• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.233 gebruikers
  • 9.387.046 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

BoordAppel schreef:

En die online RPG's, daar moet je toch allemaal voor betalen?

Daarom speel ik ze ook niet . Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen. Runescape bijvoorbeeld is een alleraardigst RPG-tje dat rechtstreeks in je browser word geladen. En het is gratis. Natuurlijk moet het spel het dan natuurlijk wel op andere gebieden inboeten maar leuk is het toch.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Yekezzez schreef:

Mag Atomic Bomberman ook?

Nooit van gehoord, maar als het een PC-spel is en beter is als RTCW mag ie .

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Atomic Bomberman Is een spel dat ik veel op de middelbare school heb gespeeld. Het pastte precies op een diskette. Aangezien de computers regelmatig opgeschoond werden, was dit een ideaal spel om ff snel te installeren. Maximaal acht man konden met een spel meedoen. Dit spel steekt op het sociale vlak met kop en schouders boven RTCW uit. Er zit geen chat functie op, dus er moest gewoon naar elkaar geschreeuwd worden (wat de speel vreugde verhoogde). Ook je tactiek en reactie vermogen wordt veel meer op de proef gesteld. Veel meer dan in RTCW waar je wat meer tijd hebt, rustmomenten. Hier kan je alleen rusten als je dood bent.

(afbeelding)

Een veld:

(afbeelding)

Spel in actie:

(afbeelding)

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Yekezzez schreef:

Atomic Bomberman

Leuk spel!! Ik speelde het vroeger aan een stuk door met mijn broer, echt super verslavend. Vaak won hij als hij me weer eens voor de zoveelste keer opsloot door een bom voor mijn neus neer te leggen. Ik ging ook bijna altijd dood als ik weer eens zo'n doodskop had gepakt dat je aan een stuk door bommen legt. Ik heb het spel al jaren niet meer gespeeld, misschien voor de gein binnenkort weer eens doen

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Is er al iemand aan de slag geweest met Viewtiful Joe?

Volgens mij het meest coole spel van het moment.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Wasda? Heb er vaag iets van gehoord.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Linda schreef:

(quote)

Leuk spel!!

Absoluut.
Ik heb het spel al jaren niet meer gespeeld, misschien voor de gein binnenkort weer eens doen
Nee, niet doen. Ik had het een tijdje geleden gespeeld en het was lang niet zo leuk meer als de herinnering eraan.

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

We zijn gewoon veels te verwend met al die nieuwe spellen

neo

• 15436 berichten
  • 10048 stemmen

Denk dat Max toen wel erg jaloers is geweest dat je zo viel voor bomberman

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Toen bestond Max nog niet eens joh

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Superspel dat Atomic Bomerman. Vroeger zo vaak gespeeld....

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Phoenix schreef:

Wasda? Heb er vaag iets van gehoord.

(afbeelding)

Henshin-a-go-go-baby!!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Aha .

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Yekezzez schreef:

(quote)
Absoluut.

Inderdaad

(quote)
Nee, niet doen. Ik had het een tijdje geleden gespeeld en het was lang niet zo leuk meer als de herinnering eraan.

Jammer, ik speelde het altijd op de NES met een vriendje op de basisschool. We waren er uren mee zoet, en kwame echt niet bij van het lachen de hele tijd

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Weet iemand misschien een goede Nederlandse site waar je demo's van spellen kan downloaden? Ik gebruik meestal 3dgamers. Erg snel maar niet echt betrouwbaar want regelmatig is het zo dat de mirrors het niet doen.

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1348 stemmen

Het is geen nederlandse site, maar Gamershell.com is erg goed. Die gebruik ik altijd...

Gamershell

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Ok, dank u. Overigens heb ik met wat gegoogle een prima link weten te vinden voor wat ik wilde downloaden. Voor iedereen die Far Cry nog wil downloaden met 400 kb/s: Klikkerdeklik!

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

BoordAppel schreef:

downloaden

Ahum... Pindakazen...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Pindakazen is alleen bij illegale downloads

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

De computer is opnieuw opgestart nadat deze onverwachts werd afgesloten. Microsoft Windows heeft een mogelijke apparaatstoring ontdekt.

Het weergavestuurprogramma voor NVIDIA GeForce3 Ti 200 lijkt verantwoordelijk voor de instabiliteit van het systeem.

Daar word ik dus best moe van. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Drivers updaten. Ik neem aan dat je dit bericht kreeg door de Far Cry Demo? Zoja, dan zou ik ff in de readme kijken welke drivers en videokaarten worden ondersteund.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Het lag idd aan de drivers. Het spel deed het daarna wel. En het draaide nog fatsoenlijk ook! Ik moest wel alle details op low zetten en de resolutie op 800x600 maar zelfs dan ziet het er nog erg mooi uit. Jammer dat windows geen virtueel geheugen meer had (wat dat ook mag zijn) anders had ik de map nog wel kunnen uitspelen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Phoenix schreef:

FF wat anders, ik denk dat dit het enige Lord of the Rings spel is dat me echt cool lijkt:

trailer (42 mb)

Even een update:

Ja, dit spel lijkt me zekers te weten wel cool: nieuwe trailer!

"In bovenstaande quote wordt al verwezen naar een nieuwe trailer van het spel, waarin we beginnen met een prachtige, rustgevende fly-by over de landschappen in het spel, gevolgd door een furieus gevecht waarbij duizenden eenheden op elkaar instormen. Het is erg indrukwekkend om te zien en daarbij allemaal in real time gerenderd. Zelden wist een RTS spel zulke filmachtige gevechten op het scherm te toveren, en men doet dan ook haar best in het uiteindelijke spel zo min mogelijk interface-elementen op het scherm te laten zien" (gamers.nl)

RTS:

Trailer:

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

Een flitsende Command & Conquer-kloon voor elventaalbrabbelende nerds dus .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Het is trouwens van de makers van Command & Conquer Generals.

Denk dat zo'n beetje elke RTS die tegenwoordig uit komt een Command & Conquer-kloon is (die op zijn beurt natuurlijk weer een kloon was van Dune 2) alleen in een ander jasje. Alleen dit jasje bevalt me wel!

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

De C&C srie heeft mij altijd veel plezier gedaan en ik heb er een groot jeugdsentiment aan overgehouden. Ik heb ook wel vertrouwen in dit C&C spel gegoten in een mooi LOTR jasje.

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Even een update:

Ja, dit spel lijkt me zekers te weten wel cool: nieuwe trailer!

"In bovenstaande quote wordt al verwezen naar een nieuwe trailer van het spel, waarin we beginnen met een prachtige, rustgevende fly-by over de landschappen in het spel, gevolgd door een furieus gevecht waarbij duizenden eenheden op elkaar instormen. Het is erg indrukwekkend om te zien en daarbij allemaal in real time gerenderd. Zelden wist een RTS spel zulke filmachtige gevechten op het scherm te toveren, en men doet dan ook haar best in het uiteindelijke spel zo min mogelijk interface-elementen op het scherm te laten zien" (gamers.nl)

RTS:

Trailer:

Jeetje, wat een verdomde gave trailer is dit zeg. Die eerste trailer was interessant, die tweede overtreft de eerste compleet. Oh, wat wil ik dit spel graag spelen. Alleen zou ik dan wel een gloednieuwe computer moeten kopen met een dikke videokaart erin. En aan geld ontbreekt het een beetje bij mij.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Nick Kang schreef:

Alleen zou ik dan wel een gloednieuwe computer moeten kopen met een dikke videokaart erin.

/me houdt zich in om een uitgebreid verhaal te typen over hoe gelukkig hij is met zijn gloednieuwe pc

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

2 minuten aan ingame footage van S.T.A.L.K.E.R.!

"S.T.A.L.K.E.R. is een veelbelovende First Person Shooter, die in ontwikkeling is bij GSC Gameworld. In het spel neem je de rol aan van een lonesome ranger, ook wel Stalker genoemd. Stalkers zwerven rond in en rondom het gebied dat door de ontplofte kernreactor in Tsjernobyl getroffen is, en proberen hier mysteries op de lossen. De game belooft de speler een grote vrijheid, prachtige graphics en goede A.l. " (gamers.nl)

De 120 (!) mb is het meer dan waard .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.