• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.863 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, ik wil alleen al kampioen worden zodat Aissati Affelay op kan bellen als de hele Ajax ploeg erbij is en dan roept: Helemaal niets in dat boerengat!

Ben het voicemail moment met Perez nog niet vergeten vorig seizoen. Lazovic is geestelijk gestoord en Affelay is de grootste lul van de eredivisie. Opvallend, beiden spelend bij PSV.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2865 stemmen

Zo te lezen heeft de 4 - jarige regeerperiode van PSV behoorlijk wat geestelijke schade berokkent aan de Ajacieden hier. Frustratie alom en tegen een grapje kunnen ze ook al niet meer.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

stinissen schreef:

Zo vindt ik Affelay een miesbal vooral omdat hij zo gefrusteerd tegen mijn club is.

Ik denk dat menig profvoetballer helemaal niets tegen andere clubs hebben, dergelijke reacties horen vooral bij hun PR.

Roel- schreef:

Anyway, ik poog in mijn posts nog om er een sport twist aan te geven, maar dat lijken er niet veel over te nemen. Ik trek me bij deze dan ook terug uit dit topic tot het normaal over sport gaat. Wil je heeeeeeel graag nog iets kwijt, PM me dan maar -,-.

Jouw afwezigheid gaat ons slapeloze nachten opleveren.

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

Cambuur pakte de derde periode.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Frustratie alom en tegen een grapje kunnen ze ook al niet meer.

Beetje jammer inderdaad. Gelukkig kon Perez er zelf wel om lachen.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3302 stemmen

bascross schreef:

Cambuur pakte de derde periode.

Pakte? Telstar heeft na 4 wedstrijden maar 1 puntje achterstand hoor!

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ja, ik wil alleen al kampioen worden zodat Aissati Affelay op kan bellen als de hele Ajax ploeg erbij is en dan roept: Helemaal niets in dat boerengat!

.

. En dan zegt Affelay: boeien, nog 3 jaar zo presteren en dan praten we verder.

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

Tommeh schreef:

(quote)
Pakte? Telstar heeft na 4 wedstrijden maar 1 puntje achterstand hoor!

Ja, een ''e'' teveel, maar vrijdag rollen we Telstar op!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het zal gelukkig niet van Aissati afhangen of Ajax kampioen wordt.

Mij boeit het eigenlijk niet wie kampioen wordt, want Roda zal het natuurlijk niet zijn. Ik ben al blij als wij bij de eerste 10 eindigen dit seizoen. Degraderen, daar maak ik me helemaal geen zorgen over want daar zijn we veel te goed voor.

Dan gun ik het nog het meest aan NAC of Heerenveen.

Maar Heerenveen zal het niet worden, die verdediging is te zwak en denk niet dat NAC dat een volledig seizoen kan volhouden.

AZ, Groningen moet ik niets van hebben, gun ik het licht niet in de ogen.

PSV heb ik niets op tegen, maar die komen tekort dit jaar. Misschien dat Toivonen nog komt, die moeten ze halen dat wordt een topper let maar op. En ze zouden na de winterstop Van Bommel kunnen gebruiken. Maar of zij daar de financiën voor hebben?

Dan maar Ajax. Vanaf het moment dat Sulejmani tekende zei ik dat Ajax kampioen gaat worden, en ik denk dat ik gelijk ga krijgen. Hij heeft nog niet veel gespeeld en Ajax staat nu al bovenaan. Met Sulejmani in topvorm kan het alleen maar beter gaan.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

. En dan zegt Affelay: boeien, nog 3 jaar zo presteren en dan praten we verder.

nee hoor dan zegt ie KOUD he in Amsterdam!

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

En waarom zou hij dat doen. Waarom zou je je verlagen tot dat niveau. Ik wil gewoon kampioen worden, omdat dat wel een keer tijd word. Niet voor zo'n kinderachtige reden.

Ben het voicemail moment met Perez nog niet vergeten vorig seizoen. Lazovic is geestelijk gestoord en Affelay is de grootste lul van de eredivisie. Opvallend, beiden spelend bij PSV.

Lavozic is een eigenaardig figuur.. maar iemand hier geestelijk gestoord noemen gaat wel heel erg ver. En ik kan wel ergere personen opnoemen dan Affelay.

En.... "ben het voicemail moment met Perez nog niet vergeten"....... Please??!??! Dat is wel heel treurig.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Zo te lezen heeft de 4 - jarige regeerperiode van PSV behoorlijk wat geestelijke schade berokkent aan de Ajacieden hier. Frustratie alom en tegen een grapje kunnen ze ook al niet meer.

Als ajacied vind ik het nog best grapppig allemaal. Ajacieden hebben geen reden om te zeiken op deze grapjes, want dan had de ploeg maar beter moeten presteren.

Als je dit soort geintjes niet kunt waarderen, dan laat je je wel flink kennen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik lag me alweer suf met die Ajacieden.

Altijd grappig als het een paar wedstrijdjes goed gaat. .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Ik lach ditmaal met je mee. Eerst maar weer eens kampioen worden.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

tja, moet er ook wel om lachen, maar niks nieuws onder de zon hij is igg. niet de eerste die dat zegt na 1995, eerst maar is kampioen worden idd. word al moeilijk genoeg!

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Ja hij blaast wel heel hoog van de toren. Laten we eerst maar eens de landstitel winnen, want dat bleek de laatste jaren al moeilijk. En dit seizoen word dat ook niet al te makkelijk. Want met de concurrenten NAC, AZ en Groningen word het een zware titelstrijd dit jaar. Zou wel lachen zijn als NAC of Groningen een keer kampioen zouden worden. Dan mogen de topploegen zich wel flink achter hun oren krabben.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

kos schreef:

Wat een gezwets weer zeg. Wat wil je dan dat een nieuwe directeur zegt? We gaan ons zolang ik directeur ben proberen te handhaven in de eredivisie? Ik durf er vergif op in te nemen dat ie hetzelfde gezegd had als we nu 8e stonden. Gezonde ambitie heet zoiets. Of je het daar mee eens bent is een ander verhaal, maar het door jou gesuggereerde verband is er in ieder geval niet.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik vind het ook niet zo'n slimme opmerking. Eindelijk leek het realisme terug bij Ajax, met iemand als Coronel, die niet van die idiote ambities uitspreekt en nu krijgen we weer een directeur die meteen dit soort dingen gaat roepen.

De ambitie van Ajax moet zijn om weer de beste club van Nederland te worden, daarna zien we wel weer verder.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik vind het prima die ambities uit te spreken, of ze nu ergens op gestoeld zijn of niet. Komt beter over dan jezelf in de underdog praten als je thuis tegen de totaal niet in vorm zijnde nummer 5 moet spelen...

Nee, ik vind het fijn, die Amsterdamse bluf. Nu nog eens gracieus leren verliezen en de club begint weer ergens op te lijken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

(quote)

En waarom zou hij dat doen. Waarom zou je je verlagen tot dat niveau. Ik wil gewoon kampioen worden, omdat dat wel een keer tijd word. Niet voor zo'n kinderachtige reden.

(quote)

Lavozic is een eigenaardig figuur.. maar iemand hier geestelijk gestoord noemen gaat wel heel erg ver. En ik kan wel ergere personen opnoemen dan Affelay.

En.... "ben het voicemail moment met Perez nog niet vergeten"....... Please??!??! Dat is wel heel treurig.

Ach, ik heb bij PSV spelers en fans altijd het idee dat het hen meer gaat om anderen te pesten dan hun eigen plezier. Helemaal bij Affelay. Mijn opmerkingen waren wat sarcastisch bedoeld. Ik leef voor Ajax, hoe het met de rest gaat is slechts bijzaak als Ajax ermee te maken heeft. Zo boeit het me geen drol wat Feyenoord doet, ze doen toch mee om de kampioen van het rechterrijtje te worden, meer niet.

En ik was niet de enige die dit over Lazovic zei. Oa bij Studio voetbal en Voetbal International werd dit ook geopperd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Hohoho ik had ook niet anders verwacht dan dat uitgerekend kos dit zou posten.

Ik ben blij dat de man ambitie toont. Hij zegt nergens dat we het wel effe gaan doen, maar hij sluit niet uit dat het nog eens zou kunnen. En waarom niet...als Ajax over een paar jaar de boel weer onder controle heeft bij de club en weer een paar jaar CL heeft gespeeld, dan is er weer meer geld en imago waardoor je leuke spelers aan kan trekken. Als zelfs PSV al eens bijna een finale kan halen de laatste jaren, dan kan Ajax dat zeker. Niet met het oude van Geel beleid, wel met de nieuwe mensen. En ik gok dat we hem nooit meer winnen, maar proberen kan altijd.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik ben het niet met je eens wat Affelay betreft, af en toe is hij irritant, maar dat zijn zoveel spelers. Ik heb niks tegen hem, goede voetballer, die een leukere club verdient. Lazovic is gewoon gek, is al de zoveelste keer dat hij zoiets doet, al had hij er natuurlijk wel gewoon in moeten staan tegen Ajax. Ajax heeft die wedstrijd mede gewonnen door de laffe tactiek van PSV, daar dank ik Stevens dan ook hartelijk voor.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En ik gok dat we hem nooit meer winnen, maar proberen kan altijd.

ik gok dat we hem wel gaan winnen, of AZ, binnen nu en 5 jaar!

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

.

Ik ben blij dat de man ambitie toont. Hij zegt nergens dat we het wel effe gaan doen, maar hij sluit niet uit dat het nog eens zou kunnen.

Ik heb ook niks tegen ambitie, maar dit is gewoon onzin. Hij ziet Ajax niet als Europese subtopper, met andere woorden Ajax is nog een Europese topper.

Onder welke steen kom je dan vandaan vraag ik me af.

En waarom niet...als Ajax over een paar jaar de boel weer onder controle heeft bij de club en weer een paar jaar CL heeft gespeeld, dan is er weer meer geld en imago waardoor je leuke spelers aan kan trekken. Als zelfs PSV al eens bijna een finale kan halen de laatste jaren, dan kan Ajax dat zeker. Niet met het oude van Geel beleid, wel met de nieuwe mensen. En ik gok dat we hem nooit meer winnen, maar proberen kan altijd.

Ja, alles kan, alleen de kans is te verwaarlozen en om nu als het net weer even goed gaat meteen weer met dit soort termen te komen is natuurlijk dankbaar lachmateriaal voor Ajax-sceptici. .

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Kos, in hetzelfde artikel staan ook tig opmerkingen van de beste man die het geheel erg nuanceren. Dat jij via een bevooroordeelde bril kijkt moet je zelf weten, maar hou je gewoon bezig met NEC of ander 'leuk' voetbalnieuws in plaats van steeds te zitten bashen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

De man is niet eerder gepresteerd dan gister omdat hij nog zaken met zijn oude bedrijven af moest handelen. Hij had deze woorden vorige maand ook vast uitgesproken als hij toen was gepresteerd. Ik vind het weer zo flauw om er weer iets als Ajax hoogmoed van te maken. Net of men allemaal bij Ajax rondloopt met het plan om zsm weer de CL te winnen. Eerst maar weer eens de titel in eigen land pakken. We zijn daarmee wel goed op weg.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik ben blij dat de man ambitie toont. Hij zegt nergens dat we het wel effe gaan doen, maar hij sluit niet uit dat het nog eens zou kunnen. En waarom niet...als Ajax over een paar jaar de boel weer onder controle heeft bij de club en weer een paar jaar CL heeft gespeeld, dan is er weer meer geld en imago waardoor je leuke spelers aan kan trekken. Als zelfs PSV al eens bijna een finale kan halen de laatste jaren, dan kan Ajax dat zeker. Niet met het oude van Geel beleid, wel met de nieuwe mensen. En ik gok dat we hem nooit meer winnen, maar proberen kan altijd.

Hij sluit het niet uit, maar hij begint niet eens over het winnen van de Landstitel. Dat lijkt me een ambitie met prio nummer 1. Want dat is de laatste tien jaar ook zelden gebeurd.

En als PSV bijna de finale kan halen, dan kan ajax dat zeker?? Ik denk dat Ajax de komende drie/vier jaar wel iets mag gaan bewijzen, voordat zij zich mogen gaan vergelijken met het PSV van de laatste jaren.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ach, ik heb bij PSV spelers en fans altijd het idee dat het hen meer gaat om anderen te pesten dan hun eigen plezier.

90% van je postings gaan over PSV, Affelay, Lazovic, PSV, de PSV supporters, Gomes, de voicemail van Perez, PSV, PSV...

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ach, ik heb bij PSV spelers en fans altijd het idee dat het hen meer gaat om anderen te pesten dan hun eigen plezier. Helemaal bij Affelay. Mijn opmerkingen waren wat sarcastisch bedoeld. Ik leef voor Ajax, hoe het met de rest gaat is slechts bijzaak als Ajax ermee te maken heeft. Zo boeit het me geen drol wat Feyenoord doet, ze doen toch mee om de kampioen van het rechterrijtje te worden, meer niet.

En ik was niet de enige die dit over Lazovic zei. Oa bij Studio voetbal en Voetbal International werd dit ook geopperd.

Ik weet niet wie het zei bij deze programma's. Maar het woord geestelijk gestoord gebruik je niet.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Quido schreef:

Kos, in hetzelfde artikel staan ook tig opmerkingen van de beste man die het geheel erg nuanceren. Dat jij via een bevooroordeelde bril kijkt moet je zelf weten, maar hou je gewoon bezig met NEC of ander 'leuk' voetbalnieuws in plaats van steeds te zitten bashen.

Hoezo? onder dat artikel staan honderden reacties die net zo zijn als de mijne, waarom mag ik nou weer niks zeggen?

Als onze voorzitter gaat verkondigen dat NEC binnenkort kampioen kan worden krijg je dezelfde reacties hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.