • 200.932 gebruikers
  • 9.507.141 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

starbright boy (moderator films)

• 22705 berichten
  • 5326 stemmen

1. Team Columbia

2. Garmin

3. Astana

4. Saxo Bank

5. Liquigas

Rabobank zet ik rond plek 8, Silence -Lotto rond 13. Verschillen bovenin zijn niet heel groot 1-4 binnen 30-40 seconden. Daarna loopt het sneller op.

eRCee

• 13460 berichten
  • 1985 stemmen

1. Astana.

2. Columbia.

3. Saxo.

Rabo inderdaad op plek 6-8.

Zou me niks verbazen als er al een minuut verschil is binnen de top-3 en 2 minuten binnen de top-5.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Morgen vind ik het minder interessant.

Het zal gaan tussen Astana, Columbia en Saxo, lijkt mij.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3321 stemmen

Het zal toch wel een mooie strijd worden denk ik. Ik verwacht ook Astana en Columbia. Hopelijk weet Skil de laatste plaats te ontlopen.

eRCee

• 13460 berichten
  • 1985 stemmen

Even twee uitspraken van Armstrong na afloop:

,,Ik heb zeven keer de Ronde van Frankrijk gewonnen, hou dus maar rekening met mij''.

,,Maar ik kan me niet vinden in die theorie dat er maar één leider kan zijn in de ploeg''.

Hij zit gewoon te graven en te stoken.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Armstrong zegt enkel en alleen de waarheid.

Lijkt me logisch dat hij niet naar Frankrijk is gekomen voor een gezellig fietstochtje.

• 22705 berichten
  • 5326 stemmen

Tommeh schreef:

Hopelijk weet Skil de laatste plaats te ontlopen.

Ze hebben vandaag het ploegenklassement gewonnen! Die kunnen ze in hun zak steken.

• 22705 berichten
  • 5326 stemmen

eRCee schreef:

Hij zit gewoon te graven en te stoken.

1986 all over again. Lemond-Hinault. Zie het zo weer gebeuren. Vandaag was de eerste stap.

Verschil is dat ik vermoed dat de concurrentie nu sterker is dan in 1986, toen ze ongestoord tegen elkaar konden vechten.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Bizar, 80.000 man in Bernabeu momenteel bij de presentatie van Cristiano Ronaldo...

stinissen (crew films & series)

• 23974 berichten
  • 77856 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Inderdaad. Schandalig dat het zo lang duurt met hem. Ajax wil hem, hij wil alleen Ajax en we hebben nog niet 1 aankoop dus ik had Obradovic prioriteit nr 1 gemaakt.

Hopelijk deze week nog een goed bod en de afronding. En als dan Onyewu ook nog erbij zou komen dan hebben we het defensief prima voor elkaar.

Nog steeds niets ik zie het zwaar in..............

• 23974 berichten
  • 77856 stemmen

kos schreef:

Hm.. meteen de eerste twee etappes vergeten een team samen te stellen, was er al bang voor.

Met Rondemaster ga ik vrees ik ook niet elke dag kunnen veranderen.

Nu wel ff een team maken vergeet je het dan weer dan speel je de volgende etappe mee met het team van de dag ervoor.Ook belangrijk omdat we hoog staan in de subleague.

• 23974 berichten
  • 77856 stemmen

kos schreef:

Zolang ze Onyewu maar niet halen, de rest is allemaal prima.

Ik denk dat we die kunnen vergeten het duurt veels te lang en dan meld die hoerenclub Real zich ook nog....

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik krijg ook minder hoop.

Fenerbahce schijnt hem ook nog vast te willen leggen. Ik heb geen idee hoe ver Ajax al met onderhandelen met hem is. Afwachten maar.

• 23974 berichten
  • 77856 stemmen

Ze zouden vandaag iets presenteren het is gewoon schandalig wat kan mijn het boeien wie derde keeper wordt die speelt misschien 1 wedstrijd per twee jaar ik wil concreten aankopen die er gelijk staan...

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Heerlijke finale vandaag. Nav berichten op Twitter over de waaiers heb ik NOS livestream op m'n werk aangezet. Laatste 15 km waren fantastisch.

Wel weer geergerd aan het gebrekkige koersinzicht van Ducrot en vooral Dijkstra. "Contador wordt de nek omgedraaid door zijn eigen ploeg". Dat denken ze te zien omdat ze het willen zien. Niet in staat om een stapje achteruit te zetten en de zaken in perspectief te zien. Armstrong was immers een halve minuut op alle favorieten aan het winnen. Inclusief Contador, inderdaad. Dat is voor hem zuur, maar verder verliest hij op niemand (en Armstrong is ploegmaat en tweede kopman). Het duurde echt veel te lang voordat Ducrot dat in ging zien.

Dijkstra riep ook dat er 7 mensen uit de top 10 zouden wegvallen. Terwijl er alleen maar 30 man 30 seconden aan het winnen was.

Gisteren de finale op de Belg gekeken met commentaar van Tom Steels. Dat was nog eens prettig, kundig en bondig commentaar.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

stinissen schreef:

Ze zouden vandaag iets presenteren het is gewoon schandalig wat kan mijn het boeien wie derde keeper wordt die speelt misschien 1 wedstrijd per twee jaar ik wil concreten aankopen die er gelijk staan...

Jol hoopte vandaag rond te komen met iemand. Op zich heeft ie nog 2 uur maar anders..het was geen garantie. Dan maar morgen misschien?

• 23974 berichten
  • 77856 stemmen

Tourpoule.telesport

1. (5) Harken op het buitenblad 373

2. (1) timbo_ 365

3. (2) Rico 357

4. (7) Jeroen 346

5. (4) Zna & Ko 344

6. (11) Kevin 343

7. (8) Tomas 336

8. (3) juul0s 335

9. (9) Spetie 334

10. (10) Hilko 329

11. (6) Joy4ever 320

12. (21) Henk 312 (stinissen)

13. (15) Arnolddeboer 302

14. (14) Mahjestic 301

15. (16) Roel en Jess 293

29. (28) Henk 65

Subleague moviemeter

16. (17) moviemeter 367.7

Van de 1789 subleagues.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jol hoopte vandaag rond te komen met iemand. Op zich heeft ie nog 2 uur maar anders..het was geen garantie. Dan maar morgen misschien?

Mocht het om Onyewu gaan is het logisch dat dat wat verhindert is natuurlijk. Interesse van Real Madrid zet je wel even aan het denken.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Die bron is ook maar Eurosport Spanje. Als ze net zo betrouwbaar zijn als de versie uit NL dan maak ik me geen zorgen.

Ik maak me meer zorgen om de daadkracht van Ajax. Ze willen Obradovic, hij wil Ajax en Ajax heeft niet eens nog geboden. Sja..

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

1986 all over again. Lemond-Hinault. Zie het zo weer gebeuren.

Dat is wel waar. Armstrong is op en top winnaar en zal zich niet wegcijferen zo lang hij een kans maakt. Maar vandaag was het toch Contador die even moest slikken in het ploegbelang, in mijn ogen.

Voor beiden is de situatie dat ze bij elkaar in 1 ploeg zitten niet optimaal. Voor Contador des te moeilijker, want je moet sterk in je schoenen staan om weerstand te bieden aan Armstrongs persoonlijkheid.

Verschil is dat ik vermoed dat de concurrentie nu sterker is dan in 1986, toen ze ongestoord tegen elkaar konden vechten.

Ik hoop het, maar verwacht dat Contador in het hooggebergte veel sterker is dan de rest. Hooguit Armstrong uitgezonderd.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 763 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bizar, 80.000 man in Bernabeu momenteel bij de presentatie van Cristiano Ronaldo...

Niet langer CR7, vanaf nu CR9.. Wereldschokkend nieuws waar je natuurlijk bij moet zijn.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3321 stemmen

Vraagje tussendoor, telt de ploegentijdrit mee bij Rondemaster? In de spelregels staat de je morgen de hele dag je team kan aanpassen, maar nergens dat ie niet meetelt.

Arnie

• 1082 berichten
  • 1904 stemmen

Telt niet mee dacht ik. Zou ook veel te ingewikkeld worden.

Overigens vind ik het vrij ellendig om steeds de voetbalberichten hier tussendoor te zien. Andersom zal dit ook het geval zijn, een apart voetbaltopic is toch wel enigszins gerechtvaardigd?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Discussie is al eens gevoerd om die takken van de sport te scheiden. Uitkomst was dus negatief en ook terecht imo.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Niet terecht, maar wel besproken en ik accepteer de uitkomst al zouden er 2 grote groepen wel tevreden mee zijn als men het wel kon scheiden.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1468 stemmen

Ik raak dat gezeur erover ontzettend beu, dat is één ding wat zeker is. Ik lees net op Ajaxshowtime (bij geruchten weliswaar), dat de zakenwaarnamer van Obradovic onderweg is naar Amsterdam.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, las het ook. Hij wil morgen al gaan onderhandelen. Laat Ajax aub niet zo zitten te kutten, dadelijk glipt onze gewenste back er nog uit naar een andere club.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

De Dag Top 3!

3. "Zit er zo'n zak long te klapperen in je borstkas"

2. "Die gaan morgen echt om hun moeder zitten roepen."

1. "Het zijn mensen, die kun je niet als puzzelstukjes in mekaar leggen alsof ze uit een blokkendoos komen"

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

hou vol zo Otherfool.

ik lees de Ducrots met veel plezier

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Als we het AD mogen geloven is Ajax nagenoeg rond met de linksback Atouba van HSV. Tevens gaan sterk de geruchten dat het ook met Obradovic morgen rond zou komen (zaakwaarnemer komt morgen op uitnodiging van Jol en Blind naar Nederland om de transfer af te ronden wordt gemeld).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.