- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Alleen is het wel tegen Heerenveen, een ploeg dat vooral tegen zichzelf voetbalt dit seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
So? Ze wonnen vorige week bij Utrecht nota bene. Wie wint er nou niet van Utrecht om wat te noemen....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Met dit soort schitterend voetbal verdient Ajax toch echt weer een keer het kampioenschap. Dat moeten tegenstanders zelfs toegeven. Wat een gallery-play vandaag zeg. Zo moeten ze ook Twente en PSV kunnen oprollen. Wat speelde de Zeeuw een meesterpartij zeg poeh. Nu soms nog wat zakelijker 1-nulletjes pakken op mindere dagen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
---HunterMeter---
Serie A - Champions League = Totaal
Wedstrijden 13 - 4 = 17
Basis 5 - 0 = 5
Invaller 2 - 1 = 3
Gepasseerd 5 - 3 = 8
Blessure 0 - 0 = 0
Schorsing 1 - 0 = 1
Minuten 337 - 3 = 340
Goals 0 - 0 = 0
Assists 0 - 0 = 0
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Monsterscore !!! en bij rust stond het nog 1-0
5 doelpunten van J.Defoe
FT Tottenham H. [9 - 1] Wigan Athletic
9' [1 - 0] P. Crouch
51' [2 - 0] J. Defoe
54' [3 - 0] J. Defoe
57' [3 - 1] P. Scharner
58' [4 - 1] J. Defoe
64' [5 - 1] A. Lennon
69' [6 - 1] J. Defoe
87' [7 - 1] J. Defoe
88' [8 - 1] C. Kirkland (o.g.)
90' [9 - 1] N. Kranjcar
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
PSV ook weer een makkie. Gaat goed.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Met dit soort schitterend voetbal verdient Ajax toch echt weer een keer het kampioenschap. Dat moeten tegenstanders zelfs toegeven. Wat een gallery-play vandaag zeg. Zo moeten ze ook Twente en PSV kunnen oprollen. Wat speelde de Zeeuw een meesterpartij zeg poeh. Nu soms nog wat zakelijker 1-nulletjes pakken op mindere dagen.

ajax verdient het kampioenschap als ze de meeste punten gehaald hebben, niet als ze een keer een goede wedstrijd spelen. Tegen Twente en psv laten ze het afweten, dat zijn juist de 2 concurrenten van ajax.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

ajax verdient het kampioenschap als ze de meeste punten gehaald hebben, niet als ze een keer een goede wedstrijd spelen. Tegen Twente en psv laten ze het afweten, dat zijn juist de 2 concurrenten van ajax.
Voor de gein vergeet je wel dat het 2 uitduels waren. Beide wat lullig verloren. 2x een gelijkspel daar had er ook ingezeten. Maar goed, done is done. Na de winter ontvangen we alle topploegen nog in Amsterdam.
Ajax speelt ieder geval het leukste voetbal van Nederland. Ik zeg niet het beste, maar wel het leukste. Altijd op de aanval, altijd de combinatie zoeken en zeker in thuisduels scoren we er op los. In uitduels overigens ook regelmatig. Ik vind het een verademing om te kijken. Zeker als je daarvoor een duel als Feyenoord-Utrecht had gezien.
Er spelen 3 ploegen om de titel en zolang het gat niet groter wordt dan dit haakt er niemand af.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
---HunterMeter---
Serie A - Champions League = Totaal
Wedstrijden 13 - 4 = 17
Basis 5 - 0 = 5
Invaller 2 - 1 = 3
Gepasseerd 5 - 3 = 8
Blessure 0 - 0 = 0
Schorsing 1 - 0 = 1
Minuten 337 - 3 = 340
Goals 0 - 0 = 0
Assists 0 - 0 = 0
Hij heeft vandaag 3 minuten gespeeld concludeer ik uit je tabel?
Gaat niet goed voor Klaas daar. Moet daar zsm weg als ik hem was.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nope, 3 minuten totaal in de CL. Vandaag (weer) bank/tribune.
Ik zal voor het overzicht vanaf de volgende wedstrijd even aanvinken welke aanduiding is bijgewerkt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Voor de gein vergeet je wel dat het 2 uitduels waren. Beide wat lullig verloren. 2x een gelijkspel daar had er ook ingezeten. Maar goed, done is done. Na de winter ontvangen we alle topploegen nog in Amsterdam.
Ajax speelt ieder geval het leukste voetbal van Nederland. Ik zeg niet het beste, maar wel het leukste. Altijd op de aanval, altijd de combinatie zoeken en zeker in thuisduels scoren we er op los. In uitduels overigens ook regelmatig. Ik vind het een verademing om te kijken. Zeker als je daarvoor een duel als Feyenoord-Utrecht had gezien.
Er spelen 3 ploegen om de titel en zolang het gat niet groter wordt dan dit haakt er niemand af.
PSV had gewoon terecht gewonnen en Twente was misschien minimaal beter. Waar het om ging is dat een elftal niet persé kampioen moet worden omdat ze een keer een goede wedstrijd spelen. ajax kan tegenstanders wegspelen, maar als ze niet tot score komen, gaan ze tegen zichzelf voetballen. Daarin denk ik dat psv en Twente verder zijn.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het is een spijtige conclusie, maar we moeten inderdaad ook onze sterke momenten tegen die twee provincieclubs hebben, anders zullen we de titel weer niet pakken. Duidelijk is wel hoe groot het verschil is tussen de top3 en de rest, niet alleen qua punten overigens..
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV had gewoon terecht gewonnen en Twente was misschien minimaal beter. Waar het om ging is dat een elftal niet persé kampioen moet worden omdat ze een keer een goede wedstrijd spelen. ajax kan tegenstanders wegspelen, maar als ze niet tot score komen, gaan ze tegen zichzelf voetballen. Daarin denk ik dat psv en Twente verder zijn.
Ik zeg ook het leukste voetbal, niet perse het beste voetbal. Twente speelt het beste, want zij staan 1e. Zo simpel is het. Maar qua puur amusement is Ajax denk ik het leukst. Meeste kans op aanvallend voetbal, combinatie's en met afstand de meeste goals.
Overigens is Theo Janssen betrokken geraakt bij een autoongeluk vannacht. Gebroken neus en oa een andere bijrijder tot vanmiddag in coma. Verhalen gaan dat Theo alcohol op had. To be continued.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nope, 3 minuten totaal in de CL. Vandaag (weer) bank/tribune.
Ik zal voor het overzicht vanaf de volgende wedstrijd even aanvinken welke aanduiding is bijgewerkt.
Oo, zo. Nja, je hoeft weinig bij te werken dan want hij speelt echt nooit daar 
Echt heel jammer.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik moet A&L nog wel even bijvallen dat ook ik de eerste helft meer dan uitstekend vond.
Een enorm baltempo, veel positiewisselingen, vaak 1 of 2x raken en veel goeie (wissel)passes van achteruit.
Juist de punten waar ik kritiek op had tegen Twente waren nu prima in orde.
Weer een bevestiging dat de Zeeuw nadrukkelijk tegen het Nederlands elftal aanhikt (al waren van Bommel en de Jong ook prima dit weekend) en dat Pantelic er echt aan begint te komen.
En wederom een uitstekende Stekelenburg. Op deze manier is de van der Sar discussie absoluut niet nodig.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Is er al een van der Sar discussie dan?
Stekelenburg is wat mij betreft nummer 1. Die keept dit hele seizoen al fantastisch en op dat momenten dat ie er moet staan heeft hij ze ook.
Niks op aan te merken, lijkt wel alsof de media hier straal aan deze uitstekende prestaties van Maarten voorbij gaan.
Er is op dit moment geen enkele Nederlandse keeper die op het moment beter is dan Steek(zelfs vd Sar niet)!
Geen enkele ruimte voor discussie 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
De enige relevante discussie is de Van Marwijk discussie. Guus is aantoonbaar (veel!) beter en het komende half jaar helemaal vrij, dus waarom die niet naar het WK?
Dat scheelt een grotere slok op een borrel dan Sar (die ik overigens wel even een pakkie beter vind dan Steek, maar dat terzijde).
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ondanks dat ik het vanaf het begin al niet in Van Marwijk zie zitten, kan ik hem niet anders dan complimenteren met zijn resultaten. De KNVB zou zich als werkgever volstrekt ongeloofwaardig maken door Van Marwijk nu de laan uit te sturen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De enige relevante discussie is de Van Marwijk discussie. Guus is aantoonbaar (veel!) beter en het komende half jaar helemaal vrij, dus waarom die niet naar het WK?
Dat scheelt een grotere slok op een borrel dan Sar (die ik overigens wel even een pakkie beter vind dan Steek, maar dat terzijde).
Je zou het logisch vinden om de bondcoach een half jaar voor het WK te ontslaan terwijl hij ongeslagen gekwalificeerd is met de maximale aantal punten?
Ik zou het wel enorm toejuichen als Bert Guus zou vragen om zich bij de staf van Oranje te voegen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Er is op dit moment geen enkele Nederlandse keeper die op het moment beter is dan Steek(zelfs vd Sar niet)!
Geen enkele ruimte voor discussie
Ehhhh. Bedoel je niet andersom? Steek doet het geweldig maar ik vind Sar echt wereldtop en Steek nog zeker niet, al kan ik niet anders dan heel heel tevreden zijn over zijn huidige seizoen. Wat een verschil met vorig jaar zeg, toen hij geen vertrouwen van MvB kreeg.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajaxfans.net - Boilesen voor 3,5 jaar naar Ajax
Mocht dit waar zijn. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ja, ik heb vd Sar vorig jaar ook bezig gezien. Het is niet meer wat het is geweest. Veel kleine foutjes die toch beslissend zijn.
Denk toch dat vd Sar zijn beste tijd wel heeft gehad, want het was natuurlijk wel de allerbeste 
Dit seizoen nog niet heel veel van hem gezien, dus daar kan ik weinig over oordelen.
Ik zie geen enkele reden om Steek nu als minderwaardige te zien, hij heeft alles. Komt heel goed uit(maakt z'n doel klein) en heeft hele goede reflexen op de doellijn, maakt geen fouten en houdt op belangrijke momenten de bal tegen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dan nog is Sar beter. Niet voor niets genomineerd voor zon beste keeper award in de CL geloof ik. En zo slecht was zijn seizoen vorig jaar nog niet. Gewoon weer kampioen en CL finalist. Ook vooral zijn aandeel. Niet voor niets wil United hem dolgraag nog een jaar behouden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dat je bij een grote club speelt zegt natuurlijk ook niet alles he.
Zie het gevalletje van Romero, die heeft het als keeper van AZ toch maar even tot international geschopt(moet wel bij gezegd worden dat hij er dit seizoen niks van bakt).
of het feit dat Dida bij Milan onder de lat staat, deze man maakt elke week blunders maar keept toch bij 1 van de beste clubs op deze aardbol.
Ik denk als je Sar en Steek nu naast elkaar zet dat Steek gewoon beter is, Steek is veel jonger en zal dus op verschillende aspecten vd Sar aftroeven(behalve ervaring natuurlijk)
Denk niet dat we het hier over eens gaan worden 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Steek heeft dit seizoen een enorme sprong gemaakt. Van der Sar blijft onovertroffen qua positionering, maar het verschil tussen beide keepers is nog nooit zo klein geweest, volgens mij.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
@ A&L: Heb je Hiddink nog gehoord net? We hadden een tijdje geleden een discussie over het huidige bestuur. Zo komt het toch wel weer knullig en amateuristisch over. Waar zijn vd Boog of Coronel als je ze nodig hebt.....?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Je zou het logisch vinden om de bondcoach een half jaar voor het WK te ontslaan terwijl hij ongeslagen gekwalificeerd is met de maximale aantal punten?
In dit geval: ja.
Overigens hadden ze met jou, mij of tante Riet uit Zutphen op de bank ook wel die potjes gewonnen hoor...
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Owngoal van het jaar (in België):

wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zo wordt het wel erg makkelijk voor die omkoopcommissie!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.