• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.771 gebruikers
  • 9.423.912 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Macmanus schreef:

Moet je maar eens aan nieuwe updates beginnen, veel handiger. Overigens ben ik het eens dat het een kleine moeite is, maar ook al zet je het in spoiler tags je ziet nog steeds de smileys, dus als je het niet wil weten kun je beter tussen half 1 en zeven dit topic niet bezoeken.

Dat doe ik dan ook niet meer, omdat er toch altijd domme rukkers zijn die het kennelijk graag voor je willen verpesten, maar soms vergeet ik het.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Moet je maar eens aan nieuwe updates beginnen, veel handiger.

Ik als ouwe rot mijn updates gaan veranderen omdat sommige mensen op een filmsite over voetbal willen gaan lullen voordat Studio Sport geweest is? Ammehoela!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Lezen is moeilijk. Ik stel voor iedereen een ban te geven die het nodig vindt elke week alsnog beginnen te zeiken over de gemaakte regels omtrent de voetbaluitslagen.

Ja joh, het recht van vrije meningsuiting is schijnbaar langs je heen gegaan?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

En die paar spoilertags zijn toch ook zo gezet?

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Denk niet dat mijn reactie kortzichtiger of kinderachtiger is dan dat wekelijks terugkerende gezeur over het uitslagen-protocol of door smileys of geen spoilers 'hinten' naar de uitslagen.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan ook altijd mijn vrije mening gaan uiten bij de nieuwe blockbusters. Niet zo moeilijk hoor.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Nee daarom hoef je het niet te doen, maar omdat het veel handiger is. Maar het is natuurlijk hier ook een kleine (durf ik het woord te gebruiken) community, dus dat men graag met mede mmers wil lullen over sport is te begrijpen. Ging mij er dan ook alleen om dat het mits je geen oude updater bent (wat de meeste niet zijn) het toch niet slim is om dit topic te raadplegen.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ok, daar zit wat in.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hoe zit dat met die updates dan? Ik krijg er geen, dus ken het hier niet. Je krijgt automatisch nieuwe berichten te zien in topics waarin je je aangemeld hebt?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

pascal83 schreef:

Maar je bent alleen een 'echte liefhebber' als je wedstrijden live (in het stadion, tv, internet) bekijkt? Tuurlijk ...

Nee hoor, je bent pas een echte liefhebber als je de wedstrijd een jaar later gaat bekijken.

Jongen, je weet toch wat ik bedoel eh. Ik antwoorde gewoon op de vraag of iedereen Eredivisie Live moet hebben. Ik gaf gewoon aan dat dat niet nodig is omdat er tegenwoordig een medium is dat Internet heet. Iedereen hier heeft de beschikking over dat Internet.

Als ik vanuit België de uitwedstrijden van Roda rechtstreeks kan volgen, dan is het voor een Nederlander met Internet toch zeker mogelijk om een wedstrijd van Ajax rechtstreeks te zien.

En natuurlijk ben je niet verplicht om te kijken. Ik kan alleen voor mij persoonlijk spreken en ik ben een echte liefhebber. Ik kan niet wachten op een eventuele samenvatting van mijn club. Daar ben ik te ongeduldig voor.

Iedereen doet natuurlijk wat hij zelf wil. Maar het is meer dan normaal dat je soms op voorhand met de uitslagen geconfronteerd wordt. Want je mag ook geen radio meer opzetten want daar praat men ook over niets anders dan voetbal.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Je krijgt automatisch nieuwe berichten te zien in topics waarin je je aangemeld hebt?

Nee, je krijgt echt elk woord dat sinds je laatste bezoek gepost is op je beeldscherm te zien. Alle films, alle topics, alle toevoegingen.

Toen MM vernieuwd werd middels de huidige updates kregen de vaste users van toen (Kos, ik oa) de keus om de oude updates te behouden.

Ik ben er nog steeds blij mee omdat interessante discussies bij films die mij op zich niet interesseren zo toch nooit aan me voorbij gaan.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Is dat tegenwoordig nog wel te doen dan? als je 1 dag niet online komt ben je toch alweer 10 pagina's verder?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

Nee, je krijgt echt elk woord dat sinds je laatste bezoek gepost is op je beeldscherm te zien. Alle films, alle topics, alle toevoegingen.

Toen MM vernieuwd werd middels de huidige updates kregen de vaste users van toen (Kos, ik oa) de keus om de oude updates te behouden.

Ik ben er nog steeds blij mee omdat interessante discussies bij films die mij op zich niet interesseren zo toch nooit aan me voorbij gaan.

Ahzo zit dat dus. Maar eigenlijk kan je bij de nieuwe updates dan nog steeds volgens hetzelfde principe werken. Als ik op de knop "updates" klik, krijg ik alle topics te zien waarin er gepost is.

Dan heb ik de keuze tussen films, regisseurs, forumtopics, toevoegingen. Dus eigenlijk hoef ik niets te missen.

Wat me niet interessant lijkt laat ik wel regelmatig aan me voorbijgaan.

Maar ja, ik probeer hier wel iets uit te leggen, maar je zal wel allemaal weten hoe dit werkt.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Volgens mij gaat het hier nog steeds over sport

En bovendien is het studio sport uurtje van vandaag ook weer geweest dus laten we lekker gaan discussiëren over de uitslagen van vandaag en wat deze te betekenen hebben voor de stand. Zo ben ik erg blij dat Ajax nu toch echt op kop staat en dat PSV van de mat gespeeld is.

Kinderachtige gelul van de afgelopen pagina's mag wel is over zijn. Ik heb gelijk, nee IK heb gelijk, het staat in de regels, blablablablabla... Waar men wel niet moeilijk over kan doen.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:

Is dat tegenwoordig nog wel te doen dan? als je 1 dag niet online komt ben je toch alweer 10 pagina's verder?

Pin me er niet op vast, maar volgens mij kan ik precies de laatste 24 uur zien maar ik kan ook nog voorgaande dagdelen selecteren. Dus dat geeft geen problemen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Ja maar als dat niet een hele lange lijst dan. Er worden toch honderden berichten per dag geschreven? Heb je verder wel alle nieuwe mogelijkheden trouwens, gebruikers toevoegen aan je persoonlijke updates enzo?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Wat me niet interessant lijkt laat ik wel regelmatig aan me voorbijgaan.

Ik kan er overheen scrollen, maar ik pik altijd wat mee. Als ik de nieuwe updates gebruik dan zou ik een nieuw geplaatste comment bij Ernest goes to weet-ik-wat niet openen. Wel jammer als dan uitgerekend daar een mooie zijspoor discussie ontstaat over auteurscinema. Ik ben erg blij met die oude updates. Maar ja, als daar dan het studio sport-topic voorbij komt met uitslagen dan ben ik wel de sjaak. En moet ik me daar zorgen over gaan maken op een filmsite waar ook nog de optie is om dingen tussen spoilertags te plaatsen? Kan ik ook nog wel een theater, musical en literatuur topic gaan openen en daar gewoon keihard verreken om spoilertags te gebruiken. Dan verneuk ik je leesplezier op een filmsite. Ik vind het zo vanzelfsprekend allemaal dat ik de discussie an sich al gewoon raar vind.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:

Ja maar als dat niet een hele lange lijst dan. Er worden toch honderden berichten per dag geschreven? Heb je verder wel alle nieuwe mogelijkheden trouwens, gebruikers toevoegen aan je persoonlijke updates enzo?

Een lange lijst van een dag, die me heel veel leesplezier kan geven ja. En ik heb ook gewoon alle andere opties neem ik aan, maar die opties gebruik ik toch niet dus dat levert geen problemen op. Waarom zou ik een specifieke gebruiker gaan volgen als ik alle gebruikers tegelijk al kan volgen via deze updates?

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Ramon K schreef:

Dan verneuk ik je leesplezier op een filmsite. Ik vind het zo vanzelfsprekend allemaal dat ik de discussie an sich al gewoon raar vind.

Zo heel vanzelfsprekend is het niet. De site heeft namelijk een nieuwe manier van updaten waar iedereen die zich nu aanmeld aan gebonden is, dat jij verkiest om de oude manier te blijven gebruiken is je goed recht. Maar dan moet je wel accepteren dat de massa niet weet hoe dit in zijn werk gaat en dat men hoogstwaarschijnlijk er ook geen rekening mee zal kunnen of wil houden. En dat is hun goed recht, omdat die nieuwe updates er nu eenmaal zijn en er een andere manier van werken gehanteerd wordt.

Ik zelf post eigenlijk pas sinds twee dagen op het forum en ben dus vrij nieuw - ook bij het studio-sport topic - en weet dus niets van voorgaande discussies hierover. Volgens mij zou de eenvoudigste oplossing zijn om een apart voetbal topic te maken en mensen die uitslagen niet willen weten er gewoon niet op moeten kijken.

Ik zal zelf hier gewoon spoilers plaatsen, die vier seconden werk maken me geen ruk uit, maar aan al het gemierenneuk hier te horen zou een apart voetbaltopic niet verkeerd zijn. Het blijkt toch vaak fout te gaan vanwege niet geplaatste spoilertags en elke keer schijnt het weer op gebrabbel over alles behalve sport uit te draaien.

Zo dat was dat, me zegje gedaan:)

Let's talk about sport.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Een lange lijst van een dag, die me heel veel leesplezier kan geven ja. En ik heb ook gewoon alle andere opties neem ik aan, maar die opties gebruik ik toch niet dus dat levert geen problemen op. Waarom zou ik een specifieke gebruiker gaan volgen als ik alle gebruikers tegelijk al kan volgen via deze updates?

Een ware MM Die Hard hoor ik al dan hoef je die nieuwe updates niet te doen nee. Ik zelf weet dat een paar users voor mij interssante films en discussies voeren. Dus die volg ik dan wel eens, door de populariteit van de site kan ik niet iedereen volgen

Trouwens weer ontopic, heerlijk actie van Emanuelson, jammer dat die er niet door hem inzat!

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ik snap niet waarom deze discussie nou op een forum gevoerd, die met sport te maken heeft. Het is een forum voor discussies over sport, niet over het wel of niet gebruiken van spoilertags. Ik zou zeggen: zoek een forum voor die discussie en ga hier weer lekker praten over sport.

Ik ben blij dat ajax weer bovenaan staat en dat ze eindelijk weer eens PSV hebben verslagen in de Arena. Mijn euforie blijft in ieder geval wat getemperd, aangezien PSV niet al te best speelde. Bij PSV zakte in ieder geval Isaksson, Pieters, Mendez en Koevermans door het ijs. Maar ook Stevens. Waarom haalt hij Marcellis eruit en haalt hij Simons naar achteren??!? Dit recept heeft al vaker slecht uitgepakt. Ajax speelde verder slim door ieder van die kleine, gemene overtredinkjes te maken op Affelay. Maar van Basten: waarom Rommedahl???? behoudens de assist op Suarez was het alleen maar droevenis met hem.

Wat mij betreft heeft vandaag Romero (dus ook AZ) geluk gehad. Vitesse had zo maar een penalty kunnen (moeten) krijgen.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

happie schreef:

Maar ook Stevens. Waarom haalt hij Marcellis eruit en haalt hij Simons naar achteren??!? Dit recept heeft al vaker slecht uitgepakt. Ajax speelde verder slim door ieder van die kleine, gemene overtredinkjes te maken op Affelay. Maar van Basten: waarom Rommedahl???? behoudens de assist op Suarez was het alleen maar droevenis met hem.

Wat mij betreft heeft vandaag Romero (dus ook AZ) geluk gehad. Vitesse had zo maar een penalty kunnen (moeten) krijgen.

YES, iemand die over sport wilt praten!

Marcellis moest eruit vanwege een hamstringblessure, valt Stevens dus niet aan te rekenen. En Ajax speelde slim ja, hoewel Suarez af en toe smerig was en sommige acties niet meer tot slim gerekend mochten worden.

Rommedahl, omdat hij snel is en Pieters tot wanhoop moest drijven. Dat laatste lukte wel maar goed speelde Rommedahl zeker niet, alles behalve

En Vitesse had inderdaad een pingel verdient

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Dat van Marcellis wist ik niet. Nou was Pieters over het algemeen wel tot wanhoop te drijven. Hij doet me denken aan Bosschaart. Goed bij Utrecht en bij een topper zeer zwak.

Romero had trouwens ook nog rood moeten krijgen. Eerder een debiele actie, dan een goeie ingreep.

Timmer mag wat mij betreft ook wel een award krijgen voor meest zielige persoon. Hij loopt maar te klagen dat ze het zo slecht hebben met al die blessures en met al die jonkies moeten voetballen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Roel- schreef:

En dat is hun goed recht, omdat die nieuwe updates er nu eenmaal zijn en er een andere manier van werken gehanteerd wordt.

Hun recht? ben je helemaal gek geworden? je hebt helemaal geen recht, je moet je gewoon aan de regels houden, klaar uit.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Pieters kan het gewoon nog niet aan. En wat betreft Timmer, dat heb ik niet meer gekeken dus weet ik niets van, weet wel dat ik het een belabberde keeper vind met een te grote bek (maar dat is niet helemaal objectief om te zeggen als Ajacied zijnde)

Ik weet niet of je Spaans voetbal volgt, maar op dit moment heeft Barca uitgelezen mogelijkheid om uit te lopen op de gehele concurrentie! Valencia, Real Madrid verloren en Villareal gelijk gespeeld!

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

kos schreef:

(quote)

Hun recht? ben je helemaal gek geworden? je hebt helemaal geen recht, je moet je gewoon aan de regels houden, klaar uit.

Ik zou het wel leuk vinden als je me niet voor gek verklaard, zeker als je zelf onzin uitkraamt, maar goed. Je hebt wel degelijk rechten ook al zijn er regels. Ik wilde alleen duidelijk maken dat de reden die Ramon aanhaalt waarom mensen spoilers moeten plaatsen niet juist is en dat de zaak niet zo vanzelfsprekend is als hij beweert.

En dat regeltjes gedoe, ja er zijn regels maar meegaand zijn mag en zou het allemaal een stuk makkelijker maken. Ik heb echter al gezien dat meegaand zijn hier niet echt een optie is, dus zal ik er verder maar niet op ingaan.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Misschien is Pieters inderdaad nog wel te jong, maar ja wie weet word hij nog wel beter.

Barca kan uitlopen ja, maar het staat nog 0-0 geloof ik in de tweede helft.. Las dat Heitinga had gescoord voor Atletico.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Heitinga inderdaad geschoord en ze veegden deportivo van de mat.

Barca nu 0-1 voor Goal van Messi.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

How, het is geen dictatuur hier. Er zijn natuurlijk regels en die horen gevolgd te worden. Maar de mensen hebben wel het recht nieuwe ideeën aan te slepen zoals bijvoorbeeld een apart voetbaltopic.

Als de moderators dat niet zien zitten, dan is dat hun goed recht en dan komt dat er niet.

Ik hou enorm veel van sport. Zowel voetbal als andere sporten. Maar ik zou er persoonlijk dan voor kiezen om op deze site geen sport topic te openen. Op die manier vermijden we alle discussies en kunnen we verder over films praten. Maar dat lijkt me ook geen optie omdat studio sport topic het hier nogal gevoelig ligt.

Ramon K schreef:

Ik ben erg blij met die oude updates. Maar ja, als daar dan het studio sport-topic voorbij komt met uitslagen dan ben ik wel de sjaak. En moet ik me daar zorgen over gaan maken op een filmsite waar ook nog de optie is om dingen tussen spoilertags te plaatsen?

Natuurlijk moet je je geen zorgen maken. En ik begrijp als de beste dat jij liever niet onverwacht de uitslagen ziet, en ik heb ook geen problemen om in dit topic spoilers te plaatsen.

Maar jij moet dan toch problemen hebben als je berichten ziet voorbij komen uit het spoiler topic. Met name over het einde van films. Die berichten komen dan toch ook voorbij op jouw scherm en daar is het niet verplicht om spoilers te plaatsen.

Dat is dan wel handig aan de nieuwe updates. Als er een film in dat spoiler topic staat die ik nog niet gezien heb en wat ik toch graag zou willen zien, dan laat ik dat topic gewoon aan me voorbijgaan omdat de kans groot is dat anders de film bij voorbaat verpest zal worden voor me.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Maar jij moet dan toch problemen hebben als je berichten ziet voorbij komen uit het spoiler topic. Met name over het einde van films. Die berichten komen dan toch ook voorbij op jouw scherm

Volgens mij tussen spoilertags hoor. En hoeveel van die spoilertopics zullen gaan over films die ik niet zag? Weinig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.