• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.355 acteurs
  • 199.296 gebruikers
  • 9.391.453 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

combi schreef:

(quote)

lezen is ook niet je sterkste punt he

Hij zegt dat ajax slecht voetbalt, maar hij gooit het tegelijkertijd ook op de scheids. Dat wordt onderhand best zielig.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hij zegt dat ajax slecht voetbalt, maar hij gooit het tegelijkertijd ook op de scheids.

Hij noemt de scheids toch niet als excuus voor de wanvertoning? En je kan toch niet gaan ontkennen dat de scheids dramatisch was?

En waar heb je in godsnaam van genoten? Ik heb 'm na de 1-1 uitgezet en ben naar bed gegaan, ik kon deze wanvertoning echt niet langer aanzien.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Genoten van het zwoegen van ajax en het doorzettingsvermogen van Dordt. Het voetbal was inderdaad niet om aan te zien.

En ik vind het gewoon een zwaktebod om de scheidsrechter te noemen. Beetje lachwekkend ook voor zo'n wedstrijd tegen Dordt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Genoten van het zwoegen van ajax en het doorzettingsvermogen van Dordt. Het voetbal was inderdaad niet om aan te zien.

Het zit wel erg diep als je daar van kan genieten. Ik zou echt nooit zo'n wedstrijd van PSV of Feyenoord gaan kijken en er al helemaal niet van kunnen genieten.

En ik vind het gewoon een zwaktebod om de scheidsrechter te noemen.

Ik vind het een zwaktebod dat je dat niet durft toe te geven, omdat het de door jouw gehate club betreft.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ook al fluit een scheids slecht, moet je het daar dan zo uitgebreid over hebben bij een wedstrijd als deze?

Een wedstrijd is niet alleen goed voetbal. Ik vind het leuk als de underdog het goed doet tegen een grote club. Daarnaast is er nog zoiets als spanning. Gewoon een lekker bekeravondje. Dordt had meer verdiend.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dordt had meer verdiend.

Dat vind ik dus niet.

Als je een sterker team hebt dan de tegenstander, veel meer kansen krijgt, de wedstrijd met 2 vingers in de neus in je handen hebt, maar ze er niet inschiet dan verdien je het ook niet en zul je altijd zien dat de ploeg die alleen maar heeft tegengehouden er sneaky via een standaardsituatie 1 inschopt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ongelooflijk, ga je het nu weer op de scheidsrechter gooien?

Genoten gisteren. Jammer van die vrije trap.

Ik sluit me aan bij combi. Lezen is niet je sterkste punt he. En pleur eens op met die kutsmilie elke keer.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Haha, ik gebruik een keer zo'n smiley en dan kom je met "elke keer." En die smiley is er toch niet voor niets? Daarnaast is lezen ook jouw sterkste kant niet, want als je doorleest, zie je wat ik bedoel.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Kai schreef:

Maar gelukkig lopen na dit seizoen een boel contracten af! Misschien vertrekt Atouba in de winter wel als hij nog met Kameroen naar het wk wil. Dat zou prachtig nieuws zijn.

Ik vroeg me nog even af waar je vandaan hebt dat er aan het einde van dit seizoen veel contracten aflopen. Ik meen een lijstje te hebben gezien waarbij de contracten van de Luques, Wiellaerts, Kenndy's, Sno's en Oleguers van deze wereld allemaal pas in 2011 en 2012 aflopen, met andere woorden: Dat het probleem nog ruim anderhalf jaar zal aanhouden. Heb jij andere info?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Nou nou, dit klinkt wel een beetje arro. Jullie voelen je echt te groot voor de beker heb ik het idee.

(quote)

Hier ben ik het ook niet mee eens. En dat was ook nog wel het meest triest, Ajax deed echt haar stinkende best, vocht voor elke bal.

Ajax voelt zich nergens te groot voor, maar het is altijd zo geweest dat kleine clubs zich sterk opladen tegen Ajax en dan ook goed presteren. Zie ook vorig jaar Feyenoord-Top Oss, dat een verlenging speelde. Of AZ-Spakenburg eerder deze week. Het is nog heel slecht, maar als een Ajax (Of Feyenoord, PSV etc) gewoon zou geven wat ze bv tegen AZ afgelopen weekend gaven, dan win je zon potje als gister gewoon probleemloos met een paar goals verschil. Het is gewoon een kwestie van inzet. Net dat stapje meer doen, net zo hard erin gaan als de mindere ploeg en gewoon scherp zijn. Ajax was/deed dat gister niet.

Ajax deed wel haar best, maar jij weet ook wel dat het duel van gister niet de maatstaf is van wat Ajax echt kan. Net zo min als we elke week een 2e helft spelen als die van AZ uit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, ik gebruik een keer zo'n smiley en dan kom je met "elke keer." En die smiley is er toch niet voor niets? Daarnaast is lezen ook jouw sterkste kant niet, want als je doorleest, zie je wat ik bedoel.

Je postte hem in meerdere reactie's. Sowieso een zeer irritant icoontje, nogal minachtend naar andere users toe.

En ik noem de scheids zeker wel. Als een scheids matig fluit kan ik er mee leven maar als je zon wanprestatie als scheids levert zoals gister dan mag je dat gewoon noemen. Ook bij Dord-Ajax. Face it, buiten het droevig slechte Ajax was de scheids wel bepalend. Grote kans dat we dan gewoon na 90 minuten wel klaar waren. Dat Dord met 11 spelers en zonder een weggegeven penalty eindigde mag je nogal verrassend noemen als je alles eens terug kijkt.

Maar hey, denk jij wat je denken wilt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Zondagmiddag piept'ie wel anders.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Gabri had in de 1e helft al rood moeten krijgen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Gabri had in de 1e helft al rood moeten krijgen.

Verrassend. Waarom dan wel? De gele kaart voor hem was al bespottelijk in de 1e helft.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Zavo schreef:

Zondagmiddag piept'ie wel anders.

Hoezo? Als ajax met 3-0 wint en de scheids benadeelt Feyenoord zo erg, dan ga ik het niet over de scheids hebben.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Verrassend. Waarom dan wel? De gele kaart voor hem was al bespottelijk in de 1e helft.

Zag je die reactie van hem na die (onterechte) gele kaart?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax voelt zich nergens te groot voor, maar het is altijd zo geweest dat kleine clubs zich sterk opladen tegen Ajax en dan ook goed presteren. Zie ook vorig jaar Feyenoord-Top Oss, dat een verlenging speelde. Of AZ-Spakenburg eerder deze week. Het is nog heel slecht, maar als een Ajax (Of Feyenoord, PSV etc) gewoon zou geven wat ze bv tegen AZ afgelopen weekend gaven, dan win je zon potje als gister gewoon probleemloos met een paar goals verschil. Het is gewoon een kwestie van inzet. Net dat stapje meer doen, net zo hard erin gaan als de mindere ploeg en gewoon scherp zijn. .

Zo simpel is het absoluut niet. Ajax was ook echt niet minder scherp gisteren. Het is gewoon veel moeilijker voetballen tegen zo'n ploegje dan tegen een AZ.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Zag je die reactie van hem na die (onterechte) gele kaart?

Mijn geheugen is niet fotografisch vriend

Maar vertel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Zo simpel is het absoluut niet. Ajax was ook echt niet minder scherp gisteren. Het is gewoon veel moeilijker voetballen tegen zo'n ploegje dan tegen een AZ.

Ja, dat zeg ik toch eigenlijk? Zon ploeg als Dordrecht laadt zich volledig op tegen ons en gaat er vol in. Ajax wil eigenlijk niet, want zondag he...maar uiteindelijk moeten ze wel maar zit er niemand in de wedstrijd. En ook had je dan dat gister bepaalde spelers niet meespeelden zodat het samenspel nog stroever ging.

Ik heb ook liever dat we bv Heerenveen loten in de beker dan een 1e div. ploeg. Dat is veel lastiger spelen. Dordrecht verloor vorig weekend nog 0-3 in eigen huis van Telstar ofzo. Het geeft aan hoeveel waarde gister voor hun had. Terwijl het voor Ajax maar 1 van de vele potjes is. Ik weet zeker dat ze zondag weer scherp zijn en vlammen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Mijn geheugen is niet fotografisch vriend

Maar vertel.

Hij reed zowat tegen de scheids op. Koppen tegenover elkaar. Het was net of Gabri de hele wedstrijd bezig was met zichzelf te erg laten gelden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Hij reed zowat tegen de scheids op. Koppen tegenover elkaar. Het was net of Gabri de hele wedstrijd bezig was met zichzelf te erg laten gelden.

Owja, ik herinner me dat trouwens weer ja. Moet zeggen, wat overdreven gereageerd maar ik vond wel dat hij terecht boos mocht zijn want die kaart sloeg ook nergens op. Ik denk ook wel dat Gabri graag weer belangrijk wil zijn. Dit is toch zijn kans om terug te keren in de basis 11 voor langere tijd.

Overigens, als Jol Kennedy nog 1x speelminuten geeft dan maakt de man zich belachelijk. Ik durf te beweren dat zelfs Kenneth Vermeer nog beter op de flank zou spelen dan Kennedy.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ja, dat zeg ik toch eigenlijk? Zon ploeg als Dordrecht laadt zich volledig op tegen ons en gaat er vol in. Ajax wil eigenlijk niet, want zondag he...maar uiteindelijk moeten ze wel maar zit er niemand in de wedstrijd. En ook had je dan dat gister bepaalde spelers niet meespeelden zodat het samenspel nog stroever ging.

.

Nou nee, dat zeg je niet. Jij hebt het over inzet, terwijl het op tactisch gebied juist veel lastiger is tegen zo'n ploeg

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nou nee, dat zeg je niet. Jij hebt het over inzet, terijl het op tatcisch gebied juist veel lastiger is tegen zo'n ploeg

Op beide gebieden is het lastig tegen zon ploeg. Zeker als zij thuisspelen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens, als Jol Kennedy nog 1x speelminuten geeft dan maakt de man zich belachelijk.

Viel Dennis Rommedahl gister niet geblesseerd uit?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Vond Kennedy lang niet zo erg als Gabri, sowieso was die kans echt niet zo gemakkelijk met die gemene stuit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Viel Dennis Rommedahl gister niet geblesseerd uit?

O o Jol, als je dat toch bedenkt...

Ik herinner me nog heel goed Ajax-Feyenoord van 2 seizoenen terug, die 3-0. Kennedy speelde ook. Ajax speelde geweldig, had met 10-0 kunnen winnen als die Kennedy niet elke bal die hij kreeg in de 2e ring werkte.

Oooo Jol doe het niet!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Vond Kennedy lang niet zo erg als Gabri, sowieso was die kans echt niet zo gemakkelijk met die gemene stuit.

Kweet niet wat je tegen Gabri hebt, maar die speelde gister niet slechter dan veel collega's. Kennedy was met afstand weer de zwakste. 0,0 dreiging. Echt heel erg slecht.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Moet er nu echt over elke poepwedstrijd van Ajax eeuwig nagepraat worden? Geen wonder dat ze daar al jaren niets meer klaarspelen. Geen daden maar woorden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik vind dat je gelijk hebt. Er is genoeg gezegd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.