• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.921 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.236 gebruikers
  • 9.387.207 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die bodycheck op Iniesta was gewoon triest, niets meer niets minder. Des Ajax misschien, dat geloof ik wel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Geen idee, ik heb geen beelden gezien nog. Maar over het algemeen bedoel ik.

Exit Liverpool trouwens. Verrassend al kwam het er al aan. De EL kan na de winter nog wel eens leuk worden haha. Wie weet voegt Inter zich er nog bij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Begrijp het wel . Vergeet mijn geïrriteerde toontje, kwam even door het moment. EL kan inderdaad nog erg leuk worden en vreemd genoeg ben ik blij dat het exit Liverpool is. Ben één van de weinige Feyenoorders die niets met Liverpool heeft.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die bodycheck op Iniesta was gewoon triest, niets meer niets minder. Des Ajax misschien, dat geloof ik wel.

Des Ajax?

Wat een genot is het trouwens toch om naar dit Barca te kijken. Ze leggen Inter simpelweg hun wil op en tikken net zo lang rond tot te verdediging aan gort wordt gespeeld. Prachtig.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Begrijp het wel . Vergeet mijn geïrriteerde toontje, kwam even door het moment. EL kan inderdaad nog erg leuk worden en vreemd genoeg ben ik blij dat het exit Liverpool is. Ben één van de weinige Feyenoorders die niets met Liverpool heeft.

Ach, Chivu had bij Ajax ook nog wel eens een rode kaartje op zijn tijd. De man is wel een winner. Al heb ik geen idee wat hij vanavond deed.

Liverpool eruit, tragisch voor hun maar wel apart. Ik zou een affiche Ajax-Liverpool na de winter wel erg tof vinden. Al mogen we zon topaffiche nog wel even uitstellen.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ach, Chivu had bij Ajax ook nog wel eens een rode kaartje op zijn tijd. De man is wel een winner. Al heb ik geen idee wat hij vanavond deed.

Twee overdreven bodychecks vlak achter elkaar. Was waarschijnlijk gefrustreerd omdat ze weggetikt werden, kreeg terecht geel.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zal me niet verbazen als een aantal illustere figuren veel geld hebben ingezet op de wedstrijd Unirea Urziceni - Sevilla

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Belachelijk systeem trouwens dat de nummer 3 uit de CL-poultjes gewoon lekker mogen doorballen in de EL. Je hebt een goed seizoen gespeeld, hebt een goed elftal en mag dan in de CL spelen, hartstikke goed. Maar het gevolg is dan gewoon dat je tegen andere topclubs speelt die dit in hun eigen competitie ook hebben bewerkstelligd. Je meet je met je gelijken en als je het dan toch niet lukt om bij de eerste 2 te kunnen komen over 6 potjes heb je, wat mij betreft, gewoon verloren en hopzakee gewoon weer netjes wachten op een nieuwe beurt.

De EL-winnaar moet gewoon de winnaar van hun klasse-genoten van dat seizoen zijn en niet opeens geconfronteerd worden met een club uit de CL die vaak klasses beter zijn. Is dit uit commercieel oogpunt, omdat mensen liever naar bijvoorbeeld Ajax-Liverpool kijken dan naar Ajax-Zagreb of zo?? Spelbederf vind ik het bijna.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ajax staat dan ook bekend als schopploeg ja..

Verder was het gewoon frustratie, iets wat een bekender fenomeen is in Rotterdam en Den Haag momenteel (met gemiddeld anderhalve rode kaart per wedstrijd). Geen wonder als je zag hoe weinig Inter had in te brengen.. Sneijder moet ook vrezen om verder te moeten ballen in de EL

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

moviemafketel schreef:

Belachelijk systeem trouwens dat de nummer 3 uit de CL-poultjes gewoon lekker mogen doorballen in de EL.

(...)

Is dit uit commercieel oogpunt, omdat mensen liever naar bijvoorbeeld Ajax-Liverpool kijken dan naar Ajax-Zagreb of zo??

Weeeeeeee got a winner!

Gut, ik zie dat AZ wéér niet heeft weten te winnen. Tegenvaller hoor...

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Mourinho (...) Zeker geen special one.

Jij begrijpt hem gewoon niet. Het is een fenomeen. Unieke man, intelligent met een superb gevoel voor humor. Altijd aanvallend denkend. Ja, The Special One.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Gut, ik zie dat AZ wéér niet heeft weten te winnen. Tegenvaller hoor...

Het is echt heel ver gekomen met onze vrienden in Alkmaar ja, ze weten niet hoe snel ze weer terug willen afdalen naar hun provinciecluppie status van weleer.. brave Hendrik Koeman legt zich er ook maar bij neer.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Jij begrijpt hem gewoon niet. Het is een fenomeen. Unieke man, intelligent met een superb gevoel voor humor. Altijd aanvallend denkend. Ja, The Special One.

Voor jou misschien. Ik vind het maar een speciale blaaskaak. Presteert gezien zijn materialen vanaf zijn Porto vertrek modaal. Ook Inter weet hij niet naar een hoger niveau te helpen. Die man moet zijn smoel eens dichthouden en presteren.

Gister ging Liverpool er trouwens aan. Vanavond is de kans aan Bayern als het tegenzit. Als Bayern niet wint liggen ze eruit en als Juventus bij Bordeaux wint ligt Bayern er ook uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Juve wint wel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik hoop het niet. En als Louis dat vanavond wel doet dan wordt Juve-Bayern nog leuk op de slotdag.

Ik kots normaal op Bayern maar ik gun Louis wel een goede periode. Als Ajacied hou je toch een zwak voor van Gaal he.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Voor jou misschien. Ik vind het maar een speciale blaaskaak. Presteert gezien zijn materialen vanaf zijn Porto vertrek modaal. Ook Inter weet hij niet naar een hoger niveau te helpen. Die man moet zijn smoel eens dichthouden en presteren.

Mourinho is toch vorig jaar gewoon kampioen geworden met Inter? En ook dit jaar staan ze gewoon bovenaan. Bovendien is de spelopvatting sinds Mourinho voor Italiaanse begrippen behoorlijk aanvallend en bij tijden leuk om te zien en als hij thuis van Kazan wint, overwintert hij in de CL. Ik noem dat toch wel preseteren hoor.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Sja, wegens gebrek aan concurrentie in Italie winnen ze titels daar ja. Serie A is gewoon zwak tegenwoordig. Mourinho is niet speciaal. Mourinho is modaal maar heeft door zijn uitspraken wat teveel aandacht dan hij zou verdienen. En aanvallend spel? Je ziet dan meer dan mij. Zeker Europees blijft elke ploeg van hem laf. En in Engeland bij Chelsea speelde hij helemaal defensief beton voetbal. Daar wilde Abramovitsj hem weg hebben omdat hij wel eens wilde genieten van aanvallend voetbal.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Als het allemaal zo makkelijk was, waarom is Ajax dan de afgelopen 5 jaar geen kampioen geworden? Als je bij Inter een gebrek aan tegenstand noemt als er clubs als Juventus, AC Milan en AS Roma meestrijden, vind ik dat toch wel wat makkelijk.

Tegen Milan speelde Mourinho bijvoorbeeld met Stankovic, Sneijder, Motta, Millito en Etoó met vijf puur aanvallend ingestelde spelers (dat is meer dan bv het nederlands elftal) en komen Maicon, Chivu en Zanetti regelmatig mee op.

Afgelopen weekend uit egen Bologna maken ze drie goals met Cambiasso voor Sneijder (geblesseerd) en Balottelli voor Eto'o (helft rust). Ondertussen komen er gewoon weer twee assists van verdedigers (Lucio en Maicon) omdat die mee opkomen.

Het is natuurlijk geen Barcelona, maar verdedigend en saai is dit Inter absoluut niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Moet ik met meer feiten komen? Juventus was 2 jaar inactief. 1 jaar serie B en 1 jaar daarna weer om op te bouwen. Milan zit al jaren in crisis en AS Roma telt al zeker 2 jaar niet eens meer mee aan de top in Italie. Hou je dus alleen Inter over.

En je kan best veel spelers opstellen die kunnen aanvallen, maar dan moet je het ook nog wel doen. Je kan ook met 1 aanvallende middenvelder en 2 spitsen erg aanvallend spelen, zoals je ook met 3 aanvallers laf kan spelen. Elke keer als ik Inter zie zijn ze niet vooruit te branden. Mourinho heeft na 1,5 jaar niks beter gedaan dan zijn voorganger. Die werd ook kampioen, maar kon Europees weinig tonen. Mourinho is toch the special one? Nou, hij presteert modaal. Meer niet. Inter heeft een topselectie maar nog kunnen ze niet duidelijk beter zijn dan clubs als Roebin Kazan en Kiev. Van Barcelona kan en mag je verliezen, maar die club neem ik ook niet als maatstaf. Kijk wat bescheiden clubs als Lyon en Sevilla tonen. Inter zou duidelijk meer moeten kunnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Feyenoord wil een dienstverband met Real Madrid .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Jep

(afbeelding)

(afbeelding)

Overigens hebben Ajax en de Chinese bond vanaf nu een contract. Ajax zal hierdoor de grote talenten e.d. op stage kunnen krijgen en uiteraard willen ze op commercieel gebied hier geld aan gaan verdienen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Bescheiden clubs als Sevilla en Lyon?

Zoals we allemaal weten zit het hele Italiaanse voetbal al een aantal jaren in een crisis. Ik denk dat Lyon en Sevilla zeker zoveel te besteden hebben als Inter.

Maar goed, je lijdt de boel een beetje af. Jij zegt dat Mourinho niks presteert. Ik vind dat als je in je eerste jaar kampioen wordt, het tweede jaar weer bovenaan staat en je nog kan plaatsten voor de 2e ronde CL, dat daar niet zoveel op aan te merken is.

Het enige wat je aan zou kunnen voeren is dat ze er vorig jaar snel uitlagen, maar dat kwam mede omdat ze de tweede ronde tegen Man Utd lootten. Geen schande om daar van te verliezen lijkt me.

Verder vind ik het grappig om twee posts eerder van Gaal op te hemelen, terwijl je Mourinho afbrandt. Terwijl dat toch twee zeer vergelijkbare types zijn. Zowel qua karakter als qua carriere.

En tenslotte: Vergeet ook niet waar Inter vandaan komt qua veldspel. Mourinho probeert daar juist met het aantrekken van een type als Sneijder (en deze ook nog eens heel belangrijk te maken) en Eto'o juist voor te zorgen dat het spel aantrekkelijker wordt.

En als je competitie een beetje volgt is het inderdaad nog wisselvallig, maar lukt dat bij tijd en wijlen vrij aardig. Milan - Inter was zelfs één van de leukste wedstrijden die ik heb gezien dit seizoen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Elke keer als ik Inter zie zijn ze niet vooruit te branden.

Lees: nooit.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Sja, wegens gebrek aan concurrentie in Italie winnen ze titels daar ja.

Hilarisch.

Mourinho in de afgelopen 7 seizoenen:

5x kampioen

4x beker

3x supercup

1x CL

1x Uefa Cup

and counting.

Verder BBC Sports Personality of the Year en een lading Coach of the Year Awards. Een held die met aanvallend voetbal en prikkelende, maar immer correcte, uitspraken weer leven in het spelletje bracht. Mooi pak, knappe man, stoere blik, geniale oneliners. Dé reden om voetbal te blijven volgen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Alleen vergeet je te zeggen dat die UC en CL uit 2003 en 2004 dateren. De 5 jaar erna begon hij te werken bij de echte Europese top en daarmee is een landstitel winnen niet ongelooflijk moeilijk als je oa bij Chelsea honderden miljoenen ter beschikking kreeg.

Mourinho is een prima coach maar wordt wel overschat. 1 van de vele prima coaches. Niet iemand die beter dan de rest is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze hebben veel spelers gekocht maar dat is no ggeen garantie voor een CL winst. Het kost ook tijd om daar een geheel van te maken. Hij heeft geweldig gepresteerd en het is gewoon een wereldcoach.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Met zoveel en zoveel goede spelers vind ik exact 2 landstitels in een kleine 4 jaar niet bijzonder geweldig. Het is redelijk goed, meer niet.

Geef Martin Jol 400 miljoen en Ajax is ook kampioen en speelt een kwartfinale CL.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook met 400 miljoen zie ik Ajax niet kampioen worden. 2 landstitels in 4 jaar is geweldig, net alsof Manchester United, Arsenal en Liverpool niks voorstellen vergeleken bij Chelsea.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Man Utd had die periode toen net een zwakke periode. Ze vlogen toen ook uit de groepsfase cl in die groep met oa Benfica. Chelsea profiteerde net op het goede moment die jaren. Arsenal en Liverpool zijn steevast te zwak om tot het einde toe om de titel te spelen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Van Gaal heeft in de CL meer gepresteerd dan Mourinho. Hiddink idem.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die is wel mooi inderdaad .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.