• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.395 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gewoon een dwaling van de arbiter, stel je niet zo aan.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dan kan zo'n beetje de helft van de wedstrijden uit de geschiedenis worden overgespeeld. Beginnend met de finale van 1966. Maar ja, wie moet Bobby Moore dan gaan vervangen

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Overspelen zou een kettingreactie opleveren. Bij elke arbitrale blunder zou dan naar deze replay gerefereerd worden en zo is het einde gauw zoek. De situatie waar Ierland naar refereerde (Bahrein tegen ik weet het even niet meer) was ook al niet vergelijkbaar met wat er eergister is gebeurd, eigenlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bedoel natuurlijk tegenwoordig he. Toen Bogarde, Seedorf, Kluivert en co. naar Nederland kwamen/hier geboren werden waren ze in Suriname nog een kolonie van NL.

Het heeft niet meer geholpen helaas. Maar Suriname's onafhankelijkheid is idd wel een stuk recenter .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gewoon een dwaling van de arbiter, stel je niet zo aan.

Alsof het mislopen van een WK niet iets is waar je je druk over mag maken. Onzin om dat af te doen met aanstellerij. Ik vind het gewoon totaal niet van deze tijd dat dit soort arbitrale blunders met dergelijke gevolgen worden toegestaan. Er zijn immers tal van mogelijkheden voor handen om dit soort zaken te voorkomen. Ik vind dat de Fifa zijn verantwoordelijkheid moet nemen en moet ingrijpen. Dit incident is een prima aanleiding....

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Alsof het mislopen van een WK niet iets is waar je je druk over mag maken. Onzin om dat af te doen met aanstellerij. Ik vind het gewoon totaal niet van deze tijd dat dit soort arbitrale blunders met dergelijke gevolgen worden toegestaan. Er zijn immers tal van mogelijkheden voor handen om dit soort zaken te voorkomen. Ik vind dat de Fifa zijn verantwoordelijkheid moet nemen en moet ingrijpen. Dit incident is een prima aanleiding....

Ach, zonder deze penalty waren ze niet eens meer in de race, verdiende loon dus. .

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Laten we die wedstrijd ook maar overspelen dan Juiste beslissing van de Fifa gewoon.

Ik was niet eens op de hoogte van deze penalty. Schandalig! Verzacht de situatie aanzienlijk.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Wtf? Waarvoor fluit hij nou eigenlijk??

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik denk dat op het moment dat die Georgiër de bal afpakt de arbiter een haak ziet ofzo.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ach, zonder deze penalty waren ze niet eens meer in de race, verdiende loon dus. .

(embed)

Inderdaad ook een prima voorbeeld, waar het gebruik maken van camerabeelden tot een eerlijk(er) wedstrijd verloop had geleden....

Maar zolang voetbal liefhebbers dit soort zaken voor lief nemen zullen we weer een oneerlijk wk beleven. De vraag is immer ook hoe oprecht arbiters zijn..... Ik vertrouw ze in ieder geval voor geen meter. Zou zelf ook in geval van twijfel Portugal een pingel onthouden en de tegenstander er wel eentje geven. Voorkeuren zijn menselijk.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Dat ze moeten ingrijpen, daar sta ik ook 100% achter. Laat ze beginnen met het plaatsen van sensors op de doellijn. Lijkt mij een niet al te grote opgave.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ook sensoren in de bal en spelers, buitenspel is immers onmogelijk waar te nemen omdat een grensrechter simpelweg niet naar twee plekken tegelijk kan kijken....

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Je moest Portugal natuurlijk weer als voorbeeld nemen he...?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Haha, wat een pingel

Die is nog veel erger natuurlijk, een scheidsrechter die ingrijpt ipv eentje die begrijpelijkerwijs iets over het hoofd ziet.

Maarja, klein land he Georgie

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blijft mooi om te zien hoe veel frustratie bij Oranje supporters naar boven haalt. Ik hoop dat Spanje dat ook weet te bewerkstelligen. Prachtig.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

Je moest Portugal natuurlijk weer als voorbeeld nemen he...?

Ja, want daarbij heb ik geen enkele twijfel over mijn vooringenomenheid.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Blijft mooi om te zien hoe veel frustratie bij Oranje supporters naar boven haalt. Ik hoop dat Spanje dat ook weet te bewerkstelligen. Prachtig.

Dat hebben jullie in 1983 al eens gedaan....wees er maar trots op. Schandalig dat jullie daar niet jarenlang voor geschorst zijn.

Zelfde geldt voor Argentinië in 78, zouden ook hun titel moet inleveren. Omkoping van Peru is immers aangetoond, maar bij de UEFA en de FIFA worden dergelijke zaken gewoon toegestaan......

Dat doe het IOC een stuk beter tegenwoordig.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waar heb je het over?

En hou eens op met steeds in groepen te praten. Alsof elke Oranje supporter of wat voor supporter dan ook hetzelfde denkt.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Hier neigt het er wel vaak naar..

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ach, als je op Portugal doelt wel. Dat is gewoon een kut ploeg vol naaiballen

Maar gelukkig, dit weekend weer lekker competitievoetbal. Kijk alweer uit naar Ajax-Heerenveen. En volgend weekend zit ik bij Vitesse-Ajax. Hopelijk na 4 jaar daar weer eens 3 punten voor ons

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ach, als je op Portugal doelt wel. Dat is gewoon een kut ploeg vol naaiballen

Aangezien alleen de voornaamste slachtoffers, lees: Oranje supporters, er zo over denken, zie ik het als een positief ding Hopen dat Oranje zelf er niet zo over denkt tijdens een eventueel ontmoeten op het WK, want dan vallen ze alweer voor hetzelfde mentale spelletje.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

dutchtuga schreef:

Laten we die wedstrijd ook maar overspelen dan Juiste beslissing van de Fifa gewoon.

Ik was niet eens op de hoogte van deze penalty. Schandalig! Verzacht de situatie aanzienlijk.

Ach, Frankrijk mag ook wel eens een gelukje hebben. Zijn in de afgelopen finale nog flink genaaid, want die rode kaart van Zidane had er ook geen mogen zijn (immers gegeven aan de hand van de beelden/4e official).

Iedereen heeft er wel 'ns last van of baat bij.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Aangezien alleen de voornaamste slachtoffers, lees: Oranje supporters, er zo over denken, zie ik het als een positief ding Hopen dat Oranje zelf er niet zo over denkt tijdens een eventueel ontmoeten op het WK, want dan vallen ze alweer voor hetzelfde mentale spelletje.

Moeten jullie wel eerst van Griekenland winnen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Ach, Frankrijk mag ook wel eens een gelukje hebben. Zijn in de afgelopen finale nog flink genaaid, want die rode kaart van Zidane had er ook geen mogen zijn (immers gegeven aan de hand van de beelden/4e official).

Iedereen heeft er wel 'ns last van of baat bij.

Als 1 land altijd godsveel geluk heeft dan zijn het die Fransen wel. Altijd een penalty of iets anders discutabels mee. De ploeg ten tijde van Zidane, Deschamps, Thuram etc vond ik altijd wel tof maar dit Frankrijk is gewoon strontirritant. Komt ook door Domenech. Zelden zon bal gehakt als bondscoach gezien.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Ik vond NL-Portugal in 2006 ieder geval de beste worstelwedstrijd die ik ooit zag. Met Boulahrouz de Boze tegen Christiano the chicken

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als 1 land altijd godsveel geluk heeft dan zijn het die Fransen wel. Altijd een penalty of iets anders discutabels mee.

De handsbal van Abel Xavier in de 117e minuut van de halve finale EK 2000 bijvoorbeeld. Erg irritant team idd..

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Reinbo schreef:

Ik vind het gewoon totaal niet van deze tijd dat dit soort arbitrale blunders met dergelijke gevolgen worden toegestaan. Er zijn immers tal van mogelijkheden voor handen om dit soort zaken te voorkomen.

Dat is heel iets anders. Zoiets moet direct tijdens de wedstrijd besloten worden (mbv camera's oid), maar een wedstrijd overspelen gaat veel te ver. Voorbeeld: als de wedstrijd overgespeeld wordt, zijn Henry en Benzema geblesseerd. Dan is het direct een heel andere wedstrijd en dan wordt Frankrijk weer benadeeld. En zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ben inderdaad voor het inzetten van camera's, maar als ze dat niet doen, moeten ze het maar overspelen..... met alle gevolgen van dien. Ben het gewoon zat dat dit soort blunders met zulke grote gevolgen gewoon toegestaan worden.... Heb op deze manier geen enkele zin in het WK.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Wanneer het WK aanvangt en Nederland neemt de eerste aftrap, is deze wedstrijd allang uit je geheugen gewist. Het is sneu en niet nodig, maar geen zin in het WK is overdreven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.