- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Even vraagje tussendoor: Houd je alleen van voetbal of ook van andere sporten A&L1? Over voetbal weet je genoeg, maar op andere sporten reageer je nooit haha.
Vooral voetbal. Incidenteel kijk ik eens wat anders. De winterspelen volg ik weer niet. Allemaal kutsporten. Al ben ik wel zo chauvinistisch dat ik de beelden soms wel terug kijk bij een Nederlands succes 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Vond die Koreaan indrukwekkender dan Kramer eerlijk gezegd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zonde dat je niet naar de OS kijkt A&L1.
Is het niet voor de sport heb ik al heel wat gruwelijk mooie vrouwen voorbij zien komen. Alleen de opening was al een groot feest.En dan vooral de vrouwen van Canada, Australie, Rusland, Servië en Zweden. Haha ja ik heb het maar even onthouden. En de vrouwtjes die de landenbordjes vasthielden waren ook niet verkeerd. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Topvoetbal draait tegenwoordig om momenten. Dat weet iedereen. Manchester weet dat ook.
Ik beweer ook nergens anders
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat verschrikkelijk is dit zeg. Snelste opening en dan vallen. Echt o dat doet pijn!
starbright boy (moderator films)
-
- 22420 berichten
- 5127 stemmen
Hoop offtopic berichten verwijderd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Gerritsen valt wel vaak op belangrijke momenten.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Komt niet echt superprofessioneel over nee, alsof ze er te wild inknalt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja, maar toch, ze had gewoon kunnen winnen, zo goed is ze in vorm en dan vallen doet gewoon pijn. 4 jaar wachten en altijd maar in je achterhoofd hebben dat je al lang in de prijzen had kunnen vallen.
Jullie zijn er wel erg des Nederlands nuchter onder. Ik vind een medaille op een OS nog steeds erg bijzonder. Gewoon echt de beste van de hele wereld zijn, denk je dat eens in.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ja is natuurlijk ook eeuwig zonde, vind het alleen zo tekenend dat je dan weer valt, misschien ook een kwestie van omgaan met druk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Hoe kom je er bij dat ik het niet heel jammer vindt?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
"Komt niet echt superprofessioneel over nee, alsof ze er te wild inknalt"
en jouw zin:
"Gerritsen valt wel vaak op belangrijke momenten."
kwamen op mij erg nuchter over. Zo van ja, ze valt onder de druk, klaar.
Ik zei niet dat je het niet erg jammer vindt.
Maar ik zat hier echt te schreeuwen van Neeeee 
Ik voel dan echt even de pijn die Gerritsen moet voelen. Zo verschrikkelijk klote!
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Wat een heerlijke wedstrijd gisteravond. Manchester
Milan
. Twee van mn favoriete ploegen.
Wat een verschil in pure klasse trouwens tussen een Huntelaar en Rooney. Ik denk dat Rooney ongeveer de beste spits ter wereld is op dit moment.
X
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
De Nederlander Guus Hiddink is de nieuwe bondscoach van Turkije. In de voorronde van het EK komen de Rode Duivels van Dick Advocaat uit tegen Turkije.
De 63-jarige Nederlander Guus Hiddink wordt vanaf 1 augustus de nieuwe bondscoach van Turkije. De Nederlandse succestrainer zou een contract van twee seizoenen met optie voor nog een jaar tekenen bij Turkije, tegenstander van de Rode Duivels in de kwalificaties van het EK 2012 in Polen en Oekraïne. Bij Turkije moet Hiddink Fatih Terim opvolgen, die vorig jaar opstapte nadat hij het land niet kon kwalificeren voor het WK 2010 in Zuid-Afrika.
Afgelopen week raakte bekend dat Hiddink zijn in juli aflopende contract als bondscoach van Rusland niet zou verlengen wegens de tegenvallende prestaties. Hiddink slaagde er immers niet in om zich met Rusland te kwalificeren voor het WK 2010 in Zuid-Afrika.
De Nederlandse succestrainer trainde in het verleden al de Turkse topclub Fenerbahçe (1990-1991), maar zijn grootste successen boekte hij pas later. Zuid-Korea haalde onder zijn hoede in eigen land de halve finales op het WK 2002. Ook in 2008 was hij succesvol met een nationaal team. Met Rusland haalde hij toen de halve finales van het EK in Zwitserland en Oostenrijk.
Bron: o.a. Het nieuwsblad, Volkskrant, RTL nieuws.
Guuss
Hij kost een fortuin, maar hopelijk betaalt ie dat wel uit.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Haha, proficiat, volgens mij past hij daar best goed.
Ik zie hem alweer uberrelaxed zitten en staan tussen al die voetbalgekke Turken.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Jammer dat hij niet naar het W.K. gaat dan.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Hij gaat ook naar het WK waarschijnlijk.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Op de tribune met zo'n toeter zeker?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat een rare move. Dacht zeker dat die naar een Engelse topclub zou gaan. Erg jammer dat ook hij nu echt voor het geld kiest.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet echt om het geld, eerder om de uitdaging. Alsof Guus nog om het geld ergens naar toe hoeft.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Engelse topclub? Guus blijft lekker relaxed bondscoach spelen ipv al die hectiek van zware competities. Mooi voetballand ook Turkije waar veel eer valt te behalen, slim bekeken
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet. Als ie net zo slecht presteert als met Rusland, denk ik niet dat hij dit ook lang vol zal houden met al de emo-Turken daaro.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ja, halve finale EK bereiken na Nederland te verslaan als je jarenlang geen fatsoenlijk toernooi hebt gespeeld is erg slecht....
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Met Rusland heeft hij niet slecht gepresteerd natuurlijk. Het E.K. gehaald en daar prima gepresteerd. Daarna wel pp een haar na het W.K. gemist.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Het EK had hij bereikt na ontzettend veel gemazzeld te hebben, hij heet niet voor niet Guus Geluk.
Verder had iedereen met een beetje tactisch vernuft Nederland verslaan toen, dat was echt een dramateam die dag. En dat hij het WK heeft gemist is natuurlijk ongelooflijk zwak met zo'n talentvolle groep.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Het EK had hij bereikt na ontzettend veel gemazzeld te hebben, hij heet niet voor niet Guus Geluk.
Als dat zo is, zal hij dat met Turkije ook wel hebben. Maar effe serieus, juist voor spelers uit landen als Korea, Turkije en Rusland, met name jonge gasten die nog opkijken tegen hun trainer, is Hiddink ideaal.
Verder had iedereen met een beetje tactisch vernuft Nederland verslaan toen, dat was echt een dramateam die dag. En dat hij het WK heeft gemist is natuurlijk ongelooflijk zwak met zo'n talentvolle groep.
Dat eerste zeker niet mee eens, dat was gewoon heel slim gespeeld van Guus, dat tweede misschien juist, al is het geen schande om achter Duitsland te blijven. Die knockout tegen Slovenie, tja.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Op de tribune met zo'n toeter zeker?
Nee, zijn contract gaat pas in op 1 augustus en Drogba zou al contact met hem hebben gehad, dus de kans bestaat dat ie voor Turkije nog even Ivoorkust tijdens de WK leidt.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Hij heeft idd af en toe wel geluk gehad, maar dat hoort er toch ook bij? Dat onverwachte, verrassende van voetbal vind ik echt heerlijk. Hoe dan ook, Guus is zeker wel de beste man voor deze positie. Fatih Terim, zijn voorganger, begon spelers te selecteren die hij mocht en had totaal geen oog voor de schreeuwende talentjes en de ietwat onbekendere spelers die week in week uit goed presteerden. Van Guus verwacht ik dat ie uiterst objectief de beste spelers zal selecteren en Guus kennende haalt hij overal het beste uit.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Nederland speelde inderdaad wel dramatisch tegen Rusland. En gek genoeg speelde Nederland ook helemaal niet zo goed tegen Frankrijk, verdedigend was het een grote gatenkaas; ze straften het alleen niet af. Ik hoop wel dat de verdediging op het WK wat beter staat, anders zijn we kansloos.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.