• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.985 gebruikers
  • 9.370.938 stemmen

Nachtmerries en Dromen

zoeken in:

Lovebreeze

• 201 berichten
  • 8 stemmen

ja die snap ik ook niet. Wil je nu zeggen dat uitgevers er niet meer naar kijken want dan denk ik niet dat het zo is.

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Mijn vader is schrijver en spelfouten maken helemaal niets uit. Die boeken worden allemaal gecontroleerd en verbeterd (spelfouten, zinsbouw, leestekens...), terug naar de schrijver opgestuurd, die eventueel nog een paar kleine verbeteringen maakt totdat ze er beiden mee eens zijn.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Inderdaad mooi geschreven Lovebreeze. Laat maar horen wanneer je boek zijn eerste druk kent.

Lovebreeze

• 201 berichten
  • 8 stemmen

dat zal ik zeker doen

het is trouwens een trilogie : the lightwar (engels vind ik een mooiere taal)

Lovebreeze

• 201 berichten
  • 8 stemmen

Adrenal schreef:

Mijn vader is schrijver en spelfouten maken helemaal niets uit.

o heeft hij al boeken uit? zoja welk genre?

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

ik zie de laatste tijd veel ufo,s in mijn droom

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Lovebreeze schreef:

(quote)

o heeft hij al boeken uit? zoja welk genre?

Hij heeft vier kinderboeken in het fantasy-genre uitgegeven. Desondanks is hij redelijk onbekend. Voor vragen kan je altijd bij de user Tamino Acid terecht, dat is hij namelijk.

Error_2009

• 107 berichten
  • 1875 stemmen

Ik droomde laatst over een vliegtuig die bleek neer te storten boven ons en ineens zag ik dat het een of andere raket was die onderwater ging en later bleek het een capsule te zijn toen die was geland :S

Glacius

• 4297 berichten
  • 3031 stemmen

Goodfella_90 schreef:

(quote)

Quote dan het hele bericht, niet een deel.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

ik had dezenacht een vervolg op de droom waarin ik de laatste normale mens op aarde bleek te zijn.Deze droom kan aanstootgevend zijn.omdat ik geen spoilers kan plaatsen heb ik de droom onderaan gepost.laatste waarschuwing.nu is het lezen op eigen risico ik werdt wakker naakt wakker in een vol bad.dit betekende dat een overlevende mij daarin had gestoken.De overlevende was vanzelfsprekend ook naakt.Ik draaide mij om en wat bleek de overlevende was een knap meisje uit mijn klas.ze was met vollen tuigen haar bovenlichaam aan het wassen.en toen kwam mijn moeder mij wakkermaken.net nu dat het intressant begon te worden

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Waar blijft het aanstootgevende gedeelte?

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

voor jouw is er mischien geen aanstootgevend gedeelte maar er zijn tachtigduizend gebruikers op moviemeter en als die allemaal deze topic bezoeken kunnen sommige dit mischien aanstootgevend vinden en ik wil niemand schokeren

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Haha, je confronteert men hier enkel met de puberteit. Of je dat moet delen met ons is een andere vraag...

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

ik droomde onlangs over een hoogtechnologische kernoorlog twintig jaar in de toekomst

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Nou, hopen dan maar dat jij er niet zo één bent die in zijn dromen de toekomst ziet.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

ik droomde onlangs dat ik naakt wakker werdt in een veld vol met graancirkels.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Coole droom!

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Ik droomde dat ik aan de drugs zat

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Ik droomde laatst dat ik lid was van de RAF. ( Rote Armee Fraktion)

Kwam vast door de film, ik bevond me in de kringen van Andreas Baader enz. (harde kern)

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

ik weet niet of het droom was maar het was wel raar.op de nacht van zondag op maandag voelde ik een soort radiosignaal in mijn hoofd.het was een lang en irritant gesuis.Na enkele minuten begon ik wakker te worden en in slaap te vallen zonder stoppen.

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet niet waar of hoe maar ik heb ooit eens gehoord dat je, als je zulk getuut in je oren hebt, je nooit meer zo'n hoge frequentie zal kunnen horen. Kan natuurlijk ook onzin zijn.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Adrenal schreef:

Ik weet niet waar of hoe maar ik heb ooit eens gehoord dat je, als je zulk getuut in je oren hebt, je nooit meer zo'n hoge frequentie zal kunnen horen. Kan natuurlijk ook onzin zijn.

Die ruis krijg je als je hard en langdurig muziek luistert. (bijv.)

Lovebreeze

• 201 berichten
  • 8 stemmen

haha er bestaat ook een fabeltje rond als je zo een getuut in je rechteroor hoort is iemand iets goed over je aan het vertellen in je linker iets slecht

onzin natuurlijk

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

klute89 schreef:

(quote)

Die ruis krijg je als je hard en langdurig muziek luistert. (bijv.)

Ja laatst Mellon Collie and the Infinite Sadness van de Pumpkins (duurt twee uur) met headphones op keihard volume beluisterd, je kunt je denk ik wel voorstellen wat voor een effect dat had, ik kon die hele ruis niet eens meer horen.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

niethie schreef:

Ja laatst Mellon Collie and the Infinite Sadness van de Pumpkins (duurt twee uur) met headphones op keihard volume beluisterd, je kunt je denk ik wel voorstellen wat voor een effect dat had, ik kon die hele ruis niet eens meer horen.

Gelukkig luister ik hem nooit helemaal.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Lovebreeze schreef:

haha er bestaat ook een fabeltje rond als je zo een getuut in je rechteroor hoort is iemand iets goed over je aan het vertellen in je linker iets slecht

onzin natuurlijk

Idd.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

aunuscus schreef:

ik droomde deze nacht dat ik final destination1 zag.

Dat is handig! Zo hoef je nooit meer films te huren, je droomt ze gewoon!

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Wat puberaal gedoe verwijderd.

Lovebreeze

• 201 berichten
  • 8 stemmen

Ik heb weer een rare droom gehad hij was niet echt griezelig gewoon raar:
er zitten spoilers tussen met uitleg

Ik weet nog dat ik de deur open deed....

Frisse lucht blies in mijn gezicht toen ik de knappe man voor me zag. Heel even ontnam hij me van mijn adem. "Amber?" hij keek me vragend aan met zijn indringende ogen. Ik haperde even en herinnerde toen dat ik zo heette. "Ja?" Zijn ogen werden groot en zijn mond zakte open. "God heb ik je dan eindelijk gevonden?" Even keek hij me net zo stom verbaast aan als ik was toen ik zijn verschijning zag. Hij herwon zijn zelfvertrouwen en keek me glimlachend aan. "Mag ik binnen komen, het is nogal koud buiten." Ik voelde een blos naar mijn wangen kruipen. "Tuurlijk." Ik hield de deur een stukje open en hij kwam binnen. Een gigantische voortuin werd zichtbaar nu er niemand meer in het portaal stond. - Blijkbaar was ik rijk -. Ik sloot de deur en volgde nog steeds verbaasd de man. Hij schudde de sneeuwvlokjes uit zijn donkere haren. "Euhm sorry?" Hij richtte zijn donkere knikkers opnieuw op mij. "Blijkbaar ken jij mij, maar ik heb nog steeds geen flauw idee wie jij bent." Hij stapte op mijn af en zijn lippen raakten bijna mijn ogen. "Ik ben yorick."

vanaf nu is het een beetje bizar, ik zal proberen om het verstaanbaar te maken.

Het duizelde me en ik deed een stap achteruit. Hij vind me op en het zilveren lemmet flitste voor mijn ogen. Nog geen seconde erachter hield zijn ene arm me tegen en de andere hield het mes tegen mijn rug. Zijn lippen bevonden zich een centimeter van de mijne. "Mooi je weet dus wie ik ben." "Ben ik je volgend slachtoffer?" De gesprekken met deze seriemoordenaar flitsten door mijn hoofd. Nu bevonden zijn lippen zich op de scheiding van kaak en hals. "Ik denk het niet." zijn lichte ademhaling liet me weten dat hij aarzelde. "Mijn probleem is dat een deel van me het interessant zou vinden om jouw bloed te zien, en een ander deel de gedachte dat ik je dan nooit meer zou zien of horen afschuwelijk vind." Mijn opgehouden adem kwam er met een zucht uit. "Dus nu moet jij je afvragen welk deel er sterker is." "Ik vraag me af,..." hij kustte me vol op de mond. Ik viel bijna flauw in zijn armen. Ik wist dat hij gevaarlijk was, waarom voelde ik me dan zo aangetrokken tot hem?

In mijn droom volgde een reeks van korte stukjes hierop

mijn moeder die binnen komt en hem herkent van de posters, de hele familie was nu gealarmeerd. Een paar gebeurtenissen ik denk zelfs ook een paar moorden. Het eindigt allessinds zo:

Diep in mijn hart weet ik dat mijn laatste uur geslagen is als ik voor hem kies, maar de aantrekkingskracht is te groot voor de rede. Vlokjes hangen in zijn haar terwijl hij me zijn hand reikt. Ik volg gedwee. Hopend dat hij altijd van me zal houden.

Rare droom ik weet het, ik had hem na een aflevering van heroes te zien. niet mijn gebruikelijke dromen daarom vond ik dat ik hem moest vertellen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.