• 15.930 nieuwsartikelen
  • 178.868 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.227 gebruikers
  • 9.386.424 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Ja, want bij Feyenoord moet je echt zijn als je voetbal(!!)liefhebber bent

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

zag zelfs zonder herhaling dat die tweede goal dik buitenspel was.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar Oranje sterft helaas meestal in schoonheid. We worden overal gewaardeerd maar we winnen weinig.

Gister zag ik op de digitale zender ESPN Classic wel Nederland-Brazilie uit 1974. Damn, was een hard duel. Wel een mooie!

Stond laatst een mooie column op VI, volgens mij een lezerscolumn.

Waarom Nederland nooit meer kampioen wordt en Italië wel. Het gaat niet om het talent, maar om gehaaid zijn. Dat zijn Italianen wel en Nederlanders niet. Een eigenschap dat hier niet gewaardeerd wordt, maar in Italië wel.

Even kijken of ik hem nog kan vinden, ik vond het zelf wel een mooi column.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

We zullen inderdaad niet snel een toernooi meer pakken, maar wat ik grappig aan ons volkje blijf vinden is dat we elk toernooi weer zeggen dat we kampioen worden haha, althans laat ik voor mezelf en mijn naaste omgeving spreken.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Het eeuwige optimisme van de Hollander vor aanvang van zo'n toernooi haha.

Er is nu trouwens ijshockey op Nederland 1, werkelijkwaar ver-schrik-ke-lijk om naar te kijken. Je volgt er geen reet van en die doelpunten komen letterlijk uit de lucht vallen, de enige manier om er wat van te volgen is een langzame replay bekijken van wat er gebeurt. Die puck kan je totaal niet vinden in die drukte van mensen de hele tijd, superirritant en totaal niet leuk om naar te kijken.

Hier meer dan 10 minuten naar kijken wekt echt een hoofdpijn op.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Maar af en toe een neus volop tegen de bording zien knallen is wel vermaak. En qua doelpunten ga ik ook maar op de juichende armpjes af ja lol.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Dat is ook het enige vermaak ja, de overtredingen en het gebeuk heel af en toe. Voor de rest, tsja....snap niet echt wat hier leuk aan is om naar te kijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel mijn minst favoriete sport van de ´grote´ Amerikaanse sporten maar toch nog wel fijn om te zien. Niet op de OS, dat is niet om aan te zien. NHL Hockey heeft wel een erg hoge entertainment value.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Wat jammer voor Fiorentina. Hopelijk zorgen ze voor gerechtigdheid in de terugmatch. En dan doel ik niet enkel op de buitenspel goal. Ok, de rode kaart voor Gobbi was terecht maar dan kon Klose 5min later ook wel gaan douchen. Twee maten en twee gewichten. De 'groten' nogmaals bevoordeeld.

Als je dit niet als buitenspel beoordeeld ben je ofwel blind, ofwel totaal onbekwaam. Nogmaals een roep voor het gebruik van TV-beelden voor discutabele fases!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Anderzijds, dan had je die kerel die hard op van Bommel uithaalde van achter ook rood kunnen geven.

Fiorentina had alleen pech met de winnende goal. Robben was trouwens erg actief zeg. Had een paar weergaloze actie's

Heb de samenvatting toch maar gekeken. Best erg, al die symphatie die we tegenwoordig voor het ooit zo gore Bayern hebben

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

rep_robert schreef:

Er is nu trouwens ijshockey op Nederland 1, werkelijkwaar ver-schrik-ke-lijk om naar te kijken. Je volgt er geen reet van en die doelpunten komen letterlijk uit de lucht vallen, de enige manier om er wat van te volgen is een langzame replay bekijken van wat er gebeurt. Die puck kan je totaal niet vinden in die drukte van mensen de hele tijd, superirritant en totaal niet leuk om naar te kijken.

Hier meer dan 10 minuten naar kijken wekt echt een hoofdpijn op.

Je snapt er gewoon niks van. Er komt niks uit de lucht vallen en het is duidelijk zat waar de puck is.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

En gister alweer de 4de overwinning op rij. .

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Gefeliciteerd Kos, die Vloet toch!

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ja, die doet het vooralsnog prima, maakt ook vele betere keuzes dan zijn voorgangers, inclusief Been.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Dan hebben we het uiteraard niet over de linksbackpositie neem ik aan?

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Juist wel, eindelijk een jong talent uit eigen kweek die het verbazingwekkend goed doet er in gezet.

En de eerste trainer die doorhad dat El-Ak niet kan verdedigen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vandaar dat je club hem een tijd terug nog een contractverlenging gaf.

Met wat minder mazzel tegen Sparta en RKC had NEC gewoon nu nog zitten klagen dat het allemaal niet liep. Nu gaat het even lekker met de uitslagen.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Juist wel, eindelijk een jong talent uit eigen kweek die het verbazingwekkend goed doet er in gezet.

En de eerste trainer die doorhad dat El-Ak niet kan verdedigen.

Dat hij die jonge gast back zette, was toch gewoon noodzakelijk kwaad?

En verdedigend mag El Achoui wat minder zijn dan die Heubach, je moet een speler niet alleen op zijn mindere punten beoordelen. Je maakt mij niet wijs dat Heubach beter is.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vandaar dat je club hem een tijd terug nog een contractverlenging gaf.

Vond ik niet zo raar hoor. Ze hadden ook niet ehct iets anders.

Met wat minder mazzel tegen Sparta en RKC had NEC gewoon nu nog zitten klagen dat het allemaal niet liep. Nu gaat het even lekker met de uitslagen.

Ja, en met wat meer mazzel flikkeren we Ajax uit de beker en spelen we met gemak gelijk tegen Twente, zo lust ik er nog wel een paar.

Voetballend ziet het er gewoon veel beter uit, en met name de verdediging staat goed.

Moet er wel bij zeggen dat het natuurlijk een hoop scheelt dat Saidi en vooral Sibum er weer zijn. Met een Sibum en Schöne hadden ze nooit op een degradatieplek gestaan.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Dat hij die jonge gast back zette, was toch gewoon noodzakelijk kwaad?

Niet echt. Been bijvoorbeeld zette in zo'n geval gewoon Davids linksback, of zelfs Pothuizen.

En verdedigend mag El Achoui wat minder zijn dan die Heubach, je moet een speler niet alleen op zijn mindere punten beoordelen. Je maakt mij niet wijs dat Heubach beter is.

Dat doe ik ook niet, vind Heubach vooralsnog ook niet veel. Maar ik ben al blij dat El-Ak niet meer zo onomstreden is. En het is erg fijn dat we nu een nieuwe jonge Nijmegenaar op die plek hebben.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Niet echt. Been bijvoorbeeld zette in zo'n geval gewoon Davids linksback, of zelfs Pothuizen.

Aha, dan is dit inderdaad een goede zet van die Vloet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dat is toch diezelfde Been waarmee NEC sinds jaren weer Europees voetbal haalde en daarin zelfs overwinterde?....

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat is toch diezelfde Been waarmee NEC sinds jaren weer Europees voetbal haalde en daarin zelfs overwinterde?....

Yup, dat was zeer netjes, al heb ik altijd gezegd dat dat natuurlijk niet alleen aan Been lag. Prima selectie stond er toen.

Maar je zal mij nooit horen zeggen dat Been een slechte trainer is/was hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vond het maar een matige selectie, Been maakte er een goed collectief van. NEC presteerde onder Been ver boven hun stand.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Maar je zal mij nooit horen zeggen dat Been een slechte trainer is/was hoor.

Vloet is alleen beter. Kan het me nauwelijks voorstellen joh. Maar goed, dat krijg je snel na een paar overwinningen op rij natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, dat is ook mijn idee. NEC had never een selectie om een half seizoen mee ongeslagen te blijven en helemaal niet om Europees zo goed te presteren. Niet gek dat Been bij Feyenoord ook meer resultaat boekt met deze selectie als de vorige trainers.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vond het maar een matige selectie, Been maakte er een goed collectief van. NEC presteerde onder Been ver boven hun stand.

Boven hun standBeen?

Te flauw, ik weet het.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, en als ie er straks weer een paar verliest is het een kneus .

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, dat is ook mijn idee. NEC had never een selectie om een half seizoen mee ongeslagen te blijven en helemaal niet om Europees zo goed te presteren.

En ik denk van wel dus. Sterker nog, ik zag het elke wedstrijd.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Kos, zet die groen-zwart-rode bril es af!

Een team die Pothuizen (en een linksback die verdedigend zeer zwak was) in de basis heeft staan, kan toch geen goede selectie hebben, laat staan Europees?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.