• 15.926 nieuwsartikelen
  • 178.862 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.922 acteurs
  • 199.225 gebruikers
  • 9.386.326 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Maar toch schattig, alle kenners die soms een uitslag op teletekst zien. .

(afbeelding) .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb er ook genoeg van gezien. Modale ploeg, maximale prestaties. En laat Been nou vaak net bekend staan als een enorme motivator...

Natuurlijk was Been voor een heel groot deel verantwoordelijk voor dit. Datzelfde NEC stond bijna op degraderen toen die winter. Dus zo goed waren ze ook weer niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Maar toch schattig, alle kenners die soms een uitslag op teletekst zien. .

(afbeelding) .

Beetje zoals jij doet als wedstrijden van Ajax ter sprake komen?

Ik heb al een paar jaar alle wedstrijden uit de Eredivisie op mijn tv en voorheen pc. Dus ik heb genoeg gezien. Doe nou niet of jij de enige bent die een mening over NEC mag hebben.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Kos, zet die groen-zwart-rode bril es af!

Een team die Pothuizen (en een linksback die verdedigend zeer zwak was) in de basis heeft staan, kan toch geen goede selectie hebben, laat staan Europees?

a) Pothuizen stond toen niet in de basis.

b) Schöne, Wisgerhof, Zomer, Sibum, Babos zijn spelers die met elke subtopper mee kunnen.

Voeg daarbij spelers die op hun top speelden als El-Ak, van Beukering en Bouaouzan en je komt een aardig eindje. Met een goede trainer natuurlijk.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik heb er ook genoeg van gezien. Modale ploeg, maximale prestaties. En laat Been nou vaak net bekend staan als een enorme motivator...

Tuurlijk heeft hij invloed gehad, dat ontken ik ook niet, alleen wordt het nogal overdreven buiten Nijmegen. Alsof ze zonder hem destijds zouden degraderen of zo.

Natuurlijk was Been voor een heel groot deel verantwoordelijk voor dit. Datzelfde NEC stond bijna op degraderen toen die winter. Dus zo goed waren ze ook weer niet.

Dat was ook onder Been hoor...

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Beetje zoals jij doet als wedstrijden van Ajax ter sprake komen?

Ik heb al een paar jaar alle wedstrijden uit de Eredivisie op mijn tv en voorheen pc. Dus ik heb genoeg gezien. Doe nou niet of jij de enige bent die een mening over NEC mag hebben.

Iedereen mag van mij een mening hebben hoor. . Het zijn alleen typisch altijd dezelfde meningen van mensen die overduidelijk nooit echt naar een NEC-wedstrijd hebben gekeken onder Been of dit seizoen, anders zou je niet met zulke rare conclusies komen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

NEC had geen slechte selectie, maar ze waren ook niks beter als pakweg NAC, Utrecht en Groningen. Toch deed NEC het vele malen beter die seizoenshelft.

Van die kern zijn er nu ook nog een hoop spelers maar het lukt qua prestaties weer een stuk minder. Helemaal onder Lodeweges.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Been heeft er ook voor gezorgd dat bepaalde spelers kwamen. En misschien had Been destijds niet een dergelijk talent op de back zoals Vloet nu wel heeft.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

NEC had geen slechte selectie, maar ze waren ook niks beter als pakweg NAC, Utrecht en Groningen. Toch deed NEC het vele malen beter die seizoenshelft.

Van die kern zijn er nu ook nog een hoop spelers maar het lukt qua prestaties weer een stuk minder. Helemaal onder Lodeweges.

Onder Been zelfs nog slechter toen Wisgerhof bijvoorbeeld weg was. Toen wonnen we een half seizoen vrijwel niks meer. (wat ik overigens toen al voorspelde).

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Been heeft er ook voor gezorgd dat bepaalde spelers kwamen.

En DAT is idd het grote voordeel van zo'n trainer. Net zoals Neeskens dat had, want dat was al helemaal een trainer van niks.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Onder Been zelfs nog slechter toen Wisgerhof bijvoorbeeld weg was. Toen wonnen we een half seizoen vrijwel niks meer. (wat ik overigens toen al voorspelde).

Omdat de selectie dat ene half jaar gigantisch boven haar stand heeft geleefd.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Mwa, een beetje wel ja. Maar ook weer niet zo erg hoor. Ze deden qua selectie voor geen subtopper onder.

Maar een Wisgerhof maakte heel wat meer verschil dan een Been natuurlijk.

Dus die tweede helft van het seizoen waarin ze niks meer wonnen was ook wel erg onder de stand.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Wat doet die Schone tegenwoordig trouwens? Vond ik best wel een aardig dravertje eigenlijk.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Die is geblesseerd.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Het hele seizoen al.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

En mijn broer had 'm bij Profcoach.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Het hele seizoen al.

Dat zal dan een kruisbandje zijn ofzo?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik voorspel Schone een grote toekomst als voetballer. Dat zei ik al toen hij nog bij de Graafschap speelde. Wat een overzicht en prachtige trap heeft die jongen

Die kan zomaar nog eens bij een mooie club terecht komen. Ajax ofzo

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Dan moet ie wel snel hele grote vorderingen gaan maken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb hem vorig jaar toch hele mooie dingen zien doen. Oa een schitterende goal uit bij die Russen geloof ik. En nog wel meer dingen. Intelligente voetballer. Jammer dat deze blessure hem een vol seizoen kost.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Laat 'm eerst maar eens herstellen.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb hem vorig jaar toch hele mooie dingen zien doen. Oa een schitterende goal uit bij die Russen geloof ik. En nog wel meer dingen. Intelligente voetballer. Jammer dat deze blessure hem een vol seizoen kost.

Hij heeft zeker talent en een mooie balbehandeling maar hij moet veel effectiever worden. Scoort vrijwel nooit voor een nummer 10 en is helemaal niet dominant of beslissend genoeg.

Maar goed, hij is nog jong. Voor ons is het een prima speler, maar een stap hoger is echt nog niet aan de orde.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hij heeft dus wat Aissati trekjes...

Maar ik ben benieuwd. Als deze jongen fit blijft, dan moet hij over een jaar of 2 toch wel een stap hoger kunnen.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie hem graag bij Groningen.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Ik zie hem graag bij Groningen.

Oke, ruilen met Enevoldsen?

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Oke, ruilen met Enevoldsen?

Nee, doe maar met Lovre.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Je vergeet helemaal Jermain Lens te noemen in het succesjaar. Was toch wel een bepalende factor daarin.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Maargoed, vanavond Europa League voetbal!

Ajax-Juventus 2-1

HSV-PSV 1-1

Twente-Bremen 1-2

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

kos schreef:

Je snapt er gewoon niks van. Er komt niks uit de lucht vallen en het is duidelijk zat waar de puck is.

Ijshockey is fantastische sport maar kan wel begrijpen wat er bedoeld wordt. Waar de puck ongeveer is, is wel duidelijk maar ik heb toch ook nog steeds vaak moeite om het allemaal echt goed te zien. Een herhaling verduidelijkt toch wel erg vaak in het ijshockey. Sterker nog, het is wat mij betreft de sport waar de herhaling verreweg het meest onmisbaar is.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maargoed, vanavond Europa League voetbal!

Ajax-Juventus 2-1

HSV-PSV 1-1

Twente-Bremen 1-2

Pff moeilijk hoor.

Ajax - Juve 2-0 (Juve draait totaal niet)

HSV - PSV 1-1 (Zou hier heel erg blij mee zijn maar heb er geen super gevoel over)

Twente - Bremen 1-3 (Twente vliegt er vanavond al uit.)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.