- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
90% van je postings gaan over PSV, Affelay, Lazovic, PSV, de PSV supporters, Gomes, de voicemail van Perez, PSV, PSV...

iedereen heeft het hier alleen maar over Ajax, mag PSV als 4 voudig kampioen ook is genoemd worden!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Hoezo? onder dat artikel staan honderden reacties die net zo zijn als de mijne
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hoezo? onder dat artikel staan honderden reacties die net zo zijn als de mijne, waarom mag ik nou weer niks zeggen?
ja mag alles zeggen kosje 
Als onze voorzitter gaat verkondigen dat NEC binnenkort kampioen kan worden krijg je dezelfde reacties hoor.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Appels met peren? Ik denk dat de kans dat NEC kampioen wordt of Ajax de CL nog eens wint in de huidige omstandigheden redelijk vergelijkbaar zijn.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ja idd. en als NEC nu is zo speelde als de afgelopen halve seizoen stonden ze nu bovenaan,(onbegrijpelijke slechte wedstrijden af en toe) dus het kan wel alleen nu is een heel seizoen.
appels met peren dus.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Kijk de directeur heeft wel een punt. Maar dit geld eigenlijk ook voor PSV, Feyenoord, AZ, Groningen en al die clubs. Zolang de bepalende spelers bij de club blijven en er geïnvesteerd kan worden in adequate opvolging voor de minder belangrijke spelers kunnen de Nederlandse clubs zeker meedoen in Europa. Het probleem is dat dit een utopie is. Suárez, Huntelaar, Afellay, Berg, El Hamdaoui, De Guzman, Wijnaldum en al die mannen zijn gewoon weer naar het buitenland tegen de tijd dat het volgende seizoen begint.
Ga maar na wat er in het seizoen 2003/2004 bijvoorbeeld allemaal in Nederland speelde. Ibrahimovic, Van der Vaart, Sneijder, Babel, Grygera, Maxwell, Escudé, Heitinga, N. de Jong (Ajax) Van Bommel, Ooijer, Bouma, Lee, Park, Robben, Vennegoor, Kezman (PSV) Kuyt, S. Kalou, Van Persie (Feyenoord)
Als dat soort spelers gewoon blijven en je haalt er een paar goede spelers voor terug (+jeugdspelers) dan heb je gewoon teams die meedoen in de Champions League.
Maar goed iedereen zal het daar wel mee eens zijn.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Er zijn de laatste jaren wel meer mensen met deze "ambities" binnengehaald bij Ajax. Maar die hebben het ook niet vergeschopt. Dus ik neem op dit moment deze woorden toch niet serieus.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
90% van je postings gaan over PSV, Affelay, Lazovic, PSV, de PSV supporters, Gomes, de voicemail van Perez, PSV, PSV...
Probeer Specsavers eens! Het zal je leven een nieuwe impuls geven.
Daarnaast is PSV wel belang als titelconcurrent.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Kijk de directeur heeft wel een punt. Maar dit geld eigenlijk ook voor PSV, Feyenoord, AZ, Groningen en al die clubs. Zolang de bepalende spelers bij de club blijven en er geïnvesteerd kan worden in adequate opvolging voor de minder belangrijke spelers kunnen de Nederlandse clubs zeker meedoen in Europa. Het probleem is dat dit een utopie is. Suárez, Huntelaar, Afellay, Berg, El Hamdaoui, De Guzman, Wijnaldum en al die mannen zijn gewoon weer naar het buitenland tegen de tijd dat het volgende seizoen begint.
Ga maar na wat er in het seizoen 2003/2004 bijvoorbeeld allemaal in Nederland speelde. Ibrahimovic, Van der Vaart, Sneijder, Babel, Grygera, Maxwell, Escudé, Heitinga, N. de Jong (Ajax) Van Bommel, Ooijer, Bouma, Lee, Park, Robben, Vennegoor, Kezman (PSV) Kuyt, S. Kalou, Van Persie (Feyenoord)
Als dat soort spelers gewoon blijven en je haalt er een paar goede spelers voor terug (+jeugdspelers) dan heb je gewoon teams die meedoen in de Champions League.
Maar goed iedereen zal het daar wel mee eens zijn.
Ja dit is helemaal waar. En als ManU of Real met een grote zak geld zwaaien, dan zal ook meneer van den Boog zwichten en zijn beste spelers verkopen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De eredivisie is nou eenmaal verworden tot een soort opleidingscompetitie voor de grote competities. Dat is de zwakte, maar ook de kracht van de eredivisie. Je ziet hier veel goede jonge spelers, talenten spelen graag een paar jaar in Nederland om dan de stap naar een grote competitie te zetten. Ik denk dat de clubs dat ook nog wel wat meer uit kunnen buiten. Als de eredivisie zich nog meer als een soort opleidingsinstituut profileert en clubs samenwerkingen aangaan met topclubs (bijvoorbeeld Ajax met Barcelona, PSV met Chelsea, noem maar op) kunnen we misschien nog wel meer talenten binnenhalen. Dat zie ik liever dan dat ze allemaal uitgerangeerde vedettes halen, zoals bij Feyenoord nu, maar zoals ook Ajax er al een paar heeft gehad de afgelopen jaren.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Appels met peren? Ik denk dat de kans dat NEC kampioen wordt of Ajax de CL nog eens wint in de huidige omstandigheden redelijk vergelijkbaar zijn.
Aan de andere kant heeft Ajax nog niet zo lang geleden een team gehad (2002-2003) die zeker de potentie had om de CL te winnen. Met Heitinga, Chivu, Maxwell, Trabelsi, Sneijder, Van de Vaart, De Jong, Ibrahimovic, Galasek en in mindere mate Mido, Van der Meyde, en Pienaar had Ajax wel een redelijk goede selectie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Probeer Specsavers eens! Het zal je leven een nieuwe impuls geven.
Je gaat je PSV-obsessie toch niet ontkennen zeker?
Ik zou me drukker maken om AZ eigenlijk... Krijgen we mooie quotes als 'El Hamdaoui is een lul' en 'Schaars verdient een doodschop'.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Daarbij heeft PSV al bewezen dat het nog mogelijk is. Ze hadden die halve finale tegen AC Milan natuurlijk gewoon moeten winnen. Niets anders dan talenten aan zich binden (Van Bommel, Bouma etc.) en goede scouting (Lee, Gomes, Alex etc.) en natuurlijk een goede trainer maar dat is Marco van Basten in potentie ook.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Aan de andere kant heeft Ajax nog niet zo lang geleden een team gehad (2002-2003) die zeker de potentie had om de CL te winnen. Met Heitinga, Chivu, Maxwell, Trabelsi, Sneijder, Van de Vaart, De Jong, Ibrahimovic, Galasek en in mindere mate Mido, Van der Meyde, en Pienaar had Ajax wel een redelijk goede selectie.
Mja, Heitinga en Sneijder waren toen 17 ofzo en Zlatan deed destijds veel maar regelmatig scoren hoorde daar niet bij. Vooral achteraf een erg goede selectie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Op dat moment ook, in de kwartfinale tegen Milan zijn ze met veel pech eruit geknikkerd.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Op dat moment ook, in de kwartfinale tegen Milan zijn ze met veel pech eruit geknikkerd.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
.
Nou, we zullen het zien de komende jaren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
neuh, psv was lullig eruit geknikkerd maar ja bommel liet weer eens zijn mannetje lopen, zonde want psv had de vloer aangeveegd met liverpool!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Mja, Heitinga en Sneijder waren toen 17 ofzo en Zlatan deed destijds veel maar regelmatig scoren hoorde daar niet bij. Vooral achteraf een erg goede selectie.
Dat was toen ook al een goede selectie, alleen hadden we Koeman als coach, dus tja... De CL hadden we er natuurlijk niet mee gewonnen, maar er had wel meer ingezeten.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Alsof PSV zo goed was in dat jaar, kom op zeg, was verre van overtuigend allemaal.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
nee, het was geen ajax stijl alla 1995, maar dat komt ook nooit meer voor!
thuis, was psv onverslaanbaar in de CL.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het was lullig hoe PSV er toen uitging, maar over het hele toernooi was Milan de terechte finalist.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ze zijn allebei gewoon uitgeschakeld, door een smerige italiaanse tegenstander. Ze verdienden het allebei niet om uitgeschakeld te worden door italiaanse ploeg, dat verdiend geen enkele club.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ach, Milan ging in de finale op dezelfde manier op z'n bek. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Was dat de beruchte wedstrijd tegen Liverpool, want dat vond ik fantastisch..
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
yep, comeback of the year, maar het mooist waren de supporters van liverpool die ondanks een 3-0 achterstand hun club bleven aanmoedigen, ( vooral in de rust indrukwekkend) echt niet te geloven. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Geschreven op woensdag, 19 november om 07:59
Giovanni van Bronckhorst hoopt een bijdrage te leveren in de zoektocht van Feyenoord naar een aanvaller. De middenvelder van Feyenoord heeft een poging gewaagd om zijn voormalig ploeggenoot Henke Larsson naar De Kuip te lokken.
"Ik heb van Gio begrepen dat Feyenoord in me is geïnteresseerd", zo citeert De Telegraaf de transfervrije aanvaller, die woensdagavond met Zweden in Amsterdam aantreedt tegen het Nederlands elftal. "Zeg maar welke krantenkop je wilt hebben. Ik zeg er niks over. Wat ik verder ga doen, hangt van Helsingborgs IF af."
Larsson (37) heeft in zijn vaderland een verbintenis die aan het eind van deze maand afloopt. Scoren gaat hem nog gemakkelijk af. In de recent afgelopen editie van de Allsvenskan maakte de 101-voudig international veertien doelpunten. Daarmee eindigde hij gedeelde derde op de topscorerslijst van de Zweedse competitie.
"Ik heb Feyenoord de laatste tijd niet veel zien spelen, maar me wel laten informeren door Giovanni", besluit Larsson, die tussen 1993 en 1997 al in Rotterdam-Zuid actief was. "Hij heeft uitgelegd dat er momenteel veel blessures zijn en jonge jongens een kans krijgen." Larsson speelde tevens voor Barcelona, Celtic en Manchester United.
Bejaardensoos Feyenoord!! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.