• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.294 gebruikers
  • 9.391.395 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

In potentie is Fer een veel betere voetballer dan de Jong. Verdedigend wordt Fer met zijn lange stelten werelds. Daarnaast kan hij ook nog een mannetje passeren en is kopsterk (hoewel hij dat tegen den Bosch niet liet zien).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

combi schreef:

lol, Yankees en dat voor een Feyenoord en Atletico fan.

Snap hier de lol niet echt in. Prachtige club, mooie historie, mooie stad en de mensen in de Bronx zijn harde werkers. Komen niet echt alleen mensen uit Manhattan kijken hoor. Bovendien verkies ik Yankees boven de Phillies, mijn club in de MLB zijn de Athletics.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Leuke vergelijkiingslijstjes, Herman, Erwinner, Don en Nicolage, maar waarom doet Suarez niet mee in jullie vergelijking??????

Omdat ie van buitencategorie is ofzo

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Snap hier de lol niet echt in. Prachtige club, mooie historie, mooie stad en de mensen in de Bronx zijn harde werkers. Komen niet echt alleen mensen uit Manhattan kijken hoor. Bovendien verkies ik Yankees boven de Phillies, mijn club in de MLB zijn de Athletics.

Maar het is natuurlijk wel zo dat de yankees alles hebben gekocht wat los en vast zit nu ze zo lang de world series niet hebben gewonnen (en vorig jaar zelfs de play-offs misten).

Wat dat betreft is het net Real Madrid.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje een kort door de bocht vergelijking, dan heb je het puur om de koopkracht van een club (heb ik trouwens geen enkele moeite mee). Dan noem je één punt terwijl er zoveel factoren zijn die een club zijn cultuur definieert. Yankees heeft geen andere raakvlakken met de cultuur van Real, en al helemaal geen Ajax.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

wavanbuuren schreef:

Leuke vergelijkiingslijstjes, Herman, Erwinner, Don en Nicolage, maar waarom doet Suarez niet mee in jullie vergelijking??????

Omdat ie van buitencategorie is ofzo

Omdat de discussie was: met 2 fitte selecties zijn Feyenoord en Ajax - zonder Suarez - gelijkwaardig.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

De Yankees zijn echt wel met Real Madrid te vergelijken. Ze hebben veruit de meeste World Series gewonnen en staan bekend om kopen, kopen, kopen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Yankees heeft geen andere raakvlakken met de cultuur van Real en al helemaal geen Ajax.

haha, de arrogantie de grootste van het land meeste aanhang de grootste hebben er gespeeld. hahaha geen raakvlakken

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Real zou onder andere Eriksson op het oog hebben om Pellegrini op te volgen . Ik weet zeker dat ze hem bij NEC nog niet willen al krijgen ze e'm gratis, en terrecht natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan weet je toch bitter weinig van de cultuur binnen de Yankees en dat van Real. Zijn natuurlijk geen essentiële factoren voor een cultuur definitie. Even dominant als Real en veel koopkracht. Zegt helemaal niets.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Omdat de discussie was: met 2 fitte selecties zijn Feyenoord en Ajax - zonder Suarez - gelijkwaardig.

Dat heb ik dan even gemist, sorry.

Alhoewel het een beetje een vreemde vergelijking is natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Dat heb ik dan even gemist, sorry.

Alhoewel het een beetje een vreemde vergelijking is natuurlijk.

Het is niet een geheel correcte vergelijking om te kunnen oordelen welke selectie er nou beter is. Toch een leuke vergelijking. En dit zijn gewoon de beste spelers op hun positie (op Suarez na).

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dan weet je toch bitter weinig van de cultuur binnen de Yankees en dat van Real. Zijn natuurlijk geen essentiële factoren voor een cultuur definitie. Even dominant als Real en veel koopkracht. Zegt helemaal niets.

Veel titels in the early days waardoor ze automatisch de grootste club ter wereld zijn geworden en iconen Derek Jeter vs Raoul die alle statistische records breken zijn toch ook wel twee mooie overeenkomsten.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Uiteraard, je weet toch waar ie zn opleiding genoten heeft

Je mag hem zo weer terughebben.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

De Zeeuw ziek, koorts, die is vast niet beter zondag.

Iets met Mexico....

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

kos schreef:

(quote)

en dan krijgen ze Worm, vd Eijden, Fezhullalhua er gratis bij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Veel titels in the early days waardoor ze automatisch de grootste club ter wereld zijn geworden en iconen Derek Jeter vs Raoul die alle statistische records breken zijn toch ook wel twee mooie overeenkomsten.

Blijft een beetje zoeken naar raakvlakken. Dat ze topsuccessen hebben gehad, veel kopen en andere zaken is voor mij geen criteria genoeg om de clubculturen (ook op persoonlijk vlak) gelijk te noemen. Als ik een beetje mijn best doe hebben Feyenoord en Barca ook wel wat raakvlakken, zo lijken alle clubs op elkaar. Blijft gewoon een vreemde vergelijking, gewoon behoorlijk stupide deze twee teams te vergelijken. We hebben het niet eens over dezelfde sporttak, ze liggen nog niet eens in hetzelfde continent. Nee, kan weinig met deze vergelijking.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Reinbo schreef:

De Zeeuw ziek, koorts, die is vast niet beter zondag.

Iets met Mexico....

Dat wordt zoeken bij de A1

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

@tNaomi Watts

tuurlijk heb je daar gelijk in wat je zegt maar ga nou niet net doen of we helemaal onzin lullen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Yankees hebben qua identiteit en karakter idd totaal niks met Real te maken.

Is nota bene 1 van de clubs met het grootste aantal low-lifes in het publiek. .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Heeft toch anders een paar sublieme goals voor NEC al gescoord. Ajax heeft trouwens het 1e recht op terugkoop bedongen bij Goossens naar NEC maar voorlopig verwacht ik hem niet terug.

Vanavond nog mensen die Dordrecht-Ajax gaan zien? De Zeeuw ontbreekt met koorts en ik verwacht dat Suarez maximaal op de bank zal zitten.

Ik hoop maar een snelle voorsprong van 2 goals en niet teveel verbruik van kracht. En zeker geen blessures oplopen. Irritante onderbreking voor zondag dit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Real zou onder andere Eriksson op het oog hebben om Pellegrini op te volgen . Ik weet zeker dat ze hem bij NEC nog niet willen al krijgen ze e'm gratis, en terrecht natuurlijk.

Pellegrini krijgt alle tijd volgens Perez. En iedereen weet wat die woorden dan waard zijn.

Benieuwd of ze binnen 3 weken een opvolger hebben.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heeft toch anders een paar sublieme goals voor NEC al gescoord.

dat is dan ook het enige.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Erwinner schreef:

(quote)

Dat wordt zoeken bij de A1

We hebben nog altijd Lindgren (gewoon zesde keus ofzo, wat een luxe). No problemo dus, Maar heel Rotterdam heeft het liefst dat elke Ajax speler vanavond zijn been breekt, want tegen Ajax-C heeft zelfs Feyenoord de mogelijkheid een puntje uit Amsterdam mee terug te nemen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)
dat is dan ook het enige.

Doet ie in tegenstelling tot de rest van de NEC selectie tenminste nog iets goed.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

We hebben nog altijd Lindgren (gewoon zesde keus ofzo, wat een luxe). No problemo dus, Maar heel Rotterdam heeft het liefst dat elke Ajax speler vanavond zijn been breekt, want tegen Ajax-C heeft zelfs Feyenoord de mogelijkheid een puntje uit Amsterdam mee terug te nemen.

Zonde dat spelers als Ogararu, Lindgren, Atouba en Kennedy wekelijks in jong Ajax spelen en hierdoor talenten blokkeren. Hopelijk weet Ajax er in de winter een paar te verkopen. Kan me niet voorstellen dat bv Lindgren geen nieuwe club kan vinden. Het is dat hij beteren voor zich heeft als controleur, want ik vind hem qua niveau wel Ajax waardig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

combi schreef:

@tNaomi Watts

tuurlijk heb je daar gelijk in wat je zegt maar ga nou niet net doen of we helemaal onzin lullen.

Ik ontken toch niet dat er enige raakvlakken zijn.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zonde dat spelers als Ogararu, Lindgren, Atouba en Kennedy wekelijks in jong Ajax spelen en hierdoor talenten blokkeren. Hopelijk weet Ajax er in de winter een paar te verkopen. Kan me niet voorstellen dat bv Lindgren geen nieuwe club kan vinden. Het is dat hij beteren voor zich heeft als controleur, want ik vind hem qua niveau wel Ajax waardig.

Kunnen ze wel maar het salaris hé.

Maar gelukkig lopen na dit seizoen een boel contracten af! Misschien vertrekt Atouba in de winter wel als hij nog met Kameroen naar het wk wil. Dat zou prachtig nieuws zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind dat Jol Atouba gewoon eens kansen moet geven. Laat hem desnoods eens af en toe invallen. Iemand halen en na 2 potjes nooit meer opstellen slaat nergens op, ook al viel hij wat tegen door rare fratsen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Doet ie in tegenstelling tot de rest van de NEC selectie tenminste nog iets goed.

Daar heb je voor een groot deel van de selectie gelijk in ja.

Ik had alleen wel iets meer verwacht van dit kennelijke grote talent, al vraag ik me af of hij wel op de goede plek staat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.