- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Haha, kijk dat zijn de echte toppers. Seedorf = baas.
(nu gaat Pippo er nog 1 inleggen)
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
haha gloryhunters, snel terug het stadion inkruipen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Inzaghi moest die opzich wel scoren hoor, grotere kans dan die van KJH lijkt me. Veel te onbesuisd ingeschoten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Blijft zonder dat de grote Clarence in Nederland niet op waarde wordt geschat voor Oranje. Bij mij zou die jongen zelfs altijd in de basis van Oranje staan.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Oha nooit een bedreiging in de verste verte geweest.. zet hem maar in de basis denk ik altijd 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oha nooit een bedreiging in de verste verte geweest.. zet hem maar in de basis denk ik altijd
Dacht Bayern Munchen toen ook 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Inzaghi moest die opzich wel scoren hoor, grotere kans dan die van KJH lijkt me. Veel te onbesuisd ingeschoten.
Gek toch, Inzaghi die altijd 200% trefzeker is.. de logica gaat vanavond weer flink de mist in voor sommigen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dat is alweer een poos geleden man 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kom, maak die 3-3 nu! Ik wil een prachtige return!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Seedorf bij Milaan en Seedorf bij het Nederlands elftal zijn gewoon 2 totaal verschillende huwelijken, waarbij de 2e vaak een drama is.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat heeft Machester vandaag een mazzel gehad. Met 3-0 bij rust hadden ze niet mogen klagen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Wordt sowieso een geweldige return, Milan in de aanval, ManUtd met ruimte en het thuispubliek erbij.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Mja, dit geeft ManU nooit meer uit handen. Milan moet waarschijnlijk met 2 goals verschil winnen... want 1-0 en 2-1 is niet genoeg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jammer dat het 2-3 bleef. Milan lijkt eruit, al hebben zij wel een ploeg om mee te pieken. 0-2 in Manchester?
En ook mooi nieuws, de shit uit Madrid verliest met 1-0 in Lyon 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als Milan gewoon speelt zoals in het eerste uur en de laatste 5 minuten dan geef ik ze een grote kans. en idd A&L
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Real maakt het gewoon thuis af. En Milan heeft geen kans.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Moeten ze wel eens die handvol kansen benutten....
Ze hadden vanavond gewoon met 1 of 2 goals verschil zelf kunnen winnen.
Maar ik heb genoten. Een uur van Ronaldinho, een wedstrijd van Vd Sar, een moment van de genialiteit van Seedorf, 2x van een sublieme Rooney.... 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik had uitschakeling van Milan al ingecalculeerd (helaas), dus uiteindelijk geen verrassing. Maar er had veel meer ingezeten! Ze zijn teveel verslapt. 20 minuten schitteren is niet genoeg voor een kwartfinale CL 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Maakt Real wel goed. Eerst maar ff de koppositie in la Liga pakken.
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Welnee. Wordt jaar 6 op rij dat ze sneuvelen in de 8ste finale. En terecht. En ook heerlijk nadat ze een kwart miljard weer hebben gespendeerd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ok, nu weer schaatsen. Benieuwd hoe Gerritsen het gaat doen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Je hebt zojuist gezien dat twintig minuten schitteren meer dan genoeg kan zijn voor een kwartfinale CL.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je hebt zojuist gezien dat twintig minuten schitteren meer dan genoeg kan zijn voor een kwartfinale CL.
Topvoetbal draait tegenwoordig om momenten. Dat weet iedereen. Manchester weet dat ook.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Blijft zonder dat de grote Clarence in Nederland niet op waarde wordt geschat voor Oranje. Bij mij zou die jongen zelfs altijd in de basis van Oranje staan.
Het zou natuurlijk nog erger zijn als Ronaldinho niet naar het W.K. gaat. Geweldige voetballer. Truukjes, maar vaak ook efficient. Pato viel enorm tegen. Veel te veel balverlies. Rooney blijft toch zeer gevaarlijk, zo snel en zo doelgericht. Met hem erbij kun je wedstrijden altijd winnen, ook al voetbal je nog zo slecht. Seedorf viel goed in. Helaas speelde hij niet de hele wedstrijd.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Welnee. Wordt jaar 6 op rij dat ze sneuvelen in de 8ste finale. En terecht. En ook heerlijk nadat ze een kwart miljard weer hebben gespendeerd.
Zeker dat ze wel doorgaan

Ok, nu weer schaatsen. Benieuwd hoe Gerritsen het gaat doen.
Van Ronaldinho naar Gerritsen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het zou natuurlijk nog erger zijn als Ronaldinho niet naar het W.K. gaat. Geweldige voetaller. Truukjes, maar vaak ook efficient. Pato viel enorm tegen. Veel te veel balverlies. Rooney blijft toch zeer gevaarlijk, zo snel en zo doelgericht. Met hem erbij kun je wedstrijd altijd winnen, ook al voetbal je nog zo slecht. Seedorf viel goed in. Helaas speelde hij niet de hele wedstrijd.
Ronaldinho moet ook mee naar het WK ja. Niet meer de topper van ooit, maar ik hoop hem er toch te zijn. Mooie momentenspeler.
Seedorf zal over 2 weken wel helemaal fit zijn voor de return. Mooizo.
En Ron Jans straks vooraf met zijn verhaal dat het een saaie 0-0 zou worden 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Even vraagje tussendoor: Houd je alleen van voetbal of ook van andere sporten A&L1? Over voetbal weet je genoeg, maar op andere sporten reageer je nooit haha.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Toch haalt Ronaldinho zijn oude niveau vaak weer. Als hij wat vaker de bal had gekregen op bepaalde momenten dan had hij heel de wedstrijd zo gespeeld. Dan evenaren zeer weinig voetballers zijn niveau.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Even vraagje tussendoor: Houd je alleen van voetbal of ook van andere sporten A&L1? Over voetbal weet je genoeg, maar op andere sporten reageer je nooit haha.
Van voetbal weet hij ook niks.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.