- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg het nogmaals: vd Sar in Oranje
Zonet weer een sublieme safe. Niveau heeft hij zeker nog! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ronaldinho is inderdaad man of the match tot nu toe. Hij kan het weer!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik ga de discussie niet eens meer aan. Bij sommigen kan Huntelaar toch nooit goed doen heb ik het idee.
Pfff waarom wordt dit nu weer aan Huntelaar gekoppeld. Als Inzaghi of Borrielo hem had gemist was het precies hetzelfde geweest. Die bal moet gewoon hangen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Schijnbaar niet. Ik heb wel grotere missers gezien vanavond.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zonet weer een sublieme safe. Niveau heeft hij zeker nog!
Volgens mij kunnen bepaalde Nederlanders vooral weinig fout doen bij jou. Van der Sar weergaloze keeper maar die bal van net moet die gewoon hebben. Is een schot van buiten de zestien praktisch door de midden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Schijnbaar niet. Ik heb wel grotere missers gezien vanavond.
Welke kans was dan groter volgens jou?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Welke kans was dan groter volgens jou?
Die 2e goede kans van Ronaldinho en later ook 1 van Milan die hem links naast de goal schoot van dichtbij.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Die tweede van die linksback moet inderdaad ook een goal zijn. Die van Ronaldinho kan ik me niet meer herinneren zal in de rust nog eens even kijken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het ziet er bij Huntelaar en van Nistelrooy altijd een beetje houterig uit, waardoor ik niet zoveel met ze heb. Dat ze altijd hun doelpuntengemiddelde wel halen is voor mij als liefhebber niet genoeg.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik heb Huntelaar altijd een fantastische spits gevonden maar moest hem niet omdat hij zijn kunstje voor Ajax deed. Ruud daarentegen is mijn held.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Volgens mij kunnen bepaalde Nederlanders vooral weinig fout doen bij jou. Van der Sar weergaloze keeper maar die bal van net moet die gewoon hebben. Is een schot van buiten de zestien praktisch door de midden.
die van richting veranderde bal had geen 1 keeper gehad.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Erg jammer van Antonini, speelde ontzettend lekker.
En ik mag Bonera natuurlijk ook niet vergeten. Geweldig!!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij bedoelde die bal met die stuit die van der Sar met moeite weg kreeg.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Hij bedoelde die bal met die stuit die van der Sar met moeite weg kreeg.
Bedoelde die ja. Maar Ajax Litmanen deed alsof er een wereldredding was gemaakt. Natuurlijk kon Van der Sar die 1-0 niet hebben.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb Huntelaar altijd een fantastische spits gevonden maar moest hem niet omdat hij zijn kunstje voor Ajax deed. Ruud daarentegen is mijn held.
Dit bedoelde ik dus straks. Had Ruud die bal naast geknald, was het pech...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het ziet er bij Huntelaar en van Nistelrooy altijd een beetje houterig uit, waardoor ik niet zoveel met ze heb. Dat ze altijd hun doelpuntengemiddelde wel halen is voor mij als liefhebber niet genoeg.
Dat heb ik ook wel een beetje met The Hunter. Ruud vind ik dan wel weer een fantastische speler. Maar ik kijk ook liever naar stijlvolle spelers als Pato en Pirlo.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vond Ruud vroeger vervelend. Was in de tijd dat ik Kluivert nog altijd verdedigde. Maar Ruud heeft veel respect bij mij verdient. Huntelaar idem. Altijd koelbloedig en overal goede cijfers behaald bij clubs. Gewoon 2 topspitsen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Huntelaar moet eerst maar eens veel gaan scoren in buitenlandse dienst, voorlopig komt ie nog niet in de buurt van het palmares van Van Nistelrooy. Vind het wel een hele goede spits hoor, maar gewoon geen absolute top.
Hoe je Ruud vervelend kan vinden snap ik niet helemaal. Maakt op mij altijd een sympathieke en integere indruk. Ook best een intelligente kerel volgens mij (voor een voetballer
).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Tsja zelfde geldt waarom mensen Huntelaar lopen af te kraken, mijns inzien zijn ze allebei redelijk sympathiek.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zei ik net al, ik had toen liever Kluivert. Ruud pikte steeds toen zijn plek in. Achterin terecht natuurlijk. Maar Ruud is wel een echte winnaar en dat waardeer ik altijd. Huntelaar heeft dat ook.
En natuurlijk is Ruuds cv beter. Hij heeft ook een langere carriere erop zitten en misschien is hij ook wel beter dan Huntelaar ooit zal worden. Is niet eens een schande. Maar Huntelaar vind ik als pure spits ook world class.
Zijn cijfers bij Heerenveen, Ajax, Real en Milan spreken voor zich. Altijd een mooi gemiddelde.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Huntelaar is een enorme houten klaas maar binnen de 16 één van de beste spitsen ter wereld.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind ze beiden kleurloos en saai. Zowel in de manier van voetballen als wat ik van ze zie/hoor in interviews. Tuurlijk is het mooi om te zien dat Nederlandse spelers op het hoogste niveau meedoen, maar denk dat zelfs A&L1 toe moet geven dat het geen mooie voetballers zijn. Ik kom in ieder geval niet voor dat soort spelers naar een stadion. Zie ze het liefst beiden niet in het Nederlands elftal. Ach ja, iedereen geniet van andere dingen in het spelletje voetbal. Doe mij maar een Messi. Ronaldinho, Gerard, Drogba etc. Maar goed, daar noem ik me ook een rijtje op.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Huntelaar is een enorme houten klaas maar binnen de 16 één van de beste spitsen ter wereld.
Jep. Daarom past hij goed in Oranje. Met spelers als Vd Vaart, Robben, Persie en Sneijder die om je heen kunnen hollen heb je genoeg kansen op een mooie steekpass in de 16.
Prachtige redding weer van Van der Sar trouwens net 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Dit bedoelde ik dus straks. Had Ruud die bal naast geknald, was het pech...
Dat is dus onzin want heb dat sinds die bij Ajax weg is totaal niet meer met Huntelaar. Gun hem nu het allerbeste. Ruud had die bal er ook gewoon in moeten schieten
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben ook meer van de potsierlijke beweeglijke voetballers als Agüero, Baldé, Torres, Iniesta, C. Ronaldo, Agbonlahor, Ashley Young, Moutinho, Veloso, Y. Touré, Senna etc. Maar de worl class kwaliteit van Huntelaar staat buiten kijf.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Zei ik net al, ik had toen liever Kluivert. Ruud pikte steeds toen zijn plek in. Achterin terecht natuurlijk.
Ze ontliepen elkaar op een gegeven moment ook niet zoveel. Kluivert was in het begin beter, Ruud aan het eind. Bizar trouwens dat ze op de dag af even oud zijn. En jammer dat ze nooit echt goed samen konden spelen.
Wat betreft world class spitsen: dan denk ik aan Eto'o, Torres, Ibrahimovic, Messi en Drogba. Huntelaar kan daar toch niet aan tippen. Is ook niet erg en misschien komt het nog.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Zei ik net al, ik had toen liever Kluivert. Ruud pikte steeds toen zijn plek in. Achterin terecht natuurlijk. Maar Ruud is wel een echte winnaar en dat waardeer ik altijd. Huntelaar heeft dat ook.
En natuurlijk is Ruuds cv beter. Hij heeft ook een langere carriere erop zitten en misschien is hij ook wel beter dan Huntelaar ooit zal worden. Is niet eens een schande. Maar Huntelaar vind ik als pure spits ook world class.
Zijn cijfers bij Heerenveen, Ajax, Real en Milan spreken voor zich. Altijd een mooi gemiddelde.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik hou van voetballers die pure winnaars zijn en dat ook uitstralen. En dan kan je absoluut geniaal zijn (Messi) of juist houterig (Huntelaar), maar dat soort spelers stralen het wel uit.
Van die laffe spelers als Klose gruwel ik wel. Beetje niksen en dan een goal maken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zijn statts waren gewoon goed.
En Rooney 1-2....ongelooflijk.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Rooney
2 echte kansen, 2 goals.. tsja
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.