- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Van wanneer is die trailer van S.T.A.L.K.E.R.? Als het een nieuwe is dan heb ik hem nog niet gezien.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Zucht, Max Payne 2 gister eindelijk kunnen spelen en hij is zo geweldig! Die kan gelijk op nr 2 in mijn games top 3 maar deel 1 blijft absoluut op 1 staan. Volgens mij heb ik weer een verslaving te pakken (En dat was met deel 1 al erg genoeg). En Max, tja hij ziet er iets ouder uit maar het blijft een aantrekkelijke man
.
Heb hem ook EINDELIJK verkregen vanmorgen. Binnen 1 dag uitgespeeld
. Wat een subliem vervolg zeg. Je tast het hele spel in het duister over de ware toedracht, fantastisch! En de physics zijn echt fenomenaal. Ga het meteen nog een x doen.
(En die arme Max zeg...
)
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
(En die arme Max zeg...
)
Heb je het ook niet droog kunnen houden? 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Maniak speelt zich dood achter computerscherm.
Een 31-jarige spelletjesmaniak in het westen van China is afgelopen zaterdag dood gevonden achter een computerscherm. De man was sinds enkele maanden erg tuk op het populaire internetspel Elemental Saga, een rollenspel dat zich afspeelt in een post-nucleaire maatschappij.
De man was vaste klant in een internetcafé in Sjengdu in de provincie Sichuan. Hij speelde vaak meer dan tien uren per dag. Zaterdagochtend had hij er een marathonsessie van 20 uur opzitten. HLN
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
En ik dacht dat ik veel games speelde. Maar ik ben ook wel in staat om een spel langer dan 10 uur te spelen. Ik meen zelfs dat ik een keer heel erg lang achter elkaar gespeeld. Ik begon om 10 uur s'ochtends en ik moest van de computer af van mijn vader om half 1 s'nachts. En dan kwam ik alleen achter de computer vandaan om naar de wC te gaan, drtinken te pakken en wat eten halen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik had het nooit voor mogelijk gehouden maar Take 2 is van plan een Max Payne 3 uit te brengen. Hoe ze aan dit verhaal nog een vervolg kunnen schrijven is me een raadsel want Max had toch rust gevonden aan het eind van deel 2. Het is ook nog twijfelachtig of Remedy (de maker van de 1e 2 spellen) mee gaat werken dus ik ben een beetje vertwijfeld over dit nieuws...
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Hmmm wat mij betreft mogen ze het zo laten want deel 2 had een prachtig einde! Bovendien kun je er nu toch geen zinnig verhaal meer van maken en al helemaal niet zo geweldig als het verhaal in het 2e deel.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Zijn er hier nog mensen die Final Fantasy XI on-line spelen?
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Vandaag Crimson Skies voor op de Microsoft-doos gekocht. Heb nog maar een heel klein deel van de singleplayer gedaan maar ben nu al erg onder de indruk. Er zitten ook erg mooie filmpjes bij.
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Ik heb gisteren Battlefield Vietnam gekocht en ik heb er zeker geen spijt van. Een enorm knap voordeel van dit spel is dat je prachtige muziek ik de voertuigen kan aanzetten (GTA style). Allemaal sixties muziek en ook wagner. Zodat je in echte apocalypse now style (wat ik al veel gedaan heb) met een helikopter over het strijdveld kan vliegen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Rocky, het spel op de GameCube... Wat een leuk spel is dat zeg... De afgelopen maanden heb ik dat volle dagen gespeeld met Nick Kang... Vooral de trainingen zijn leuk, de filmpjes voegen iets sfeervols toe aan het spel... Net als de muziek... Dit is tevens niet het eerste Rocky-spel; er is een versie uit de jaren '80 ook nog...
Voor de mensen die dit spel spelen,,, de training van 'Stamina' (touwtjespringen) is echt niet te doen... Wat jullie...?
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Rocky, prachtspel. En dat voor een kleine ?15,- gekocht bij Bart Shit.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik ben lekker Far Cry aan het doen. Kilometers grote levels tot de nok toe gevuld met gedetailleerd sub tropisch paradijs? En een heel arsenaal om op slimme tegenstanders te schieten die de meest prachtige physics hebben (ik heb zelfs al 2 ventjes omvergekegeld met een omgestoten ton olie
)? Yes please! Bijna niet te doen op zijn moeilijkst, maar dat maakt het juist leuk (de moeilijkheidsgraad heet niet voor niets "realistic").
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Nieuws van het gamefront! Een 118mb wegende trailer van aankomende underdogtopper STALKER: Shadow of Chernobyl! En wat voor 1
!: mirror
Is iemand toevallig de open beta van Lineage 2 aan het spelen? Best verslavend. Voor de mensen die er niets van afweten: www.lineage2.com. Het is een mmorpg. De open beta duurt nog 3 weken.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Check www.miniclip.com[/url].. Staat bol van leuke spelletjes..
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Wie ongever één van de beste spellen ooit wil spelen moet zich zeker mafia aanschaffen. 100 keer meer stijl dan vice city , 100 keer betere graphics en honderd keer leukere levels. Ben momenteel tussendoor wat die hard nakatomi plaza aan het spelen , zeker niet een erg goed spel vanwege gebrekkige A.I en graphics maar de levels zijn authentiek aan de film en dat maakt het wel leuk.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mafia was erg gaaf TOT die missie bij dat fucking landhuis met die debiele slotenkraker. AARGH wat is dat vervelend. Die race is trouwens ook erg lastig. Jammer, want anders was het voor mij ook een topspel geweest.
Die Hard zuigt gewoon zwaar. Voor een FPS kan je beter Far Cry gaan doen (mits je een sterk systeem hebt
).
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Battlefield Vietnam is zeker een mooi spel alleen moet je wel de laagste standen voor graphics gebruiken anders voel je je net een opa met parkinson. Slecht van de makers.
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Ik draai het spel met alles volledig open zonder problemen. Misschien moet je je een beter pctje aanschaffen. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Of wachten op een patch die de vele bugs die het spel rijk is (heb ik tenminste vernomen) fixt.
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
@ Phoenix: Ja heb ik ook gehoord. Mag wel snel komen.
@Killajah: Mijn pc zou het nog goed moeten kunnen trekken. Tenminste als de systeemeisen op het spel kloppen. Ik heb op forums al mensen met de nieuwste pcs horen klagen over de game. Ik heb het dan wel over de multiplayer. Ik heb de singleplayer nog niet eens geprobeerd. Misschien werkt die beter.
Sjoerd
-
- 999 berichten
- 1348 stemmen
Ja bij battlefield zijn het altijd problems. Je hoort verhalen van mensen met Pentuim 3 Ghz, 1024 Mb ram, Radeon 9800 Pro (echt geen grapje) die alles op zijn laagst moeten zetten. Het is een probleem met ATI kaarten en het spel. ATI geeft het spel de schuld en Dice (makers van het spel) geven ATI de schuld. En wie is er weer de dupe, juist Sjoerdje die braaf 40 eurootjes heeft neergelegd voor dit spel 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Pfff wie heeft er dan ook een ATI kaart
. Daar zal toch wel een patch voor verschijnen die dat probleem de wereld uithelpt neem ik aan? Battlefield 1942 deed het bij mij overigens perfect. Liggen de systeemeisen van Battlefield Vietnam hoger dan bij zijn voorganger?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Nobody fucks with mijn ATI Radeon 9800 Pro, jah! 
Zijn hier trouwens mensen die een draadloos toetsenbord hebben? MAN wat is dat vervelend. Die dingen vreten batterijen. Heb nu een oplader waar 4 oplaadbare batterijen tegelijkertijd in kunnen, das dus eigenlijk 6 (2 ook in het keyboard) en nóg zit ik soms zonder stroom.
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Ik heb een draadloos toetsenbord (logitech) en kom zeker 2 maanden toe met mijn batterijen.
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
Ik heb een draadloos toetsenbord (logitech) en kom zeker 2 maanden toe met mijn batterijen.
Dat kreng staat hier ook, is inderdaad erg zuinig.
Hetgeen niet voor de muis te zeggen valt, overigens. Maar ja, met luxe komen lasten.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ik vind draadloze toetsenborden een overbodige luxe.. Tenzij je het gebruikt om vanuit je nest te tokkelen..
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Daar heb ik een laptop voor. Ik koop ook nooit meer een PC.