- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Haha geweldig. Hij kijkt er ook gewoon langs. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
@ A&L: Heb je Hiddink nog gehoord net? We hadden een tijdje geleden een discussie over het huidige bestuur. Zo komt het toch wel weer knullig en amateuristisch over. Waar zijn vd Boog of Coronel als je ze nodig hebt.....?
Jep, heb het gekeken. Ik moet zeggen dat dit niet heel slim was van Ajax. Maargoed, op zich is vd Aat ook een hoge pief binnen Ajax. Ik zou het leuk vinden als Hiddink iets voor ons wil gaan doen, maar ik denk dat hij lekker bondscoach van Rusland blijft gecombineerd met een taak bij Chelsea ofzo.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In dit geval: ja.
Overigens hadden ze met jou, mij of tante Riet uit Zutphen op de bank ook wel die potjes gewonnen hoor...

Hehe, vind je tekst wel grappig.
Ben het overigens wel deels met je eens. Geen grootste groep. Maar toch, het is niet verkeerd. Ik heb niks tegen en heb niks met van Marwijk. Daarvoor speelt hij me toch teveel op safe. Ik denk ergens wel dat dit zich zal uitbetalen op het WK. Oranje is denk ik tegenwoordig resultaatgerichten als voorheen. Ik zou het ook wel eens leuk vinden om weer eens een halve finale op het WK te halen. Dit Oranje is toch wat stabieler dan in 2008. Wat ik al zei, Hiddink erbij zou ik prima vinden. Maar niet BvM ontslaan. Is ook nergens voor nodig nog.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jep, heb het gekeken. Ik moet zeggen dat dit niet heel slim was van Ajax. Maargoed, op zich is vd Aat ook een hoge pief binnen Ajax. Ik zou het leuk vinden als Hiddink iets voor ons wil gaan doen, maar ik denk dat hij lekker bondscoach van Rusland blijft gecombineerd met een taak bij Chelsea ofzo.
Eerlijk gezegd denk ik dat ie weggaat uit Rusland. Chelsea zal zeker een optie zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ja want daar hebben ze ook alle reden om de trainer eruit te gooien.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ooit gehoord van de functie van technisch directeur?
Schijnt ie volgens insiders al voor gepolst te zijn en Hiddink ontkende dat gisteren niet.
Svp eerst even inlezen voor je cynische opmerkingen maakt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Of Hiddink naar Bayern dat zou me ook niet verbazen, ik weet ook niet of Hiddink wel geschikt is als technisch-directeur. Ancelotti zal er ook iet erg blij mee zijn, ik verwacht eerlijk gezegd geen Hiddink bij Chelsea.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja want daar hebben ze ook alle reden om de trainer eruit te gooien.
Als je niet weet waar het over gaat, zeg dan gewoon niks.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zei gisteren letterlijk dat die niet alleen technisch directeur wil worden maar dat hij nog op het gras wil staan. Als dan iemand zegt dat hij denkt dat die weggaat uit Rusland en naar Chelsea gaat is mijn opmerking weinig opmerkelijk mijn inziens of ik moet ergens iets over het hoofd zien of niet weten waar het over gaat. In dat geval heb ik niets gezegd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt idd wat je zegt timbo. Hij ambieert een positie als td maar volgens mij wil ie idd nog op het veld staan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hij zei letterlijk dat ie "nog altijd met zijn poten in de klei wil staan" en daarom de functie van lid van de raad van commissarissen bij PSV niet heeft aangenomen (omdat dit een passieve controlefunctie is).
Uit de context bleek duidelijk dat ie een TD functie (zonder veld, bijvoorbeeld Chelsea werd genoemd, inderdaad logisch dat dat niet voor de functie van Ancelotti is, en daar nam ie geen afstand van) niet uitsluit.
Ik denk dat jullie (misschien wel begrijpelijk) "poten in de klei" hebben opgevat als veldtrainer. Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat het onmogelijk is dat ie wél ergens velddtrainer wordt.
Ajax vraagt hem natuurlijk ook voor een TD of "interim reorganisator" achtige functie, niet voor de functie van Jol op het veld.
Daarom vond ik de cynische opmerking van timbo een beetje ongepast, omdat A&L en ik natuurlijk ook wel begrijpen dat Ancelotti het bij Chelsea erg goed doet en er op die plek natuurlijk geen ruimte is voor Guus voorlopig.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Heb poten in de klei inderdaad zo opgevat en doe dat eigenlijk nog steeds. Volgens mij gaat die niet ergens enkel TD worden. Haalde PSV zelfs nog aan als voorbeeld van de dubbelfunctie TD en veldtrainer. Maar snap je opmerking nu wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
'Zo interpreteerde ik het ook inderdaad en Hiddink heeft wat mij betreft ook nog niet echt duidelijkheid verschaft wat hij precies bedoelt met die vega term.
Interessant nieuws trouwens bij VI dat Beenhakker bezig is met een samenwerkingsverband met Standard.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Volgens mij gaat het om FC Luik, Naomi. Niet om Standard.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat klinkt logischer ja
. Crap..
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Feyenoord gaat spelers leveren aan FC Luik? Luik durft risico's te nemen zeg 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vanaf 7 December elke maandag de UFC op RTL 7. Ode
en het werd tijd dat deze geweldige sport wat meer exposure zou krijgen. Hands down voor RTL.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ultimate Fighting Championship
.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Oh ja, vrienden van me vinden volgen dat ook wel maar tis niet echt mijn ding
.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Vanaf 7 December elke maandag de UFC op RTL 7. Ode
en het werd tijd dat deze geweldige sport wat meer exposure zou krijgen. Hands down voor RTL.
Zijn er nog niet genoeg vechtende mongolen op tv dan?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet zoveel mis met vechtsporten, jammer dat vechtsporten vaak nogal een taboe is. UFC bouts zijn toch stukken beter georganiseerd dan bvb K1.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Goed georganiseerde vechtende mongolen dan. Ze gaan hun gang maar. Zelf had ik het na groep 7 van de basisschool wel gehad met knokpartijtjes, maar ja je moet wat als volgespoten ondode denk ik dan maar...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zijn jullie in het noorden allemaal zo wereldvreemd? Weinig mongools aan, een topsport. Die voetballertjes zijn triester met hun ellebogen en ander handgemeen zonder dat het bij voetbal hoort. Onwetend zijn is prima maar zoals altijd maak je je weer enorm belachelijk. Volgespoten? Daar wordt gewoon op getest en mits je gebruikt kom je nooit meer aan de bak. Zeg dan niets..
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
UFC op de televee, cool! Ein-de-lijk meer vechtsport. Fight Club op Eurosport mis ik wel een beetje, maar was ook niet zo boeiend meer het laatste seizoen.
otherfool, trolletje, vechtsporters hebben meer discipline dan bijvoorbeeld voetballers. Zo spelen er tijdens de wedstrijden bij vechtsporters minder emoties mee, waardoor de agressie niet gemeend is. Geef een voetballer een valse tackle en hij krijgt emotionele agressie, gaat meppen of doet een overtreding terug.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nice, dat er meer liefhebbers zijn. Beter nieuws zelfs nog riesma, Minister Klink schijnt zelfs een gesprek aan te gaan met Dana White om zelfs UFC events in Nederland te gaan organiseren. A dream come true, hoef ik niet meer af te reizen naar Duitsland en de UK.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Dat zou mooi zijn. Wie weet zien we een oud-instructeur van mij terug, die is zich een paar jaartjes geleden veel gaan richten op MMA, grondgevecht etc.
Hopelijk verandert hiermee ook het beeld dat mensen hebben van vechtsport. Dat zal wel niet, maar ijdele hoop is beter dan niets.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat denk ik ook niet (ijdele hoop idd) al zijn er wel wat MMA/UFC fans in Nederland (al komen er voornamelijk buitenlanders op af. Was van de zomer bij UFC 99 in Keulen, het stikte gewoon van de Amerikanen). Stefan Struve is ook wel goed bezig. Ook aan MMA gedaan?
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Nee, geen MMA maar Kenpo, dat wil ik voor het eind van het jaar weer gaan oppakken. Het is een vechtkunst puur gebaseerd op zelfverdediging: alle onnodige sprongen en sierbewegingen zijn weggehaald, waardoor er een 'pure' self-defense over is gebleven, zonder vast te houden aan traditie. Dus een bepaalde beweging die door de grootmeester is 'uitgevonden', kan weer aangepast worden als een beter alternatief is gevonden. Hierdoor is het altijd up-to-date; traditie is niet heilig en staat zelfs logica in de weg (alleen traditie qua technieken, ceremonies en respect etc. niet!).
De laatste jaren zijn daar steeds meer MMA-achtige technieken bijgekomen, vooral het grondgevecht. Daarom sluit het zo goed aan bij bijvoorbeeld een UFC. Ik moet zeggen dat ik niet veel verstand heb van de UFC als competitie, namen enzo zeggen mij niets. Daarom is het zo leuk dat het eindeljik op de Nederlandse tv wordt uitgezonden.
Met 'ook' bedoel je dat jij wel MMA hebt gedaan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.