- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nee hoor. Alleen maar domme dodo's.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
De dodo kon niet vliegen en had, tot de komst van Nederlandse kolonisten, geen natuurlijke vijanden.
Bron: Wikipedia
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Minder begaafden vind ik een passender antwoord 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
De dodo kon niet vliegen en had, tot de komst van Nederlandse kolonisten, geen natuurlijke vijanden.
Bron: Wikipedia
Wie Boudewijn Buch een beetje heeft gevolgd weet alles over dodos:
YouTube - de wereld van boudewijn buch_1
Leuk bandje ook overigens:
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
En in de ArenA zitten rare vogels zeker?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Minder begaafden vind ik een passender antwoord
Maar ik til het gemiddelde IQ toch wel boven dat van de ArenA. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tsss! Weet je wat jij kan? Je kan ons dak op! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja hallo, we willen de bijnaam evenementenhal wel eer aan blijven doen he...
Alhoewel ik de Toppers weinig amusement durf te noemen... 
Trouwens, ik lees hier nergens het grote nieuws dat onze kleine man Anita langer aan Ajax verbonden blijft. Ben er wel blij mee, hij speelt uitstekend dit seizoen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Las ik nu ergens dat die jongen linksback speelt tegenwoordig? En zo ja, leeft die Atouba eigenlijk nog wel?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Anita doet het erg goed deze periode. Toch heb ik niet het idee dat het een speler is die ons naar een hoger plan kan tillen. Voor de breedte echter prima. Een beetje 10e t/m 13e keus.
Contractverlenging verder niks mis mee natuurlijk.
@otherfool: Atouba is geblesseerd aan zijn knie.
Feitelijk vanaf het begin van het seizoen nog niet (wedstrijd)fit geweest.
Daar heeft de ploeg die de medische keuringen doet geen bonuspunten mee gescoord, vandaar dat de procedure ook is aangescherpt (o.a. toegepast op Pantelic).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Las ik nu ergens dat die jongen linksback speelt tegenwoordig? En zo ja, leeft die Atouba eigenlijk nog wel?
Atouba ligt er een tijd uit maar Ajax kan beter afscheid nemen van hem na dit seizoen. Scheelt dat Ajax slim was en hem een 1 jarig contract had gegeven. Anita is goedkoper en in mijn ogen niet minder. Met Vertonghen heb je ook een backup voor hem.
Anita mag dan klein zijn, maar hij is best sterk, is snel, bezit een goede techniek (zie ook zondag nog eens terug) en heeft een fijne mentaliteit.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Toch zou ik een rechtsbenige dwerg niet linksback zetten, maar afijn.
Oh, en waarom was ik ook alweer fan van Mourinho? Op vragen over het mogelijke ontbreken van Messi:
Als Messi speelt, speelt Chivu. Als Iniesta speelt, speelt Chivu eveneens. En als iemand anders daar speelt, speelt Chivu ook. Dus dat is allemaal onbelangrijk.
Of woorden van die strekking 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mourinho praat altijd veel maar sinds dat ene jaar met Porto heeft hij in de CL niet veel groots meer gepresteerd. Hij kan zich beter daar eens op focussen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nounou, in de tussenliggende 5 jaar 2 halve finaleplekken (zo uit m'n hoofd)... En in de competitie al 150 thuiswedstrijden op rij (!!!) (dat zijn 9 seizoenen) zonder nederlaag... noem mij 1 coach die dat OOIT heeft bereikt?
Buiten dat is het een heerlijke man natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Champions League zei ik.
En 2 halve finales met Chelsea is niet overdreven bijzonder.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ook niet bepaald slecht. Er zijn pakhembeet 12 clubs die de CL kunnen winnen, als je dan 2x bij de laatst 4 zit (en hem al 1x met een volstrekte outsider weet te winnen...)
Ik heb het Van Gaal of Hiddink niet zien doen, laat ik het zo zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van Gaal heeft in de CL meer gepresteerd dan Mourinho. Hiddink idem. Waar heb je het dus over. Hiddink speelde vorig seizoen btw ook nog een halve finale.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Volgens mij hebben ze alledrie 1x gewonnen... OK Louietje stond nog eens in de finale (was het in m'n vorige post glad vergeten), maar bij Barca heeft-ie geen potten kunnen breken. En bij Munchen voorlopig ook niet.
Overigens, Mourinho over zijn 150 wedstrijden record: “I knew because someone told me, but it has been a record for a long time, so 150 or 151 makes no difference.”
Tja, ik vind het gewoon een heerlijk mannetje...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Leuk, die 150 ongeslagen thuiswedstrijden. Maar het gaat om de prijzen, niet om zulke statistieken. Knappe prestatie, maar hoe vaak is hij daadwerkelijk kampioen geworden?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Door zijn lengte vind ik hem juist het beste tot zijn recht komen als back, Anita is van nature een spelmaker en was in de jeugd ook meteen één van de beste van zijn generatie, maar op die positie is hij niet meer bruikbaar. Als verdedigende middenvelder en back echter wel. Prima speler overigens, doet geen gekke dingen, sterk, goede passing. Een beetje wat wavanbuuren zegt, plaatsje 10-13 met de potentie tot meer.
Stinissen vond hem overigens niet goed genoeg voor Cambuur. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mourinho wordt beter gemaakt dan hij is. Zijn werk bij Porto was erg goed, maar die selectie was ook wel geweldig met jongens als Deco, Carvalho etc. Bij Chelsea deed ie het redelijk maar ook niet super goed. 2 landstitels en een FA cup geloof ik. Terwijl ze daar ook honderden miljoenen erin pompten. En bij Inter werd hij kampioen maar dat kan iedereen gezien de concurrentie. Europees is het huilen met de pet op. Nu ook alweer 1-0 achter bij Barca.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Leuk, die 150 ongeslagen thuiswedstrijden. Maar het gaat om de prijzen, niet om zulke statistieken. Knappe prestatie, maar hoe vaak is hij daadwerkelijk kampioen geworden?
In de gewone competities heeft die toch al aardig wat kampioenschappen gehaald? Met Porto, Chelsea en Inter Milaan wat ik weet, dus het is gewoon een goede trainer, maar verder een zeer verwaand kwastje.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Met Chelsea 2x, met Inter al 1x (nu koploper), met Porto ook wel een paar keer...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nationaal is Mourinho ook een topcoach. Maar hij is Europees maar gewoon 1 van de betere coaches. Niet specialer. Zeker geen special one. Barcelona al 2-0 voor. Inter moet vrezen voor kwalificatie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vrezen voor kwalificatie? Kiev en Rubin hebben gelijk gespeeld en bewerkstelligen het echt wel thuis tegen Rubin. Geweldig Barca weer, haast buitenaards.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nou AZ schiet hem d'r maar is in, het is zonde om je niet voor de volgende ronde te kwalificeren, ten koste van zo'n ploeg als Olympiakos.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik kijk net voor het eerst, 2e helft dus. AZ is zeker beter. Maar das was AZ in Griekenland ook al. Daar hadden ze ook moeten winnen. Nu Arsenal 2-0 op Luik voorstaat kan AZ gouden zaken doen. Sowieso voor plek 3, maar plek 2 is dan ook nog haalbaar aangezien Arsenal nog naar Griekenland moet. Ook de B ploeg van Wenger is top.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Chivu is een held joh. Jammer van de clubkeuze's na Ajax maar toch...
Chivu 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.