• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.904 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

How, het is geen dictatuur hier.

Maar al helemaal geen democratie.

Er zijn natuurlijk regels en die horen gevolgd te worden. Maar de mensen hebben wel het recht nieuwe ideeën aan te slepen zoals bijvoorbeeld een apart voetbaltopic.

Als de moderators dat niet zien zitten, dan is dat hun goed recht en dan komt dat er niet.

Precies! Wat is het probleem dan!? Waarom het dan elke keer weer aanstippen? Diezelfde moderators hebben al tig keer de regels benadrukt. Daarom zeg ik: punt. Geen discussie nodig. Waarom dat dan een drogreden is ontgaat me.

Élke maand weer. Je kan er je klok op gelijk zetten for fucks sake. En élke keer moet het weer uitgelegd worden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Roel- schreef:
Heitinga inderdaad geschoord en ze veegden deportivo van de mat.

Barca nu 0-1 voor Goal van Messi.

Flauw, ik wilde de samenvatting van Atletico morgen bekijken. Waar zijn die spoilers als je ze nodig hebt

gotti

• 14086 berichten
  • 5922 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja joh, het recht van vrije meningsuiting is schijnbaar langs je heen gegaan?

En ook een ban voor zulke opmerkingen (of een leuke alternatieve lijfstraf). Mijn god wat een dooddoener...

starbright boy (moderator films)

• 22536 berichten
  • 5190 stemmen

De discussie is inderdaad al 250 keer gevoerd zo ongeveer, maar voor de zoveelste keer dan:

1. Graag voetbaluitslagen tussen spoilertags zetten voor de samenvattingen zijn geweest. Het kost geen enkele moeite en je doet er een hoop mensen een plezier mee. Ik snap het probleem echt niet.

2. Dat er wat over sport gediscussieerd wordt is prima, maar er is en blijft maar één sporttopic én er komt geen apart voetbaltopic. Want als we daaraan gaan beginnen willen mensen ook een apart wielrentopic, een tennistopic, een turntopic, een wimbledontopic, een tourtopic en een Olympisch topic. Dat doen we dus niet, we blijven een filmsite. Om dezelfde reden is er ook maar één topic over muziek (filmmuziek uitgezonderd natuurlijk).

Nu graag weer verder over sport.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

En de winnaar van de prijs voor de slechtste speler van het weekend gaat naar : *tromgeroffel* :

(afbeelding)

Andreas Isaksson.

De keeper die in 90+ minuten precies één keer de bal klemvast heeft gehouden (behoudens een achterbal of om een bal uit het net te rapen).

De beste speler was zowaar een keer niet Jan Vertonghen maar Theo Janssen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

starbright boy schreef:

2. Dat er wat over sport gediscussieerd wordt is prima, maar er is en blijft maar één sporttopic én er komt geen apart voetbaltopic.

Maar het is een feit dat er een apart voetbaltopic is.

Dit bijvoorbeeld.

Ik begrijp het ook niet. Er is al lang een vraag naar een topic 'algemene sporten'. Zet die twee voetbaltopics bij elkaar, open een nieuw algemeen sporttopic waar al lang vraag naar is en je hebt nog evenveel topics over sport, terwijl je veel mensen een plezier doet. Ik zie het probleem niet.

gotti

• 14086 berichten
  • 5922 stemmen

moviefreak#1 schreef:

En de winnaar van de prijs voor de slechtste speler van het weekend gaat naar : *tromgeroffel* :

(afbeelding)

Andreas Isaksson.

De keeper die in 90+ minuten precies één keer de bal klemvast heeft gehouden (behoudens een achterbal of om een bal uit het net te rapen).

DIe vier goals mag je ook deels bijscrhijven aan de slordige fouten van de verdedigers. Ik ben helemaal niet zo van het verdediger bashen (ik was er vroeger zelf een namelijk...), maar het is frapant te zien dat er steeds minder goed verdedigd wordt en de échte verdediger lijkt langzaam uit te sterven.

Beste clubs: meer échte verdedigers opleiden!

De beste speler was zowaar een keer niet Jan Vertonghen maar Theo Janssen.

Heb buiten die drie vrije trappen (die er overigens allemaal in hadden gemoeten) weinig bijzonders gezien. De revelatie van het weekend vind ik Emmanuelson, die eindelijk eens op de plek staat waar ie kan floreren.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

speedy23 schreef:

Ik begrijp het ook niet. Er is al lang een vraag naar een topic 'algemene sporten'. Zet die twee voetbaltopics bij elkaar, open een nieuw algemeen sporttopic waar al lang vraag naar is en je hebt nog evenveel topics over sport, terwijl je veel mensen een plezier doet. Ik zie het probleem niet.

Zou inderdaad geen domme zet zijn. Maar aangezien de moderators hier niet aan willen zullen we het op deze manier moeten doen en zullen de bezoekers van dit topic gewoon netjes de regels moeten volgen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

gotti schreef:

DIe vier goals mag je ook deels bijscrhijven aan de slordige fouten van de verdedigers.

Zeker want Isaakson kon niets aan de goals doen. Enkel de buitenspel goal had die anders moeten verwerken maar ja die had evengoed nooit mogen tellen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

En Vermeer zag er ook niet bepaald goed uit aan de andere kant.

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12966 stemmen

Macmanus schreef:

Moet je maar eens aan nieuwe updates beginnen, veel handiger

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik zou niet weten wat er handiger is aan elk topic wat je wilt lezen eerst te openen, maar goed.

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12966 stemmen

Minstens even onhandig dan een hoop lege berichten te moeten gaan selecteren om te lezen wat mensen te zeggen hebben, enkel omdat er een paar oude knotten de nieuwe site niet willen volgen.

Krijg je alles nog in een kleiner lettertype ook. Lees niet bepaald vlot.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

lege berichten? klein lettertype?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

De spoilers.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ow. . ja, is idd extreem lastig.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

kos schreef:

En Vermeer zag er ook niet bepaald goed uit aan de andere kant.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2865 stemmen

O.a. bij een uittrap die hij tegen een van de weinige PSV `ers in de buurt aanschoot. Bij het doelpunt van PSV oogde hij natuurlijk ook niet florissant.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Inderdaad. Al leverde het verder weinig schade op met die paar spaarzame momenten dat PSV in de buurt kwam.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Het was niet zijn beste wedstrijd, maar dat tegendoelpunt aan hem toeschrijven gaat ver en op die twee verdwaalde uittrappen na heeft ie vrijwel geen zak te doen gehad. En wat er voor de rest op hem af kwam, had ie gewoon of verwerkte hij goed.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Timmer keepte voor de verandering wél een goede partij.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Minstens even onhandig dan een hoop lege berichten te moeten gaan selecteren om te lezen wat mensen te zeggen hebben, enkel omdat er een paar oude knotten de nieuwe site niet willen volgen.

Krijg je alles nog in een kleiner lettertype ook. Lees niet bepaald vlot.

Is dit een oude vs. nieuwe updates discussie dan?

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Is dit een oude vs. nieuwe updates discussie dan?

Nee, dit is een sport discussie. Alle posts die ik van jou heb gezien hadden alles behalve met sport te maken, dus houd nou gewoon je mond of ga over sport discussiëren.

Ik vond Vermeer overigens wel aardig keepen, buiten de twee verkeerde uittrappen, maar een keer tegen iemand aan schieten zal elke keeper wel een keer overkomen. De goal van PSV was totaal niet aan Vermeer te wijten, gewoon een goede actie van Lazovic. Of het was een overtreding op Oleguer of het was gewoon een goed uitgespeelde goal

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Nee, dit is een sport discussie. Alle posts die ik van jou heb gezien hadden alles behalve met sport te maken, dus houd nou gewoon je mond of ga over sport discussiëren.

Maak het nou eens een beetje! Als andere users de discussie hier voortzetten dan mag ik daar toch op reageren?

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Daar heb je enigzins gelijk in, maar een keer houd het ook op en iemand moet dan ophouden met posten. De wijste persoon wordt dan wel eens gezegd.

Anyway, ik poog in mijn posts nog om er een sport twist aan te geven, maar dat lijken er niet veel over te nemen. Ik trek me bij deze dan ook terug uit dit topic tot het normaal over sport gaat. Wil je heeeeeeel graag nog iets kwijt, PM me dan maar -,-.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Roel- schreef:

Anyway, ik poog in mijn posts nog om er een sport twist aan te geven, maar dat lijken er niet veel over te nemen.

Ik denk dat voor jou het grootste leed inmiddels wel geleden is. Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen en de moderators hebben ook hun visie gegeven dus denk dat het allemaal wel redelijk duidelijk is.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Dat is mooi

C. Ronaldo heeft weer is zijn visie gegeven over zichzelf: "ik ben nummer één, twee en drie van de wereld". (vrij gekopieerd van voetbalzone.nl)

Wat een kwal is het toch ook . Aardige voetballer maar meer ook niet, mag wat mij betreft afgeschoten worden als z'n carriere voorbij is. En volgens mij zoent hij regelmatig de spiegel.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Maakt me niet uit! Geweldige voetballer!

When The Reds Are Marching In!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Als speler geniaal, als mens gun ik hem een doodsschop. Nare kwallekut. Lazovic en Affelay bij elkaar en dat maal 2.

stinissen (crew films & series)

• 23679 berichten
  • 77290 stemmen

Zo vindt ik Affelay een miesbal vooral omdat hij zo gefrusteerd tegen mijn club is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.