- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Hiddink kende Oranje ook beter dan van Basten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als van Basten coach van Rusland was en Hiddink van Oranje was had Rusland nog wel gewonnen hoor.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ook. Van Basten viel weinig te verwijten dat duel. Rusland was gewoon sterker en Hiddink heeft bijna elk toernooi dat hij coacht wel een stunt.
Daarnaast had Oranje wel pech dat Rusland een 2e gele kaart kreeg waarna de scheids hem weer introk. Als Oranje protest aangetekend had, dan had het duel overgespeeld moeten worden hoorde ik na afloop. Natuurlijk doe je dat niet, want dan maak je jezelf belachelijk als Nederland zijnde. Die nederlaag deed trouwens wel pijn. We hadden zeker de finale dat toernooi kunnen halen. Halve finale Nederland-Spanje was ook een heerlijk affiche geweest. En NL-Duitsland was dan je finale geweest...zonde.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Ik wel.
Jij vindt Rusland een sterkere selectie hebben dan Oranje? Dat kan natuurlijk, ik geloof daar zelf niet zo in. En dat bewezen de Russen dan ook in hun volgende ronde. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Enige troost was dan ook om de moffen te zien verliezen van Spanje en overigens zeer terecht. Daar hield ik toch nog een klein beetje een goed gevoel aan over.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jij vindt Rusland een sterkere selectie hebben dan Oranje? Dat kan natuurlijk, ik geloof daar zelf niet zo in. En dat bewezen de Russen dan ook in hun volgende ronde.
Dat duel zat voor Rusland alles mee. Hiddink hoefde er niet eens enorm veel aan te doen. Hun tempo, inzet, passie en effectiviteit was enorm dat duel. Tegen Spanje ging Rusland er daarna kansloos aan. Had ook andersom kunnen zijn geweest als NL en Spanje van schema gewisseld waren.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Jij vindt Rusland een sterkere selectie hebben dan Oranje?
Nee, daarom juist.
-edit- ik zit helemaal verkeerd te lezen, Ik denk dat als Hiddink coach van Oranje was geweest en v Basten van Rusland Nederland met 2 vingers in de neus had gewonnen.
Ben het dus met jou eens.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die Reinbo
. Het afschuiven op situatie Boulahrouz, dat zou het zijn. Reinbo zou een goede Ajacied zijn
.
Heeft niets met afschuiven te maken, is gewoon mijn analyse van de gang van zaken. Onzin/dom om te denken dat dat soort zaken niet van invloed zouden zijn....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De wedstrijden dat ik me kan herinneren dat Nederland echt terecht verloor was op het WK van 1990 tegen Duitsland, de oefenpot waar Italië vooral Vlaar voor lul zette en dus de pot tegen Rusland. Verder wordt Nederland eigenlijk nooit zoek gespeeld. We verliezen altijd zo pijnlijk met penalties of een gelukstrap van ene Branco. Als het gewoon allemaal eens een keer meezit zoals in 88, dan moet het verdorie toch gewoon weer een keer lukken?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Haha, ik wou net zeggen. Zelden heb ik Oranje zo weggespeeld zien worden. Erger nog dan de wedstrijden die moviemafketel noemt. En ik als enige hard juichen toen Kluivert scoorde (enige keer trouwens), omdat ik uitgerekend had dat zijn doelpunt genoeg was voor de volgende ronde.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oranje verliest nooit in hoge score, maar soms is het wel terecht. De nederlaag tegen Portugal in 2004 was wel terecht, al had het niet gehoeven want zo goed waren zij toen ook niet. Idem met WK 2006 tegen hen.
Maar Oranje sterft helaas meestal in schoonheid. We worden overal gewaardeerd maar we winnen weinig.
Gister zag ik op de digitale zender ESPN Classic wel Nederland-Brazilie uit 1974. Damn, was een hard duel. Wel een mooie!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Oranje verliest nooit in hoge score, maar soms is het wel terecht. De nederlaag tegen Portugal in 2004 was wel terecht, al had het niet gehoeven want zo goed waren zij toen ook niet. Idem met WK 2006 tegen hen.
In 2004 verloor Nederland zeer terecht van Portugal op basis van de 1e helft, in 2006 was er niets terechts aan. Dat duel kon beiden kanten op. Het had ook niet heel veel met voetbal te maken.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Heb ik het nu goed gezien dat de NOS vanavond GEEN CL wedstrijden uitzendt?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Heeft iemand enig idee waarom? De NOS heeft ons voorgaande jaren altijd behoorlijk zitten neppen met die herhalingen mbt de CL en nu slaan ze gewoon een kwart finale over?
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Je zou zeggen de winterspelen, maar dat klopt niet want gister konden ze het ook tegelijk doen. Heb wel zin om Bayern in actie te zien komen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
De NOS zend wel vaker tegelijkertijd grote sportevenementen uit. Daarnaast zend Nederland 3 (winterspelen zijn op Ned 1) de CL altijd uit. Heb ik me de hele dag voor niks zitten verheugen op de wedstrijd van Bayern of Arsenal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dennis P. op Nederland 3 ipv Champions League. Hoe dom kun je zijn als publieke omroep. Niemand gaat Dennis P. kijken, als er OS zijn, maar de Champions league zou natuurlijk wel geweldig bekeken worden en aansluitend zouden ze heel veel kijkers weer naar het schaatsen trekken.
Scheelt ook behoorlijk wat reclame-inkomsten, want tijdens de film komt er geen reclame natuurlijk. Echt nog nooit meegemaakt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dennis P. heb ik al gezien en Bayern München - Fiorentina nog niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha kijk Canada die Noren even inmaken dan met ijshockey. Leuke kijksport.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ja die Canadezen kunnen het best aardig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heeft iemand enig idee waarom? De NOS heeft ons voorgaande jaren altijd behoorlijk zitten neppen met die herhalingen mbt de CL en nu slaan ze gewoon een kwart finale over?
Volgens mij heeft het te maken dat de wedstrijden van gister en vandaag eerst op één dag gespeeld zouden worden en de NOS hadden dus Milan - Man U gekocht en Inter - Chelsea, door de splitsing is er dus vandaag en volgende week één dag geen CL voetbal te zien.
Gelukkig heb ik Sport 1.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Niet echt om het geld, eerder om de uitdaging. Alsof Guus nog om het geld ergens naar toe hoeft.
Na Chelsea riep die overal dat die zo graag een Engelse topclub wilde trainen. En welke uitdaging zit er in Turkije. Laatste EK halve finale? Bovendien heeft Hiddink natuurlijk wel vaker voor een mengeling van geld en uitdaging gekozen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Dennis P. op Nederland 3 ipv Champions League. Hoe dom kun je zijn als publieke omroep. Niemand gaat Dennis P. kijken, als er OS zijn, maar de Champions league zou natuurlijk wel geweldig bekeken worden en aansluitend zouden ze heel veel kijkers weer naar het schaatsen trekken.
Scheelt ook behoorlijk wat reclame-inkomsten, want tijdens de film komt er geen reclame natuurlijk. Echt nog nooit meegemaakt.
Inderdaad, hele rare beslissing van de NOS. Ze zullen wel iets tegen Louis van Gaal hebben...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een geweldige call van de referee bij de tweede goal van Porto. Zo hoort het.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
[
Gelukkig heb ik Sport 1.
Hehe, de echte liefhebbers 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard, daarom ben ik ook Feyenoord supporter
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.