- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Helemaal terecht na een zeer goed seizoen. Hij is beter als Vermeer op dit moment.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
"Ik vind het nog te vroeg voor conclusies"
* Halverwege de rit van Armstrong in de proloog. Daarna volgen nog maar 163 renners

kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Voetbal International - 'Verhoeven kan Gentenaar opvolgen bij Ajax':

Ik mag die Verhoeven wel maar ik vind m niet geschikt voor een topploeg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad, aub niet. Trouwens, zou hij wel willen? Heel jaar 3e keeper zijn? Ajax supporters riepen steeds pizza als hij de bal uitschopte in duels met Ajax.
Ik las net trouwens dat Real Madrid Onyewu wel eens nog vast kon gaan leggen en dat wij hem mis gaan lopen. Bron is de Spaanse Eurosport. Andere media melden niks dus laten we hopen dat ES mis zit...
Ik ga er vanuit dat hij vanmiddag misschien wel bij ons tekent.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1447 stemmen
Obradovic geeft aan nog één week op Ajax te wachten, dus Ajax mag weleens op gaan schieten. Zou zonde zijn als we hem mis gaan lopen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad. Schandalig dat het zo lang duurt met hem. Ajax wil hem, hij wil alleen Ajax en we hebben nog niet 1 aankoop dus ik had Obradovic prioriteit nr 1 gemaakt.
Hopelijk deze week nog een goed bod en de afronding. En als dan Onyewu ook nog erbij zou komen dan hebben we het defensief prima voor elkaar.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Voetbal International - 'Verhoeven kan Gentenaar opvolgen bij Ajax':

Ik mag die Verhoeven wel maar ik vind m niet geschikt voor een topploeg.
Maar hij is toch beter als Vermeer? Dus, waarom zou hij niet bij Ajax de plek van Vermeer in kunnen nemen? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Grappig...niet.
Vermeer is een prima keeper maar hij moet nog veel leren. Hij zal alleen nog maar beter worden. Dit alles itt Verhoeven. Sinouh of Verhoeven is me dan weer om het even. Daar zit weinig verschil in. Alleen heeft Sinouh wat meer ervaring.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dit weekend is de Tour de France begonnen en is er op Wimbledon historie geschreven. Discussiëren over de derde doelman van Ajax is natuurlijk vele malen interessanter.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Sinouh is al jaren 3e keeper toch? En je kunt niet met droge ogen beweren dat Vermeer beter is als Verhoeven op dit moment, zelfs niet met een Ajax-bril.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dit weekend is de Tour de France begonnen en is er op Wimbledon historie geschreven.
Oh ja, wie heeft gewonnen? Gister was finale toch?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Discussiëren over de derde doelman van Ajax is natuurlijk vele malen interessanter.
Absoluut.
In vergelijking met praten over mensen die elkaar een balletje toe slaan of volwassen mannen die een wedstrijdje doen wie het hard fietst, is het een verademing om het over voetbal te hebben.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dan zul je nog vaak zo'n bericht kunnen plaatsen, want het gaat hier altijd over Ajax.
Edit: Ja dan haalt hij z'n bericht weg....grrr
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Mijn bericht staat er nog gewoon hoor. Met wie gisteren de finale van Wimbledon heeft gewonnen vertel ik niets nieuws aan de echte sportliefhebber. Dat doe ik dan ook niet. Ik vind het jammer dat een echte sportliefhebber als Speedy23 al enige tijd niet meer deelneemt aan dit topic, omdat berichten over de prachtige wielrensport volledig ondergesneeuwd raken onder berichten over Mickey Mouse voetbal.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Absoluut.
In vergelijking met praten over mensen die elkaar een balletje toe slaan of volwassen mannen die een wedstrijdje doen wie het hard fietst, is het een verademing om het over voetbal te hebben.
Gelukkig is voetbal zo'n ingewikkelde sport. Balletje trappen en erachteraan hollen. Tennis en wielrennen zijn fysiek veel zwaarder.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mijn bericht staat er nog gewoon hoor.
Nu wel weer haha. Make up your mind, don't mind your make up, boy! 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig is voetbal zo'n ingewikkelde sport. Balletje trappen en erachteraan hollen. Tennis en wielrennen zijn fysiek veel zwaarder.
Al lang wetenschappelijk bewezen dat topvoetbal de zwaarste sport is op deze aardkloot, next.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1447 stemmen
Wat een nutteloze discussie weer. Voetballiefhebbers hebben het over voetbal, tennisliefhebbers over tennis en wielrenliefhebbers over wielrennen. Respecteer dat gewoon en zeur niet.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dit weekend is de Tour de France begonnen en is er op Wimbledon historie geschreven. Discussiëren over de derde doelman van Ajax is natuurlijk vele malen interessanter.
Wielrennen is suf, gister is er al uitgebreid over Wimbledon gesproken en voetbal is 24/7 interessant. Zelfs de 3e keeper van Ajax is leuker dan wielrennen.
Maare, stoor je niet hoor.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Al lang wetenschappelijk bewezen dat topvoetbal de zwaarste sport is op deze aardkloot, next.
O, topvoetbal. Ik dacht dat we het nog over Ajax hadden 
Ben het niet met je eens. Zijn genoeg sporten die veel zwaarder zijn.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat een nutteloze discussie weer. Voetballiefhebbers hebben het over voetbal, tennisliefhebbers over tennis en wielrenliefhebbers over wielrennen. Respecteer dat gewoon en zeur niet.
Helemaal mee eens!
Wie zal derde doelman worden bij Feyenoord? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het jammer dat een echte sportliefhebber als Speedy23 al enige tijd niet meer deelneemt aan dit topic, omdat berichten over de prachtige wielrensport volledig ondergesneeuwd raken onder berichten over Mickey Mouse voetbal.
Tragisch hoor 
Laten we anders een handtekeningenactie verzamelen om hem weer terug te halen en te praten over wielrennen! En dan praten wij gewoon een uur lang niet over voetbal.
Oke? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ben het niet met je eens. Zijn genoeg sporten die veel zwaarder zijn.
Je kan het niet met me eens zijn, maar het is bewezen.
Ik keek er ook van op hoor!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zo gek is dat toch niet. Bij voetbal geef je binnen 1,5 uur en soms 2 uur echt compleet alles. Je kan je krachten nauwelijks verdelen omdat je er continue mee smijt. Met wielrennen kan je nog eens een fase even iets rustiger aan doen.
Tennis lijkt me ook erg zwaar. Gister die finale een stuk gezien van ruim 4 uur in die hitte. Respect.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Hou nou toch eens op. Dit is het SPORTtopic. Voor mijn apart praat je heel de dag over diepzeedammen. Ik kijk dan gewoon niet naar jouw berichtjes. Kijk jij dan gewoon niet naar de voetbalberichten.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Van sommige wc-reinigers is ook bewezen dat ze beter werken.
Stelling voor een discussie dan maar: Voetbal is niet de zwaarste sport ter wereld. Triatleten hebben het volgens mij veel zwaarder.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Zo gek is dat toch niet. Bij voetbal geef je binnen 1,5 uur en soms 2 uur echt compleet alles. Je kan je krachten nauwelijks verdelen omdat je er continue mee smijt. Met wielrennen kan je nog eens een fase even iets rustiger aan doen.
Zitten ook genoeg rustpunten in voetbal. Aanval opbouwen vanuit achteruit, vrijlopen. Ligt er ook nog eens aan hoe hoog het baltempo ligt, et cetera.
Zo zwaar heeft een keeper het nu ook weer niet bijvoorbeeld.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zitten ook genoeg rustpunten in voetbal. Aanval opbouwen vanuit achteruit, vrijlopen. Ligt er ook nog eens aan hoe hoog het baltempo ligt, et cetera.
Zo zwaar heeft een keeper het nu ook weer niet bijvoorbeeld.
Je noemt met de keeper ook wel weer een slecht voorbeeld haha.
Maar zon kilometervreter als Gerrard die ook nog eens bepalend is voor de score..heb ik heel veel respect voor.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Het kan bewezen zijn. Bronnen Don?
Voetbal op topniveau is gewoon heel erg zwaar, maar wielrennen lijkt me nog een tikkie zwaarder. Met afstand. A&J: met wielrennen even rustig aan doen? Probeer jij eens met 39 graden 187 km te fietsen op hoog niveau. En dan heb ik het nog niet eens over de bergen. Gister viel dat nog mee. Met wielrennen zoek je je grenzen veel vaker op dan bij voetbal. Bij het wielrennen ga je er nog eens 10 x overheen.
En inderdaad. met voetbal heb je genoeg rustpunten. Dode spelmomenten. Bij voetbal wordt er maar zo'n 30 minuten per helft zuiver voetbal gespeeld. En een veld is groot.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Van sommige wc-reinigers is ook bewezen dat ze beter werken.
Stelling voor een discussie dan maar: Voetbal is niet de zwaarste sport ter wereld. Triatleten hebben het volgens mij veel zwaarder.
Neeeheeee. Ok, jongens, ga eerst in de leer om goed te lezen.
Ik zeg: Het is bewezen. Bewezen. Dus het is niet míjn mening!!!!!
AAAAhhhhhhhh.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.