- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Het kan trouwens nog veeel sneller:
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Yah die gasten zijn echt gek. Doen die 2 extra turbo's op het rechte stuk ofz?
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof dat er ergens een filmpje te downloaden is, waarop je ziet hoe ze die tijden van 1 minuut 6 rijden.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Je kunt het tenslotte met z'n achten tegelijk doen 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Mijn snelste rondje is overigens 9.561, maar het wil maar niet lukken met de tijd. Krijgen jullie blauwe vlammetjes onder je wielen bij Baby park, mij lukt het daar namelijk niet. 
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Krijgen jullie blauwe vlammetjes onder je wielen bij Baby park, mij lukt het daar namelijk niet.
Jazeker. De mini-boost is onmisbaar als je een snelle tijd wilt halen.
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Dat is nou zuur, post ik een bericht voor een super smash toernooi, draait het uit op mario kart meeting...
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Jazeker. De mini-boost is onmisbaar als je een snelle tijd wil halen.
Maar hoe doe je dat daar, uberhaupt loop ik maar een beetje heen en weer te gaan met de joystick totdat dat ding blauw wordt, maar dat kost allemaal tijd. Hoe doe je dat snel??
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Je moet het niet te snel doen dttom. Gewoon zorgen dat je volledige halen naar links en rechts maakt. Mini-boosts moet je echt átijd doen als je een snelle tijd wil halen.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Dat is nou zuur, post ik een bericht voor een super smash toernooi, draait het uit op mario kart meeting...
Je kunt je meeting nu nog veranderen
.
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Nee, het blijft SSBM. Op nintendo fora zullen vast mensen zijn die mee willen doen
FeZ
-
- 460 berichten
- 3179 stemmen
Mijn stem zou toch uitgaan naar Soul Calibur 2. Als je het echt goed kan, kun je buttonbashers toch verslaan.
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Nee, het blijft SSBM. Op nintendo fora zullen vast mensen zijn die mee willen doen
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Mijn stem zou toch uitgaan naar Soul Calibur 2. Als je het echt goed kan, kun je buttonbashers toch verslaan.
SC2 heb ik ooit iets van gezien en het leek best veel op Tekken. Is t van dezelfde makers en speelt het ongeveer hetzelfde? Of zit ik er gruwelijk naast, dat kan natuurlijk ook.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
SC2 heb ik ooit iets van gezien en het leek best veel op Tekken. Is t van dezelfde makers en speelt het ongeveer hetzelfde? Of zit ik er gruwelijk naast, dat kan natuurlijk ook.
Lijkt best veel op Tekken, maar dan met wapens. Beiden van Namco. Probleem bij Soul Calibur 2 is dat hoe goed je ook bent, je verliest altijd wel weer es een potje tegen de buttonbashers. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de Tekken-reeks waar dit werkelijk nooit gebeurt. Tekken Tag blijft voor mij 1 van de beste beat'm ups ooit. En ik verleer het ook nooit. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Ik heb Tekken 3 regelmatig gedaan en daar kon er toch wel gewonnen worden door button bashen. Alleen het leuke was dat als je zo'n overneem-move kende niemand iets tegen je in kon brengen. Bij T3 kende ik ook sommige combo's van 11 knoppen lang, erg leuk als je dat uithaalt tegen een buttonbasher
. Die verliezen dan genadeloos. Een vriend van me gaat binnenkort SC2 kopen dus dan ik die eens even uitproberen. De manier van besturen van Tekken ligt me wel.
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
heuh ik heb eindelijk een staff ghost
. Anyhoe T3 verlies ik nooit van button bashers, je moet gewoon goed verdedigen en side steppen en dan kan het echt niet mis gaan. Zo te zien kunnen we veel game meetings gaan houden 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Precies! Plus de handige overneemmoves van oa Paul en Nina en het is zo bekeken.
En ik kan lang niet alle 10-strings uitvoeren: in mijn ervaring is dat ook absoluut niet nodig. Kan me wel verdedigen tegen al die de 10-strings en dat is veel belangrijker. Ken wel bijna alle grapple-strings van Nina en King. Ook handig op zijn tijd. (en vreselijk cool). Een Tekkenmeeting zal ik in ieder geval niet snel vermijden. 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Wie is je favo poppetje dan? IK ben Heihachi Mishima Master, dan wil je me echt niet tegen komen. Kan ik heerlijk irritant zijn, als je eenmaal ligt wordt het lastig voor je om weer op te staan
. Ook al is het wel zo dat je altijd aan iemands manier van spelen moet wennen, ik dek me al vast in voor de toekomstige tekken meeting
.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Haha......ik ben de absolute Heihachi-master. Daarna volgen Paul en Bruce (Tekken 2 en Tag). Bruce's ultieme grapplestring (de nodige knietjes) uitvoeren en jouw Heihachi kan zijn kunstgebit van de grond halen Tom!
Maar ik zal maar niet zo opscheppen: je zult zien dat je dan het eerste partijtje op zo'n meeting al in de kreukels ligt. 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Ik zou maar gaan oefenen als ik jou was! 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Hoe heet die pipo met dat zwaard ook al weer? Die vind ik wel lache, vooral als die harakiri move werkt
.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Yoshimitsu is echt te makkelijk, daar win je altijd mee.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Bij Tekken 3 won je meestal als je Eddy pakte. De hele tijd die blije capoeira moves, frustrerend gewoon. Ideaal personage voor button bashers. Dat ene Chinese vrouwtje vond ik trouwens ook wel lache, alleen die naam ben ik ook weer kwijt. Die had van die mooie wappie moves die ik later ook terug zag in Crouching Tiger, Hidden Dragon.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Om weer terug te komen op Mario Kart. Ik heb de hele avond gezeten op hetvolgende:
3 lap - 1.30.242
1 lap - 0.29.282
jester
-
- 809 berichten
- 1253 stemmen
Kent iemand Das MoorHuhn ? Dat spel om Duitse Kalkoenen te slechten...
Je kunt nu een gratis Demoversie downloaden via de site van het AD:
Je moet je waarschijnlijk wel eerst registreren.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Mario kart Double Dash is gaaf
! Zo moest ik ff kwijt.
Leuk vond ik hem ... meer niet, de batlemode is zwaar kl*te (vooral de levels) en de 'normale' levels zijn te makkelijk (tegenover zijn voorgangers) ... ook vind ik dat er meer levels en "geheimen" had moeten inzitten ... ook zijn sommige tracks nogal eentonig ...
Licht tegenvaller vond/vind ik .... toch wel een gemiste kans