- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Alves boert goed op de laatste speeldag:
http://www.vi.nl/NieuwsItem/PrimeurAlvesHelptBoroAanGrootsteZegeSinds1950.htm
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
iedereen verliest..... iedereen verliest...... Iedereen verliest behalve wij.....
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
aangeschoten hands bestaat niet,(hands is gewoon hands alleen jammer dat men daar niet rechtlijnig in is) scheidsrechterlijke beslissingen(dwalingen) voor of nadeel zijn over een heel seizoen gelijk, dus slap excuus, ook al is het lullig als het in de play-offs gebeurd, maar is ook de charme van het voetbal, dat niet altijd de beste wint, dat scheidsrechter gelul vind ik een zwakte bod, kijk lekker even in de spiechel en als je echt beter bent dan de tegenstander zal het hoogstens 1 in de 100 wedstrijden voorkomen dat je door een scheidsrechter zijn beslissingen verliest, hoewel dat natuurlijk in principe ook 1 keer teveel is.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wie weet meer over Seedorf? Hij blijkt niet mee te gaan naar het EK.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
denk dat die dan liever aan de olympische spelen mee doet dan op de bank plaats nemen op het ek.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nu dus definitief.
http://www.nu.nl/news/1564632/41/Seedorf_zegt_af_voor_EK.html
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Ja ik las het ook net op vi, Seedorf heeft een besluit genomen en gaat niet mee 
Ik hoop dat hij dan mee naar Peking mag. Niet alleen omdat ik hem Oranje waardig vind, maar het zou ook een geweldige ervaring zijn voor al die jonge gasten daar.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
aangeschoten hands bestaat niet.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Om te janken. Een schitterende voetballer, een groot sportman, een bijzonder mens. Een parel tussen de hardlopers, de werkers, de vechters, de zweters. Dat nonchalante loopje, het achteloze passje, het zondertekijken schot. Miskend door het hossemaar publiek, geliefd onder pure genieters. Een groter Nederlandse voetballer was er nauwelijks (Abe en Jopie misschien). Foppe, pak die telefoon en laat hem schitteren in Peking...
Clarence Seedorf, voetbalheld. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wat zijn dan de alternatieven op het middenveld? Het is een stomme beslissing. Ik baal hiervan.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Om te janken. Een schitterende voetballer, een groot sportman, een bijzonder mens. Een parel tussen de hardlopers, de werkers, de vechters, de zweters. Dat nonchalante loopje, het achteloze passje, het zondertekijken schot. Miskend door het hossemaar publiek, geliefd onder pure genieters. Een groter Nederlandse voetballer was er nauwelijks (Abe en Jopie misschien). Foppe, pak die telefoon en laat hem schitteren in Peking...
clubvoetbal held, heeft in nationale elftal nog nooit gepresteerd.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Aangeschoten hands noemt men het aanraken van de hand met de bal zonder met de hand daadwerkelijk naar de bal te gaan.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
eens.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een fabeltje, net als het fabeltje rond Van Bommel. Seedorf knokte zich zowel in '98 als 2004 als reserve in het team, en toch echt niet omdat het zo'n aardige knul is. Sindsdien is hij alleen maar groter en sterker geworden. Kan Van Marwijk niet gewoon nu beginnen, dan krijgen we Seedorf en Bommeltje mee ipv lutsers als Emanuelson en De Jong.
Ik heb het nu echt helemaal gehad met dit Oranje, bah.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hij heeft nooit meer vertrouwen gehad, na een matige prestatie in het NL.elftal. Afgelopen jaar bijna nooit in de basis, zelfs vaak geen invalbeurt.
Ik neem het Van Basten toch wel behoorlijk kwalijk.
Zolang het hier om het Ek gaat met discussies, dan zal je mij vaak hier zien verschijnen.
(en maak ik hier de dienst uit)
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Aangeschoten hands noemt men het aanraken van de hand met de bal zonder met de hand daadwerkelijk naar de bal te gaan.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Wel in die van mij, combi. Kos heeft gelijk.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Een fabeltje,
is geen fabel, zijn feiten.
heeft ook nooit wat gepresteerd in nederlands elftal.
zal wel, maar geen enkele meerwaarde, behalve in de kleedkamer waarschijnlijk.(kan ook belangrijk zijn)
hij is ook niet aardig, hij is eerlijk en neemt geen blad voor de mond en heeft de meeste persoonlijkheid van alle nederlandese voetballers van de laatste jaren.
maar niet beter dan sneijder affelay of vande vaart, ook al zou je dat niet zeggen met zijn staat van diens. 
hij heeft feyenoord ook echt naar naar grote hoogte gebracht dit jaar. 
zijn idd. beter dan die twee, maar van mij hoeven ze nooit meet voor het nederlands elftal uit tekomen, je speelt niet voor van basten maar voor je land.
Ik heb het nu echt helemaal gehad met dit Oranje, bah.
)
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Wel in die van mij, combi. Kos heeft gelijk.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ok, ik geloof je, snel maar weer veranderen dan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
spreek je wel als het nederlands elftal europees kampioen geworden is.
Nee, dit was de druppel. Ik supporter nu defnitief Duitsland (en in mindere mate Spanje). Kan het niet meer aangluren. Ergens wil ik wel mee met de Oranje koorts maar zonder Seedorf en Bommeltje en met de ubervervelende bondscoach en de negatieve tactiek is het te veel voor m'n voetbalhart. De Oranje spulletjes komen tijdens de OS wel weer uit de kast.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Wat natuurlijk volledig te wijten is aan de verschillende trainers die hem overal neer hebben gezet behalve op de posities waar hij hoort te spelen.
En aan het belachelijk naieve 4-3-3 systeem natuurlijk, waar voetballers met topclubervaring als Seedorf horendol van worden.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Want het is natuurlijk enorm rechtvaardig als een Champions League finale wordt beslist door een penalty omdat een verdediger niet snel z'n hand er af kan hakken.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Nee, dit was de druppel. Ik supporter nu defnitief Duitsland (en in mindere mate Spanje). Kan het niet meer aangluren. Ergens wil ik wel mee met de Oranje koorts maar zonder Seedorf en Bommeltje en met de ubervervelende bondscoach en de negatieve tactiek is het te veel voor m'n voetbalhart. De Oranje spulletjes komen tijdens de OS wel weer uit de kast.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik kijk niet naar voetbal om 11 mannetjes in het Oranje te zien, ik kijk voor oogstrelende combinaties, totaalvoetbal, aanvallend spel. Als Nederland dat speelt wil ik best voor eventjes fan zijn, maar dit elftal heeft smaak noch kraak. Je gaat toch niet voor je plezier naar Emanuelson, Kuyt, Landzaat, De Jong of Van Bronckhorst kijken?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ken Seedorf als international vooral van zijn penalties....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.