• 16.017 nieuwsartikelen
  • 179.066 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.362 acteurs
  • 199.297 gebruikers
  • 9.391.516 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Pff dus Makaay speelt zelfs als Tomasson geschorst is zondag niet. Dit is wel een overduidelijke afschrijving aan het adres van makaay door Been.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

We gaan op de counter spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Makaay zal nu wel vetrekken in de winterstop, enter van Wolfswinkel

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik denk niet dat Been Makaay heeft afgeschreven, maar dat het inderdaad puur om de strategie gaat. Makaay zal op een eiland komen te staan zondag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Heb je een stream gekeken vannacht, Naomi?

Is dat nog een beetje te doen met een snelle sport als basketbal?

Nee, ik heb een abonnement op NBA Live Broadband International, alle wedstrijden voor $30 per maand. High definition. Mijn laptop sluit ik aan op mijn tv via een HDMI kabel of ik open het via mijn browser van mijn PS3. Is perfect te doen, geen framerate drops enzo.

Ik raad het zeker aan.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Heeft ie in Groningen wel een echte kans gehad? En ze zitten bij jullie toch sowieso niet al te ruim in de aanvallers?

Hij zit inmiddels al weer 3 seizoenen in Groningen en heeft nooit echt weten te overtuigen. Hij heeft zn kansen wel gehad hoor.

Het is een geweldige speler in feite, hij heeft alles. Behalve een topsport-mentaliteit en kopkracht. En, vooral dat eerste, is toch behoorlijk belangrijk.

Een echte aanvaller is het ook weer niet, het is meer een 10 en daar hebben we normaal gesproken Lovre of van der Laak. Ik vind het wel een goede beslissing dus van Grunn.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik vond Ajax echt goed gisteren tegen dord, met tien man de wedstrijd winnen is niet niks.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik denk niet dat Been Makaay heeft afgeschreven, maar dat het inderdaad puur om de strategie gaat. Makaay zal op een eiland komen te staan zondag.

Na vvv en den bosch heb ik m anders wel afgeschreven....

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ja, hij is erg vaak door de mand gevallen. Tegen VVV vond ik 'm nog niet eens zo héél erg slecht als hij normaal kan.

Ik zou het niet erg vinden als Makaay vertrekt. Toch doodzonde dat hij niet geslaagd is. In zijn eerste half jaar bij Feyenoord vond ik hem erg sterk. Nooit meer iets van terug gezien.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zag tegen Den Bosch dat ze hem ook werkelijk geen enkele keer zochten. Het is geen speler voor dit Feyenoord. Naast een bewegende spits die de boel een beetje afleidt komen zijn skills in de schaduw als beste naar voren. Nu ging die echt soms de bal maar halen bij het middenveld. Dat was wel knap schrijnend om te zien.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ook al krijgt Makaay de bal, dan doet hij er weinig mee. Ik denk dat deze Makaay in zeer weinig teams tot recht komt. Hij is gewoon enorm veel slechter geworden de laatste jaren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Of Feyenoord heeft hem slechter gemaakt of doen lijken.

Hij is ouder ok, maar zijn oog om goaltjes te scoren kan die gewoon niet kwijt zijn. Ik zou hem zo graag nog een jaar naast een echt bewegende spits willen zien in een 442team.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Hij oogt ook een stuk ouder. Hij heeft op zich redelijk gescoord in de tijd dat hij speelde, hoewel hij meer moet scoren. Makaay brengt gewoon veel te weinig. Hij is ook bijv. totaal niet balvast meer.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Heeft ie in Groningen wel een echte kans gehad? En ze zitten bij jullie toch sowieso niet al te ruim in de aanvallers?

Garcia heeft bijna het hele vorige seizoen gespeeld.

En vind het zo wel erg treurig worden voor Makaay. We hebben het hier wel over iemand die een paar honderd doelpunten heeft gemaakt in zijn carriere en niet in de minste competities. En ook in die tijd had hij wel 'ns perioden dat hij even droog stond. Kan me niet voorstellen dat ie zo hard achteruit is gegaan, al zal er bij Feyenoord wel aanzienlijk minder hard getraind worden dan bij Bayern...

Snap de tactische keuze wel, maar deze man verdiend een veel beter slot van zijn carrière...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij is geen goaltjesdief meer, en aangezien dat zijn enige kwaliteit is is hij pretty useless.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bij Feyenoord is die useless inderdaad.

Bij een redelijk Engels ploegje met een werkende spits of bewegende spits is het vast weer een genot om hem elke week weer een droog doelpunt te zien scoren. Maar ja, dat wil die vast zelf niet meer.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

moviemafketel schreef:

Bij Feyenoord is die useless inderdaad.

Bij een redelijk Engels ploegje met een werkende spits of bewegende spits is het vast weer een genot om hem elke week weer een droog doelpunt te zien scoren. Maar ja, dat wil die vast zelf niet meer.

Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van Makaak in zijn huidige (chronische) vorm. BIj een Engelse club zou hij heel snel op de bank belanden.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Wie zou er meer verdienen, Makaay of Pantelic?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Zou me niets verbazen als Pantelic meer verdiend.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nou nou..verdiend..

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Makaay is iig. beter.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee, ik heb een abonnement op NBA Live Broadband International, alle wedstrijden voor $30 per maand. High definition. Mijn laptop sluit ik aan op mijn tv via een HDMI kabel of ik open het via mijn browser van mijn PS3. Is perfect te doen, geen framerate drops enzo.

Ik raad het zeker aan.

Zozo, je bent een echte liefhebber dus

Klinkt wel goed, alleen de tijden zijn een beetje vervelend natuurlijk.

Risico is dat je dan elke nacht zit te kijken en de dag erna je zit te vertypen op het forum

(Betaal je dan het hele jaar of alleen tijdens het seizoen?)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tijden wel lastig maar dan koop ik maar wat minder dvd's . Je kan per maand betalen, voor een regular season, voor alleen playoffs of voor beiden. Qua prijs maakt het niks uit. Je betaalt alleen de maanden dat ze ook daadwerkelijk basketballen. Ik ben een behoorlijke NBA fiel maar ook de enige manier om de Bulls te kunnen kijken. Wel vervelend voor de nachtrust ja .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

En de dollar staat lekker laag, dus dit soort dingen is alleen maar interessanter geworden vergeleken met een paar jaar geleden.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Je zou fan van Agassi zijn. Je zou er binnen een week vanaf stappen...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Inderdaad. Ajax speelt een potje tegen Knollendam en het sport-topic is meteen 5 pagina's rijker.

Maar goed, verder over Groningen.

Ik zou zeggen, zoek een ander topic op als je je er aan stoort

We kunnen ook uitgebreid nabeschouwen over Heerenveen-RBC maar volgens mij heeft niemand daar interesse in.

Las ik nou net dat Makaay op de bank moet tegen Ajax? Verrassend.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

De één draagt een pruik, de ander draagt een cap. What's the difference.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

De één draagt een pruik, de ander draagt een cap. What's the difference.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.