- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik las het net. 37 voudig Kameroens international en hij kent Jol al van de Spurs en HSV. En hij is transfervrij. AD meldt dat het eigenlijk zo goed als rond is. Verrassend, als dit klopt.
Alleen, hij is een linksback. Dan lijkt Obradovic ook niet meer heel erg nodig om men moet in hem of Atouba een centrale verdediger zien...
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Ze schijnen morgen dus met beide 'kampen' de laatste plooien glad te willen strijken en beide spelers te halen. Wel verrassend. Als nu ook Oneyewu nog komt, staat er toch al een stuk sterker defensief blok dan de laatste vijf jaren bij elkaar.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Mhow, ik vond Stam, Heitinga en Grygera toen in 1 ploeg ook niet mis.
Maar het is goed dat ze defensief de boel flink versterken. Was ook goed nodig.
Wat mij betreft ook nog Onyewu erbij als dat nog haalbaar zou zijn.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Ik ben benieuwd wie er nou daadwerkelijk komt voor de positie van linksback Atouba of Obradovic. Ik zou ook niet weten wie van de twee het beste is. Ik denk dat Oneyewu nog steeds eerste keus is voor ajax.
Overigens word er deze week beslist of Prediger naar Ajax, Boca of Benfica gaat. Ajax bood het meest namelijk 3,5 miljoen. Ajax zat tijdens Zweden - Servie niet voor Berg op de tribune, maar voor Rasmus Elm, de jongere broer van de Heerenveen speler Elm.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Obradovic is duidelijk de betere van de twee.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
wanneer komt die topaankoop van Ajax nou?
ik bedoel ze moeten vorig jaar toch echt overtreffen, en dat lag niet allemaal aan Van Basten. Het loopt niet bij Ajax, er moet een schreeuwende kapitein rondlopen die al die knaapjes het is duidelijk maakt. Ze gaan gewoon weer misgrijpen naar de titel.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Donny Gorter in de belangstelling van Groningen! 
Eindelijk fatsoenlijk nieuws aan het transferfront in Grunn.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Ik hoop voor Ajax niet dat Atouba komt. Koop dan gewoon een backje in Nederland.
Wat betreft Armstrong erg eens met Koekebakker, die commentatoren willen gewoon iets zien maar ik geloof er niks van.
Hte is toch juist heel goed voor de ploeg en ook voor Contador dat Armstrong er gevaarlijk voor staat.
Let maar op, Lance gaat er op de eerste bergen al meteen vandoor, waardoor de andere ploegen helemaal in paniek raken, uiteindelijk is dat voor Contador allemaal alleen maar goed.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik denk dat Armstrong in dienst zal rijden van Contador en dan op de Ventoux mag winnen. Denk dat de Tour dan al lang beslist is.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Je vind iedere aankoop die Ajax wil doen slecht dus vertel, wat is er nu weer mis met Atouba?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij gaf kos laatst aan dat ie Onyewu niet graag ziet komen omdat ie dat een echte versterking zou vinden. Waar je dat dus weer vandaan haalt.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Wat een onzin, gisteren zei ik nog dat Onyewu een topaankoop zou zijn.
Atouba is ook weer niet zo slecht hoor, fysiek heel sterk en ik lees dat hij transfervrij is (hoewel zijn salaris niet mis zal zijn). Maar voetballend is het heel matig en daarom denk ik niks voor Ajax, maar we zullen het zien.
Wat dit soort spelers betreft ben ik het wel eens met Kai, een beetje scout moet toch allang een talentvoller en onbekender spelertje op het hoog hebben dat de kwaliteiten van Atouba heeft? Het is niet bepaald Abidal of zo.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Kennelijk is Obradovic die talentvolle en onbekende speler, maar die moet ook iets kosten. En zoals het er nu naar uitziet, wil Ajax ze dus allebei hebben. Lijkt me ook geen overbodige luxe, want we hebben op het moment nul linksbacks. Atouba is transfervrij en zal echt niet meer opstrijken dan de grootverdieners bij Ajax. Bovendien kent Jol hem van Tottenham en HSV, zal dus vast wel iets kunnen (en kunnen toevoegen aan dit Ajax).
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Feiten zijn dat hij bijna 40 interlands voor Kameroen heeft gespeeld, bijzonder sterk en lang is en in de basis bij grote clubs als Tottenham en HSV speelde. Dan kan je heus niet een hele matige voetballer zijn.
Ik ben eerlijk, ken hem nauwelijks dus kan zelf niet oordelen maar feiten spreken wel in zijn voordeel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsof Kameroen zoveel "top" spelers heeft. Een vedette, een op een hand te tellen bovengemiddelde spelers en derest is opvulsel. Het is geen Spanje of Brazilië. Hebben genoeg matige spelers bij HSV en de Spurs gespeeld hoor.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Bedoel meer dat hij genoeg internationale ervaring heeft. En Kameroen is geen Zimbabwe of Marokko. Het is een gerespecteerd voetballand. Ik had zijn profiel op vi.nl opgezocht en buiten afgelopen jaar met zijn blessure heeft hij de jaren HSV ervoor alles gespeeld zon beetje.
Ik denk dat Jol hem dankzij Spurs en HSV beter kan beoordelen dan wij.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Daarbij heb je niet zoveel aan allemaal topindividualisten, maar moet het elftal in zijn geheel gewoon kloppen. Er hoeft niet op elke positie een technisch begaafde speler rond te lopen. Net of bij - laat ik even dicht bij huis blijven - AZ en Twente alleen maar uitstekende spelers rondlopen ...
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Twente is zelfs puur middelmaat dit seizoen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Lance Armstrong is voor mij nog steeds geen kandidaat voor het winnen van de Tour de France. Dat hij in de tijdrit tijd heeft verloren op Alberto Contador zegt mij meer dan het oplettend koersen van Lance Armstrong gisteren.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Contador gaat de tour wel winnen. Toch denk ik dat Armstrong de top 10 haalt. En dat zou een zeer knappe prestatie zijn.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / 'Ultimatum Bayern: 80 miljoen euro vóór 16 juli'
Nog 9 dagen voor Real om 80 miljoen te bieden...
Sja...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dat kan. Ben je Twente-fan dan?
Stond een bericht van Nicolage Rico tussen die vroeg wat zwaarder was. Voetbal of wielrennen. Daar reageerde ik op.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Met ''Niet leuk''?

Zal wel aan mij liggen, maar ik snap je niet.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Er stond iets van:
Wat denken jullie dat zwaarder is? Voetbal of wielrennen?
Misplaatste grap over de discussie van gisteren, en die vond ik niet leuk. Simpel toch?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Nog simpeler dan: Er stond een grap die ik niet leuk vond. Snap je dat wel?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.