- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ajax was gewoon een klasse apart zo ff in de 120 minuut balletje erin en hup naar de volgende ronde.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat is inderdaad een klasse apart, maar de vraag is welke klasse.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Geen enkele bekende Kennedy houdt het lang vol op deze aarde, dus Jol kennende ziet die nu ook vast wel in dat het tijd wordt om deze speler z.sm ergens te dumpen. Ajax-onwaardig. Gemene stuit, tsja zo kunnen we elke 100% kans goed gaan praten he.
En we hebben het zo vaak over Ajax, omdat het de grootste club is en blijft. Het blijft een club waar tot in de verre toekomst altijd een seizoen van wonderen tussen kan zitten. Een uitmuntende generatie is er nou eenmaal niet elk jaar. Dat moet groeien en dan opeens is daar weer zo'n jaar dat ze Europa en de wereld versteld zullen doen staan.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
En we hebben het zo vaak over Ajax, omdat het de grootste club is en blijft.
Ik denk eerder dat het ligt aan het feit dat sommige users niet kunnen stoppen met praten over hun eigen clubje
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ajax-onwaardig.
Ik denk dat je wat realistischer moet zijn.
Kennedy is tegenwoordig de Ajax-norm.
Overigens, Kos, ik hoop voor NEC dat Everse naar jullie komt, dan komt het wel weer goed.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik denk eerder dat het ligt aan het feit dat sommige users niet kunnen stoppen met praten over hun eigen clubje
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik begon er niet over dat het altijd over ajax gaat.. Wel dat er genoeg is gezegd over een bekerwedstrijdje.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik begon er niet over dat het altijd over ajax gaat..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Yankees toch nog gewonnen in Game 2, had ik niet verwacht.
Niet gezien overigens, de Bulls waren toen bezig met hun season opener tegen de Spurs. Wat een energie, felheid en teamwork. Salmons, Rose, Deng en Noah waren echt in topvorm. Dit geeft hoop, zware competition in de East dit seizoen.
Vannacht naar Boston, verwacht die niet te winnen maar als ze het spannend weten te maken tegen de Celtics dan kan je wel eens een revelatie worden dit seizoen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Die ene zin? 
Ik heb het inderdaad nergens anders meer over. Het was zó opwindend allemaal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik begon over zelfreflectie hoor
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik denk inderdaad dat Quido in de war is, want gisteravond ben ik helemaal niet op dit forum geweest.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nicolage herhaalde later (vandaag) iets van soortgelijke strekking tegen Ajax&Litmanen, maar bon.
Ik las net dat Slory en Biseswar zondag waarschijnlijk starten tegen Ajax. Gaat knap lastig worden voor Alderweireld en Vertonghen, die beiden totaal niet wendbaar en snel zijn.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hij jij nog iets over Groningen te vertellen, Don?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Yep.
Hoorde net dat Garcia in de winterstop weg mag. Iemand interesse? Mooie voetballer hoor!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik las net dat Slory en Biseswar zondag waarschijnlijk starten tegen Ajax. Gaat knap lastig worden voor Alderweireld en Vertonghen, die beiden totaal niet wendbaar en snel zijn.
Goede keuze van Been. Makaay zou een aardige prooi zijn voor Alderweireld en Vertonghen. Met veel beweging hou je de verdediging wel meer bezig.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig hebben ze Oleguer en Wielaert nog.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hebben we het weeeer over Ajax....
Ja, Nicolage Rico kan er maar niet over ophouden...
En dat terwijl vandaag het schaatsseizoen begint, veel leuker dan die stomme KNVB-beker.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ja, Nicolage Rico kan er maar niet over ophouden...
En dat terwijl vandaag het schaatsseizoen begint, veel leuker dan die stomme KNVB-beker.
Ajax bevindt zich zondag op glad ijs.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Yankees toch nog gewonnen in Game 2, had ik niet verwacht.
Niet gezien overigens, de Bulls waren toen bezig met hun season opener tegen de Spurs. Wat een energie, felheid en teamwork. Salmons, Rose, Deng en Noah waren echt in topvorm. Dit geeft hoop, zware competition in de East dit seizoen.
Vannacht naar Boston, verwacht die niet te winnen maar als ze het spannend weten te maken tegen de Celtics dan kan je wel eens een revelatie worden dit seizoen.
Heb je een stream gekeken vannacht, Naomi?
Is dat nog een beetje te doen met een snelle sport als basketbal?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik vroeg me nog even af waar je vandaan hebt dat er aan het einde van dit seizoen veel contracten aflopen. Ik meen een lijstje te hebben gezien waarbij de contracten van de Luques, Wiellaerts, Kenndy's, Sno's en Oleguers van deze wereld allemaal pas in 2011 en 2012 aflopen, met andere woorden: Dat het probleem nog ruim anderhalf jaar zal aanhouden. Heb jij andere info?
Contracten van Ogararu en Martina lopen volgend jaar af (die van Oga al in januari), dus die kunnen dan sowieso weg of een sterk verminderd contract krijgen.
Contracten van Oleguer en Wielaert lopen tot de zomer van 2011...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Moet er nu echt over elke poepwedstrijd van Ajax eeuwig nagepraat worden? Geen wonder dat ze daar al jaren niets meer klaarspelen. Geen daden maar woorden.
Inderdaad. Ajax speelt een potje tegen Knollendam en het sport-topic is meteen 5 pagina's rijker. 
Maar goed, verder over Groningen. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Jammer, wel een speler met een mooie actie. Vorig seizoen tegen PSV. 
Hopelijk blijft ie voor de Eredivisie behouden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Helaas heeft Garcia te weinig rendement, anders hadden er al genoeg clubs voor hem in de rij gestaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Makaay op de bank tegen ajax, Slory in de spits. Als hij ze er dan nu maar wel inschiet....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Makaay op de bank tegen ajax, Slory in de spits. Als hij ze er dan nu maar wel inschiet....
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik denk dat ajax niet hoeft te vrezen voor een Slory. Dat is geen speler die in de spits zelf kansen gaat creëren, ondanks zijn snelheid. Zijn kracht is een man passeren op snelheid en een voorzet geven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Garcia mag dus weg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.