• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.924 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Tsja, Huntelaar heeft een goede maand gehad bij Madrid, maar dat was het dan ook wel. Wat mij betreft heeft hij zich nog niet bewezen: niet in de Europa Cup, niet in de Champions League, niet bij Madrid en niet bij Milan. Maar hij lijkt nu wel op de goede weg.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Manchester

Kreeg al het idee dat er wat vermoeidheid in de ploeg sloop bij Milan. Zou me niets verbazen als het nog 1-3 of 1-4 wordt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg jammer inderdaad. Milan de veel mooiere club en veel mooiere spelers maar de tweede club uit Manchester does it again .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

Tsja, Huntelaar heeft een goede maand gehad bij Madrid, maar dat was het dan ook wel. Wat mij betreft heeft hij zich nog niet bewezen: niet in de Europa Cup, niet in de Champions League, niet bij Madrid en niet bij Milan. Maar hij lijkt nu wel op de goede weg.

Bij Ajax speelde hij maar 2 CL duels, waarvan 1 goal.

Real schreef hem niet in toen ze hem haalden omdat Diarra ingeschreven werd en er maar in de winter 1 ingeschreven mocht worden.

Ik meen dat Huntelaar in een half seizoen Spanje toch 8 goals in de competitie maakt en dat voor een wisselspeler...

Cijfermatig is hij gewoon uitstekend. Bij Milan is hij ook de meest effectieve spits qua speelminuten en goals is berekend.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Bij Real heeft ie wel een tijdje in de basis gestaan. En als hij de meest effectieve spits is bij Milan is het met de rest wel heel triest gesteld. Als Borriello weer fit is, staat Klaas-Jan er gewoon weer naast.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zijn statts waren gewoon goed.

Ja, vooral in het percentage speeltijd dat hij onzichtbaar was en alle persoonlijke duels die hij verloor. Heeft gewoon gefaald.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nja, zijn statts zeggen genoeg. Wat anderen vinden, dat vind ik minder relevant. Dat zijn slechts meningen. Hij is nog nergens geflopt. Hij kreeg bij Real en Milan weinig kansen. Toch scoort hij.

Seedorf er nu in

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Op z'n Italiaans op voorsprong, en dat zelfs met slecht verdedigen... dit maken ze af in Manchester, met twee uitdoelpunten.

Vd Sar mag van mij ook in Oranje, wereldkeeper. Maar wordt soms wel overdreven, als hij een normale redding maakt komt elke commentator gelijk klaar alsof alles een wereldsafe is.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

ohhhhh 1-3.... Rooney.

die tweede leek trouwens wel wat op de goal van Pierre tegen Psv, erg fraai.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

Bij Real heeft ie wel een tijdje in de basis gestaan. En als hij de meest effectieve spits is bij Milan is het met de rest wel heel triest gesteld. Als Borriello weer fit is, staat Klaas-Jan er gewoon weer naast.

Best een beetje zielig als je denkt dat een goede spits iedere halve kans meteen scoort en dus alle wedstrijden die hij speelt minimaal één tot twee keer scoort Denk je nu echt dat Ruud iedere wedstrijd uit zijn leven heeft gescoord of Roy?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Pff gaat te makkelijk dit, waar is milan mee bezig

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Die sluwe Sir Alex laat alles over die arme, ouwe Favalli spelen, hehe.

(Milan speelt uitermate zwak)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Milan Milan Milan...wat doe je jezelf aan. Ze hadden 3-0 voor kunnen staan ipv nu 1-3 achter. Rooney, fenomeen hoor!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

ohhhhh 1-3.... Rooney.

die tweede leek trouwens wel wat op de goal van Pierre tegen Psv, erg fraai.

Leef je nog zover terug in het verleden?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Beetje voetballiefhebber kan zulke momenten herkennen orbit

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

orbit schreef:

Denk je nu echt dat Ruud iedere wedstrijd uit zijn leven heeft gescoord of Roy?

Nee natuurlijk niet. Maar toen Ruud zo oud was als Klaas-Jan nu had hij er al 50+ goals bij Man Utd in liggen.

Bovendien is het niet alleen scoren, maar ook deelnemen aan het spel. En daarin schiet KJ wel een beetje tekort.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Misschien prikt Pipo er nog 2 in

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Pijnlijk om met zo'n stand gewisseld te worden en dan ook nog uitgefloten te worden. Nou moet die zijn naam weer opnieuw gaan opbouwen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

Beetje voetballiefhebber kan zulke momenten herkennen orbit

Een beetje een vastgelopen supporter van slechts één club wel ja.. heb sindsdien duizenden momenten gezien die vergelijkbaar waren of nog stukken mooier

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Nee natuurlijk niet. Maar toen Ruud zo oud was als Klaas-Jan nu had hij er al 50+ goals bij Man Utd in liggen.

Bovendien is het niet alleen scoren, maar ook deelnemen aan het spel. En daarin schiet KJ wel een beetje tekort.

Dat is ook wel zo, maar daarin schoot Makaay ook tekort. Ik snap die overdreven kritiek op KJ niet zo goed, behalve vanuit dezelfde stereotype antipathie tegen mijn club waar we het maar niet meer over zullen hebben.. Voor een spits doet hij doorgaans prima zijn werk. Het is geen Van Basten nee, heeft iemand dat ooit tegen je gezegd dan?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Van Makaay ben ik ook nooit een grote fan geweest. Ja, toen ie in Portugal koeltjes die penalty erin schoof.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Soms moet je ook mazzel hebben. Ferguson geloofde heilig in Ruud, ook toen hij een jaar geblesseerd raakte. Bij Real werd de trainer en het bestuur na een half seizoen vervangen waarna Real een kwart miljard mocht uitgeven..

En Ruud was (en misschien wel is) nog beter als Huntelaar. Is dat erg? Het is geen strijd tussen die 2 wie de beste is. Ik vind beide goed.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

Van Makaay ben ik ook nooit een grote fan geweest. Ja, toen ie in Portugal die penalty erin knalde.

Ik herinner ook nog een potje waarbij ik wat moeite met Makaay had

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Seedorf

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

orbit schreef:

Een beetje een vastgelopen supporter van slechts één club wel ja.. heb sindsdien duizenden momenten gezien die vergelijkbaar waren of nog stukken mooier

ja tuurlijk joh dúizenden momenten

OT, gelukkig toch doelpuntrijk geworden

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Haha Seedorf op zijn Ronaldihno's

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik herinner ook nog een potje waarbij ik wat moeite met Makaay had

Ja, daar was Makaay wel erg goed. Die eerste goal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Adembenemend. Daarom hou ik zo van dit spelletje.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een genialeeeee goal van Seedorf

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

San Siro is weer wakker.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.