• 17.877 nieuwsartikelen
  • 183.892 films
  • 12.740 series
  • 35.183 seizoenen
  • 658.715 acteurs
  • 200.918 gebruikers
  • 9.505.860 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat leuk, weer een nieuw woord geleerd? Ik hoop dat je nog meer kansen krijgt hem te gebruiken hoor.

Orbit, was dat nou nodig? .

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Spelen er volgens mij niet veel meer bij Jong Oranje die er toen bij waren. Bovendien hebben veel voetballertjes bij Jong Spanje veel gemakzucht, denken nu al helemaal geweldig te zijn. Kijk mij eens bij Real Madrid spelen en die gozer bij FC Utrecht. Onterecht zo'n denkwijze, en vindt Jong Oranje ook kwalitatief beter dan Jong Spanje en vind het Oranje ook wel gelijkwaardig aan Spanje.

Er spelen niet veel spelers meer van toen in dit Jong Oranje nee (helemaal geen ?), maar op zich heeft Jong Oranje wel een naam opgebouwd de laatste 5 jaar. Ze kennen deze spelers misschien niet goed, maar als er telkens zoveel talent is in Nederland, dan zullen ze heus wel rekening houden met dit Jong Oranje. Lijkt me geen onderschatting.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

We zullen het zien in de return of het onderschatting is of niet .

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Net ook even die potindeling bekeken. Zuid-Afrika in pot 1 is natuurlijk geen gezicht, maar de volgende loting zou wel gunstig zijn:

Zuid-Afrika

Portugal

Algerije

Noord-Korea

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, bij een beetje tegenstand is Portugal al niet meer vooruit te branden

Trouwens:

Voetbalzone - Meepraten over voetbal. FIFA: 'Replay Frankrijk - Ierland brengt chaos teweeg'

Zonde en niet fair.

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

Wanneer is de loting?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

4 december.

V

• 8369 berichten
  • 3390 stemmen

04-12 uit m'n hoofd.

edit: verdomd, nog een goed geheugen ook die V!

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Live op de NOS las ik. Is op een vrijdagavond.

Ben wel zeer benieuwd.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vooral op eindrondes heeft Portugal toch zijn betere wedstrijden gespeeld tegen de grotere ploegen. Een paar ervan liggen je nog vast wel vers in het geheugen .

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Trouwens:

Voetbalzone - Meepraten over voetbal. FIFA: 'Replay Frankrijk - Ierland brengt chaos teweeg'

Zonde en niet fair.

Niet fair, maar ik ben absoluut geen voorstander van wedstrijden overspelen. Want dan zou het een hele andere wedstrijd worden (blessures, vorm van de dag, etc.). De scheidsrechter maakt een ontiegelijke fout. Daar kan Frankrijk verder niets aan doen. Triest voor Ierland.

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

Duitsland, Nederland, Chili, Japan lijkt me wel wat.

Duitsland is voor Nederland altijd een goede motivator. Bovendien ook weer niet echt een supervoetbalploeg, zodat ze na eventuele winst niet meteen naast hun schoenen gaan lopen. Liever dus ook geen echte toplanden, want die gaan toch nooit op 100% tijdens de poulefase en de Nederlands XI spelers denken dan alweer dat ze er al zijn.

In groep 3 moet je geen Afrikanen treffen. Ook wat betreft blessures en fysiek.

Groep 4 is een poule vol met ploegen die je niet moet onderschatten. Ploegen zoals de VS, Australie en de Korea's zijn onvermoeibaar en gaan tot het gaatje, daar krijg je het zeker niet makkelijk tegen. Dan liever zo'n leuk voetballend ploegje als Japan, ideale tegenstander voor Nederland.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Live op de NOS las ik. Is op een vrijdagavond.

Ben wel zeer benieuwd.

Mag ook overdag zijn, ik ben toch vrij die dag.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Mag ook overdag zijn, ik ben toch vrij die dag.

*belt met Jack van Gelder om Rico's verzoek door te geven*

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

En? En? En?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Vooral op eindrondes heeft Portugal toch zijn betere wedstrijden gespeeld tegen de grotere ploegen. Een paar ervan liggen je nog vast wel vers in het geheugen .

Ik weet het

Was ook een reden dat ik hoopte dat ze zouden ontbreken. Portugal heeft als ze in normale vorm zijn een stabiele ploeg. Alleen is het scorend vermogen wat zwak. Portugal heeft al in tijden geen echte topspits meer gehad. Spelers als Nuno Gomes en Pauleta zijn toch altijd subtop geweest. Liedson is er nu wel bij maar ook hij is subtop, meer niet.

Vind dat genaturaliseer bij Portugal trouwens maar dom. Deco, Liedson....daar gaat je identiteit.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Jack geeft het door aan zijn goede vriend Sepp Blatter. Je weet toch, Jack kent iedereen. Even de kale kop oppoetsen, nep glimlach opzetten en zijn bulderlach en alles krijgt de man voor elkaar

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Op zich maakt het niet uit, ik ben 's avonds ook vrij.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik weet het

Was ook een reden dat ik hoopte dat ze zouden ontbreken.

Ik vind het juist een reden dat het goed is dat ze erbij zijn. Revanche. Daarnaast moet je van iedereen willen en kunnen winnen. Het is mooi als je tegen makkelijke tegenstanders verder komt, maar het is nog veel mooier als je van landen als Portugal wint.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Vooral Liedsons naturalisatieproces was wel heel toevallig. Portugal heeft dringend een spits nodig, Liedson wordt al wat ouder en wordt maar niet geseleteerd voor Brazilië... Tsja. Verder weinig te klagen eigenlijk. Vooral met Pepe ben ik ontzettend blij. Wát een geweldenaar en een perfecte toevoeging. Dat blok met Carvalho, Bruno Alves en Pepe achterin is niet doorheen te komen en gaat nog schitteren op het WK.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat leuk, weer een nieuw woord geleerd? Ik hoop dat je nog meer kansen krijgt hem te gebruiken hoor.

Met al die statistici-van-de-kouwe-grond in de voetbalwereld kan dat geen kwaad...

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vind dat genaturaliseer bij Portugal trouwens maar dom. Deco, Liedson....daar gaat je identiteit.

Mja, in Portugal/Brazilie ligt dat toch wat anders. Kun je niet vergelijken met een eventueel naturalisatieproces van ik noem maar wat Kalou tot Nederlander. Al zou ik daar misschien ook geen moeite mee hebben, maar dat is een ander verhaal.

Wist trouwens niet dat significatie zo'n onbekend/moeilijk woord was. Niet op zitten letten bij de statistieklessen op de middelbare school?

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

herman78 schreef:

Mja, in Portugal/Brazilie ligt dat toch wat anders.

Beetje alsof je Surinamers tot Nederlanders naturaliseert. .

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, want Brazilie was natuurlijk ook een voormalige kolonie van Portugal he....

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, want Brazilie was natuurlijk ook een voormalige kolonie van Portugal he....

euh...ja

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja .

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Bedoel natuurlijk tegenwoordig he. Toen Bogarde, Seedorf, Kluivert en co. naar Nederland kwamen/hier geboren werden waren ze in Suriname nog een kolonie van NL.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Stom artikel op vi: 'Ook Ierland had voordeel van arbitrale blunder' Henry speelt bewust vals, daar kun je de Ieren tegen Georgie toch niet van beschuldigen? Alsof er nu iets recht is gezet ofzo, belachelijk!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bedoel natuurlijk tegenwoordig he. Toen Bogarde, Seedorf, Kluivert en co. naar Nederland kwamen/hier geboren werden waren ze in Suriname nog een kolonie van NL.

Nee. Ze werden onafhankelijk in 1975, Seedorf is van 1976, Kluivert ook, gaat alleen op voor Bogarde.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Schandalig dat Frankrijk - Ierland niet wordt overgespeeld. Absurd dat de Fifa dit soort zaken toelaat. Lang leven vals spelen.... Hoe lang gaat het nog duren voordat ze camera's in gaan zetten? Is het wachten tot Frankrijk benadeeld wordt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.