• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.976 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.244 gebruikers
  • 9.388.149 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Het kan trouwens nog veeel sneller:

http://www.mariokart64.com/mkdd/top100s/bpnon.html

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Yah die gasten zijn echt gek. Doen die 2 extra turbo's op het rechte stuk ofz?

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Ik geloof dat er ergens een filmpje te downloaden is, waarop je ziet hoe ze die tijden van 1 minuut 6 rijden.

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

tering ik ben echt slecht

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Double Dash Meeting binnenkort??

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Je kunt het tenslotte met z'n achten tegelijk doen

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Mijn snelste rondje is overigens 9.561, maar het wil maar niet lukken met de tijd. Krijgen jullie blauwe vlammetjes onder je wielen bij Baby park, mij lukt het daar namelijk niet.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

dttom schreef:

Krijgen jullie blauwe vlammetjes onder je wielen bij Baby park, mij lukt het daar namelijk niet.

Jazeker. De mini-boost is onmisbaar als je een snelle tijd wilt halen.

Kenshin

• 168 berichten
  • 101 stemmen

Dat is nou zuur, post ik een bericht voor een super smash toernooi, draait het uit op mario kart meeting...

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

JoeHallenbeck schreef:

Jazeker. De mini-boost is onmisbaar als je een snelle tijd wil halen.

Maar hoe doe je dat daar, uberhaupt loop ik maar een beetje heen en weer te gaan met de joystick totdat dat ding blauw wordt, maar dat kost allemaal tijd. Hoe doe je dat snel??

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Je moet het niet te snel doen dttom. Gewoon zorgen dat je volledige halen naar links en rechts maakt. Mini-boosts moet je echt átijd doen als je een snelle tijd wil halen.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Kenshin schreef:

Dat is nou zuur, post ik een bericht voor een super smash toernooi, draait het uit op mario kart meeting...

Je kunt je meeting nu nog veranderen .

Kenshin

• 168 berichten
  • 101 stemmen

Nee, het blijft SSBM. Op nintendo fora zullen vast mensen zijn die mee willen doen

FeZ

• 460 berichten
  • 3179 stemmen

Mijn stem zou toch uitgaan naar Soul Calibur 2. Als je het echt goed kan, kun je buttonbashers toch verslaan.

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Kenshin schreef:

Nee, het blijft SSBM. Op nintendo fora zullen vast mensen zijn die mee willen doen

Wat jammer nou?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

FeZ schreef:

Mijn stem zou toch uitgaan naar Soul Calibur 2. Als je het echt goed kan, kun je buttonbashers toch verslaan.

SC2 heb ik ooit iets van gezien en het leek best veel op Tekken. Is t van dezelfde makers en speelt het ongeveer hetzelfde? Of zit ik er gruwelijk naast, dat kan natuurlijk ook.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

SC2 heb ik ooit iets van gezien en het leek best veel op Tekken. Is t van dezelfde makers en speelt het ongeveer hetzelfde? Of zit ik er gruwelijk naast, dat kan natuurlijk ook.

Lijkt best veel op Tekken, maar dan met wapens. Beiden van Namco. Probleem bij Soul Calibur 2 is dat hoe goed je ook bent, je verliest altijd wel weer es een potje tegen de buttonbashers. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de Tekken-reeks waar dit werkelijk nooit gebeurt. Tekken Tag blijft voor mij 1 van de beste beat'm ups ooit. En ik verleer het ook nooit.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Ik heb Tekken 3 regelmatig gedaan en daar kon er toch wel gewonnen worden door button bashen. Alleen het leuke was dat als je zo'n overneem-move kende niemand iets tegen je in kon brengen. Bij T3 kende ik ook sommige combo's van 11 knoppen lang, erg leuk als je dat uithaalt tegen een buttonbasher . Die verliezen dan genadeloos. Een vriend van me gaat binnenkort SC2 kopen dus dan ik die eens even uitproberen. De manier van besturen van Tekken ligt me wel.

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

heuh ik heb eindelijk een staff ghost . Anyhoe T3 verlies ik nooit van button bashers, je moet gewoon goed verdedigen en side steppen en dan kan het echt niet mis gaan. Zo te zien kunnen we veel game meetings gaan houden

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

je moet gewoon goed verdedigen en side steppen en dan kan het echt niet mis gaan.

Precies! Plus de handige overneemmoves van oa Paul en Nina en het is zo bekeken. En ik kan lang niet alle 10-strings uitvoeren: in mijn ervaring is dat ook absoluut niet nodig. Kan me wel verdedigen tegen al die de 10-strings en dat is veel belangrijker. Ken wel bijna alle grapple-strings van Nina en King. Ook handig op zijn tijd. (en vreselijk cool). Een Tekkenmeeting zal ik in ieder geval niet snel vermijden.

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Wie is je favo poppetje dan? IK ben Heihachi Mishima Master, dan wil je me echt niet tegen komen. Kan ik heerlijk irritant zijn, als je eenmaal ligt wordt het lastig voor je om weer op te staan . Ook al is het wel zo dat je altijd aan iemands manier van spelen moet wennen, ik dek me al vast in voor de toekomstige tekken meeting .

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Haha......ik ben de absolute Heihachi-master. Daarna volgen Paul en Bruce (Tekken 2 en Tag). Bruce's ultieme grapplestring (de nodige knietjes) uitvoeren en jouw Heihachi kan zijn kunstgebit van de grond halen Tom! Maar ik zal maar niet zo opscheppen: je zult zien dat je dan het eerste partijtje op zo'n meeting al in de kreukels ligt.

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Ik zou maar gaan oefenen als ik jou was!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Hoe heet die pipo met dat zwaard ook al weer? Die vind ik wel lache, vooral als die harakiri move werkt .

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Yoshimitsu!

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Yoshimitsu is echt te makkelijk, daar win je altijd mee.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Bij Tekken 3 won je meestal als je Eddy pakte. De hele tijd die blije capoeira moves, frustrerend gewoon. Ideaal personage voor button bashers. Dat ene Chinese vrouwtje vond ik trouwens ook wel lache, alleen die naam ben ik ook weer kwijt. Die had van die mooie wappie moves die ik later ook terug zag in Crouching Tiger, Hidden Dragon.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Om weer terug te komen op Mario Kart. Ik heb de hele avond gezeten op hetvolgende:

Mushroom Bridge

3 lap - 1.30.242

1 lap - 0.29.282

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

FisherKing schreef:

Kent iemand Das MoorHuhn ? Dat spel om Duitse Kalkoenen te slechten...

Je kunt nu een gratis Demoversie downloaden via de site van het AD:

MoorhuhnDemo

Je moet je waarschijnlijk wel eerst registreren.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2482 stemmen

dttom schreef:

Mario kart Double Dash is gaaf ! Zo moest ik ff kwijt.

Leuk vond ik hem ... meer niet, de batlemode is zwaar kl*te (vooral de levels) en de 'normale' levels zijn te makkelijk (tegenover zijn voorgangers) ... ook vind ik dat er meer levels en "geheimen" had moeten inzitten ... ook zijn sommige tracks nogal eentonig ...

Licht tegenvaller vond/vind ik .... toch wel een gemiste kans

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.